Mama's uit Zeeland?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lovemybabyboy, 19 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    de huisarts denkt gekneusd maar weet het niet zeker,
    aangezien mn knie niet helemaal oke aanvoelde, heb in die knie mn banden ook al gescheurd gehad, moet het heel even aankijken, en als de pijn toch erger wordt alsnog een rontgen foto, maar liever ivm de zwangerschap niet....maar als het moet...dan moet het!

2. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Dat is ook zo! Nou sterkte ermee, zeker met de 2 heerlijke meiden die je ook nog hebt om voor te zorgen!!!

3. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Komt wel goed...
    Grr wil ik net de kinderwagen opbouwen....wielen weg.....manlief gebelt liggen nog in de auto in vlissingen ...
    dan maar de Zapp pakken met de maxicosi erop...Adapters voor de maxicosi weg.....ja 1x raden ook nog in de auto..... :$:$:$
    En ik moet weg....CB met Evelien....dan moet ze maar even in de zapp...het is gelukkig niet ver lopen maar leuk vindt ik het niet :(

4. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Hahaha als het tegen zit, zit het goed tegen! Hoe was het op het cb???

5. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    ja goed, niks te zeuren van de keer :D
    Evelien was zowel in lengte als gewicht goed gegroeid!
    heeft nog 2 prikken gehad en moet nu 4januarie weer en pas met 11 maanden weer prikken.

Overigs ook nog ander bericht moet volgende week dinsdag bij de VK in het ZH komen ipv volgende week donderdag bij de gynea in het ZH :p

6. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Hoe dat zo?

7. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    dont know.....
    Ze belde vandaag...
    was bij mn vorige zwangerschappen ook om en om,
    ene controle Gyn, andere bij de VK wel van het ziekenhuis...
    heb gelukkig wel weer een VK die ik al ken(Judith) dat is wel fijn!
    Kunnen we zien of ECHT alles goed is in mn buik.... :D

8. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Maar daar gaan we gewoon vanuit dat het goed is!!

9. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    inderdaad :D
    heb geen rare dingen tot nu toe...dus ga er vanuit dat alles oke is,
    ook volgens de berekeningen klopt alles....
    Dus ga met een goed gevoel naar de VK dinsdag!

10. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Einad, gefeliciteerd met je zoontje!!! Wat een schatje om te zien zeg! Ben heel benieuwd naar het verhaal want zag op hyves dat het een ks geworden is uiteindelijk!

Maaike, Nou da's mooi dat het gewoon goed voelt! Dan zou ik me ook geen zorgen maken hoor!

11. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Einad ook van ons gefeliciteerd!
    Wat een mooi mannetje is het zeg, en ook ik ben erg benieuwd naar het verhaal, maar rust nu eerst maar lekker uit en geniet ervan!!!

12. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Hey Maaike,

veel plezier met je echo!!! Jammer dat we niet weten of Einad nog in het zh ligt anders had je ff langs kunnen gaan hahaha

@hier gaat alles zn gangetje, volgende week woensdag weer met de kereltjes op controle bij de ka. Krijgen we gelijk duidelijkheid of Noah nu een waterzakbreuk of een liesbreuk heeft!

13. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    haha ja inderdaad, maar ga er vanuit dat ze nu wel thuis is hoor! :D
    ik ben op dinsdag middag bevallen met een spoedks en ik was vrijdagochtend alweer thuis ;)

jij een woensdag ook succes, eindelijk het verlossende woord wat er nu is!

14. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Da's snel!!! Ik heb 10 dagen in het zh gelegen maar goed dat kwam ook omdat ik mocht blijven omdat mn mannetjes op de kinderafdeling lagen!

15. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    ja inderdaad, dat is ook zo!

Nou moest bij de VK komen in het zh....heel het vruchtzakje verdwenen...ik al lichte paniek natuurlijk...
    Gyne van wacht bij geroepen M (niet de belg) en toen bleek dat mijn baarmoeder extreem gekanteld was, dit kan verder geen kwaad, maar hij had het vruchtzakje met kindje met kloppend hartje zo gevonden!!! :D:D:D:D:D Gewoon weer een herhaling van mijn 1e zwangerschapschap....
    De VK vondt alleen dat ik er weer snel bij was...zij had de bevalling van Angela overdag gedaan...en bij Evelien moest ik ook een paar keer bij haar op controle, en tja NU was ik er dus weer hahahahah

16. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Zo ik zou ook echt even schrikken als ze het ineens niet meer kunnen vinden! Gelukkig is het allemaal nog goed gekomen!!!

17. Hee meiden!
    Sorry ben heel weinig actief geweest!
    Wil jullie nog even super fijne dagen wensen!
    Zal binnenkort ff mijn verhaal plaatsen, bevalling viel erg tegen en moest daarna ook echt ff wennen en had wat opstart probleempjes maar gaat nu allemaal super gelukkig, geniet erg van onze mooie man!
    liefs

18. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Doe rustig aan meis,
    wij lopen echt niet weg!
    Wat heb je een mooi mannetje gekregen zeg!
    Nou geniet ervan, en ook jij hele fijne feestdagen gewenst!

19. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Wij lopen idd niet weg haha als je zin maar vooral tijd hebt komt het vast goed haha! Het is niet nix een kleintje krijgen!!! Fijne dagen!!!

20. Ik zal nog even mijn verhaal plaatsen...

Maandag de 6e moesten we om half 8 in het ziekenhuis zijn..
    Toen tegen negen uur zijn ze begonnen met gel in te brengen, dit 's middags nog een keer herhaald maar had helaas geen effect.. wel wat lichte krampjes.
    Dinsdag de derde gel om 09.00 hier kreeg ik wel behoorlijke krampen van bm verweekte goed en 's middags geen gel meer gehad, heel de dag weeen gehad maar was nog redelijk te doen.
    's Middags had ik 2 cm maar 's avonds volgens de gyn (Mo) maar 1!
    Weer een gel ingebracht gekregen om 19.00 en krampen werden heviger, die nacht weinig geslapen van de krampen..
    Woensdag had ik ruim 2 cm en hebben ze me vliezen gebroken en kreeg een infuus met weeenopwekkers, de ochtend trok ik nog redelijk maar in de middag een weeenstorm pfff had op den duur geen pauzes meer ertussen maar bleef maar steken op drie cm..
    Nathan had ondertussen in het vruchtwater gepoept..
    Om half zes trok ik het niet meer en wilde een ruggenprik, de gyn hoopte ook dat het beter zou zijn voor de ontsluiting.
    Rond zessen weer terug op de verloskamers.. voelde me heerlijk wat een opluchting die prik!
    Maar ja.. Nathan dacht er anders over want zijn hartslag ging steeds meer naar beneden, toen met spoed naar de ok gebracht en om 19.03 is onze mooie jongen geboren!
    De ks heeft gyn v.P. gedaan, vond het echt een lieve vrouw!

De meeste vpk waren trouwens ook erg lief!
    Heel wat gyns ook voorbij zien komen, was ook een belgische vrouw gyn N, was ook erg vriendelijk!

Nu gaat het echt heel goed maar hij had in het begin veel moeite met zijn temp vast houden en had dikke rooie oogjes ws van het poepen in het vruchtwater.
    Helaas wilde de bv ook niet zo lukken, dat zorgde ff voor veel frustratie maar heb nu een hoop rust met de flesvoeding en geniet nu vollop van mijn mannetje!

Nou dit was het verhaal ;)

Deel Deze Pagina