Mama's uit Zeeland?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lovemybabyboy, 19 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hebben jullie kerstdagen gehad?

Maaike, hoe is het nu met je misselijkheid?

Linnepinneke, las dat je met je mannetje naar rdam moet binnenkort, wat een spannende tijd! sterkte hoor!!

2. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ja maandag! Ben heel benieuwd wanneer ze hem gaan opereren! Moet zodadelijk weer naar het CB, dan weet ik meteen hoeveel ze in een week aangekomen zijn!!!

3. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @Einad, zit net je verhaal te lezen, je hebt het ook niet gemakkelijk gehad meis! Mocht Nathan wel direct bij je op de kamer liggen of heeft hij nog eventjes op de kinderafdeling gelegen? Weeënstorm is idd geen pretje... Ik heb een of ander spuitje gekregen om me te ontspannen... Ben toen binnen een kwartier van 4 naar 8 cm ontsluiting gegaan met een weeënstorm... Ondanks dat ik harstikke duf was van het prikje heb ik er alles van meegekregen en daarna zijn ze met me gaan rennen naar de ok ivm wegzakken hartslag van Noah...

Geniet lekker van je kereltje he!!! Tijd vliegt echt!!

4. linnepinneke, hoe was het op het cb? spannend hoor maandag hoop dat het niet al te lang duurt voor het zover is! je arme mannetje!

nathan mocht gelukkig bij me blijven, was er wel heel blij mee! die prikjes heb ik ook twee keer gehad werd er een beetje high van...
    had je een horizontale of verticale ks gehad?
    kon je snel weer vanalles zelf doen.. bv stofzuigen en was manden tillen?

5. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Beetje high??? Ik was compleet van de wereld hahaha en dan toch de weeenstorm voelen! Ik heb een horizontale ks netjes in de bikinilijn! Jij?
    Bij het CB was het erg goed, Noah weegt 5110 en Kyan weegt 5220, vandaag lekker geshopt voor nieuwe kleertjes want maatje 56 is over het algemeen een beetje krap... Maar merk wel grote verschillen in maten en waar je de kinderkleding haalt zeg!

6. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Wat een verhaal Einad,
    Gelukkig is alles goed gekomen! en gelukkig dat er fles voeding is he :D de ideale uitkomst als de bv niet lukt!

Hier zit mijn KS in mijn bikinilijn, je ziet er eigenlijk niks meer van,
    is nog een heel dun lijntje, ik had hem op dinsdag middag gehad, donderdag liep ik rond in het ziekenhuis, ging niet eerder omdat de ruggenprik nog te diep in mijn been doorwerkte waardoor ik 1 *dood* been had, en donderdag liep ik rond in het ziekenhuis, en vrijdag mocht ik naar huis, en zaterdag deed ik al van alles in huis voor de kraam er was.

Hier gaat het overigs wel wat beter met missenlijk zijn, het spugen is over, maar missenlijk ben ik nog wel een paar keer per dag, maar dat hoort erbij, nu ben ik vooral moe, maar ja dat zal met alles te maken hebben, slecht slapen, het zwanger zijn enz enz

Vrijdag de crematie van het mannetje zn oma :( zie er echt tegenop, maar ja het moet, nog geen jaar geleden is zn andere oma overleden....en afgelopen jaar ook mijn opa...dus weer genoeg crematies gehad!

Linnepinneke, je mannetjes groeien lekker zeg!

7. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik liep na 8 dagen echt rond.. Dag 3 liep ik wel naar de wc en douche maar naar de kinderafdeling ging ik pas na 8 dagen lopend... En zover is het niet maar het ging niet eerder... Mn man heeft me niet laten tillen etc de eerste 10 weken ofzo, hij werd kwaad als ik het wel probeerde haha

8. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    echt waar werd je man boos ?
    ik deed zodra de kraam weg was gewoon alles in huis alweer,
    de zorg voor de meiden, koken, angela naar de psz brengen, ging mee om boodschappen, het huishouden....
    Ik kan niet stil zitten en kan er ook niet tegen als een ander alles doet, dan gaat het niet zoals ik het wil haha :)
    is nu ook als mn ventje wat wil doen bv vaatwasser legen/vullen boodschappen opruimen enz, dat mag hij niet dat MOET ik echt doen van mezelf anders gaat het niet op mijn manier ;) ben geen zeur in het huishouden haha

9. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Hij had zoiets van je zorgt de hele dag al voor 2 kleintjes, da's eventjes zwaar genoeg voor je! Heeft hij wel een punt gehad hoor!! Ik was 's avonds kapot haha maar ben zo blij dat ik nu alles lekker zelf kan doen! Nou ja alles... Mijn man heeft altijd al veel in het huishouden gedaan en dat kan hij niet loslaten haha wat vervelend voor mij zeg... ;)

10. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    heerlijk hoor dat jij het huishouden zo kunt *loslaten* ik kan het echt niet! heb er echt zwaar een hekel aan als een ander zich ermee bemoeit....:) leuk als je zo koppig bent en bijna 40 weken zwanger en iedereen het huis wel ff een grote sopbeurt wil geven...en je het toch zelf maar doet met pijn en moeite...maar het uit handen geven nee kan het niet weet niet wat het is, stom he ?

11. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    HIer nog iemand uit zeeland...ZIjn nog niet zwanger, maar hoop dat 2011 ons jaartje gaat worden..Ben van Oostburg, zeeuws vlaanderen.

12. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @beccy, oh nou word ik wel heel nieuwsgierig, ik zag in je profiel dat je ook 26 bent dus ik zou je moeten kennen:D denk ik.
    woon je al altijd in zeeuws vlaanderen?
    ga nog even verder denken;)

13. Het was hier al een tijdje stil..

Hoop dat jullie binnenkort zwanger mogen raken Beccy!

Linnepinneke, veel sterkte maandag.. zal aan jullie denken!
    MaaikeS, hoe is het bij jou?

Hier gaat alles wel redelijk maar pfff wat ben ik toe aan een zonnetje!! wil zo graag lekker kunnen wandelen met mijn kleine mannetje!

14. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @einad, hier ook toe aan de zon:D van de week scheen hij hier al even, heerlijk.
    ben de regen nu ook wel goed beu. de hondjes moeten hier ook nog geregeld naar buiten en met 2kleine kids is dat soms al lastiger, maar als het regent helemaal. dan doe ik het als ze slapen, maar dat gaat ook niet altijd.

15. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Geen idee of je me kent..Heb op het zwin college gezeten en heb HAVO gedaan. natuur en gezondheid..Kom oorspronkelijk uit Sluis...Wat is jouw naam? en zou ik jou kunnen kennen?

Deel Deze Pagina