Hallo Het is 100% zeker, ik ben zwanger van ons eerste kleine! Volgens mij eigen berekening zou ik zo rond 8 december uitgerekend moeten zijn. Hopelijk vergezellen straks nog een hoop meer dit topic!
Hierzo ook vandaag een positieve test! Ook 8 december uitgerekend... Spannend... maar ik wil toch een eerste echo hebben met een kloppend hartje dat ik er van uitga dat ik in dec ook een baby in mijn armen kan houden.
Omdat ik heb gezien hoe groot deze maandtopics worden heb ik een kleinere variant gemaakt. ook ik ben 8 december uitgerekend! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/347517-mamas-uitgerekend-1-t-m-10-december-2012-a.html
Jaaaaa!! Ik mag ook mee komen kletsen!! 5 december uitgerekend van ons tweede draakje! Gefeliciteerd meiden!
Hey dames, Ondanks 6 testjes durf ik het eigelijk nog steeds niet te geloven maar ook ik ben een December mama! 1 december ben ik uitgerekend! Morgen langs de HA om het officieel te laten bevestigen! Want ik had de eerste dagen namelijk bloeding en dacht dus dat ik ongesteld was! Echter was deze binnen 1,5 dag weer weg Dus woensdag getest en de stonde twee streepjes meerder testen gedaan en allemaal twee streepjes ( nog geen knal test gehad...) Dames heeeel veeel succes in deze spannende tijd! Hoe voelen jullie je? Ik ben zelf best wel gespannen om eerlijk te zijn! Zo bang dat mijn test 6 x positief niet waar blijken te zijn!! Heb weinig symptomen, alleen trekkerig gevoel in mijn baarmoeder en pijnlijk rug. herkenbaar??? p.s misschien is leuk om wat meer over ons zelf te vertellen? Zal beginnen? Mijn echte naam is lidia en ben getrouwd met Alex, Sinds twee jaar getrouwd en dit wordt ons eerste kindje! We hebben twee super schattige moshondjes Puc en Dickie! gr Lidia
hier ook een december-mama-to-be!!!! gefeliciteerd meiden!!!! dat we maar een mooie zwangerschap mogen hebben!
vanmorgen de VK gebeld.. 26 april de eerste afspraak! jeuj!!! ze boden als extra service een echo aan bij 7 weken om te kijken of het hartje klopt.. ik twijfel.. de echo is inwendig (en daar heb ik nog ff geen zin in! haha!) en ze zien verder niks dan t hartje kloppen.. en bij 9 tot 11 weken krijg ik sowieso de termijn echo.. en die 7 weken echo kan mijn vriend niet mee ivm werk en vindt het niet leuk om zoiets voor het eerst alleen te doen.. wat zouden jullie doen?
hoi babywish., kijk even in het bevallingslijstforum, daar is een topic voor december mama's. Daar is het ook veel drukker! Dat is misschien wat gezelliger ook voor je! Spannend allemaal he! Ik weet niet wat ik zou doen.. inwendig lijkt me niet zo fijn nee..