Goede morgen, Hier even een kort verhaaltje over mijzelf! Na 3 fantastische kindjes hebben mijn man en ik besloten dat ik zou stoppen met werken en dat we voor een 4e kindje wilde gaan! Afgelopen april hebben wij die knoop door gehakt en gingen wij ervoor! Gezien bij onze 3 kindjes het bijna vanzelf leek te gaan hadden wij daar dit keer ook wel een beetje op gerekend! Helaas bleek dat minder waar! Na enkele maanden kwam nog steeds mijn menstruatie en eind augustus/begin sept bleef die uit! ik teste positief dus wij waren helemaal gelukkig. helaas een week na de test begon ik met bloeden. bij de gyn een echo laten maken en idd, een miskraam. Ik had de hoop eigelijk al opgegeven en mijn man en ik hadden besloten het nog 1 maal te proberen en anders het op een lager pitje zetten en wel zien waar het schip strand! Gister had ik mijn menstruatie moeten hebben. die bleef uit.... vanmorgen getest en een heel mooi licht streepje!!!! Superblij ben ik natuurlijk maar ook wel wat ongerust! Hopen dat alles nu goed blijf gaan en dan zouden wij rond 8 juni 2017 uitgerekend zijn!! zijn er nog meer juni mama's?
Hoi happymom Proficiat alvast. Ik zal me even voorstellen, ik ben maartje 30 jaar oud. Ben nu 4w1d zwanger, ben net als jou 8 juni 2017 uitgerekend. Ook ik hoop dat alles nu goed gaat. Begin dit jaar een bbm gehad en in juni een mk. We zijn zwanger van de 1ste. Over 2 weken hebben we de 1stelt echo, ben heel zenuwachtig. Ik probeer positief te blijven. Liefs maartje
Hoi dames. Ik ben Imona. 23 jaar. Vorige maand getrouwd. Wij zijn nu precies 2 jaar bezig voor een kindje. Heb pcos en van mezelf maar maximaal 2x per jaar een eisprong. Medicijnen gekregen bij de gynaecoloog. Na 3 rondes raak. Helaas een leeg vruchtzakje. Uiteindelijk gecurateerd. Dit was 10 juni. Na 10 weken pas weer ongesteld geworden en weer begonnen met medicatie. Had er niet veel van verwacht. Ondertussen lekker op vakantie. Nergens mee bezig zijn. Bij terugkomst 3 dagen over tijd en een knal positieve test! En al genoeg kwaaltjes die ik vorige keer niet hadden vorige x testte ik na een week heel licht positief met ochtend urine en nu na 40 uur wakker zijn nee nog veel plassen ( terugreis van vakantie) al een streep voor de test helemaal gekleurd was. Afijn. Ik zou 3 juni uitgerekend zijn. 2 dagen na mijn verjaardag. 18 oktober eerste echo. Ben heel benieuwd en hoop dat nu alles wel goed gaat!
spannend hoor meiden!! gezien mijn miskraam krijg ik rond de 8 weken ook een extra echo! Ik wil gewoon weten dat het nu wel goed zit! Ik weet nu ook weer hoe het voelt in de eerste onzekere periode! Ik durf nog niet blij te zijn maarja wat moet je dan? Wel heb ik echt vreetbuien waar je u tegen zeg.....