@Wupje, Ohoh dat slaapt Naomi de nachten wel super goed! Fijn dat alles verder zo lekker gaat, Kyano ook al gewend aan zijn kleine zusje? @Wonderteam, Beterschap, hopelijk herstel je snel en kun je weer lekker naar huis! Mootje, Tjjjeeeeeeeeeeeee, wat een spanning voor niks zeg alsof je nog geen zorgen genoeg gehad hebt. Hoe gaat het verder met Joppe en Martijn? @ Jodi, Fijn dat de zwangerschap zo lekker verloopt!! Succes met klussen op de kinderkamers! Sollicitatie gesprek is goed verlopen! Vrijdag hoort hij meer. Fijn weekend iedereen!!
@Wonderteam: jeetje vervelend hopelijk kan je weer snel naar huis rust voor je kindjes! ja dat heb je dus sneller als je niet helemaal fit genoeg bent.. hooop vitamines nemen, hopelijk ben je er weer snel! @jodi: heerlijk alweer 18 weken lekker dat het zo goed gaat! we duimen lekker verder tot eind!! en spannend weer met de echo.. lekker kindje kijken is het nog gelukt voor spullen voor damien en de babykamer? @brett: fijn dat het solicitatie gesprek goed is gegaan! en als je oooit nog voor een 3de wil.. geen problemen meer dat hij er niet is... hihi grapje hoor.. maar ik moest er even aan terug denken.. maar ik hoop vrijdag goed nieuws Joppe: slaat en schopt bijt en doet raar op moment.. ik hoop dat het even moment is... dat snel beter gaat.. want ik wordt er niet blij van. misschien omdat hij veeel om zijn broer moet denken... en hij plast op de wc en poept natuurlijk wel met hulp.. spoelen en katheriseren maar hoeft niet meer liggend dat is zo fijn.. hij is er zelf niet zo mee eens.. martijn: bijna 10 maanden ja lekker mannetje in zijn handjes slaan.. tong uit steken.. handjes omhoog... hij zei hoera naja zo iets.. dan... klinkt als hihi (ziekenhuis gedoe: alleen de anus (poepgat) oprekken. xxxies mootje
@Brett: Spannend voor vrijdag ik hoop op goed nieuws voor je man! @ Wupje: Lekker dat alles goed loopt, genieten is het dan hè, en dan ritme overdag komt vanzelf dat duurde bij mij ook even. @Wonderteam: Hopelijk ben je snel weer opgeknapt wat een ellende eerst je blinde darm en dan nog een longontsteking erover heen. Hopelijk gaat het met je kindjes goed en mag je snel weer voor ze zorgen. @ Mootje, leker dat alles toch goed was met Martijn, want een stommelingen op het cb met dat meten. Gelukkig gaat alles lekker. Bij Fenya hadden ze vorige keer haar lengte verkeerd gemeten ze was namelijk gekrompen ook erg knap, maar volgens die vrouw was ze toch echt die lengte komt er zo'n zuster bij die meet het na nou er klopte dus geen snars van. @Jodi, mooi al bij de 18 weken even spannend voor de 20weken echo en dan weer lekker verder genieten. Hier alles goed, we gaan ipv volgende week maandag aankomende vrijdag al op vakantie dus we hebben het iets vervroegd erg lekker!! Nu alvast was spulletjes aan het inpakken want anders dan vergeet ik de helft en doordeweeks kom er toch niet zo snel aan toe met Nathan en Fenya om me heen. Ik kijk echt uit naar vrijdag zo lekker even weg te zijn!
Even een berichtje van mij. Gisteren de 20 weken echo gehad. Geweldig om ons kleintje weer te zien. Alles zag er goed uit. Dus we genieten weer rustig verder. Hoe is het verder met iedereen? Even een echo foto Bekijk bijlage 182842
Jodi: ziet er geweldig uit! heerlijk om dat weer te zien blij dat alles goed is wat zal jij blij zijn geweest echt lekker genieten de laatste loodjes Sandra: gekrompen haha dat is goeie grap... denk dat ze op het CB een cursus meten en wegen nodig hebben!! zullen we ze zelf geven. lekker op vakantie! hier gaat alles goed! nu weekendje weg (met koor) a.s zaterdag ik zit in de organisatie.. pff wat een stresssss Is weer lekker rustig hier kusss mo
Hey dames! Hier weer eens een levensteken van mij De laatste weken waren erg druk, juist overdag ging Naomi beter slapen maar ja dan was Kyano natuurlijk wakker en 's nachts werd ze soms wel 2x wakker. Dus ik ben best wel gevloerd. Gelukkig vannacht weer eens bij kunnen tanken want toen sliep ze weer als vanouds van 21 tot 6.30! Verder heb ik fysio voor haar aangezien ze een afplatting aan haar rechterkant heeft. Het gaat nu alweer beter en het trekt redelijk weg. Kyano vind Naomi echt heel leuk en is altijd lief tegen haar, echt schattig om te zien. Wonderteam wat naar dat je zo ziek bent geweest. Hoe gaat het nu? Mootje nou ja zeg gewoon een meetfout ! Idd de volgende keer zelf na meten Hoe is het met Joppe zijn peuter puberteit? Jodi prachtige echo!! Heerlijk dat alles nu goed gaat, dat heb je ook wel verdiend na die zware tijd. Sandra hoe was de vakantie? Bianca hoe gaat het bij jou?
Dag meiden, hier ook weer een berichtje van mij is alweer veel te lang geleden. Wij zijn vorige week vrijdag teruggekomen van vakantie en zondag was Nathan jarig dus was erg druk maar wel heel gezellig. Nathan is flink verwend en was echt jarig hij liep de hele dag te stralen zo schattig. De vakantie was echt heerlijk we hebben ook prachtig weer gehad op Texel dus wat wil je nog meer. De kinderen waren lief en sliepen elke dag tot minimaal zeven uur door en soms zelfs tot 8 uur, dat is voor ons echt een cadeautje. Wonderteam hoe is het met jou? Fijn om te lezen dat het met alle meiden eigenlijk heel goed gaat! Hebben jullie eigenlijk al een idee over of je het bij twee kindjes houdt of hebben jullie weleens kriebels voor een derde niet gelijk nu natuurlijk maar over een poosje misschien ben wel benieuwd. Ik dacht altijd twee is wel genoeg zeker na alles wat we hebben meegemaakt maar het blijft gek genoeg maar kriebelen terwijl ik geen zin heb ik weer allemaal ellende zoals miskramen of vroege vroeggeboortes. Mn man wil geen kids meer hoor dus eigenlijk hoef ik zelf niet meer te twijfelen maar die kriebels zo gek. Veel vriendinnen zijn nu weer zwanger en die zwangerschap blijft toch een punt bij mij merk ik. Aan de andere kant heb ik juist ook weer zo'n gevoel van 2 is meer dan genoeg ben zo ontzettend blij met mn kindjes en dan ik dit allemaal heb mogen meemaken om zowel moeder van een zoon als van een dochter te mogen worden. En twee vind ik zelf ook wel makkelijk, je kan nu eens verdelen onder papa en mama en alles past goed in huis en in de auto . Maar toch die kriebels... Dus ik ben weleens benieuwd hoe dat bij jullie is.
Hey San wat fijn dat jullie vakantie zo heerlijk is geweest! Wij genieten nu van een weekje vrij en ook voor ons is het weer dus echt super! Elke dag lekker naar buiten, terrasje, wat willen we nog meer Hier komt er ook geen derde meer maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Het zwanger zijn is gewoon heel speciaal en vooral ook de bevalling als je kindje dan eindelijk geboren wordt. Maar nee ook wij moeten realistisch zijn dat het gewoon niet te doen is voor ons nog een derde kindje. En idd we zijn gewoon super verwend met een jongetje en een meisje!
Hoi Hoi Wupje: fijn om te horen dat naomi en kyano goed samen gaan! zo lief hoe ze dan met elkaar omgaan! moet zeggen sinds dat martijn rond kruipt is het wel heel anders.. maar eigenlijk zonder elkaar vervelen zich snel haha Joppe peuterpubertijd:... ik gebruik de hoek voor hem... werkt goed. 3 min even time out... blijft dan ook zitten! hmmm ja hij probeert van alles uit... maarja dat is dan ook echt de leeftijd maar hij helpt graag mee en soms ook wel weer heel lief.. Sandra: heerlijk om je kindje zo te zien stralen... is natuurlijk ook zo leuk al die kadooootjes voor jouw... (zelfs ik vindt het nog leuk) (ego berichtje) sorrie moest het even kwijt en sandra de keus... voor derde kindje ik denk dat je dat wel ondertussen van mij ook wel weet! die van binnen kriebelt het..... dat idee van groot gezin....gezelligheid enz.. altijd iemand om je heen.. we wonen erg afgelegen weinig vriendjes voor de mannen. mijn schoonzus van de 5de zwanger. lijkt me zo fijn nog keer zwanger..... het was ook eerste wat ik zei dat doen we zo nog keer! ik heb ook hulp gezocht omdat ik er eigenlijk op het moment niet zelf uit kom! ik zie het wel wat het leven brengt. De kans bereking geboren met afwijking van joppe en martijn was ongeveer 2% hoeveel pech kan je hebben. ik wou dat iemand dat knopje uit kon zetten momenteel (alles er maar uit halen).... dan hoef je er ook geen keus meer voor te maken.. b.v ook alle spullen weg doen... ik kan nog niet.. komt wel denk ik geef ook nog borstvoeding... dit is nog iets.. waar ik moeite heb om mee te stoppen... dat zal dan nooit meer gebeuren. sorrie voor weer dat hele verhaal Sandra: zal het gevoel ooit komen dat je klaar bent met kinderen? ik weet het niet.. hoe voelt het? ik denk dat het goed moet voelen ik weet het niet.. mijn mannen zijn het mooiste wat me in het leven is overkomen! ze zijn er nog en daar mag ik dan ook weer blij mee zijn misschien geeft me dat rust... en je hebt maar twee handen voor elk kind 1 Wupje: wat een geluk met het weer heerlijk klinkt goed (genieten). heerlijk wij zijn ook aan genieten van het mooie weer lekker aan het wandelen. knuffel mo
Mootje kan me heel goed voorstellen dat het voor jou een dubbel gevoel is. Tsja en ik denk dat op een gegeven moment de beslissing vanzelf komt, voelt het goed dan gaan jullie er nog een keer voor en anders blijft het bij jouw 2 kanjers! Lekker toch dat je nog steeds bv geeft? Ik wil het deze keer ook langer volhouden gewoon omdat ik zo geniet van de voedingsmomenten met haar en ook omdat ik weet dat het daarna niet meer terugkomt. Bij Kyano heb ik niet meer gekolfd toen ik startte met werken en nu dus wel. Vandaag mijn eerste werkdag Het is ook wel weer prettig om weer aan de slag te zijn en het afkolven is goed gegaan. We hebben een aparte kolfkamer waar je rustig op je gemak kunt zitten dus dat is fijn.
@wupje: thanks gelukkig ben ik alwat rustiger (sorry) ik ga morgen even vragen klinische geneticus.. ik wil goede keus voor mezelf maken! en misschien kan zij mij erbij helpen. raar gevoel dat nooit meer terug komt... maakt ook wel bijzonder Heerlijk borstvoeding maar wordt duidelijk minder. geef nog 1x smorgen.. maar daarna 180cc met pap dus vraag af of het genoeg is.. ga volgende week woensdag even bij cb vragen. en af toe om 23 uur (net ook nog) flesje 180 niet genoeg daarna bost meneer valt zo weer in slaap. beetje lastig. meneer begint door te krijgen... dat er ook nog wel meer is dan alleen maar gezonde groenten en yoghurt.. haha die gezicht... vandaag alle wortels en aardappels op de grond.. vlees er tussen uit halen haha boef.. gaat nog wat worden! wupje@ eerste werkdag heerlijk goed te horen dat goed gevoel gaf en dat je gewoon de tijd kreeg om af te kolven hoeveel dagen ga je werken waar gaat naomi heen? liefs mo
Ik hoop dat je eruit komt meid! En is toch fijn dat je nog lekker wat bv geeft. Ik denk op een gegeven moment als ze al andere voeding krijgen is het meer een gezelligheidsmoment tussen mama en kind of niet? Daarom wil ik ook graag nog een tijdje kolven zodat ik op de dagen dat ik thuis ben haar nog lekker zelf kan voeden zolang ze nog geen bijvoeding krijgt. Naomi en Kyano gaan 2 dagen naar het kdv en 1 dagje bij mijn ouders of smoeder. Ben ook heel blij als ik ze zo weer op kan halen, heb ze erg gemist!
Dag meiden, wat is het ontzettend rustig hier! Ik heb een vraag aan jullie en hoop op een snelle reactie. Ik heb via een veiling een vakantie gewonnen zie onderstaande bericht. Nou kunnen wij uiteindelijk helemaal niet want de hond mag niet mee en wij kunnen hem niet kwijt. We hebben er 80 euro voor betaald iemand van jullie misschien interesse?: Weekend op Bospark 't Wolfsven In een 6-persoons cottage (type WVS6) Data Aankomst: vrijdag 2 december 2011 na 15:00 uur Vertrek: maandag 5 december 2011 voor 10:00 uur (kan niet gewijzigd of geannuleerd worden) Exclusief Verplicht 65,- waarborgsom (deze wordt teruggestort door Roompot Vakanties na je verblijf) 2,06 lokale heffingen p.p.p.n
Hoi hoi Ja, heel rustig! Sandra: leuk aanbod maar ik kan niet (heb sinterklaas avond zaterdag) Hier gaat het stuk beter! heerlijk genieten van het leven wupje: hoe gaat de combi werken en gezin? lukt het? liefs mo
hey meiden! Hier alles goed! Ik geniet echt ongelooflijk van onze 2 kids, zou echt niet anders meer willen. Het is wel druk en ontspanning voor onszelf zit er even niet zo veel meer in (bijv avondje bios of uiteten) maar dat neem ik maar voor lief. Komt over een tijdje wel weer. Kyano is een heerlijke peuter met lekker veel humor en hij is sinds een week of 2 zindelijk, gelukkig maar! Naomi is gewoon altijd tevreden en het enige minpuntje is dat ze altijd wisselende voedingstijden heeft en meestal ook 's nachts wil drinken maar goed met de bv is dat lekker makkelijk en ook wel gezellig maar een beetje meer slaap zou welkom zijn Sandra ik wil wel eens even met Dennis bespreken vanavond. Misschien vind hij het ook wel leuk maar het is idd wel net het sinterklaasweekend dus ik denk dat ouders wel teleurgesteld zouden zijn als we dan weggaan. Ik laat het nog weten morgen of dit weekend! Hoe gaat het verder?
Hier gaat alles ook goed, Nathan heeft wel logopedie want het praten schiet maar niet op bij hem. Hij maakt zijn woorden niet af en de logopedist denkt aan een gehoorstoornis dus morgen naar de dokter om dat te kunnen uitsluiten. Mocht die iets vinden dan moeten we nog door naar de KNO-arts. Hij heeft wel net na zijn tweede verjaardag een flinke oorontsteking gehad en er kan wat littekenweefsel of zijn trommelvlies zitten waardoor hij misschien bepaalde klanken slecht kan verstaan. Nou je we zien wel hoe het gaat lopen even afwachten allemaal. Hij krijgt iig elke week logopedie met goede oefeningen met zijn spraak te verbeteren en morgen weten we dan meer over zijn oren. Met Fenya ook alles goed ook die heeft een eigen drinkritme waardoor ze overdag lang niet altijd de fles wil en in de avond dan af en toe wel weer. De laatste tijd gaat dat gelukkig wel beter en komt ze eigenlijk niet meer alleen blijft ze rond 6 uur in de ochtend wakker worden maar goed daar houden we rekening mee door op tijd naar bed te gaan. @ Wupje: ik hoor wel of jullie er interesse in hebben het is inderdaad wel het sinterklaasweekend wij vonden dat juist heel erg leuk omdat ze daar vanalles doen rondom sinterklaas en wij vieren sinterklaasavond echt op sinterklaasavond maar ik snap dat de opa's en oma's het erg jammer zouden vinden als jullie niet thuis zijn. Wat goed trouwens dat Kyano zindelijk is, overdag en in de nacht of nog alleen overdag? Maakt niet uit hoor verder maar gewoon benieuwd. Scheelt een hoop luiers hè als ze zindelijk zijn.
@Sandra, wat jammer dat je dan niet kunt, hier ook een hond dus voor ons geen optie! Succes morgen bij de huisarts! @Wupje, ja heerlijk hé met 2 kindjes, ik vind het soms ook wel druk maar vaak toch wel heel gezellig met de 2 meiden samen Hier gaat alles eigenlijk ook lekker, Noëlle wordt alweer bijna 1 jaar zeg pffff waar blijft de tijd! Britt wordt alweer bijna 3, is inmiddels ook overdag zindelijk, zit wel in een klein beetje lastige fase nu en is verder een heerlijk meiske! Ook met Noëlle haar arm gaat het goed, ze maakt nog steeds vorderingen en kan er al aardig mee overweg. Een derde zal er hier waarschijnlijk nooit komen, zeg nooit nooit uiteraard, maar die kriebel heb ik absoluut niet. Ben blij alle babyspullen op te kunnen ruimen nu en na Britt had ik dat niet. De box is al lekker de kamer uit, de duowagen weg (wat heerlijk die ruimte zeg) en nu Noëlle in de autostoel zit is ook die maxicosi uit de kamer heerlijk vind ik het hahaha. Nee voor ons geen derde zeg ik, maar ik kan niet 5 jaar verder kijken natuurlijk.
Hoi Hoi Sandra: nog iemand voor het huisje gekregen? wupje: jammer dat naomi nog erg wisselend is kwa tijden: hopelijk wordt het ook beter.. kan je niet langer wakker houden overdag of nog even wakker maken voor de laatste voeding van 11uur? wat fijn dat kyano zindelijk is! Sandra: ook al zo aan het rommelen met de voeding! ja je gaat er rekening mee houden! want ja je merkt dat je als je te weinig slaapt toch iets minder geduld heb. hoe was het bij de dokter toch door gestuurd? brett: ik vind het toch af en toe makkelijk hoor.. vooral als ik aan het koken ben ff in de box.. want onder de pannen door kruipen (lopen nu) ben ik niet voorstander van... konden we alvast naar voren kijken, zou wel lekker zijn. maar is lekker dat je nu lekker kan opruimen! en Martijn was afgelopen donderdag jarig (1)! en liep voor zijn verjaardag jeej alles wat hij mee gemaakt! ben ik een trotse moeder. nou allemaal prettig weekend..
@ mootje: nog gefeliciteerd met Martijn en wat een snelle loper heb je!! Knap hoor zeker na alles wat hij mee heeft gemaakt. Ik heb iemand voor het huisje gevonden gelukkig, dus dat is ook weer geregeld. Nathan moest naar de kno-arts en heeft de testen geweldig doorstaan hij hoort hartstikke goed (had eigenlijk ook niet anders verwacht) dus nu druk aan de slag met logopedie maar hij gaat al vooruit terwijl hij donderdag zijn eerste les had dus dat is mooi. Hij is slim genoeg dus hij gaat er wel komen.
@Mootje, Noëlle loopt en kruipt nog niet, dus die zet ik nog op een kleedje met speelgoed bij me in de keuken Zal ook allemaal wat later zijn vim haar arm... Maar wat super dat Martijn al stapt @Sandra, Fijn dat je nog iemand hebt kunnen vinden voor het huisje, fijn dat he niets medisch was. Met de logopedie gaat het vast helemaal goed komen! Morgen word ons Noëlle alweer 1 jaar. Al vieren we het morgen niet uitgebreid. Britt wordt over 2 weken 3 dus vieren we volgend weekend de verjaardagen samen. Zolang ze dat willen wel zo fijn, aangezien we het altijd al in 2 keer moeten vieren ivm gescheiden ouders.