Mama's van 4 wondertjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mom86, 27 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Zijn er hier mama's met 4 kindjes ? Of zwanger van een 4e?

Zelf ben ik een mama van 3 met een grote twijfel voor een 4e.

Hadden jullie deze twijfel ook of juist helemaal niet?
    Wat heeft de twijfel weggenomen?
    En hoeveel leeftijdsverschil zit er tussen de kindjes ?
    Hoe waren de reacties in je omgeving op een 4e zwangerschap?

2. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Ik ben zwanger van de vierde. De oudste 2 schenken 18md tussen 2 en 3 zit en gat van 2 jaar en 9md. Ne 3 en 4 schelen straks 19 md. 2 setjes vlot op elkaar:thumup:

Ik héb alleen leuke reacties gehad op onze zwangerschap. Ik had mij omgeving ook al voorbereid op onze wens voor en groot gezin .

Mensen die ons niet kennen en vragen "oh is het de eerste" zijn wel geschokt als ik zeg "nee de vierde"

Ik kán je nog niet vertellen hoe het is met 4 kids maar er hebben er zeker zin in!

3. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

hier ook de wens voor een 4e, ik heb 3 jongens van 7, bijna 5 en 3 jaar. IK had al heel lang de wens voor een 4e maar mijn man wist het eerst nog niet,nu hebben we de beslissing gemaakt in juni ervoor te gaan.

Ik snap je twijfels wel hoor, het is niet zomaar iets dus daar moet je wel goed over nadenken, dat had ik bij de 3e ook. Deze keer durfde ik het ook niet zo snel na elkaar, ook als mijn man al eerder ja had gezegd had ik wel willen wachten tot de jongste 3 jaar is. Omdat ik vorig jaar wel echt handen tekort kwam toen mijn middelste nog alle kanten op stuiterde en de kleinste ook al liep.

4. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    zwanger van de 4e..
    leeftijd wel veel tussen.. als de bay er is: 11,8 en 6 jaar
    Bewust voor een 4e gekozen, wordt de eerste van vl
    de kinderen kijken er nu al enorm naar uit ondanks dat ze nog ongeveer 32 weken moeten wachten

Deel Deze Pagina