Hallo dames, Ik dacht het is weer tijd voor een nieuw vers topic. Ons oude topic is al een tijdje dicht en de gesprekken stil gevallen. Maar nu komen we elkaar wel eens tegen op het forum en ik begreep van meerdere dat er wel de behoefte was om het weer een beetje op te pakken. En met een aantal nieuwe zwangere onder ons is het misschien wel leuk. Dusssss brand los!!
Hellow meiden alles goed? Charise, Wat fijn dat je een nieuw topic heb geopend, super! Hoe gaat het met je zwangerschap? Soms lees ik jullie mee bij jullie in de topic.
Hoiii allen, Zwangeren gefeliciteerd!!! (Wie allemaal??) Hier gaat het goed, net verhuisd dus flink aan de klus. ik ben uit de wsnp schuldsanering, dus per 4-9 schuldvrij. Ik heb de rechtzaak gewonnen . Ben benieuwd hoe het met iedereen gaat
Hee meiden wat leukk!! Roosje wat leuk dat je af en toe ook meeleest in topic hihi. Zwangerschap gaat goed. Voel me wel goed. Vrijwel geen klachten was super fijn is, maar ook wel beetje spannend af en toe, maakt me zo onzeker soms. Maar ja vertrouw er op dat alles goed is. Nog 2 weken wachten tot de eerste echo! Sher, ik las je bericht op FB toen ja, echt super fijn voor je meis! Heerlijk gevoel lijkt me. Hoe is het met jullie kleintjes??
Super Leuk!!!! Gezellig om weer te kletsen, en leuk al die nieuwe zwangeren. Had idd ook al van een paar vernomen dat we zwanger zijn of bezig zijn. Mogen diegene zelf vertellen haha. @ Sher, fijn zeg. las het idd ook op fb. @ Charise, komt allemaal goed. We tellen samen af naar de echo haha. @ Hier, het gaat goed. Julie doet het goed. Wij zijn bezig ons huis te verkopen en hebben vandaag een bod gekregen dus ben een beetje hyper en vind het doodeng allemaal. Maarja ik meot hier doorheen, kan hier gewoon neit blijven wonen. Wantttt wij willen ook een 2e. En daar heb je meer ruimte voor nodig. Zodra dat er is zal het neit lang meer duren voor wij ook weer zwanger willen worden. Verder ben ik nu gestart met een opleiding, die duurt 15 maanden. Dus -9 maanden zou ik over een halfjaartje zwanger kunnen worden, maar weet niet of ik zolang kan wachten nu we toch snel zicht hebben op een nieuw huis. En het kriebbeld natuurlijk alleen maar erger als ik de andere hier hoor dat ze zwanger zijn, of in de omgeving.
Ja ik laat diegene ook even zelf vertellen die zwanger zijn haha. Is leuker om zelf te doen. @Me, echt superspannend met jullie huis, hoop echt dat jullie er uit gaan komen met de prijs. En dan natuurlijk een nieuw huis voor jullie. Lijkt me wel heel leuk hoor als je ook weer zwanger bent, kunnen we nog stukje samen doen hihi. Was echt zo leuk dat we vorige keer op 1 dag na samen liepen.
Hier vd week positief getest. Dus nu ongeveer 5 week zwanger. wilde pas september beginnen maar dacht in augustus ach zonder condoom kan best. en tja eerste ronde raak. Had verwacht dat t best lang duurde.
Gefeliciteerd Kell! Ja het kan sneller gaan dan je denkt he? Hihi. Wel echt superleuk! Heb je al afspraken gemaakt voor echo of intake o.i.d.? Ik heb zelf 22 september de eerste echo, 1 dag voor Sophia's eerste verjaardag.
Hey meiden, Leuk dat het topic weer in leven is geroepen! Ik ben bijna 9 weken zwanger van een tweeling... oeps... kleine meid is pas 9 maanden dus dat wordt bikkelen straks! Charise en kell gefeliciteerd met jullie zwangerschap, erg spannend weer allemaal hè?! Wie willen er allemaal weer zwanger worden? Bijna je huis verkocht Me, super! Wij moeten ook stappen gaan ondernemen anders wordt het proppen straks haha! Fijn sher dat jullie de rechtzaak gewonnen hebben. Xxxxxxx Viv
Wauwwww meiden wat leuk!!! En viv wat geweldig!! Een tweeling wow. ik wens jullie een voorspoedige zwangerschap allemaal. hier: wij willen (zeg ik nu) geen kindjes meer. Ryan heeft al best veel zorg nodig met zn suiker en sinds kort adhd gediagnostiseerd en Jade heeft ook een flink eigen willetje. Madame slaapt ook nog steeds niet door. Misschien als ze naar school gaat, maar nu zeker niet. me: wat leuk opzoek naar een nieuw huis, lekker klussen en inrichten etc en dan lekker klaarmaken voor een 2e. mariah wil jij nog een 2e?
Jaaa een nieuw topic wat fijn!! Van kel en charise wist ik het al en wauw viv een tweeling!! Wat spannend allemaal weer wij zijn ook "bezig" voor een brusje zit nu in ronde 1 en laat het maar over me heen komen, al begint het wel steeds meer te kriebelen! Vooral omdat bij jullie een 2e vrij snel is gelukt!! Hihi
Mariah misschien bij jou ook wel de 1e ronde net zoals bij mij. viv een tweeling......moet dr niet aan denken hahha. maarja je hebt t niet voor t kiezen. Hoe voelen jullie je allemaal. wel leuk dat wel dan nu weer beetje dicht op elkaar zitten
Jaaa!! Ik vind het nog steeds zo bizar Viv dat je een tweeling krijgt. Wie had dat verwacht he hihi. Echt bijzonder. Maar gaat zeker helemaal goed komen!! Mariahh, hoop echt dat het snel raak zal zijn. * duim duim duim * Sher, wat pittig meis, maar helemaal begrijpelijk. Je hebt gelukkig 2 mooie kindjes.
Ja ach we zien het wel hoe het loopt heb al wel gelijk weer last van het ontpillen veel snoepen, buikpijn en erg moe .. mijn nod geen idee .. Ben op vakantie erg ziek geworden waardoor ik ongi werd dwars Door de pil heen.. Toen de pil maar gelijk laten liggen en na die ongi na 4 dagen weer ongesteld dus zit wat in twijfel of dat dan al gelijk mijn echte menstruatie was ( was wel gelijk heftiger qua bloeding en pijn ) of dat dit nog vd pil kwam.. als ik even uitga van mijn laatste ongi dan was 2 september mijn 1e dag dus voor eind september komt er geen test mijn huis in De zwangeren al last van kwaaltjes? Ben weer benieuwd naar de buikjes, echo foto's, geslacht, namen word weer een spannende tijd! Hoe gaat het met alle kindjes? Noor alweer 21 maanden een pittige peuter is het nu maar geniet elke dag onwijs veel van haar
Wow wat leuk vivian een tweeling gefeliciteerd. Kell en charise ook opnieuw gefeliciteerd.. Me87, mariahh succes gewenst hihihi.. Sher, je hebt nu mooie 2 kinderen, misscchien wil je later wel een 3e.. Maar ja wie weet toch. Geniet van je kids.. Hier kriebelt het heel erg maar ben er nog niet aan toe. Pschologisch mentaal ben ik er ook niet aan toe. Zit beetje dwars met alles etc. Mijn meiske is ook heel erg pittig dus ik laat het voorlopig. Misdchien als ze naar school gaat of als ze ongeveer 3.5 jaar is dan wil ik beginnen met een tweede..
@ Charise, jaa echt spannend met het huis. @ Roosje, haha ik ben ook jaloers op de zwangere. Maar hier moeten we ff geduld hebben. Maar zou niet heel lang meer duren. @ Kell, gefeliciteerd!! Super leuk en snel ook al. Gek zeg dat iedereen zo snel weer aanteld bij de 2e nu. Hoop dat dat bij ons dan ook is. @ Vivian, jaaa haha nogmaals gefeliciteerd met je 2 wondertjes. Ben benieuwd hoe jou zwangerschap gaat verlopen en naar de groei van je buik haha. @ Sher, heftig hoor. Idd dan snap ik dat je het even bij 2 houd. Maar wie weet haha. @ Maraih, leuk en spanned. Kunnen we weer meeleven haha. Met Julie gaat het heel goed. Klein maar fijn meisje, nu 11 maanden en 7170 gram en 70 cm. Krijgt borstvoeding en eet daarnaast tja, niet geweldig. Over een maandje wil ik wel stoppen met de borstvoeding omdat het veel energie kost. Ik blijf afvallen, moet veel moeite doen om voedingen bij elkaar te kolven en ga met opleiding beginnen dus is allemaal niet handig. Dan heeft ze een jaar volledig bv gehad en vind ik het goed. Alleen denk ik dat zij t nog neit goed vind. Ze geniet er nog zo van (en ik ook wel hoor!) dus weet neit zo goed hoe ik het aan moet pakken. Verder kruipt ze goed, gaat ze staan zelf en zette vandaag voor t eerst stapjes langs de bank. Ze kan heel lief alleen spelen maar is ook heel wild, dan zit ze geen moment stil. Slapen gaat perfect, leg der in bed en ze slaapt, overdag 2 slaapjes, snachts altijd om 20.00 in bed en dan ene keer rond 5.30 wakker andere keer 6.30, dan weer 7.00. Op het moment dan, het wisseld heel erg, soms komt ze opeens voor een nachtvoeding. Maar in ieder geval als ze wakker is drinkt ze, slaapt ze verder en meestal staan we rond 9 uur op samen. Zal zo ook een fotootje plaatsen van haar nu.
Roosje, wat lastig dat het al wel een beetje kriebelt maar je er nog niet helemaal klaar voor bent. Maar komt vast vanzelf. En de tijd gaat toch al zo snel. Dus de tijd vliegt zo voorbij. Me, Ja Julie is een klein en fijn meisje, maar wel behoorlijk actief. Dat zie je dan ook wel terug in het gewicht natuurlijk. Eva (nichtje) was laatste keer ook weer afgevallen, maar die is super actief ook. Sophia doet alles lekker op d'r gemakje, maar ontwikkeld wel gewoon volgens schema hoor. Ze gaat nog niet zelf staan, al probeert ze het nu wel, trekt zich op tot aan d'r knietjes en dan stopt ze haha. Staan zelf vind ze geweldig en doet ze ook goed. Kruipen doet ze ook niet, maar ze tijgert wel. Ach ja, het maakt ook niet uit, ze komt er heus wel haha. Ze kletst wel heel veel en probeert echt woordjes na te zeggen. Ze zegt nu ook hajoo en doeee (hallo en doegg) haha. Super schattig. En zwaaien erbij natuurlijk. Eten doet ze goed, heb haar eten geïntroduceerd via de rapley methode, dus gewoon vast voedsel en niet gepureerd. Gaat heel goed en ze eet echt alles. Kan het ook goed zelf. Ze krijgt ook nog steeds borstvoeding, geen idee hoe dat verder gaat, nu gaat het nog prima dus gaan we lekker verder. Sophia woog laatste keer trouwens 8940 gram en 71 cm.
Geniet nog maar even van de baby tijd me en charise het gaat zo snel na hun 1e verjaardag!! Noor nu 21 maanden en rent de hele kamer Door!