Ik duim voor je wensdroom! 7 november moet ik naar de anesthesist en dan paar dagen daarna, zal wel maandag zijn geopereerd worden.
dank je pinda. fijn dat je iig een datum voor anesthesist hebt en dan hopelijk daarna snel aan de beurt.
Jammer dat je je afmeld Ingetje. Ik vond je verhalen ook altijd erg leuk. Zal wel rustig (nog rustiger) worden zonder jou maar begrijp je redenatie heel goed (ik ben ook een beetje schuldig :s). Ik wens je veel geluk met je 3 kleine koters! Wauw wat een mooie tatoo pindakoek!! ik vind hem echt prachtig. Waarom zou je de datum niet doen?. Jammer dat V. niet genoeg gegroeid is. Gaf het cb nog een reden waardoor het kon komen? Olivier had afgelopen dinsdag ook controle, en groeide minder snel als voorgaande keren, maar niks gehoord over dat het te weinig was. Arts gaf ook aan dat het heel erg afhankelijk was van wie er meette en op welk moment enzo. Wensdroom ik duim ook mee voor een goede afloop... pfff jij hebt het ook niet allemaal mee zitten. Tjeetje ook al een aantal kindjes met doorkomende tandjes.. vroeg hoor Verder hier alles wel goed... we gaan straks het eerste groentehapje bij Olivier proberen. En heb nu een cake in de oven staan die misschien wel gaat mislukken :s... hihi, was vergeten het laatste gedeelte bloem erbij te doen... ben benieuwd wat dat wordt. Anders snel naar de winkel voor een kant en klare cake... we krijgen morgen nog verlate kraamvisite en heb voor op de cake van die discospikkels, maar dan alleen lichtblauw wit. Wel een leuke vervanging vond ik
marjolein1984 :dank je wel betreft de cake en bloem vergeten hebben wij ook eens gehad, ze rijzen dan wat minder maar de smaak hoeft nog niet minder erom te zijn.
Ik ben er ook nog steeds hoor Lees nog altijd trouw mee maar reageren lukt me vaak niet.. Ingeltje jammer dat je gaat maar het is begrijpelijk met drie kinderen. En als de lol van het schrijven er ook een beetje vanaf is dan is dit de juiste keuze! We blijven elkaar volgen op facebook Wensdroom ik duim voor je! Pindakoek gave tattoo! Ben er zelf ook niet echt van maar ik vind deze wel erg mooi met een mooie betekenis. Super! Tandjes; hier nog niet maar ze zitten er wel aan te komen. Bobbeltjes waar zijn twee ondertandjes moeten komen. Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren bij mijn kleine kwijlerd Verder gaat alles super. In de liefde en met de kleine. Daarnaast druk in de weer met werk zoeken ook, hopelijk snel beet! Vind het heerlijk thuis maarja.. inkomen is ook belangrijk! T rolt alle kanten op door het huis en is volop met zijn stem aan het experimenteren. Speelt liggend op zijn buik met speelgoed en tilt daarbij ook het speelgoed in de lucht met één handje. Zo knap al! We hoeven pas over anderhalve maand terug naar fysio voor zijn KISS, want het gaat zo supergoed en hij loopt volgens hen voor op de ontwikkeling en houdt zichzelf door het bewegen lekker los. Dus een hele blije mama hier! Was toch wel een zorgje.
Pinda: mooie tatoo! Ik heb er 1 van mn zoontje's naam op mn pols Dochtertjes naam komt op mn andere pols Flessen: ik vroeg over die 4 flessen, maar zit nu alweer paar dagen op 5 flessen! (Gelukkig) weet ik zeker dat ze genoeg binnen krijgt
Iedereen een redelijk nachtje gehad met de nieuwe tijd? Hier ging het verrassend goed! Meneer meldde zich om 7.15 en lag om 21.30 in bed gisteren! Kon helaas niet uitslapen want moest werken maar ml was er blij mee Heb gisteren na lang wikken en wegen toch de knoop doorgehakt en een ssc gekocht! Een Boba 3g tweet. Helemaal verliefd dus hopelijk komt hik gauw binnen em kunnen we lekker dragen. Heb nu een rekbare doek maar daar begint ie een beetje in te hangen. En met onze vakantie in aantocht lijkt het me ideaal
Hier heeft J. Ook goed geslapen. 00.15u de laatste fles gehad en hij werd om 08.15 wakker dus eigenlijk oude tijd 09.15! Doen jullie sowieso rond 4 mnd rijstebloem door de fles of alleen voor het door laten slapen o.i.d.? J. Slaapt nl. Altijd wel heel goed s'nachts dus ik vraag me steeds af of ik hem nu wel of geen rijstebloem door zn fles moet doen. We zijn gisteren voor het eerst met groentehapjes begonnen, hij vond het maar niks haha, heb er wel om moeten lachen, die gezichten wat hij trok!
Dames... Ik ben er ook nog.... Maar merk dat, nu ik weer aant werk ben, er andere prioriteiten belangrijker zijn.... Lees nog wel vaak via de telefoon mee, maar schrijven daarmee is erg lastig en duurt lang. Nu dan ook geen lang bericht; alles gaat perfect hier. J rolt vrolijk van rug naar buik. Lacht volop naar alles en iedereen en slaapt; PERFECT! Vanochtend tot 08:45 nieuwe tijd geslapen. Ik moest ook werken, maar papa vond het wel lekker. Dames dikke knuffel voor jullie allemaal en tot lees't! Xx
Wow, wat goed van jullie kleintjes! Hier niet hoor.. 2,3,5 en 6u.. En vanavond met veel moeite tot 18:45 kunnen rekken en toen was het echt slaapjestijd. Blijft lastig, hij doet het sommige nachten zo goed en soms opeens weer niet dus.. Zit ook aan rijstebloem te denken door de laatste bv. Misschien dat hij dan doorslaapt? Ik zet nog een maand door met fulltime bv en dan afbouwen en naar kv en nadenken over groenten en fruit en pap. Hier een foto van onze knapperd die zijn nekje mooi hoog houdt:
Ik ben er ook nog hoor meiden! Ik heb wel meegelezen maar niet gereageerd. Betrap mezelf erop dat ff snel op Facebook reageren toch wat makkelijker gaat als in moeten loggen op de pc om hier te reageren. Was er maar een Zwangerschapspagina app, dan reageerde ik zeker vaker. Ik vind inloggen via m'n Iphone om te kunnen reageren nog steeds niet echt handig. Ik ga nu m'n bedje opzoeken, zal morgen weer eens echt uitgebreid reageren. Weltrusten vast voor straks!
hier geen problemen gehad met doorslapen bij Elize gaat slapen meestal prima. ik heb het gisteravond erg leuk gehad bij sister act. manlief heeft het iets minder leuk gehad thuis ( nou ja was bij mijn ouders in huis samen met mijn vader, mijn moeder was mee naar sister act) maar Elize had van ongeveer 16.30 tot 20.30 uur gehuild en gekrijst enz.. en gemopperd bij de fles van 20 uur. en uiteindelijk rond 21 uur pas in slaap gevallen. dus de avond gister was drama. ik zelf ben nu nog ontzettend moe maar moet helaas voor controle naar het ziekenhuis, dit keer de jaarlijkse afspraak bij de lever arts.
Hi meiden, Zoals de meeste meiden het omschrijven, zo bedoelde ik het vorige week ook ongeveer * voelt zich nog steeds vervelend na mijn verkeerd overkomende reactie vorige week, niet zo niet bedoeld* Wat een lekker ding Jossie! Leuk Wel rot dat hij niet goed slaapt.. Wensdroom, succes in het zkh. Fijn dat het zo gaat met T's hoofdje en nekje Maggi! Hier helaas niet. Oefeningen gaan wel heel goed, slapen vaak ook op de goede kant, maar ze rolt en draait alleen maar over de verkeerde kant. En wat we ook proberen, ze wil dit niet over de andere kant helaas. En omdat ze al in de categorie ernstig viel trekt dit waarschijnlijk niet meer genoeg bij We moeten ons dus echt wel voorbereiden op een helmpje helaas Hier een moeilijke week met Maud, zoveel huilen, niet in bed willen slapen overdag, zichzelf niet kunnen vermaken en het liefst de hele tijd worden rond gedragen. En dat trekt mijn rug niet. Het moet wel het sprongetje zijn en deze kan lang duren las ik pff.. Maud werd trouwens om 6uur nieuwe tijd wakker gisteren en vandaag. Met mijzelf gaat het lichamelijk en mentaal nog niet goed, maar er wordt nog steeds aan gewerkt... Tot snel!
@maggie, wat fijn dat het zo goed gaat met jullie 3tjes.. het is je zo gegund, Hopen dat het werk ook nog lukt binnenkort. @beertje, ik zag hem voorbij komen op fb.. erg mooi hoor! Hopelijk heb je er heel lang plezier van @bloempje, fijn dat J het zo goed doet @jossie.. herkenbaar... Olivier heeft eigenlijk altijd al gehad dat hij 1x snachts dronk... heel af en toe doorslapen... maar nou sinds een paar weken komt hij regelmatig 2x per nacht... en ik kan merken dat het me een beetje begint op te breken... vorige week ook bij cb aangegeven, en die vrouw zei dat kindjes het soms omdraaien (snachts drinken, overdag veel slapen) nu maak ik hem savonds wakker voor zijn laatste voeding (was eerder meestal om 8 en daarna om 3-4 uur) Vanacht wist hij er weer wat moois van te maken.. 11 uur gedronken toen kwam hij weer om 2 uur en om 5 uur... iemand ideeen hoe ik hem langer kan laten slapen??? rijstebloem ook al geprobeerd, was dan niet de volledige dosis.. wil het een beetje opbouwen, maar dat heeft niet veel effect gehad... @ wensdroom, lekker even naar de musical geweest.. leuk hoor.. waar ben je geweest? knuffel voor jou lini... Hoop dat het snel weer beter gaat met je Nog even een foto van zaterdag... oliviers eerste hapje
Hier ook aan de groentehapjes, tot nu toe vind ze het wel lekker. Ze hapt het echt van de lepel af, vooral worteltjes Ik doe 's avonds rijstebloem door de fles, en de laatste 2 flessen 210/7.. Ik overweeg om alle flessen 210/7 te doen of 's ochtends ook rijstebloem erdoor. Omdat ze 's nachts nog wel vaak wakker is.. Gister voor het eerst de laatste 2x 210/7 en ging al stuk beter vannacht. Zijn ook aan het afbouwen met de inbakerdoek, dat is ook al lastig met die wapperhandjes.. Nu nog 1 armpje los, maar dat is al moeilijk, laat staan straks met 2.. Maar niet veel keus ivm het omdraaien.. Gisterochtend was het half 5.. Uiteindelijk 5 uur de fles gegeven (oude tijd kwam ze tussen half 6 en half 7..) Vanochtend netjes 6 uur nieuwe tijd, dus het rekken gister en de 2 grotere flessen heeft zeker geholpen
Misschien een tip ivm inbakeren: wij deden dit ook altijd bij J. Maar ongeveer een maand geleden zijn wij de safety sleep gaan gebruiken omdat hij zich altijd naar boven drukte en dan lag hij niet meer onder de dekens. Die safety sleep is een brede band die om het matrasje gaat en daar zit een soort 'tuigje' op waar normaal gesproken de baby alleen met de romp vast in zit door middel van klittenband (ff googlen voor plaatje) maar wij leggen de armpjes hier ook gewoon bij in, gewoon naast zich neer. En soms krijgt hij ze er alsnog uit maar als je hem er een beetje stevig inlegt gaat het super goed en ook makkelijk want je hebt hem er zo inliggen zonder hem iedere keer in die inbakerdoek te wikkelen.
Hallo lieve moedertjes!!! Ik leef gelukkig nog. Ik was eerlijk gezegd deze site een beetje vergeten(niet jullie hoor) Ik werk inmiddels alweer,vind ik opzichte helemaal niet erg. Luuk gaat naar de kdv 2 dagen in de week. Het gaat allemaal suuuper,Luuk is nogsteeds een lieve,rustig,tevreden mannetje,hij slaapt vanaf dag 2 de hele nacht door van 8 tot 6 ,heeeerlijk , ik geef nog borstvoeding ,ik heb vorige week wat fruit gegeven en een hapje verse wortels,heerlijk vond ie dat. Hij heeft zijn 4 maanden bereikt,hij lacht meer,praat,probeert zich om te draaien,hij houd van douche,moet elke avond gebeuren. Rick is een trots grootte broer,hij is lief voor zijn broertje en Luuk lach zich helemaal in de deuk door Rick,echt super lief!! Luuk slaapt goed ook in middag van 12 tot 3 ,half 4 Met mij gaat het super ik heb mijn ouwe gewicht helemaal terug,nou ja een kilootje na.. en ben super druk,werken,lessen,huishouden en noem maar op allemaal . Hier een foto van Luuk vandaag gemaakt Bekijk bijlage 357563
leuk te lezen dat er toch nog wat dames zijn die mee lezen en af en toe nog schrijven. hier zondag naar sister act geweest en het was erg leuk maar nu o zo moe nog steeds en zo'n last van de ritmestoornis. was gewoon te druk en te veel ( maar dat had ik van te voren al gedacht) maar t was wel de moeite waard. gisteren hebben mijn ouders zo vele mogelijk voor Elize gezorgd en ik heb gerust. moest wel eerst ochtends naar de jaarlijkse controle van de leverarts. maar dat was allemaal in orde. Elize rolt nu steeds vaker van rug naar buik. en daarna is het huilen want dan vindt ze het niks en wil ze terug maar omdat ze dat nog niet kan moet je haar dan telkens terug draaien.