Mama's van de leukste eind-junibaby's 2013

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeltje, 11 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Voor dat Elize er was gingen we weleens naar theater of musical ik hou daar wel van. mijn man vind theater meestal wel leuk en een musical dat ligt er hel erg aan.. we zijn er bij een paar geweest die hij leuk vond maar ook waar hij niks aan vond.

Hij is eigenlijk ook niet zo romantisch hoor, bloemen heb ik nog nooit gehad bijvoorbeeld. dus vond dit wel erg lief van hem.:).

Leuk uit eten.. dat vind ik ook altijd er gezellig. leuk ook als verassing! alvast veel plezier!

Als blijkt dat ik toch zwanger ben dan zijn er denk ik heel wat mensen ( waaronder artsen ) erg verrast.
    we zullen wel zien verwacht gewoon volgende week te gaan bellen voor een afspraak bij de gynaecoloog

2. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    wensdroom: je maakt het wel spannend zo.

hier net echt plannen voor vandaag heb wel chocolade hart in zn laptoptas gestopt vanmorgen.

maar heb net minder leuk nieuws gekregen mn moeder heeft vandaag tehoren gekregen dat ze borstkanker heeft, ze wordt binnen 4 weken geopereerd en zal daarna nog 33 bestralingen hebben.
    keek net tijdens de voeding even heel anders naar mn borsten.

sorry even geen leuk bericht maar moest het even kwijt

3. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Wat een rot nieuws voor je moeder zeg! hopelijk slaan de operatie en de bestralingen aan. heel veel sterkte voor jullie * knuffel*

4. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kleinmonster wat een rotnieuws zeg! Is ze er redelijk optijd bij of weet je dat niet? 33 bestralingen is ook niet niks! Chemo hoeft niet? Sterkte voor jullie!

Wensdroom spannend hoor... Ik meen ooit te hebben gelezen van jou dat als je ooit toch zelf zwanger zou raken dat je die zwangerschap dan niet mocht volbrengen ivm je gezondheid of heb ik het nu mis?

5. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    de artsen zijn er niet over uit of het verstandig is en of het lukt om een zwangerschap tot een goed einde te brengen.. maar het is aan ons als we er voor willen gaan of niet ( mocht het zo zijn) maar we hebben toen zelf het besluit genomen niet meer verder te gaan. vanwege toe de gezondheid. het risico dat het niet goed zou gaan toen leek ons te groot. nu heb ik ondertussen een succesvolle behandelig gehad met het wegbranden van de ritmestoornissen.
    als het echt gevaarlijk zou zijn geweest en echt niet mogelijk zou zijn en grote risico;s zou hebben op bv overlijden enz.. had ik nooit zonder anticonceptie durven proberen en de gedachte we zien wel. de kans op een moeilijke en zware zwangerschap is alleen groter.

6. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Oeh kleinmonster geen leuk nieuws zeg!! veel sterkte!

Wel een lastige keuze wensdroom...zou het zelf niet weten wat te doen, ben al blij dat ik bijvoorbeeld geen bekken klachten heb gekregen wat je ook vaak hoort...schoonzusje heeft nu bv heel erg veel last van haar stuitje..maar ach het klachten hebben weegt naar mijn idee niet op tegen het zwanger zijn, het gevoel in je buik hebben :)
    heb nu al zin in een tweede raar maar waar...;)

7. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Kleinmonster wat een afschuwelijk nieuws! Hopelijk slaat je moeder zich er met steun van jullie goed doorheen. Helaas weet ik uit van heel dichtbij hoe het is om dit bericht van een van je ouders te krijgen horen, mijn vader heeft ook borstkanker gehad. Gelukkig heeft hij het overleefd, maar de tijd van opereren (bij hem is een borst geamputeerd) bestralingen en chemo is verschrikkelijk slopend. Succes en sterkte!

Wensdroom Spannend hoor, zou wel heel bijzonder zijn als je toch zwanger zou zijn. Maar snap dat je er vanuit gaat van niet. Ben benieuwd naar de uiteindelijke uitslag.

Pindakoek Wat word je mooie meisje al groot zeg! Fijne stoel is die vd Ikea he? Ik heb alleen niet zo'n kussentje erin, die verkopen ze niet meer. :(

8. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Nog steeds geen menstruatie te bespeuren tot nu toe.
    wordt dan toch zoals het er nu uitziet volgende week bellen met de gyn.

Pindakoek wat een mooie dame wat wordt ze groot!

ook even een foto spammen van Elize :)

Bekijk bijlage 378170

9. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    even benieuwd wat jullie denken?

vandaag nog maar eens een testje gedaan..

bij deze staat een zwarte stip op de foto waar ik al turend iets zie. ( weet niet of het op de foto te zien is)

Bekijk bijlage 378385

en ook deze van vandaag

Bekijk bijlage 378386

weer vaag dus.. ik heb maar gebeld met de gyn. en de assistente zou en mail sturen want de 1e mogelijkheid voor een afspraak kon pas half maart. en miss dat de gyn mij tussendoor wilde zetten. maar dat wist de assistente niet dus ze zou vragen of de gyn mij een deze dagen wil bellen.

10. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @wensdroom; wat een schatje elize en wat een mooie blauwe ogen!! uhmmm nou ik zie toch echt wat hoor!! die tweede is foto genomen binnen afleestijd? welke test is dat? hier altijd kv2v5 gebruikt, supertestjes. kunnen ze niet eerder vrijmaken daar dan in het zh???

zou vandaag huis gaan soppen maar mevrouw is snipverkouden, stroomt eruit en nee mama mag neus echt niet schoonmaken ;) heb haar net gemeten 38,3 en is warm en trilde van de kou toen ze net uit bad kwam...zo zielig...:( nu ligt ze bij mij op schoot te slapen...
    heb haar trouwens ingeschreven als babymodel bij lukkien casting, die zoeken babymodellen voor oa de bijenkorf :)

11. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    ach arme meis.. moet je der maar lief vertroetelen.

foto's idd gemaakt in afleestijd. is een 123 thuistest en babycheck of zwanger en kids de onderste dipstick dat weet ik niet zeker.

12. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wensdroom op de tweede foto zie ik hem wel duidelijk, de eerste had ik denk ik niet gezien als je het stipje er niet bij had gezet. Tja wel vaag... ;)
    Maar de testen zouden toch wel steeds duidelijker moeten worden zou je denken...
    Kun je niet gewoon naar de dokter gaan bloed prikken? Daar kunnen ze het ook uithalen.

13. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    fas dat is vorige week gedaan.en de uitslag was hcg 1ui/l
    onder de 5 dus negatief. maar nog steeds geen menstruatie en nog steeds vage testen. de ha dacht mogelijk een laat ei, en rade aan deze week nog af te wachten, evt nog te testen en anders naar de gyn bellen.
    dus heb nu gebeld en wordt terug gebeld

14. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Pfff werden net gebeld door m'n zwager. Hij heeft m'n schoonvader vanmiddag naast z'n bureau gevonden, slecht aanspreekbaar en met uitvals verschijnselen. Is met spoed opgenomen in het ziekenhuis, waarschijnlijk lag hij er al een paar uur en heeft hij geprobeerd naar de telefoon te gaan wat dus is mislukt.

Ze zijn hem nu aan het onderzoeken, voor zover als mogelijk om dit tijdstip. Waarschijnlijk heeft hij een hersenbloeding gehad. Hoop dat hij er nog bovenop komt, maar vrees dat dit voor hem de druppel is om het op te gaan geven. Sinds het overlijden van m'n schoonmoeder 6jr terug is zijn gezondheid zo hard achteruit gegaan.

We kunnen nu niks anders doen als afwachten, morgen en in de komende week zullen we weten hoe ernstig het zal zijn.

En ik had nog wel gehoopt op een goede nachtrust. Gister ook al zo slecht geslapen doordat Bram zo aan het spoken is tijdens zijn 6e sprongetje. Die wordt af en toe 's nachts, en ook 's ochtends voor de fles keihard en overstuur krijsend en gillend wakker. Ben al sinds vanmorgen 5u wakker en moet morgen ook weer gewoon werken. Zat vandaag al half in slaap te vallen achter m'n pc, zal morgen vast nog erger zijn.

15. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    heftig Liesjuh heel veel sterkte de komende tijd.
    ik weet een beetje hoe het voelt, mijn moeder heeft een jaar of 13 terug ook een hersenbloeding gehad en deze zat op een plek die niet te opereren was. dus het was erop of er onder.. gelukkig ging het met mijn moeder de goede kant op en is ze er goed uitgekomen
    een onbekende merkt en ziet niks ervan aan haar. wij merken het wel maar dat zijn de kleine dingen sneller moe zijn, ietsje vergeetachtiger ( dus meer dingen opschrijven, en als ze wandelt en moe wordt sleept ze iets met een been)
    verder heeft 3 jaar terug een broer van mijn man ook een hersenbloeding gehad. die broer was toen 30 en was voor werk in Engeland. lag onder de trap en is gevonden door collega's en agenten. weten niet hoe lang hij daar heeft gelegen. hij is in Engeland 2x geopereerd en heeft er wel t een en ander aan overgehouden. een half verlamde arm, en een been waar hij moeilijk mee loopt hij woont nu in een begeleid wonen project.

dus weet van dichtbij hoe het is.. nogmaals heel veel sterkte

16. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    #2496 wensdroom, 18 feb 2014
    Laatst bewerkt: 18 feb 2014
    nou meiden ik ben gisteren terug gebeld door de gynaecoloog. ze gaf aan dat een echo op korte termijn geen zin heeft ( zij zien dan toch ook nog niks) ze acht de kans op toch nog een zwangerschap na de waarde van 1ui/l in het bloed heel erg klein. de vage testjes kon ze niet verklaren. wel was ze verbaasd over het feit dat ik een regelmatige menstruatie had ( tot hiervoor dan) zonder hormonen zoals de pil. en dat was toch weer vreemd en had ze niet verwacht bij mij. en ik heb nu een afspraak staan half maart om alles eens even te bekijken. echo, bloed prikken of fsh en amh enz.. vermoeden is nu dat de eicelvoorraad op raakt en dit het begin ervan is, maar dat zullen de testen straks uitwijzen. ze ziet het nut van een eerdere afspraak op korte termijn nu niet in. dat was niet nodig. wel kon ik ivm de vage testjes voor de zekerheid de komende weken af en toe een zw test eraan wagen. de afspraak staat dan iig al. dus nog even afwachten..

En dan nog wat ander nieuws: de datum van de uitzending van de Wandeling staat gepland op zaterdag 15 maart! ( onder voorbehoud maar we hebben een datum)
    de tijd zal t.z.t. in de tv gids en op de site van KRO de wandeling staan. meestal ergens rond 18.30 u soms ietsje eerder soms ietsje later

en nog meer nieuws : mijn neef en zijn vrouw hebben een dochtertje gekregen Naya
    bij een andere neef ( mijn vroegere buurjongen)
    is zijn vrouw zwanger en nu 11 weken

en het leukste mijn zusje is na in november 2013 een miskraam te hebben gehad nu weer zwanger ( ongeveer 10 weken) dus ik wordt in september weer tante.!

17. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jee wat een nieuwtjes wensdroom, gefeliciteerd! Ook super voor je zusje zeg!

Lijkt me erg leuk om te zien dat progamma dus ik ga zeker kijken!

Dus het duurt nog even voor je zekerheid hebt... Vervelend!
    Als je niet zwanger bent betekend het dus dat je nu in de overgang komt?

18. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Hey Fas

Als ik niet zwanger ben, dan is de kans idd graat dat het al de overgang is. gezien mijn weinige eicelreserve is dat goed mogelijk.

in het programma bij de wandeling hebben ze het erover dat ik geen eigen eicellen heb ( dat is om het gemakkelijk te houden) omdat er anders een te lange niet in het programma passende uitleg bij zou moeten en het gaat in principe over het draagmoederschap en de wens bij ons voor een kindje en dus over Elize
    dus niet hetgeen daar algemeen wordt verteld klopt grotendeels maar is makkelijk gehouden. het is complexer dan denk ik naar voren komt

Mijn zusje is heel blij dat ze deze keer al 2x een kloppend hartje hebben mogen zien. volgende week heeft ze de termijnecho en hopelijk kan ze daarna gaan genieten. ze vind het nu nog wel spannend omdat de vorige keer met de echo er geen hartje was te zien en eigenlijk ook geen duidelijk vruchtzakje. en dat het dus niet goed was.

19. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Even een korte update wbt mijn schoonvader. De meiden die ik op FB heb weten het ondertussen al. Schoonpaps heeft maandag ochtend vroeg nog een 2e hersenbloeding gehad, nu aan de linkerkant van z'n hersenen. Het ziekenhuis kon hierna helaas niks meer voor hem betekenen omdat ze beide rondom de hersenstam zaten.

Maandag ochtend om 11u is hij dan ook overleden. Voor hem beter, nu is hij weer bij m'n schoonmoeder. Zij is 7jr geleden overleden en naast alle lichamelijk klachten die m'n schoonvader sindsdien had is hij ook nooit over haar dood heen gekomen.

Bram zal de ouders van Thijs dus nooit leren kennen, zo klein en dan nu nog maar 1 opa en oma, gek idee hoor.

Wij leven de komende week dus in een roes. Vandaag ga ik wel gewoon werken, ik ga dus maar eens even opschieten want ik moet Bram naar opa rn oma brengen. Dinsdag is de crematie...

20. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Liesjuh had het idd al gelezen op facebook. nogmaals gecondoleerd en heel heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. *knuffel*

Deel Deze Pagina