@liesjuh: pff gecondoleerd !!! @wensdrom: jammer hoor!! Hopen dat het de overgang niet is, wel raar van die testen!!
Zo ik meld me ook weer eens! Liesjuh wat een vreselijk nieuws! Had er op facebook al iets over gelezen.. Wat erg. Heel veel sterkte voor jullie! Wensdroom wat verwarrend allemaal! Ik denk dat je er idd vanuit mag gaan dat je niet zwanger bent, de tests zouden dan allang opgelopen moeten zijn. Het zou fijn zijn als je snel weet waardoor het dan wel komt. En leuk, binnenkort bij de wandeling dus. Ga zeker kijken! Hier gaat het goed, T groeit en bloeit, zet zijn eerste stapjes achter de babywalker en is erg ondernemend. Moet overal met zijn kleine handjes aan zitten. Vooral de knopjes op de radio zijn favoriet, hij weet al hoe hij de cd eruit krijgt Hij eet alles en slaapt als een roos. En waar genot! Ook mag ik jullie melden dat er een tweede spruit op komst is! Nu bijna 12 weken in verwachting, 8 september uitgerekend. (Nog) niet op facebook bekend gemaakt dus (nog even).. geheimpje
Maggi gefelciteerd wat betreft bij mij houden we rekening met alles en verwachten we niks.. maar ondat we weten hoe mijn lijf is( altijd alles anders dan normaal ) kan t nog alle kanten op. maar goed dat wachten we af en hopelijk wordt dat bij de gyn duidelijker. het blijft wel raar want dit is de test van gisteren ( advies was ivm de rare testjes dor te testen tot ik bij de gyn ben geweest.) Bekijk bijlage 379505 Bekijk bijlage 379507
Dames morgen avond om 18.20 uur kom ik op tv bij KRO de Wandeling: datum is aangepast!! KRO De Wandeling - Draagmoeder voor een onbekende
@maggi: gefeliciteerd, wat leuk gepland?? @wensdroom: ja ik zie toch echt wat hoor! pff onzeker allemaal ik weet ff niet hoe en wat maar heb last van mn onderbuik en heb een stuwingsgevoel in mijn borsten... moet vlg week pas weer ongi worden denk ik...pas 1x echt geweest...gebruiken geen anticonceptie maar 9% kans op spontane zwangerschap..zou erg welkom zijn maar wel snel en wil eerst een baan hebben...knijp hem een beetje..
@maggi: hihi ok heb jij ook stuwingsgevoel in borsten gehad dan? weet niet hoe een begin zou moeten voelen, heb hormonen gebruikt dus dan is alles extra heftig in het begin..
Nee geen stuwingsgevoel, pas met een week of 6 dat het een beetje extra gevoelig werd. Maar is natuurlijk bij iedereen weer anders! Dus er is niets over te zeggen. Anders alvast een extra gevoelige zwangerschapstest proberen Bij mij was hij een week voor menstruatiedatum al licht positief
@wensdroom dit is wel een hele duidelijke! Zou toch wel een giller zijn hihi! Ik zit morgen voor de buis, leuk! @pindakoek: ik zeg testen! @maggi: wat leuk, gefeliciteerd! Ik hoef dus niet te vragen hoe het met je liefde gaat haha! Jullie zijn er wel vlot voor gegaan zeg! Wonen jullie ook al samen dan?
Even snel want er ligt er eentje wakker te worden. Maggi gefeliciteerd met je zwangerschap! Het begint hier ook steeds meer te kriebelen hoor, zou er toch wel graag nog een 2e bij willen. Denk dat ik toch maat eens ga informeren hoe het zit met cryo terugplaatsing.
Breek even snel in. Ze hebben nu de Pyttig. Vind ik ideaal. Kan je opblazen dus zelf bepalen hoeveel ondersteuning ze bij het zitten krijgt en ook het hoofd is beschermt door het kussen achter dat net zo hoog is als de leuning. (Fem zit altijd heel enthousiast te wiebelen in de stoel) Wensdroom, super spannend! Liesjuh, ziet er mooi uit zo! Kleinmonster, wat een naar nieuws. Heel veel sterkte de komende tijd. Met Fem gaat het wel goed, wel veel hoesten, oogt niet benauwd maar ze heeft misschien bronchitis/ astma. Daarnaast hoorden we een maand terug dat bij de bevalling beide sleutelbeentjes gebroken waren! Vond t al vreselijk dat men er pas met 13 weken achter kwamen dat er 1 gebroken bleek (waardoor ze zo onwijs veel huilde) maar nu bleken het er 2 te zijn Verder gaat t lekker met ons moppie. Zo lief, ze zwaait als er iemand aankomt of weg gaat en kletst ons de oren van ons hoofd. Bekijk bijlage 379687 Ik ben erg benieuwd hoelang en zwaar ze is. Ik had gisteren een afspraak bij het CB, maar ze waren ons vergeten, dus nu moeten we een nieuwe afspraak plannen. Ze draait volop, maar kruipt of tijgert nog niet. En als we op pad gaan, dan slaap ik toch de hele dag lekker niet?
Mooie uitzending! Heb het net ff teruggekeken. Mooi dat mensen dat soort dingen voor elkaar over hebben!
meiden dank jullie wel we vonden het zelf ook een mooie uitzending geworden. ik snap goed dat mensen er emotioneel van kunnen worden, had dat zelf ook want tja het is gewoon hele moeilijk om te verwoorden hoe het voelt.
Bedankt meiden! Ja al een half jaar fas. Soms is het gewoon goed. Maargoed ik bespreek dat verder niet hier :-D Was mooi wensdroom!! Heb je al een digitale test gedaan?
Mooie uitzending gister Wensdroom!! Ben benieuwd hoe het nu met je testen is.... Ik zou zo'n test van CB nemen waar (niet)/zwanger op komt te staan...! Maggi: het is je Zoooooo gegund!!!! <3 Ben erg blij voor jullie samen! Dikke knuffel.
Maggi super! Ik sluit me volledig bij bloempje aan wensdroom, mooie uitzending hoor! Respect voor jullie allemaal! ik zou idd ook een digitale test doen. Hoef je niet voor te turen en geeft gewoon zekerheid.