Mama's van de leukste eind-junibaby's 2013

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeltje, 11 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Er zit idd een verschil aan leeftijd en een maand of zelfs een paar weken kan best vele uitmaken in de ontwikkeling. maar ieder kindje doet het op zijn of haar eigen tempo. Elize loopt ook nog niet. ze kruipt wel goed, en gaat zelf zitten enz.. maar optrekken of lopen enz.. is er nog niet bij. ze wil wel op schoot steeds gaan staan. kletsen doet ze als de beste brabbelt er lustig op los. en papa en ma zegt ze ook zo nu en dan al..

@Jeszzs :ik weet niets van de belasting van zo'n loopstoel maar heb er niet zo veel goede dingen over gelezen. het schijnt niet goed te zijn voor de heupjes en het ruggetje van je kindje als je ze al in een loopstoel zet voordat ze eigenlijk zelf goed kunnen zitten en schijnt dat veel ouders dat vergeten en de kindjes er te vroeg en te lang in zetten.. verder gebeuren er ook vaak ongelukjes mee omdat ze ermee niet echt kunnen sturen en remmen en dus nogal eens hard tegen dingen op botsen of dat het stoeltje omvalt zelf ben ik dus geen voorstander ervan en ga het niet gebruiken..
    VeiligheidNL l Loopstoeltje

@Fas30: overdag ligt Elize alleen in de slaapzak in haar bedje dit omdat ze voor ze in slaap valt het hele bed doorgaat. en nu ze zitten kan ook steeds gaat zitten in bed en dan aan het laken en de dekens trekt.
    s'nachts slaapt ze in een slaapzak en onder een lakentje en dekentje, ( dan is ze minder beweeglijk in bed dan overdag) als het warmer is alleen onder een lakentje en evt alleen in de slaapzak dat ligt een beetje aan de temperatuur op haar kamertje

2. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    ah dankje Wensdroom, ga ik daar iig niet meer naar kijken :D

merk dat ik soms een beetje twijfel aan mezelf. Wij kopen eigenlijk geen speelgoed voor Ravi. Hij speelt met de simpelste dingen (leeg flesje, slaan op doos etc). Soms speelt de twijfel even op of we hem daar te kort mee doen, terwijl ik wel de overtuiging heb dat veel kinderen tegenwoordig teveel speelgoed hebben. Vooral al dat extreem stimulerende speelgoed. Herkennen jullie dit gevoel?

3. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Jeszss je moet natuurlijk zelf weten wat je wel en niet koopt maar het is mijn mening en wat ik over een loopstoeltje heb gehoord en gelezen dus vandaar ..

Betreft speelgoed.. Elize is wel verwend (en dan niet alleen door ons zelf) maar veel gekregen.. en ze speelt het liefst met simpel dingen.. bijvoorbeeld een bal of blokjes.. maar haar toet toet auto's zijn ook wel favoriet. ook hebben wij wat dingen via een weggeefhoek gevonden.

En met buitenspeelgoed is ze ook wel verwend.
    we hebben een speeltoestel met schommels, huisje, glijbaan en klimtoestel in 1. en we hebben een enorme grote trampoline ( gratis op mp gevonden) nog veel te vroeg en Elize kan er nu nog niks mee maar kwamen deze tegen van een heel duur merk en zag er nog prima uit dat we hem niet konden laten staan
    verder heeft ze ook al een trapauto via de weggeefhoek en een elektrische auto die mijn man ergens vandaan heeft een opknapper.. ( hij is voor Elize maar ik denk dat mijn man het zelf ook leuk speelgoed vind;))

maar als ik haar wat te spelen geef is dat maar 1 of 2 soorten speelgoed per keer anders weet ze niet waar ze mee moet spelen.

Dus ondanks dat ik je gelijk moet geven dat de kinderen van tegenwoordig te veel verwend worden met speelgoed hebben we het zelf dus ook

4. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    ow das niet wat ik bedoel hoor, iedereen moet halen wat hij zelf wilt. Ieders eigen keuze. Maar ik bedoel meer dat ik erachter sta om weinig speelgoed te halen, maar dat dan af en toe het gevoel heerst dat ik de kleine tekort doe.

Dus de twijfel aan jezelf en je opvatting, dat was meer wat ik bedoelde.

5. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Jeszss een kind doe je volgens mij niet te kort door er voor te kiezen weinig speelgoed hebben/kopen
    en daar zou ik ook absoluut niet over twijfelen als ik jou was. ik denk dat hij daarmee ook leert dat je niet altijd alles maar zomaar kan kopen/krijgen en dat is ook goed. hij leert het geen wat hij heeft juist waarderen.
    ik snap de twijfel daarover maar dat lijk me niet nodig. je kind krijgt liefde en aandacht en dat hebben ze nodig. of ze nou veel of weinig speelgoed hebben liefde, aandacht en het gevoel dat het gewenst is en er gezorgd wordt dat is wat ieder kind nodig heeft

los daarvan ben ik het nog steeds eens met je opvatting dat kinderen te veel aan speelgoed hebben tegenwoordig. maar ik betrap me zelf er wel op dat we ondanks dat ik die opvatting deel wel er aan mee doen.. want zoals ik al schreef wordt Elize wel verwend met van alles.al moet ik er wel bij zeggen dat veel ervan dus gekregen is en niet zelf gekocht.

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Tempo: Gijs is één van de oudste kindjes maar ook een van de langzaamste ;)
    Hij rolt pas net en Nog steeds doet hij dat nauwelijks. Hij vindt het niet fijn op z'n buik. Liggen op de rug ook niet echt. Dus ik zet hem vaak neer en zo speelt hij een tijdje. Hij tijgert dus ook nog niet, kruipt niet.

Loopstoel: Ik ben er ook erg op tegen

Speelgoed: Veel gekregen van oudere neefjes en nichtjes. Maar ik vind het heerlijk wat jij zegt jes! Fijn dat ze juist met gewone dingen spelen. Komen niks tekort!

7. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier wel een loopstoeltje en J. Vind het echt zooooo geweldig om daar in te zitten! Hij schatert het soms uit :D maar ik laat hem er niet te lang in zitten (wat ook niet mag officieel) meestal 1 of 2x per dag een kwartiertje en soms ook wel een dag helemaal niet.

Ach er is zoveel niet goed en als je het gebruik hiervan een beetje binnen de perken houd zal het heus niet heel slecht zijn, mijn mening.

Trouwens heel toevallig is J. Vanavond voor het eerst uit zichzelf gaan staan in de box! Ik had hem er zittend ingezet en hij pakt de spijlen vast en rolt zich op zn knietjes en hup hij trekt zich opeens op haha, grappig gezicht!

8. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik dacht dat ik een snel meisje had, maar zo te horen zijn er wel meer snelle kindjes :) hier wordt gekropen, gestaan, langs gelopen en zelfs de caravan ingekropen via het opstapje.. Schrok me rot haha, we hadden de voortent er voor gezet en dicht geritst zodat ze daar kon kruipen terwijl mijn man de haringen nog even goed ging doen. Ik ga de caravan in om de stoelen te pakken en draai me om en zit Anne ineens binnen.. Ik zo huh? En vraag aan mijn man hoe ze daar kwam. We hadden het beide niet gezien, maar binnen een paar tellen zat ze binnen. Later liet ze zien hoe ze het deed want dat was wel een erg leuk spelletje ;) nu dus ook maar gaan leren achteruit er weer uit.

Drinken uit een gewone beker vind ze erg leuk, maar dan wordt er nog erg veel geknoeid..
    Ook houd ze van muziek en gaat dan 'meezingen'. Herkennen jullie dat bij jullie kleintjes?

9. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Hebben jullie tips voor het drinken want Elize wil op dit moment weer amper drinken. ( blijft een punt bij haar)

dit is haar schema:

6-7 uur 200ml pap (fles)
    10 uur fruit 1 stuk of potje 10+mnd
    tussendoor uit de tuit water, thee of sap
    12 uur brood 1 stuk met beleg
    12.30 150 ml melk ( fles)
    tussendoor s'middags uit de tuit, water, thee of sap
    en bv soepstengel of rijstwafel
    17 uur groente vers of potje en yoghurt
    tussendoor proberen we nog drinken uit de tuitbeker
    19 uur 200 ml melk ( fles)

Maar eigenlijk gaat alleen de 1e fles tot ong 180 ml leeg en de andere flessen maar ong 60 a 70 ml en uit de tuit wil ze ook niks drinken.
    ze duwt de fles gewoon weg en begint dan te mopperen en of huilen.

fruit,brood, groente en yoghurt gaat wel op.

naast de flessen die ze krijgt proberen we dus regelmatig uit de tuit te laten drinken, maar dat wil ze ook niet. en de flessen gaan dus ook op t moment erg slecht.
    gewoon uit een beker lukt nog niet echt want ze kauwt er dan op en bij een rietjesbeker kauwt ze ook op het rietje.
    heel soms wil ze dan wat van een lepeltje maar dat is ook maar een paar schepjes en dan duwt ze de lepel ook weg.

Ze drinkt dus echt heel erg weinig,verder doet ze het prima ontwikkeld zich goed, kletst lekker enz.. maar naar mijn idee moet ze toch echt meer vocht binnen krijgen..

10. Snoeppie

Snoeppie Bekend lid

10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi..

Hier een gemiddeld kindje denk ik. Ze teigert nu sinds een maandje, voornamelijk in haar achteruit. Wil je zich naar voren begeven gaat ze om haar as draaien zodat ze toch komt waar ze moet zijn. Flessen gaan ook wat moeilijk leeg, maar komt denk ik doordat er tandjes onderweg zijn. Met 6mnd de 2 middelste onder en nu sinds 2 weekjes 2 hoektanden boven. Maar aan het gezever, bijtbehoefte, poepluiers en onrustige nachten te merken zit er meer aan te komen. Staan, lopen bevorder ik zelf nog niet, wil eerst dat ze goed kruipt (voor zover ik iets te willen heb natuurlijk!). Zelf gaan zitten doet ze nog niet, maar zittend spelen kan ze wel heel goed.

Qua speelgoed hebben wij ook geen bergen. De vormenkever en handspiegel van Vtech vind ze erg leuk. Verder zo'n ringenslinger en bal met rammeltjes erin en blokjes eraan. Eierdozen, broodtrommel, dop van haar fles en lepel vermaakt ze zich ook prima mee.

Een maand geleden woog ze 7440g en was ze 71cm. Broekjes zijn een drama, tegen de tijd dat ze boven passen, zijn ze onder veel te kort. Hapjes maak ik nog altijd zelf. Groenten met aardappel of fruit in diverse mixen. Ik moet nog actief starten met vlees, kip of vis. Brood krijgt ze ook nog droog. Toch eens gaan beginnen met beleg. Drinken uit een tuit doet ze niet, uit normaal plastic bekertje wel. Natuurlijk met wat gebijt en genkoei maar de tuit slaat ze meteen weg. Yoghurt of kwark vind ze heerlijk en bieden we dan ook naturel aan.

Fijn om te horen dat het met jullie ook allemaal goed gaat. Ben benieuwd hoe het met dezwangerenonder ons gaat! Hier voorlopig nog geen nr2. Ben nog steeds niet helemaal de oude (gekneust stuitje opgelopen tijdens de bevalling).

X

11. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Jeetje wat ben ik hier lang niet meer geweest en wat is het stil... best jammer! Komt mss ook doordat ik wat meiden van hier op FB heb en dan lees je even wat sneller bij. Maar ik ga m'n best doen weer wat actiever mee te schrijven, heb wel meegelezen namelijk.

Hier gaat het eigenlijk wel goed.
    Geen snellerd hier, eerder een trage. Bram kan pas sinds een week volledig omrollen en doet dat nu dus ook giga actief. Hij rolt constant door de kamer heen. Hij doet nog geen pogingen tot zelfstandig gaan zitten, optrekken of staan, met hulp gaat het wel al prima. Hij kan wel al een aardige tijd achter elkaar zitten, maar als hij het zat is laat hij zich achterover vallen. En nu dus ook vooruit want dan kan hij op z'n buik in de halve kruiphouding gaan zitten, verder als dat doet hij nog niks met kruipen. Heb hem ook nog niet zien tijgeren, niet voor- en niet achteruit.

Ben 2wkn geleden weer met Bram bij het cb geweest, qua gewicht is hij weinig aangekomen, qua lengte des te meer. Hij was wel meer aangekomen qua gewicht maar is veel ziek geweest. Toen we hem gingen wegen voor de oorontsteking woog hij nog 9kilo, nu net 8.5 maar dat komt vanzelf er wel weer bij gezien de hoeveelheden hij weg eet op een dag :p. Als je oorontsteking hebt, daarna veel verkouden bent en dan ook nog eczeem te verduren krijgt wil je lichaam daar wel energie in steken.

Gisteren voor zijn eczeem bij de dermatoloog geweest, had me door laten verwijzen omdat bezoek aan de huisarts niet heeft geholpen. Bram heeft eczeem door erfelijkheid (eczeem, hooikoorts en astma in mijn familie) en nu hebben we een andere hormoonzalf gehad waar we hem de komende 3 weken mee in moeten smeren. Volgens de dermatoloog moet het deze week al gaan helpen, ik hoop het want hij wordt gek van de jeuk.

Tandjes... er zijn eindelijk 2 nieuwe tanden te zien die op komst zijn. Boven om precies te zijn, nog even en dan heeft meneer er dus 4.
    Vandaag voor het eerst zijn haren geknipt door een vriendinnetje van mij, hij vond het niet eens erg, heel interessant eigenlijk.

Bram kletst ons de oren van de kop, hij zegt al mama, papa, die, eten opa, oma dada (bij zwaaien) en aai. Zo lief! Vooral mama weet hij al heel goed te plaatsen, dat is dan soms weer een beetje minder. ;)

Verder zwaait en knipoogt hij en kan hij sinds vorige week ook met geluid in zijn handjes klappen en z'n armen in de lucht steken als je "hieperdepiep" zegt.

Z'n fles zelf vasthouden doet hij nog niet, drinkt helaas wel slecht dus het zou wel fijn zijn als hij dat wel gaat doen. Broodje eten mag ik hem sinds een paar dagen niet meer bij helpen, wil hij volledig zelfstandig doen. Vandaag viel hij alleen boven z'n broodje in slaap. Z'n hele gezicht onder de smeerkaas :D

Ik ga nu m'n bedje maar eens opzoeken want morgen weer werken.
    Nog een paar weekjes... dan zit ik ook weer zonder baan. Het zoeken wil vooralsnog helaas niet echt lukken.

Weltrusten mama's!

12. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    liesjuh: hij is dan mischien geen snellerd maar wel een schatje om te zien.
    ik zit ook weinig hier facebook is toch makkelijker en sneller.

hier weer wat bezoekjes bij de spoed gehad wessel is regelmatig ziek 6de ziekte vlak er achter aan ooronsteking aan beide kanten, keelonsteking net geen longonsteking en bacterie in zn darmen, en nu weer ziek. Ik vind het zo zielig voor het jongetje hij is zelfs schor van al het hoesten en als je met een doekje aan komt lopen begint hij al te huilen (voor zn snotneus).

verder gaat het goed hij kan papa,mama, die, daar, en dj zeggen (dj is onze papegaai). hij is heerlijk eigenwijs en wil alles zelf doen, als je hem probeerd te voeren mept hij de lepel uit je hand, zit de hele dag in de vriezer en als de papegaai op de grond loopt probeert hij zn staart te pakken. en zoals sommige mischien op facebook al hebben gelezen kan hij 4 stappen los lopen!!! Nou krijg ik echt mn handen vol aan hem

hij eet smorgens 2 boterhammen en smiddags 1, vervolgensfruit en s avonds een flink bord met wat wij ook eten, daarna een (biologisch)danontje. Inmiddels heeft hij 1 ding wat hij niet lekker vind en dat is courgette, verder gaat alles er is als koek.
    bevroren frambozen is hij op dit moment helemaal weg van maar dat komt denk ik ook door zn doorkomend kiesje.

Loopwagen: wessel heeft ook in een loopwagen gezeten dit omdat hij de hele dag wou staan en dan kon ik niet aan met mn handen. zn kinderarts zei dat het opzich geen kwaad kan alleen geen hele dagen.

13. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Hier gaat alles ook goed. donderdag weer naar het cb.
    Elize probeert om zich op te drukken op bv een doos en dan te staan. en aan de slijpen van de box af en toe proberen op te trekken met hulp lukt haar ook al.
    vandaag wezen shoppen en een vervolg auto stoel gekocht. omdat binnenkort de maxi cosi terug moet naar mijn zusje, en ze dus in een andere autostoel moet. we hebben gekozen voor een achterwaarts gerichte autostoel de Cybex Sirona. morgen wordt hij verzonden en als het goed is hebben we de stoel dan woensdag.

14. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    poeh poeh, R is wat lastig momenteel. Maar wat wil je, er komen 5 tanden tegelijk door :$. Heel sneu.... en net nu we in onze klusweken zitten voor de verhuizing. Gelukkig past oma veel op, das lekker vertrouwd. maar het zijn pittige dagen, vooral het constant op de arm houden met zijn 12 kilo. Spierballen kweken :D. Kan wat dat betreft niet wachten totdat hij uit zichzelf kan gaan zitten en staan zodat hij wat meegeeft.

jeetje loslopen al, tsja die kleine van jou is echt heel snel! Vond dat filmpje met die boodschappenwagen ook heel leuk.

Hier ook al aan de vervolgstoel, MC paste echt niet meer. Hebben ook een achterwaartse stoel gehaald, omdat ik hem echt nog te jong vind voor voorwaarts vervoeren. We hebben de Besafe isi pluz gehaald. Maar deze hebben we tegen een hele gunstige prijs kunnen overnemen anders was het echt te duur geweest. Naja alles voor de veiligheid van je kind zeg maar :)

Vanaf welke leeftijd gaan jullie de opvolgmelk vervangen voor gewone melk? Qua gewicht hij het echt niet nodig. En hij eet zn bak yoghurt na het eten dus qua zuivel eigenlijk ook nog niet. En we tillen ons nog eens een hernia als hij zo doorgaat. CB raadt aan vanaf een jaar, maar had het zelf wel makkelijk gevonden als we in mei met vakantie gaan om dan die opvolgmelk niet mee te hoeven nemen....

15. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hé dames,

Hier ook weer eens een reactie van mij :) Hoe was jullie koningsdag? Wij zijn even de stad doorgegaan, maar dat slenteren met kinderwagen is dus niks...:( zo'n buikdrager was fijner geweest maar is ook wel prijzig zag ik...

Ben op goede vrijdag tante geworden van een klein neefje: Levi Mason. Mijn schoonzusje heeft het helaas wat minder, heeft paniek aanvallen schijnbaar en heeft nu twee extra dagen kraamzorg en mag dus absoluut niet alleen blijven. Ze krijgt medicijnen en moet rusten...:(
    Met 2e paasdag zijn we voor het eerst naar de dierentuin geweest, was erg leuk, V. had alleen meer oog voor andere kindjes dan de dieren zelf haha

Met V. gaat het erg goed. Eet goed, drinkt beter haar melkfles leeg, vind die dromerige papjes van Bambix ook erg lekker en vast voedsel gaat ook super. Gisteren uit eten geweest bij de chinees en daar was het smikkelen van de dikke bami, kroepoek en nasi :)
    Ze kruipt de hele kamer rond en sinds vandaag gaat ze dus meer op haar knietjes zitten om meer omhoog te komen...zal niet lang meer duren denk ik! Ik zie onder eindelijk een 1e tandje komen denk ik...ze slaapt wel onrustig en wordt soms midden in de nacht wakker, even hard huilen en daarna slaapt ze weer in....kan dat ook komen door de tandjes evt?

@Jeszss: pas met 1 jaar ga ik dat denk ik doen, lastig is het wel hé wanneer te stoppen, vooral als ze liever vast voedsel eten als flesvoeding! Vervolgstoel staat er hier al, gekregen...maar MC past ze nog goed in.
    @Kleinmonster: ach wat zielig voor Wessel!! wat goed dat Wessel die woorden al kan zeggen! Ik hoor soms enkel: aai (hond aaien) en aap of hap...als ik het nazeg moet ze lachen...:p heb je de woorden gestimuleerd of ging het ineens?

16. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Wij zijn gisteren over de kleedjesmarkt gegaan met mijn moeder, zusje en nichtje. het was erg druk maar wel gezellig. en s 'avonds nog wezen panenkoeken eten. Elize was terug thuis echt doodop, maar ze had ook amper geslapen. ze was prima gegroeid volgens het CB en het gaat ook prima. gister ochtend ging ze ineens staan in de box. en nadat het een keer geluk was probeerde ze het ook vaker.

@pinda leuk een neefje, maar wat rot te lezen hoe het met je schoonzus gaat, hopelijk gaat het snel beter met haar en kan ze genieten van haar kindje.

mij zusje heeft afgelopen vrijdag de 20 weken echo gehad en ze verwacht nu een jongen. Leana haar dochtertje ( van ruim 3,5)zei in eerste instantie toen ze hoorde dat ze een broertje kreeg dat ze liever een zusje wilde. maar nu verteld ze trots aan iedereen dat ze een broertje krijgt. :)

@kleinmonster hopelijk gaat het weer beter met Wessel en krijgt hij een ziekte vrije periode nu.

@ jeszss hier werd bij het CB ook aangegeven dat ze vanaf de 1e verjaardag alles mag dus ook gewone melk. wanneer we daar precies mee gaan beginnen wee ik nog niet nog niet echt over nagedacht.

we gaan deze wek de tuin afrasteren, omdat er een sloot langs de tuin loopt en als Elize straks gaat lopen wil ik dat wel veilig hebben

17. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hoi dames!

Ik reageer ook weer ff hihi.. Ik lees altijd wel mee! Wij zijn ook ff de stad in geweest met Koningsdag.. Wel met kinderwagen, E. vond het erg leuk, zoveel te zien. Ook nog stukje op de arm gehad. Maar na 1.5 uur was ze het wel zat, het was wel erg druk.

Vorige week naar het Cb geweest: 9455 gram en 74.8 cm. Groeit prima :) Eten ging wisselend maar nu er 2 voortandjes boven door zijn gekomen weer iets beter. (Nu 4 in totaal, 2 onder, 2 boven). Ontwikkeling gaat als een malle hier. Kletst de oren van je hoofd, steeds meer 'woordjes' te herkennen. Kruipen is nog steeds in de vorm van tijgeren, maar steeds meer op de knietjes. Optrekken deed ze sinds een week of 2 en sinds deze week kan ze ook los zitten. Bij het optrekken probeert ze nu ook haar voeten eronder te zetten ipv haar knietjes. Op bed lukt dit, op de gladde vloer nog niet.

Oh en ze is zo ondeugend.. Kruipt naar de tafel, trekt zich omhoog, pakt de afstandsbediening (leuke knopjes!) en laat zich weer vallen om vervolgens trots om te kijken en te laten zien wat ze nu weer heeft :D

Vd week hadden we de achterdeur open, was mevrouw ineens buiten, hop, de drempel over, achter de kat aan hihi..

Heerlijk genieten.. Gaat zo snel!

18. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    he dames, ga toch nog wat schrijven hier ondanks dat het zo rustig is, vind het toch jammer om dit topic helemaal stil te laten zijn.

Wij hebben een flinke stressperiode achter de rug, vriend baan kwijt, appartement verkocht, huis gekocht, problemen met financiering koper maar kan nu eindelijk opgelucht ademhalen. Appartement is ovegdragen en na 2,5 week heel hard bikkelen zijn we verhuisd. Hebben nu een mooi huis met een tuin en eindelijk een mooie kamer ook voor R! Zijn er zo blij mee. Sollicitaties voor vl lopen dus ook daar heb ik goede hoop op.

Verder gaan we zaterdag op vakantie naar Curacao, eindelijk R aan de familie laten zien. vind het wel superspannend hoor, zo'n lange vliegreis:$. R is niet zo van het stilzitten dus 9 uur lang niet rollen wordt een flinke uitdaging. En het is een echte bedslaper, op schoot doet hij al sinds 8 weken niet meer. Dus nu al medelijden met de medevluchtreizigers haha

Hoe gaat het verder bij jullie? Met R gaat het goed, flink veel tanden, lekker aan het rollen en op zijn tijd flink gefrustreerd dat het zelf gaan zitten nog niet zo lukt :p. En ook lekker ondeugend aan het worden, het nee schudden is favoriet bij hem (om vervolgens gewoon door te gaan met wat niet mag:D).

19. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja tis hier echt rustig! Misschien wel goed nieuws, dat betekend dat het bij iedereen zo zn gangetje gaat denk ik. ;)

Fijn dat jullie nu verhuist zijn! Nu nog een baan en dan heb je die zorg ook weer achter de rug.
    Wat heerlijk dat jullie naar Curacao gaan zeg! Alleen zo'n vliegreis zou mij ook niet wat lijken met J. Hij kan ook echt niet stilzitten! Succes iig!

Hier alles goed. J. Doet het goed en het word steeds weer leuker vind ik, ook al kan hij heeel eigenwijs zijn en al echt een eigen willetje hebben, ppfieuw! :)

20. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Wat fijn te horen dat je verhuist bent en het bevalt hopelijk goed. die baan gaat er vast ook komen en dan is alles weer achter de rug.

Eindelijk naar Curaçao, wat leuk en geweldig lijkt me om je kind aan de familie te laten zien en sowieso je familie weer te zien.

Wel kan ik me voorstellen dat de vliegreis een uitdaging gaat worden. Met Elize zie ik een vliegreis ook niet zo zitten, zo lang achter elkaar op schoot is niks voor haar wil alleen maar kruipen en gaan staan op het moment.

Nog 2 weekjes ongeveer en dan wordt Elize 1 jaar! wat is het snel gegaan ik geniet elke dag weer van haar en kan me het leven zonder haar niet meer voorstellen.

De afgelopen week zijn we naar de advocaat geweest die gaat het laatste papierwerk regelen en na Elize haar verjaardag de aanvraag indienen voor de daadwerkelijke adoptie bij de rechtbank. Nu zijn wij alleen nog voogd maar dan is ze daarna ook juridisch officieel onze dochter met onze achternaam.

Het gaat erg goed met haar, ze kruipt met een snelheid door het huis niet bij te houden, verder gaat ze steeds meer staan in de box en al enkele stapjes lopen langs de rand en ook trekt ze zich op aan stoelen en banken enz.. het is een makkelijke lieve dame maar wel met een eigen willetje maar dat is erg leuk!

Morgen gaan we een weekje op vakantie naar centerparks in Duitsland samen met mijn ouders en mijn zusje en haar gezin. Ik heb er zin in!

Deel Deze Pagina