Wat leuk van jullie huis Jeszss! Hopelijk heeft je vriend snel weer een baan! Succes met de reis naar Curacao! Fas, herkenbaar hier ook een met een sterk eigen willetje.. Soms een kleine driftbui al haha.. Maar daar zijn we gelukkig niet zo snel van onder de indruk wensdroom wat fijn dat jullie straks alles geregeld hebben wbt de adoptie. Lijkt me een fijn gevoel als dat achter de rug is! Hier gaat het ook allemaal goed, de tijd vliegt, zo druk met werk, kind, sociaal leven enzo haha.. Om maar niet te spreken over het huishouden E. staat sinds vorige week in bed + box. Vanochtend voor het eerst aan de tafel, probeert ook al wat te stappen in de box, dus lopen gaat hier denk ik niet zo lang meer duren. Kijk erg uit naar de 1e verjaardag, aan de andere kant ook weer raar omdat het zo vreselijk snel is gegaan.. Maar het is zo geweldig mooi om dit allemaal mee te mogen maken en ons kleine meisje te zien ontwikkelen.. Ze is zo vrolijk, begint helemaal te springen en te lachen als ze je ziet na een dag werken.. Echt superleuk! Wij willen deze zomer ook met het vliegtuig op vakantie omdat we eind dit jaar naar Amerika willen gaan, ook lange reis.. Zomervakantie wordt het oefenrondje hihi..
Ik vind dat eigen willetje juist erg leuk.. als Elize iets niet mag en we zegge nee dan begint het lipje te trillen, begint ze te snikken en heeft dan echt door dat ze iets niet mag.. met verschonen is het een draakje wil niet meer liggen, alleen nog zitten en gaan staan of op de knietjes.. het is een hele kunst om dan vol te houden dat ze echt even moet liggen zeker met een poepluier.. dat springen en lachen ken ik doet Elize ook als papa uit het werk thuis komt.. ik was bezig met de koffers inpakken voor de vakantie heel handig met Elize erbij alles wat je erin legt trekt zij er weer uit. lekker helpen dus.. het gaat allemaal snel he! het is inderdaad fijn als de adoptie geheel rond is.. maar dat is alleen nog een stukje formaliteit. met Elize haar verjaardag hebben we familie, de oppas en een goede vriendin uitgenodigd. we vieren het s 'middags met als afsluiting een gezamenlijke BBQ. De draagmoeder wilde niet aanwezig zijn ze vind het ons feest en ze zei dat zij thuis wel een taartje op Elize nemen. I[k heb haar gevraagd want wilde haar uiteraard niet voorbij gaan. Het is voor haar toch ook een bijzondere dag. maar ze wil niet en dat moet ik respecteren. dus vandaar dat ik heb besloten het taartje op Elize ( zoals ze het zelf zei) bij hen te laten bezorgen en nog een paar foto's van Elize de 1e keer staan in de box en papa helpen met het onkruid. Bekijk bijlage 395254 Bekijk bijlage 395255
zal ik me ook weer eens melden volgende week zaterdag wordt wessel al weer 1! is allemaal veel te snel gegaan. Inmiddels is hij niet meer dat kleine hulpeloze jongetje die me nodig had, nu kruipt hij in keukenkastjes rent door de supermarkt, klimt op een doos om op koffietafel te klimmen, roep de hele dag mama of papa en heeft 8 tanden en bijna 2 kiezen. met zn bloedlichaampjes gaat het goed we mogen volgende maand overstappen op 1 keer in de 3 maanden prikken, ze weten alleen niet waarom hij verhoging blijft houden. hij gaat regelmatig naar bed met 38,1 . de laaste tijd gaan de nachten heel slecht! hij gaat om 8 uur naar bed en wordt soms een uur later weer wakker. ik ga hem dan voeden, dan slaapt hij tot ong 2 uur en daarna als ik hem in zn eigen bed leg wordt hij ieder uur wakker waardoor ik hem dan maar bij ons leg zodat ik hem slapend voed. overdag heeft hij ong 3/4 voedingen Smorgens, smiddag, voor zn slaapje en soms dus tijdens of smiddags nog 1. Dus het gaat hem niet om de voeding . bij vrienden van ons zit er nog geen jaar tussen de 2 kinderen, eerder grapte wij er over dat wij dat ook gingen proberen. Nu hebben we gezegt eerst te wachten tot wessel wat beter gaat slapen en zn "ziekte" goed onder controle is. Hoe is het bij jullie? sommige zijn al even zwanger dus daar weten we het antwoord al van . weten jullie al wat jullie kleine voor zn verjaardag krijgt? wij zijn aan het kijken voor een keukentje. zijn er nog meer mama's die nog borstvoeding geven? zn verjaardagkaart en hoe hij het liefst smorgens zn brood eet hahaha
Zoo... ik kom de stilte maar weer eens verbreken hier. Nog maar 3 dagen en dan hebben we de eerste dreumes in ons midden hier, Wessel van Kleinmonster Daarna kan het aftellen gaan beginnen naar alle andere verjaardagen, zijn jullie al druk in de weer met de organisatie ervan? Bedenken wie je uit gaat nodigen, wat voor taart je gaat (laten) maken en wat nog verder. Ik ben wel benieuwd naar jullie plannen... Wij gaan iig een taart laten maken en houden het klein en kort, echt maar een uurtje of 4, niet langer en met wat dierbare familie en vrienden. Ik heb er wel reuze zin in al! Op Brams verjaardag zelf gaan we wat leuks doen, we vieren het de zaterdag na zijn verjaardag. Voor de meiden die geen Facebook hebben misschien leuk om te melden dat Peetje2012 gisteren bevallen is van een dochter, Fem heet het zusje van Pim. Ik heb geen idee in hoeverre ze zich hier nog weer eens zal laten zien, daarom ben ik maar even zo brutaal om het jullie vast te vertellen. Gefeliciteerd Peetje! Wij zijn ons vorig weekend helemaal rot geschrokken, hebben met Bram op de SEH gezeten zaterdag avond. Meneer wil de hele dag aan de hand rond lopen en staan, hij kan het absoluut nog niet los, maar dat denkt hij wel. Daardoor laat hij regelmatig je hand ineens los, draait zich om of neemt een halve snoekduik. Zo ook zaterdag... Papa zat met hem op de grond, Bram ging staan, 'titten' (jaja, hij zegt en begrijpt het woord zitten) en staan, wilde lopen en bij de tafel staan, en ineens... viel hij met een noodvaart tegen de tafel aan, precies op zijn gezicht. Mijn vriend dacht dat hij een tand door z'n lip had, ik dacht een bloedneus. Niets was minder waar... hij had een gescheurde lip! We zijn dus als een gek richting de SEH gegaan met een overstuur kind en daar is het geplakt. Overigens was Bram op de SEH ontzettend stoer en heeft hij alleen gehuild toen ik hem in de houtgreep moest houden toen de arts en verpleegkundige zijn lip gingen plakken. Het gaat nu alweer stukken beter met zijn lip, het geneest goed en vrijdag mag het eindelijk weer nat worden dus kunnen we weer naar babyzwemmen. (gelukkig maar want er worden onderwater foto's gemaakt voor vaderdag) Hier een foto van zijn lip, genomen op de SEH voor en nadat het gelijmd was: En deze is van gisteren:
Hallo Allemaal ! Lang gelede dat ik hier was geweest! Wat fijn dat het met iedereen zo goed gaat. Moet erg veel terug leze dus ga nu even niet op iedereen reageren want heb erg weinig tijd maar was toch nieuwsgierig hoe het ging met jullie. Peetie GEFELICITEERD !! Liesjuh das schrikken zeg !! Hoop mooi kindjes voorbij zien komen die alweer zo groot gegroeid zijn zeg! Hier gaat het goed..alleen loopt Roan erg achter in grove motoriek omdat hij nog steeds niet op zijn buik wil ligge.. Dus hij doet ook nog steeds niet draaien enz. Inmiddels lopen we bij de Fysio ervoor Verder is er nog steeds onduidelijkheid over de ogen van Roan..we lopen nu in een academisch ziekenhuis en hopen zo eindelijk erachter gekomen wat hij precies ziet. Morge wordt ons binkie 1 jaar Vandaag heeft hij het op het kinderdagverblijf gevierd Zaterdag vieren we zijn verjaardag klein. Dit komt doordat de overgrootmoeder van Roan maandag gekozen heeft om ons te verlaten. Morge op Roan's verjaardag zitten we dus op een crematie Geniet van het weer meiden de zomer komt eraan
Wat een mooi kereltje! En nog wel een jarig kereltje ook, gefeliciteerd met Roan z'n eerste verjaardag! Wat vervelend dat jullie uitgerekend vandaag een crematie hebben, gecondoleerd hoor. Is er nog helemaal niks te zeggen over de oorzaak van het achterlopen in motoriek? Hoe gaat het met praten dan, hetzelfde? Lijkt me zwaar om te merken dat hij zo achter loopt. Hopelijk snel meer duidelijkheid en zekerheid erover. Sterkte meis. Leuk om weer eens wat van je te horen
Dankjewel Liesjuh.. Ja erg dubbele dag. Nee is alleen grove motoriek waar bij in achter loopt. Waarschijnlijk komt dit door zijn ogen maar dat is nog niet zeker omdat we niet precies weten wat hij wel of niet ziet. Hij brabbelt wel al is het nog steeds baby taal..hij neigt wel naar verschillende woordjes maar nog niet gericht.
Ha meiden! Hier ook weer even een berichtje van mij. We hebben nog al hectische weken achter de rug met Cas, vandaar nog niet gereageerd. 3 weken geleden is ons mannetje uit zijn kinderstoel gevallen zo op zijn hoofdje. In eerste instantie leek er niets aan de hand te zijn, maar uit voorzorg toch even de HAP gebeld. Die vond ook geen verontrustende signalen behalve pijn dus kregen we enkel telefonisch een wekadvies. Zaterdag zat er een flinke zachte zwelling aan de zijkant van zijn hoofd maar hij was best heel vrolijk dus niets ondernomen. De volgende dag echter was de zwelling nog meer toegenomen en hebben we de HAP weer gebeld. Die wilden ons in eerste instantie weer afschepen, maar na aandringen mochten we toch langskomen. De HA zag gelijk dat het niet goed zat en belde de kinderarts voor overleg. Die wilde direct een CT hersenen laten maken dus belandden we zondagavond op de spoedeisende hulp. Ik was compleet gebroken, ik was zo bang dat er iets ernstig mis zou zijn met hem! Na de scan zag de kinderarts geen verontrustende dingen, maar hij wilde het antwoord van de radioloog afwachten. Helaas zag hij wel een breuk in zijn schedeltje Ik vond het zo ontzettend zielig en gaf mezelf de schuld. Maar goed, we moesten dus blijven ter observatie. Cas werd aangesloten op de monitor en werd elke twee uur wakker gemaakt voor neurologische controles. Gelukkig lieten deze niets afwijkends zien. De volgende dag bleek dat we in stricte isolatie moesten omdat mijn man de waterpokken had. Nou 24 uur per dag opgesloten zitten in een kamertje is echt niet fijn! En de verpleegkundigen kwamen in een soort astronauten pakken binnen... uiteindelijk heeft hij twee nachtjes in het zkh moeten blijven. Toen begon de zware klus om hem in toom te houden. Hij mocht niets ondernemen waarbij hij zou kunnen vallen. Dus voornamelijk veel gelopen in de wagen en in de box onder toezicht spelen. De zwelling was na 1.5 week gelukkig weg en nu zit er alleen nog een harde bult. Over een maandje moeten we ter controle nog een keer terug naar de kinderarts. Of dit alles niet nog genoeg was kreeg hij afgelopen zondag op eens heel hoge koorts (41.3 gr.). Ik was direct bang dat er iets in zijn hoofdje ontstoken was (na wat gegoogle...) dus hop, weer naar de kinderarts. Die constateerde een lichte luchtweginfectie en moesten we maar zoutoplossing sprayen. De koorts zakte echter na een aantal dagen niet dus weer naar de huisarts. Alles na gekeken, plasje opgevangen maar niets kunnen vinden.. Ik maakte me echt zo veel zorgen! Gelukkig zakte zijn koorts na 4 dagen. En gister haalde ik hem uit bed, zat hij onder de rode uitslag! Dus hopsakee weer naar de huisarts... pff ik heb e rnog noooit zo vaak gezeten! Ik weer mijn zorgen geuit, maar gelukkig bleek het 'slechts' de 6e ziekte met een lichte keelontsteking waardoor hij slecht dronk. Het gaat nu weer wat beter, maar jeetje... ik ben in 3 weken tijd 15 jaar ouder geworden... hopelijk blijft ons nu een tijdje allerlei narigheid bespaard... Verder gaat het wel heel goed met hem. Hij is motorisch heel erg vlot. Staat soms al los, en zet stapjes langs alle meubels en aan de hand. Verder zwaait hij en kan hij hoera doen met zijn armpjes. Praten doet hij nog niet gericht, maar wel de mama en papa klanken en die! Kortom, een heerlijk ventje!
Hier ook weer een berichtje van mij. we zijn weer terug van vakantie. pff Beertje Cas en jullie hebben het idd hectisch gehad zo te lezen wat rot, hopelijk gaat het nu met hem snel weer beter. Kimmey voor jullie ook niet zo'n leuke tijd zo te lezen nog gefeliciteerd met de verjaardag van Roan, maar wat naar dat je dat niet echt hebt kunnen vieren en juist ook een crematie had. wat dubbel. verder lijkt het me zwaar te merken dat hij zo achterloopt in de ontwikkeling en dat men nog niet duidelijk heeft wat hij wel en niet ziet en of daar de oorzaak ook ligt. Liesjuh wat schrikken zeg. gelukkig gaat het la wel weer beter met hem. kleinmonster gefeliciteerd vandaag is Wessel jarig. is de taart goed gelukt? Ik wens jullie een mooie dag. Peetje 2012 gefeliciteerd met de geboorte van Fem leuk een zusje voor Pim. zag op facebook de foto's mooie meid hoor. Volgende week wordt Elize 1 jaar. wat gaat het hard! we laten een taart maken en vieren het s'middags met een BBQ als afsluiting van de dag. Het gaat super goed met haar en het is een lieve vrolijke meid. momenteel is staan en zitten favoriet en ook overal tegenop staan en kleine stukjes langs de box lopen. en alles wat haar nichtje van 3,5 jaar oud doet vind ze erg interessant. en wil ze ook doen. het is erg leuk om te zien hoe ze samen spelen. de afgelopen week op vakantie geweest en dat was erg leuk. het ging erg goed! we hebben allen dus erg genoten van de vakantie.
Dag dames, Ik leef ook nog langgg niet geschreven, maar wel alles trouw gelezen (maar daar hebben jullie niks aan) Allereerst, gefeliciteerd aan kleinmonster, kimmey, wensdroom, en peetje met de verjaardag van jullie kindjes. (en dubbel gefeliciteerd aan peetje met de geboorte van jullie dochter) Pff wat gaat de tijd hard... Ik weet het nog zo goed vorig jaar, elke keer als je het topic opende kijken of er nieuw babynieuws was. En hoe ik het gehad had aan het einde. (al was dat iets minder ver als een jaar geleden) Ik hoop dat jullie kindjes allemaal een leuke verjaardag hebben gehad, en dat er maar vele mogen volgen. Aantal vlotte kindjes hier, niet dat olivier achter loopt, maar echt zelf staan zie ik hem nog niet snel doen. Staat wel stevig als je hem op zijn benen zet, maar weigert het zelf te proberen. Wel heeft hij laatst binnen 1 middag leren echt kruipen (deed al veel langer het tijgeren) zelf gaan zitten, en zich optrekken tot de knieen. Mega trots dat we waren. Begin maar even van 3 pagina's terug. liesjuh, hoe is het nu met bram?... zag de foto voorbij komen op facebook.. Wat zal je schrikken... pfftt. hopelijk houd hij er alleen maar een klein litteken aan over..en de haren ook al geknipt, leuk hoor... hier moeten wij er ook maar eens aan geloven..En succes met het weer zoeken naar een nieuwe baan... k tijd om dat voor elkaar te krijgen. @Kleinmonster Vervelend dat je zo aan het kwakkelen bent met wessel.. Wat goed dat je ook nog steeds bv geeft. Hoe lang wil je ermee doorgaan?... Ik voed olivier ook nog steeds zelf, en als het aan mij ligt tot hij puber is... ( bij wijze van dan he) Lijkt mij echt moeilijk te moeten stoppen, vind het altijd zo'n heerlijk momentje. Wensdroom, Wat leuk dat je tante gaat worden!(eerste keer?) Hopelijk heeft je zus een goede zwangerschap @jeszs ah gussie, 5 tandjes tegelijk.. sneu hoor. en ook nog eens goed gepland tijdens een verhuizing (NOT!) *knuffel* Hopelijk vind je vriend weer snel werk Fijn dat alles zo goed gaat Fas, geniet er maar lekker van gefeliciteerd tante pindakoek, leuk hoor! hopelijk gaat het ook beter met je schoonzusje. Klinkt als een heerlijk meisje leo. Leuk he dat ondeugende, heeft Olivier ook ...Ligt hij in de gang, en probeer ik hem door praten en aanmoedigen de woonkamer in te krijgen, kijkt hij mij aan, zet een ondeugende glimlach op, draait zich om en gaat razendsnel naar de keuken. Geweldig! En knopjes is hij ook gek op. @kimmey, gecondoleerd nog van je oma, wat naar dat het helemaal samenviel met de verjaardag van Roan.. Hopelijk hebben jullie het toch nog klein kunnen vieren. (wel een droppie ) Allemaal kindjes die op de eerste hulp hebben gezeten... sneu hoor. Fijn dat het nu ook beter gaat met Cas, maar kan me voorstellen dat je je zorgen maakt Met Ollie alles goed, vandaag bij het consultatiebureau geweest. 9.250 kilo en 75 cm. Beide ietsje onder gemiddeld. Maar was allemaal prima. Ook weer prikjes gehad. Was even brullen, maar ja, moet wel. Tis echt een heerlijk mannetje... kan veel kletsen, en is bijna altijd gezellig en makkelijk. Zo fijn hem in ons midden te hebben. Verder hebben wij plannen om te gaan verhuizen. van flat naar eensgezinswoning, kijken we erg naar uit. En ga ik meewerken aan een boek. Waar 75 verhalen gebundeld worden over vrouwen die na moeilijke weg toch moeder zijn geworden. Gaat dus top hier!
Wessel is goed verwend met zn verjaardag en de taart is aardig goed gelukt vind ik zelf. Het was een erg gezellige middag en super weer. peetje, wensdroom, madchen en kimmey gefeliciteerd!! marjolein: wat leuk te lezen dat er nog een mama is die nog steeds bostvoeding geeft en ik snapje gevoel . Ik dacht altijd met 3 maanden toen 6 daarna 1 jaar te stoppen en nu zien we wel, ik merk dat hij het echt nodig heeft en zonder kan hij echt niet slapen, en vind het zelf ook fijn, savonds kruipen we samen in de schomelstoel met de lamp op schemering onder een dekentje tot hij slaapt en vaak nog iets langer . De laaste dagen is het wel even als of we een terug in de tijd zijn en wil hij bijna de hele tijd drinken dat vind ik soms wel lastig. Hoe reageert bij jou de omgeving dat je nog bostvoeding geeft? komt hij snacht ook nog met regelmaat? wat mooi dat je je verhaal gaat delen waar wordt het voor gebruikt? Wessel had veel last van een kies hij had een grote paars bijna zwarte bult in zn mondje. Hij wilde geen eten meer en huilde veel, eindelijk is dat ding door blijkt hij nu onder 2 kiezen te krijgen. we blijven een beetje met hem kwakkelen. afgelopen week werdt hij steeds vanaf ong 1 uur elk uur schreeuwend en huilend wakker, hij overstrekt zich slaat om zich heen en is bijna niet rustig te krijgen. en zo zijn er nog wel wat dingen dus ga een afspraak maken bij een osteopaat. ( ik weet dat tandjes krijgen niet zonder slag of stoot gaat, maar de meeste dingen heeft hij al langere tijd) even iets anders Ik ben gestopt met de pil, we gaan nog niet gelijk klussen . Ik wilde graag weten of het door de pil of borstvoeding komt dat mn menstruatie nog niet terug is ( sommige vinden me gek maar zo het inmiddels wel weer eens willen worden, gewoon om te weten dat alles het nog doet ). Ik heel erg moe was en weing zin in sex had, ik weet het gebrokken nachten maken het er niet beter op maar moet zeggen sinds ik gestopt ben ik me wel een stuk beter voel, alleen heb al een paar dagen kramp en het gevoel dat ik ongie moet worden maar er gebeurt nog niet veel.
Wat een leuke taart kleinmonster! En knap dat sommige van jullie nog borstvoeding geven.. Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken hihi.. Hier komt de 1e verjaardag ook langzaam in de buurt.. Zijn er nog niet helemaal uit wat we willen doen en van hoe laat tot hoe laat.. Morgen weer naar CB, ben benieuwd hoe E. het doet met de prikjes.. Ze is nogal van het drama queentje spelen tegenwoordig Vind het wel vervelend dat ze daarna naar het KDV moet, maar als ze er last van krijg dan kan ML wel naar huis komen gelukkig.. Het gaat hier ook wel kriebelen richting een 2e.. We hadden het idee om na de zomervakantie eens te gaan informeren voor een terugplaatsing van 1 van de cryo's.. Eigenlijk willen we eerst verhuizen naar een groter huis, maar voorlopig zit dat er nog niet echt in, dus ik denk dat we toch eerst voor een 2e gaan.. Is wel leuk mocht dat lukken, dan kunnen we het als verrassing vertellen.. We zeggen nu elke keer dat we eerst willen verhuizen en dat het hier echt niet past.. Maar we hebben nog 1 kleine slaapkamer over, dus met wat passen en meten en herinrichten moet het wel lukken Is ook maar de vraag hoe snel het lukt en met een beetje pech moeten we weer de ICSI-behandelingen in dus wil ook niet al te lang wachten ermee..
Gefeliciteerd aan alle kleintjes die alweer 1 jaar zijn geworden wat gaat de tijd hard hé dames,...hou het niet meer bij hier hoor!! Knap dat er nog steeds mama's zijn die bv geven, dacht van de week er nog aan terug toen ik haar 's nachts een flesje gaf...zo intiem en mooi Als ik nu mijn neefje zie kan ik niet meer voorstellen dat ze zo klein is geweest, gek is dat eigenlijk... V. is nog steeds erg verkouden, word nu wel iets minder maar heeft er nog steeds last van. Ze heeft nu 3 tanden die tegelijk doorkomen. 1 tandje onder en haar beide hoektanden komen door...werd ook wel tijd met bijna 11 maanden niet? Ze eet goed, heeft geen moeite ermee. Pap gaat iets minder, eet liever brood. ze gaat overal tegenaan staan en ik denk dat ze voor haar verjaardag wel los kan lopen als het zo doorgaat...
Kleinmonster wat is de taart mooi geworden zeg! knap hoor had je zelf gemaakt toch? Alle kindjes gefeliciteerd wat gaat het snel! Wat goed dat er nog zijn die bv geven. Als ik het al had kunnen gegeven denk ik niet dat ik het zolang had volgehouden. maar ja dat is gissen want heb Elize alleen de fles gegeven. De draagmoeder was goed verrast door de taart di we hadden laten bezorgen bij haar dus die verassing was goed gelukt. ze vond het erg leuk. ik vond het fijn om op die manier toch ook aan de draagmoeder te denken die toch voor ons maar waar heeft gemaakt en er voor heeft gezorgd dat wij zo kunnen genieten van Elize ! Elize haar verjaardag was super! leuke dag gehad en ze is erg verwend We hadden een tent geplaatst en s' middags de gasten uitgenodigd. het was mooi weer dus de kinderen hebben volop gespeeld en genoten en ja dan genieten de ouders ook he! Als afsluiting een BBQ het was een gelaagde dag. Een paar foto's van de verjaardag. Bekijk bijlage 398824 Bekijk bijlage 398825
@kleinmonster herkenbaar!! het begon met ik wil borstvoeding geven, en als het kan iets langer dan een paar weken... toen werd dat 6 maanden, daarna 9 maanden, en nu... sja je moet ooit eens stoppen .. Omgeving hoor ik er niet heel veel over (loop er ook niet echt mee te koop ) maar mijn moeder vind het erg knap, en dan komt er een heel relaas van hoe het bij haar ging toen ... hihi. Gelukkig slaapt Olivier vanaf een maand of 8 door nu. Maar hij kwam daarvoor 1 keer per nacht. Ik weet niet of Wessel dan wakker is omdat hij Echt honger heeft, of dat het gewenning is (wat bij Olivier zo was).. Die hebben we een paar nachten laten mopperen en na 2 week had hij door dat hij snachts niks meer kreeg, en ging toen doorslapen. Maar is wel even heftig. We waren toen meer wakker als dat ik hem even ging voeden. Spannend hoor dat je bent gestopt met de pil.. Hoe is het gegaan met de prikjes Leo? hopelijk viel het mee.. Olivier heeft er zo weinig last van gehad deze keer... heeft alleen die dag 4 uur geslapen, maar verder niks mopperen, vervelend of koorts.. 37.6 dus heel netjes. Ook al aan het denken over een 2e dus... Mocht het zo zijn dat je nog niet bent verhuist voor hij er is, is dat ook wel weer te regelen op een manier, lijkt mij. Spannend hoor. hihi wat zeg je dat leuk wensdroom, best veel tante ... ik zal je straks het mailadres pben over het boek. Vorige week kreeg ik een mailtje dat ze nog enkele 'plekken' over hebben. Boek heet 'Eindelijk moeder' van uitgever appelmoes. Fijn dat het zo goed gaat pindakoek! geniet er maar lekker van Leuk om alles weer bij te lezen!
Prikjes zijn goed gegaan hoor. Mijn meisje is nu 76.8 cm en 9630 gram. In gewicht iets minder gegroeid dan in lengte, maar ze is ook ziek geweest en daardoor 2 weken slecht gegeten.. Ze heeft maar 1 minuut gehuild na de prikjes, stoer moppie! Heeft zich goed uitgesloofd daar haha, gezwaaid naar de wijkverpleegkundige, gelachen, gespeeld.. En toen ik trots aan het vertellen was dat ze papa, mama, aai (als ze de poes ziet) zegt en soms ook andere woordjes (maar niet bewust) zoals eten.. Toen zei ze ook: AAIII Ze zei dat het een kletsmajoor was hihi, en dat ze al veel klanken maakt, en dat is ook zo, brabbelt de hele dag door. Snapt nu ook bepaalde dingen, als je haar haar borsteltje geeft en zegt: Ga maar haartjes kammen, dan gaat ze ermee over haar hoofdje.. Zo lief.. Het blijft heerlijk om ze zo te zien opgroeien tot steeds zelfstandigere mensjes..
@Leo zeker stoer, Elize brabbelt ook de hele dag door.. ook zo'n kletstante zo gezellig ook! ze kan wel wat woordjes en al hele veel klanken, maar zegt dat alleen als ze dat zelf wil en dus niet als jij hoopt dat ze het een keer zegt ze beginnen steeds meer te snappen leuk juist vind ik @ Marjolein haha nu ik het terug lees staat het er idd wel grappig best veel tante fijn dat hij nu doorslaapt en dat gewenning was en nu dus niet meer hoeft. Elize slaapt la heel lang door, we moesten in het begin haar juist wakker maken voor voeding ( omdat ze zo klein en licht was) wat ze overigens nog is maar wel een dame met pit en een eigen willetje ik kreeg al een mailtje terug van de uitgeverij dat de schrijfster contact met me opneemt en mijn verhaal welkom is.