Hai meiden! Ook ik kom weer eens spieken! Ik schaam me wel een beetje, lang niet geweest Maar wat leuk dat er nog gekletst wordt! En Pinkster en Snoeppie, gefeliciteerd!! Wat leuk! En spannend weer zeg! En Maggie natuurlijk de laatste loodjes alweer! Wensdroom, voor jou een voorspoedig herstel gewenst! Rot zeg, het zit je niet mee. Dames die aan het 'klussen' zijn of Leo, zoals jullie in traject, succes, hopelijk mag het snel raak zijn Maud doet het super goed. Een vrolijk druktemakertje! Ze loopt nog niet zelf, wel aan één handje, maar los wil ze nog niet. Want kruipen gaat toch veel sneller We wachten rustig af Het is wel een pittig dametje die echt bezig gehouden moet worden, dus handen vol haha! Wij wachten ook nog met het proberen voor een tweede te gaan. Het afgelopen jaar heb ik het pittig gehad door alles wat er is gebeurd en ben nog niet helemaal terug in balans. Door wat er gebeurd is had ik een grote angst voor een nieuwe zwangerschap en bevalling. Maar ik durf er in ieder geval weer een klein beetje over na te denken, dat is al een hele vooruitgang Ik probeer weer wat vaker 'langs' te komen!! Groetjes!
Beertje wat leuk dat je (weer) tante wordt, gefeliciteerd! Fas herkenbaar hoor, hier ook een dwarse dame.. Schreeuwen als het niet gaat zoals ze wil, pff.. Vooral tandenpoetsen is hier een dra-ma elke dag.. Goede test voor je geduld Snoeppie, gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wensdroom wat vervelend dat je lichaam je elke keer tegenzit zeg.. Respect voor hoe je daar mee omgaat, lijkt me erg moeilijk. Hopelijk ben je snel weer helemaal op de been om optimaal te genieten van je meisje! Linie leuk dat je weer even komt kijken! Kan me voorstellen dat je nog even wacht met voor een 2e gaan hoor, eerst zelf lekker in je vel zitten en dan kan dat altijd nog Wij zijn wat eerder van start gegaan voor het geval dit niks wordt en we het hele traject weer in moeten.. Moet zeggen dat ik nu zo ongeveer zenuwachtiger ben dan met de ICSI.. Nu heb ik echt zo'n idee van als dit niet lukt dan moeten we dat hele gedoe weer.. Heb al 2 nachten slecht geslapen, was eerst zenuwachtig voor de terugplaatsing, en nu zenuwachtig tot aan de testdatum haha.. Hopelijk slaap ik niet de komende 2 weken zo slecht, is geen goede combi met een eigenwijze dreumes!
Leo: voor het tandenpoetsen kreeg ik de tip ga op de grond zitten of op bed leg je kind tussen je benen met het hoofd bij je kruis en de armen onder je benen. Ik vond dit heel naar klinken maar bij Wessel werkt het erg goed ik ding er ook een liedje bij. Nu pakt hij vaak daarna zelf zn tandenborstel nog even om zelf zn tandjes te poetsen. En spannend voor jullie ik hoop dat het gelijk raak is. Snoepie: gefeliciteerd!!! jeszss: draag je met de tula voor of achter? ik vind de doeken echt geweldig! heb er imiddels 3 . Ik vind het zoveel fijner dan de kinderwagen ik fiets nog wel eens naar de markt en hoeft dan geen buggy mee te sjouwen en op de markt rij je niemand voor de voeten. De doeken gaan mee op vakantie en voor vl huren we een draagzak bij ooiebeest. Hebben speciaal voor de vakantie een buggy gekocht meer voor het geval dat. Hier van het weekend getest maar niets. Ik slik sinds zaterdag pillen om mn menstruatie op te wekken en heb nu al 3 dagen kramp en lage rugpijn, hopelijk is dat een voorteken. Moet zeggen dat het steeds harder gaar kriebelen als ik al die positieve berichten lees. We gaan in september op vakantie en wil daarna de borstvoeding iets afbouwen. ( eigenlijk hoop ik dat ik voor die tijd ongesteld wordt en zl als ik zwanger raak zelf stopt). Wessel kwijlt er weer hefftig op los want zn hoektandjes komen door. ben benieuwd wat jullie doen als de kleine iets doet wat niet mag. Hier een heeel ondeugend mannetje wat eigenlijk precies weet wat niet mag en je dan ook behoorlijk uit kan dagen. Alleen nee zeggen is niet genoeg want hij doet het gelijk weer. Daarom hebben wij sinds een week de strafstoel. Ik waarschuw eerst en hem bij de 3de keer op de stoel. Hij blijft netjes zitten ( hou nog niet echt een tijd aan) als hij er af komt zet ik hem er op zeg dat niet mag en vraag om een kus. Daarna doet hij ook het geen niet meer wat hij deed. Inmiddels snapt hij het zo goed dat als hij zn been over de bank gooit en ik kom er aan hij al begint te kussen hahaah.
Wij gaan trouwen!!! Vl. Is gisteren op z'n knieën gegaan, we zijn heerlijk uit eten geweest en bij het toetje liep hij even de keuken in ( niet raar want wij kenne hun dus gebeurd wel vaker) en vervolgens kwam hij met het toetje aanlopen. Terwijl hij aan kwam Lopen zei hij ik speel even voor ober want dit doe Je maar 1keer in je leven nou toen wist ik al genoeg Voor de Mensen op Facebook nog even sssttt het komt er nog op te staan.
kleinmonster gefeliciteerd, wat een leuke manier ook van een aanzoek! hier vandaag een beetje geschrokken, Deed Elize in bad en toen ze eruit wilde en begon te huilen kwam ineens haar navel eruit puilen.. vreemd gezicht.. gezien mijn eigen littekenbreuk weet ik hoe pijnlijk het kan zijn, en gezien dat ze heel erg verkouden is, veel hoesten en omdat ik t ook niet eerder had gezien bij haar toch even huisartsen post gebeld maar die zeggen dat het wel vaker voorkomt en niet erg is en niet pijnlijk hoeft te zijn! wat ik lastig te beoordelen vind omdat ze dus de hele week al niet lekker is en last heeft van ( ik denk de verkoudheid, maar kan dus ook iets anders zijn) er wordt schijnbaar ook niet oz vaak iets aan gedaan.. ik vind het maar vreemd.. is toch iets wat niet hoort zou je denken.. maar goed vandaag in de gaten houden en morgen even met ha overleggen. ik hoop maar dat ze niet hetzelfde krijgt als mama en zo veel pijn eraan.. met mij gaat het gelukkig weer beter, nog een kleine 2 weken dan mag ik weer gaan tillen, hele af en toe doe ik la kleine dingen dat lukt ook wel. zelf ook erg verkouden en hoesten, en dat doet lwe pijn op de geopereerde plek, en daar houdt ik dan met hoesten een kussen tegenaan..
Wat leuk kleinmonster, gefeliciteerd!! Thnx voor de tips wat betreft het tanden poetsen.. We doen het al wel vaak liggend, en dan houd 1 de armen vast, en de ander poetst.. Het lijkt iets beter te gaan nu.. Ze protesteert nog wel, maar laat het wel ff gebeuren en dan is het snel voorbij.. Daarna laten we haar zelf nog ff poetsen, dat vind ze wel leuk. Dat op bed ga ik onthouden voor wanneer ik een keer alleen ben Wat raar van die navel wensdroom.. Hopelijk stelt het inderdaad niks voor en heeft Elize er geen last van.. Fijn dat het met jou weer wat beter gaat! E. is ook verkouden en niet zo lekker.. Tandje komt er volgens mij ook aan, zit constant met de vingers in de mond.. Ben zelf ook verkouden en heb keelpijn, dus ze heeft me weer eens aangestoken Nog 9 dagen geduld dan weten we of E. grote zus wordt Ik voel wel wat dingetjes maar kan ook van de medicatie zijn, ik geloof het pas mocht ik een positieve test in handen hebben.. De dagen kruipen voorbij, maar we komen er wel
Bedankt voor de tip van tandenpoetsen, er wordt nu zelfs bij gelachen door R En gefeliciteerd KLeinmonster, zag het al op FB superleuk! Wij dragen met de Tula zowel op de buik als op de rug. Maar op de rug alleen als we samen zijn want ik krijg onze kerel nog niet op de rug. Het is een blijft een zware beer en ik ben niet zo sterk Spannend Leo! Lijkt me dat wachten best lang duurt dan, ik ga voor jullie duimen!
Nee nog geen nieuws! Morgenochtend testen Vind het erg spannend! Ben wat moe en misselijk dus denk zelf dat het wel goed zit.. Ik laat het morgenochtend weten!
Hihi nee ik ben niet van het vroege testen dus hou me netjes aan de datum.. Morgenochtend zijn jullie de eerste!
Ik kom vast even goed nieuws brengen Waren allebei even wakker net een dit is het resultaat: Lijkt me duidelijk toch? wij krijgen een baby!!!
Ja daarom test ik ook niet voor de datum, dan is het gelijk goed duidelijk Heb nauwelijks meer geslapen daarna, maar goed.. De dag kan toch al niet meer stuk!
Bekijk bijlage 415342 Even een foto spammen Elize gaat steeds meer los lopen en is zelf in deze doos geklommen.
Jippiee Leo! Wat fijn! Gefeliciteerd meid. Natuurlijk kan deze dag niet meer stuk stuk. Hopelijk gaan de kwaaltjes meevallen en blijft het een mooie plakbaby. Hier vallen de kwaaltjes wel mee. Behalve de vermoeidheid. Morgenavond hebben we de eerste echo. Lijkt wel of ik het nu allemaal spannender vindt als bij de eerste zwangerschap. Leuke foto Wensdroom! X