Onze kerel is weer goed gegroeid. 85 cm en 12,5 kilo. Geen wonder dat de truitjes maat 92 al goed zitten!
Thnx allemaal Gister met E. bij het CB geweest, was niet zoveel gegroeid.. Nu 76,8cm en 10kg precies.. Maar ze eet ook niet zo goed, heb wat tips gekregen waardoor het hopelijk beter gaat.. Even in de gaten houden Prikjes heeft ze gelukkig niet zo'n last van, maar vd BMR komt het vaak een weekje later zei de arts dus dat moeten we nog even in de gaten houden..
Jeszss flinke knul hoor.. hier een dame van 73 cm en 7,5 kilo laatst was wel apart op het consultatie bureau: zit een moeder met haar zoontje ( zoontje was geloof ik 2 jaar) en zegt tegen het jochie: kijk dat baby'tje is denk ik ietsje ouder dan jouw broertje want dat kan het hoofdje al rechtop houden.. ( ze had het over Elize) dus ik vraag hoe oud het broertje dan is , zegt ze : net 3 maanden geweest ..dus ik euhh nou ja dan is dit kindje toch wel ietsje ouder met haar ( toen bijna 14 maanden)
Herkenbaar Wensdroom, maar hier dan precies andersom. Kom regelmatig kindjes van 2/3 jaar tegen die (ook al zijn ze dan klein voor hun leeftijd) net zo groot zijn als onze reus. En hij wordt ook altijd ouder geschat. Ach.... ben er zo langzaam aan gewend. Hij was een reus bij de bevalling en is altijd zo gebleven.
Toch lijkt het me lastiger dat de kindjes ( zoals bij jou dan) ouder worden gechat dan jonger zoals bij Elize maar haar vergelijken met een baby van 3mnd oud vond ik toch wel lichtelijk vreemd
De eerste echo liet een mooi vlekje zien met een knipperlichtje! Jippiee! De echoscopist denkt wel dat we iets minder ver zijn omdat het embryotje nog aan de kleine kant was. Over 3 weken krijgen we de volgende echo om te zien of het goed groeit. Gisteren ook voor de BMR bij het CB geweest, ons drolletje is nu 76,5 cm en 9220 gram. Mooi volgens haar eigen lijntje. Verder heeft ze vandaag haar eerste 3 stapjes los gezet. X
Ik denk dat het over een jaartje wel lastig wordt. Als mensen meer van hem verwachten qua kunnen dan zijn leeftijd. Maja... wordt eindloos herhalen, maar hij is nog niet zo oud Weer een mijlpaal Snoeppie, de eerste stapjes!
Leo gefeliciteerd!!! Supernieuws!! Snoeppie wat fijn!! Geniet ervan! Ik ben vorige week bevallen van een supermooi mannetje! Na een wat vervelende start (hij lag gescheiden van mij op ic aan ab omdat ik ziek werd tijdens de bevalling) mochten we na een paar daagjes in goede gezondheid naar huis. Alles gaat goed en relaxed tot nu toe. Grote broer is nieuwsgierig en lief (aaien ) maar met vlagen ook erg jaloers. Maar het gaat elke dag een stukje beter en straks kunnen ze niet meer zonder elkaar!
Oh wat leuk Maggi, gefeliciteerd! Fijn dat jullie nu lekker samen thuis zijn. Kan me voorstellen dat het voor de grote broer wel even wennen is om de aandacht te moeten delen Maar dat komt vast en zeker goed!
Dank jullie wel! Gisternacht de schrik van mijn leven gehad met ineens helderrood bloedverlies toen ik voor het slapen gaan even naar de wc ging.. Vandaag nog bruinverlies gehad en inmiddels niks meer, dus hoop op een gesprongen vaatje o.i.d... Even afwachten hoe het verder gaat, maar tot nu toe lijkt het weer goed te zijn..
Hè gets, wat onzeker Leo! Hopelijk idd niets aan de hand! Ik begrijp uit je onderschrift dat jullie wel al een vroege echo hebben gehad die er goed uitzag?
Ja klopt Linie.. Echo zag er goed uit voor deze termijn.. Zoals t hoort, de arts zei dat als ik niet mijn verhaal v bloedverlies had ze zij zeggen dat het er perfect uit zag.. Ik had me eigenlijk ingesteld op een miskraam, toen weer hoop, vannacht weer wat bloed verloren, dus ga heen en weer qua emoties.. Is afwachten tot de volgende echo 22 sept.. Dan moet er kloppend hartje te zien zijn.. Nog 2 weken onzekerheid dus.. Maar ik blijf voorzichtig positief..
Oh wat een onzekerheid Leo! Kan me voorstellen dat je heen en weer geslingerd wordt in emoties nu. Hopelijk is alles gewoon goed de 22ste!
spannend Leo hopelijk alles goed de 22 ste. ik snap heel goed dat de emoties nu alle kanten op gaan. Hier gaat het super met Elize ze loopt en gaat door t heel huis. ze wil alleen maar lopen en klimmen. bij het kinderdagverblijf vind ze het helemaal leuk. Ik mag en kan weer tillen de litteken breuk is geopereerd en na 6 weken niks mogen nu ook weer goed hersteld. en voorzichtig aan lukt het ook allemaal weer. Nu zijn we in afwachting van de geboorte van mijn neefje. mijn zusje was afgelopen vrijdag uitgerekend. maar tot nog toe vind de kleine man dat hij nog prima kan vertoeven in haar buik. vrijdag heeft ze gesprek om na het weekend in te leiden als hij nog niet uit zich zelf is gekomen. afwachten dus. Als t aan mijn zusje ligt mag hij wel komen die is er klaar mee en heeft het nu best zwaar.
Hallo dames wensdroom fijn dat je weer wat hersteld bent! En spannend hoor, wachten op je neefje! Kan me voorstellen dat je zusje er wel klaar mee is! En Elize is dus al een lekker handenbindertje? Onze kleine dame loopt nog niet.. Nou ja, paar stapjes los kan ze wel, maar veel verder komt ze nog niet. Soms probeert ze het continu en dan heeft ze het weer even gezien.. Ze is eigenlijk veel drukker met praten.. Ook btje aan het kwakkelen met de gezondheid, dus we zijn vaak bij de huisarts geweest.. Eerst een tijd diarree gehad, toen soort aften in haar mond, daarna schimmelinfectie i.c.m. luieruitslag, en nu sinds dag of 10 aan het overgeven.. Moesten week afwachten maar is nog niet beter, dus morgen weer terug.. Ze is ook in 2 weken tijd nu bijna een kilo afgevallen. Eet ook minder, drinkt gelukkig wel goed.. Morgen weer terug naar de huisarts.. Voor de rest gaat het hier redelijk, ben erg moe en misselijk en gelukkig nu al een aantal dagen geen bloed meer gezien. Vruchtje zit er dus nog wel, maar maandag de echo even afwachten of er dan ook een kloppend hartje te zien is.. Mijn gevoel is wel goed, maar het blijft spannend..
Wat spannend Leo! Ik duim voor je mee! Ik heb volgende week dinsdag weer een echo. Ben ook zo benieuwd. Vandaag eigenlijk voor het eerst niet helemaal fit overdag. Begon vanmorgen al met een keer of 10 kokhalzen, gelukkig niet gebraakt. Vandaag de hele dag koud gehad en rete chagrijnig maar dat laatste wijd ik meer aan de hoge werkdruk en dat ik nu al 2 weken geen mamadag heb gehad maar 40+ heb moeten werken. Nog even 1,5 week overzien en dan heb ik heerlijk een weekje vrij. Dochterlief is ook nog steeds aan het spoken. Ze kan nog steeds zo jengelen maar verder is er volgens mij niks aan de hand. Ben nu op advies van mijn collega diëtist olie aan het toevoegen bij haar laatste fles, hopelijk gaan de nachten hierdoor wat beter. Leuk dat Elize nu zo goed losloopt. Ons meisje klimt overal heel goed op, raced op haar Puky heel de kamer rond, maar los lopen ho maar!
Gefeliciteerd Maggie, met je zoontje! En Snoeppie en Leo met de zwangerschap! Ik hoop dat ik me snel bij jullie mag voegen !