Dat lijkt me inderdaad wel ff slikken Pindakoek, zo snel.. Maar goed, het is inderdaad zijn leven, daar kan je weinig aan doen. Wel jammer dat hij zijn kleindochter zo weinig ziet.. Maar ja, his loss zeg maar.. Hopelijk helpt de psycholoog je verder om het allemaal te verwerken! Wel fijn dat het met V. zo goed gaat! Ja wensdroom we zijn vooral blij met een oplossing.. Hopelijk wordt ze dan snel weer haar oude vrolijke zelf.. Ze gaat qua ontwikkeling ook niet echt vooruit nu, logisch als je je ellendig voelt.. Kletsen doet ze nog steeds als de beste, maar lopen nu helemaal niet (ze kon hiervoor ong. 2 meter los lopen).. Als je haar nu op haar benen zet laat ze zich vaak vallen.. Soms aan de hand stapt ze wel wat.. Maar ja, heeft nu ook totaal geen energie daarvoor.. Dat komt vanzelf wel weer..
Wensdroom gefeliciteerd! Fijn dat straks alles rond is, moet een goed gevoel geven Leo fijn dat er nu eindelijk wat gevonden is, van onduidelijkheid en een ziek kindje wordt je echt radeloos. En het zal even omschakelen zijn maar als je meisje daardoor zich beter gaat voelen ga je jezelf ook weer goed voelen. Moet heel naar voor jullie zijn om haar niet gelukkig te zien. Pinda, dat is inderdaad snel zeg! Het zijn toch meestal de mannen die gelijk weer een relatie hebben. Die verwerken volgens mij verlies door het met een nieuwe relatie op te vangen. Bij vrouwen werkt dat vaak niet zo. En ja hij heeft gelijk dat het zijn leven is, maar desalniettemin kan het voor jou wel heel confronterend zijn. Helemaal als je ook nog een geschiedenis met haar hebt. Goed dat je met iemand gaat praten, het heeft geen zin om met al die gevoelens te blijven zitten. Hopelijk heb je er wat aan! Ik merk dat ik dit topic een beetje 'vergeet' doordat het niet bovenaan komt te staan als er nieuw in gereageerd is bij je reactielijst . Verder gaat het allemaal goed, vorige week heeft R (eindelijk ) een paar stapjes los gezet. Maar daar is het dan ook bij gebleven. Gelukkig vind ik het erg fijn om met hem aan de hand te lopen dus laten we het maar rustig aan doen. Hij praat ontzettend veel en blijft daar snel mee, maar merk wel dat hij emotioneel gezien soms moeite heeft om zijn eigen tempo bij te houden en dan heel gefrustreerd raakt. Ik vind afspreken op zich wel leuk, maar moet heel eerlijk bekennen dat ik denk dat dat inderdaad wat lastig wordt. Ik heb geen auto en ben heel beperkt daardoor met ergens anders afspreken. Treinreizen duurt altijd best lang en R slaapt nog wisselend ene x 2 slaapjes en andere keer maar 1. Ohja dames... moet bekennen dat wij deze maand toch voor een 2e zijn begonnen spannende tijden weer! Hoe gaat het eigenlijk met de zwangere dames?
Ik ben ook gebonden hoor want moet ook met trein reizen en Elize slaapt ook nog wisselend een of 2x per dag.. sowieso zijn de komende maanden vermoedelijk voor iedereen druk dus misschien is afspreken het handigst omdat in het begin van t nieuwe jaar te doen. nu gaat bij mij iig niet lukken zit zo vol hier verjaardagen, Kerstbeurs, sinterklaas, kerst en oud en nieuw enz.. de laatste 2 maanden van t jaar zijn hier altijd overvol!! Ik hoop voor jou Pinda dat je een goede psycholoog treft en deze je dan goed kan helpen.
we kunnen het een kans geven natuurlijk het handigst is denk ik een lijstje te maken waar iedereen woont. @leo: wat vervellend maar fijn dat jullie er nu achter zijn, hopelijk haalt ze snel dr gewicht weer een beetje in. @Jeszss: wat leuk dat jullie deze maand weer zijn begonnen wij ook , mag vrijdag de testen weer uit de kast halen. @pindakoek: kan me goed voorstellen dat afgelopen jaar niet in je koude kleren is gaan zitten. Goed van je dat je hulp gezocht heb het kan zo verhelderend zijn om met iemand te praten die ver van je afstaat. @Wensdroom: 2015 begint dan goed voor jullie eindelijk jullie dochter! Even de trotse mama uithangen We zij met wessel sinds kort al begonnen met pottie training. Nog niet heel bewust maar soms luier uit kachel aan en potje in de woonkamer, als hij ging plassen snel op het potje gezet. Als wij naar de wc gingen zei hij al een tijdje pssss dat deden we ook als wij op het potje zat. gem. gaan hier nu 3 plasjes op het potje of wc. Zondag kwam hij naar me toe en pakte me mn hand en trok me mee naar de wc en onderweg begon hij bah poep. BIj de wc begon hij al aan zn broek en luier te trekken en jawel netjes op de wc een poep en plas! als hij iets op de wc heeft gedaan zwaaien we het uit mag hij zelf door trekken en klappen we. Hij rende de woonkamer in ging bij zn papa zitten en zat heel trots te vertellen, bah poep dag dag en ging toen klappen. Nog niet elk plasje of poepje kan ik herkennen of voor zijn maar het gaat steeds beter we denken dat als we zo door gaan waarschijnlijk met zn 2e verjaardag in ieder geval overdag zindelijk is.
nog even een foto spammen Onze kleine dondersteen heeft ons een tijd geleden weer laten schrikken. Eerst van de zomer zn neus in het houthok, toen zn kin op het bed in de vakantie en nu zn lip op een klein speelgoed boodschappenkarretje, ze wilde het lijmen maar hij zat er op de kauwen dus hebben ze het uiteindelijk maar zo gelaten. Inmiddels is het genezen maar is nog wel goed te zien. We krijgen nog een hoop te stellen met hem
hihi kleinmonster, zou toch wel erg grappig zijn als we dan weer op dezelfde datum zijn uitgerekend maar die kans is natuurlijk heel klein! Och jeetje wat een snee heeft Wessel, brokkenpiloot! Gelukkig hebben die kleintjes wel goed heelvlees. Moet afkloppen.... behalve een tand door de lip en een buil op zn voorhoofd nog geen schokkende dingen gehad. En wat goed van Wessel dat hij al op het potje gaat! Hier ook aan zitten denken want Ravi heeft al maanden aan wanneer er poep komt. Alleen..... wanneer hij zegt poep begint hij gelijk te drukken. Geen tijd om luier, broek en schoenen uit te doen zeg maar . Maar het besef is er wel bij hem.
jee kleinmonster wat een brokken piloot, maar wat goed al op het potje, ik vind het knap zelf vind ik het nog niet zo nodig om er la wat mee te doen Elize is daar nog niet aan toe en ben er zelf niet zo van om er te vroeg mee te beginnen .. maar ieder voor zich uiteraard en wel knap dat hij dat al snapt. om te beginnen met waar iedereen woont: Ik woon in Gelderland Gendt tussen Nijmegen en Arnhem in.
ik zet wessel na zn slaapje en voor het douche op de wc en hij plast dan gelijk de rest laat ik aan hem over. Zodra hij in zn luier heeft gepoept zegt hij bah en pakt zn aankleedkussen. hij vind het zelf ook maar niets een vieze luier. Jeszss: dat is vaak het begin op facebook heb je ook een groep babysophetpotje. kan je altijd kijken en vragen voor tips.
Hoi dames! Hier ook niet meer echt actief. Af en toe nog lezen maar voor de rest niets meer eigenlijk... Heel eerlijk zie ik een ontmoeting ook niet zo zitten nu. Merk toch dat het contact hier niet meer zo is als voorheen. Daarnaast kom ik helemaal uit het zuiden dus zal voor mij dan een veel te lange rit worden. Have fun samen!
Hey bloempje dat geeft toch niet ieder die wil die doet dat en wie dat niet wil niet geen punt toch en het wordt idd wel minder dat merken we denk ik allemaal wel ieder heeft het druk met zijn of haar eigen leven en dingen en als er tijd is kijk je en lees je hier nog eens wat
Ik lees ook alleen maar af en toe een keertje bij hier, dus afspreken voor mij ook een nee. Sinds een tijdje klets ik met aantal meiden van hier samen in een whatsapp groepje, is zo gegroeid een paar maanden geleden. Daar staat binnenkort een kleine meeting gepland. Is begonnen met wat Facebookcontact heen en weer, er kwamen wat dames bij en inmiddels hebben we dagelijks contact op onze mobieltjes. Ik schrijf dit overigens niet om iemand de ogen uit te steken maar ik bedacht me dat het wel zo netjes is om het hier even op te schrijven. Maar voor de meiden die een keer gaan meeten hier, heeeel veel plezier!
Verder hier alles oké. Wel pittig fulltime thuis met de kinderen, maar ik probeer gewoon te blijven roeien naar de overkant. Moet een keer lukken haha! Gijsje is een heerlijk lief ventje. Hij eet brood, vlees en alles wat ongezond is (patat pannenkoeken pizza). Groenten en aardappelen vindt ie vergif, heb er tot de dag van vandaag nog geen hap van kunnen geven haha! BOEF! Maar goed, hij zal het ooit wel gaan eten. Hij is nog steeds fanatiek billenschuiver, nog geen aanstalten om te gaan lopen. Wel langs de tafel, begint steeds meer kunsten te vertonen dus wie weet... in 2015? Staan op de bank durf ik wel!
leuk zo'n groepje Ingeltje ik wou dat ik dat ook had, door mijn chronisch hartprobleem zit ik veel thuis en heb weinig vriendinnen die niet werken en waar ik mee kan kletsen en afspreken, allen druk met eigen huishouden werk enz.. graag zou ik meer contacten met moeders met kinderen van dezelfde leeftijd krijgen maar helaas heb ik dat niet. plus dat het soms voor mij door mijn chronische ziekte lastig is om af te spreken en veel haken dan af.. daar heb ik het soms best moeilijk mee.
Hoi Dames, Leuk dat jullie willen afspreken! Ook ik zal me niet aansluiten, ik heb vanuit een ander topic al veel contact met een aantal meiden, waar we regelmatig mee afspreken. Ik kan het dus wel aanbevelen, want het is echter super gezellig! Hier nog meer leuk nieuws; ik ben zwanger . Dinsdag 25 november hebben we een echo, dus hopen maar op een mooi kloppend hartje!
Hoi dames! Ook ik kom maar weer eens om de hoek kijken! Veetje van harte gefeliciteerd met dit heuglijke nieuws. Hopelijk hebben jullie een mooie echo de 25ste! Hier ook grote veranderingen op stapel. Wij zitten midden in een verhuizing momenteel. Hebben een groter huis gekocht met het oog op de toekomst, hopelijk mogen we nog wat kamertjes vullen met baby geluk ☺ vooralsnog wil ik eerst mijn studie afmaken die bijna klaar is in juni 2015. Met Cas gaat alles uit de kunst. Het is een echte doerak. Meerdere keren valt hij per dag en soms gaat het maar net aan goed. Vorige week viel hij met zijn smoeltje op de tuin tegels met als gevolg een snee in zijn kin (wessel en Cas kunnen elkaar de hand schudden kleinmonster)en een scheve voortand 😯 Eten is zijn favoriete bezigheid maar avondeten wisselt dan weer van dag tot dag. Het is een kleine snacker haha. Ook ik laat de meeting even voor wat het is. Heb hier ook een aantal hele gezellige meiden via de whatsapp (waaronder dus ingeltje 😉 en dat is al druk genoeg haha. Maar laat dat een ontmoeting zeker niet in de weg staan! Ik hop ondertussen gewoon zo af en toe nog eens binnen hier 😀