Van harte gefeliciteerd Veetje!! Ik lees altijd nog mee maar ben helaas niet meer zo fanatiek met schrijven omdat ik naar mijn idee niet zoveel bijzonders te melden heb. (Misschien maar goed ook Een ontmoeting hoeft van mij niet zo, vind het leuk om zo te lezen hoe het met iedereen gaat maar meer hoeft van mij niet. Veel plezier iig! Met J gaat het prima. Een druk mannetje die ons goed aan het uitproberen is maar wel een schatje. Hij kan weer steeds meer en dat vind ik ook erg leuk om te zien. Hij loopt trouwens al wel bijna twee maand denk ik, was er mooi op tijd bij. Groetjes!!
Hallo dames, Gefeliciteerd voor iedereen die zwanger is van de tweede super leuk Al lang niks van me laten horen maar heb het erg druk. 27 mei is mijn moeder overleden na een ziektebeeld van 1 week. Dit betekende dat ons hele leven zou veranderen aangezien mijn vader in 2007 al is overleden en ik dus de oudste ben en nog 2 broertjes heb waarvan 1 minder jarig. Mijn jongste broertje woont nu bij ons en ben dus nu alles aan het regelen aangezien we ook in een andere woonplaats wonen en er niet vast stond wie voogdij zou krijgen als dit zou gebeuren. Verder loopt alles voor Roan ook nog steeds voor zijn ogen. De oogonderzoeken wijzen uit dat er niks mis met het oog zelf is. Nu heeft hij gisteren een mri met narcose gehad van zijn hersenen om te kijken of de verbindingen van de ogen goed naar de hersenen gaan en of er eventueel niks anders aan de hand is. Verder gaat het met Roan goed al ligt zijn grove motoriek nog steeds stil. Hij ligt nog steeds niet heel graag op zijn buik maar draait wel tot het draaipunt zelf en ja verder is hij nog niet. Dus het zelf zitten, kruipen staan enz dat doet hij nog steeds niet. Verder is hij heel vrolijk en een rustig mannetje waar ik wel aan merk dat hij wel een moeilijke start heeft gehad in het begin met zijn gewicht en dat hij te vroeg is geboren. Roan doet nog 3/4 slaapjes op een dag een lust eigenlijk wel bijna alles. Meneer is nu 8550 gram en 75 cm 😊 nog steeds erg slank met een bol toetje 😊 Verder loop ik zelf bij de Fysio en werk maar 8 uur per week omdat ik dus tegen een hernia aan zit.. Inmiddels lijkt het na 3 maanden nu wel iets beter te worden. Hij dus voorlopig nog geen tweede want heb er nu al een puber bij 😉 Ik denk dat afspreken het voor mij ook niet word want ik moet uit Amsterdam komen en heb het nu wel erg druk met alles. Liefs Mijn moppie
Jeetje Kimmey wat erg allemaal ... wat verdrietig dat je moeder is overleden afschuwelijk. En wat liefdevol dat je je broertje in huis hebt genomen, wat een druk zal er nu op jullie gezin zijn gekomen met al dit verdriet. Roan heeft dus toch wel een aardige achterstand in een boel dingen. Niet gek na zo'n heftige start!! Wat een knapperd ♥ Zijn jullie daarmee nog onder begeleiding?
Jeetje Kimmey wat heftig zeg en idd lief dat je broertje in huis hebt genomen zal zeker druk zijn en anders verdrietig hoor allemaal. En Roan is een knap ventje heftig ook dat hij 'toch achterstand heeft al is dat niet gek na zijn start. Ook rot zeg dat jezelf ook nog eens tegen een hernia aan zit.. het is zo te lezen geen gemakkelijke periode voor jullie.
@Veetje: gefeliciteerd! @Kimmey: heftig meid, weet hoe het is om je moeder te verliezen na een kort ziektebed vandaag precies 5 maanden geleden is ze overleden...goed van je dat je jouw broertje zo opvangt! Vervelend dat ze nog niet weten hoe en wat met Roan, kan me voorstellen dat je dat er niet bij kan hebben. Veel sterkte! Bedankt voor jullie reacties. Het is inderdaad fijn om met iemand te praten. Zelf heb ik geen vriendinnen bij wie ik mijn hart kan luchten, mijn moeder was mijn beste vriendin. Uiteraard wel kennissen en familie maarja dat is toch anders. Vriend snapt dat soms niet en is best frustrerend. Hoop dat als V. wat groter is ook wat meer sociale contacten krijg. Meeting zie ik best zitten maar kom uit Almere, dus een eindje weg..weet niet waar jullie willen afspreken eventueel? V. loopt inmiddels al ruim 2 maanden goed los, gaat zelf mee de hond uitlaten. Is gisteren van de bank bij oma gevallen op haar voorhoofd, hoofd heeft wat te verduren kan dus wel de bank opkomen maar gaat dan springen en goed eraf komen is nog moeilijk aan te leren hier..op de foto is ze aan het tekenen, vind ze fantastisch!
Hoi Meiden, Bedankt voor alle felicitaties! Het is weer even spannend, ik had aan het begin van de zwangerschap al bruin bloedverlies.. was blij dat ik er eindelijk af was, maar nu begint het weer.... pffff... Wat een schatjes zeg, Roan en V! @Kimmey, wat een ontzettend zware periode is er voor jullie aangebroken! Gecondoleerd met het verlies van je moeder... Lijkt me zo pittig om dan ineens met zo'n grote verandering om te moeten gaan. Heel veel succes en sterkte daarmee! Hier ook nog twee foto's van onze spruit...
Even snel. Gisteren uitslag mri gehad en die is afwijkend. De aanleg is normaal maar de hersenkamers zijn anders dan dat zou moeten. Nu afwachten op de bloeduitslagen en dan weten we wss wat het is
Jeetje Kimmey heel veel sterkte, wat een heftig bericht, hopelijk snel duidelijkheid over wat het betekend.
Wat heftig Kimney.. Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid! Hier positief nieuws: met mijn dochter gaat het steeds beter sinds haar glutenvrije dieet. Ze is een stuk vrolijker en sinds een paar dagen ook weer actiever. Vanochtend heeft ze voor het eerst weer 5 stappen los gelopen En ze is weer lekker ondeugend, had mijn sleutels verstopt in mijn schoen (stond ik dan op het werk voor dichte deur ) enz.. Dus het wordt weer een normale dreumes nu
Leo fijn dat het beter gaat met je meisje. Fijn dat zo'n dieet zoveel kan veranderen. Nee nog geen idee wat het inhoud dat hopen we over 2 weken te weten. Er zijn meerdere verklaringen voor 2 voorbeelden zijn stofwisselingsziekte of dat ik het cmv virus heb gehad in mijn zwangerschap. Maarja bloedtesten moeten dit uitwijzen en het cmv virus moet zelfs getest worden vanaf de hielprikkaart. Wel is het zo dat hij daarom wss dus achterloopt met zijn grove motoriek en dat zijn ogen zo doen. Maar wat het verder in gaat houden en wat er aan gedaan kan worden en hoe het heet is afwachten. Hier een foto van mijn moppie die gelukkig zelf niks ervan merkt
Hij ziet er wel heel schattig uit met zn pietenpet En goed nieuws Leo, altijd fijn als een dieet ook resultaat laat zien!
@Kimmey: is er inmiddels al wat nieuws?? Leuke foto, vond ie het wat zwarte piet en sinterklaas? V. was er bang van V. heeft continue rode plekjes die komen en gaan, lijken ook iets te jeuken..is denk ik geen roodvonk want ze heeft niet zo'n tong (symptoom als ik google op internet). Ook geen ander wasmiddel gebruikt dan normaal gesproken of aparte gerechten gemaakt. jullie een idee? Heb zojuist kerstkaarten besteld via de Hema met deze foto erop
lief pietje, Kimmey Leo fijn dat het dieet lijkt te helpen.. pindakoek leuke foto, wbt de plekjes heb ik ook geen idee wat het zou kunnen zijn. Elize heeft op dit moment de waterpokken ze zit van top tot teen onder.. gelukkig niet echt jeuk eraan.. en een paar weken terug heeft ze vanwege een virus en niet meer willen drinken een dag in het ziekenhuis gelegen en een sonde gehad met vocht en ors. daarna ging het langzaam weer beter, is ze net weer een poosje beter krijgt ze de waterpokken, volgt elkaar lekker op.. maar verder gaat het goed haar. lekker eigenwijs haha
Wensdroom dat is ook naar zeg! Vandaag gebeld door de kinderopvang dat ze koorts had en ben haar komen halen, meteen naar de dokter gegaan mbt de vlekjes, blijkt netelroos te zijn. Konden niks doen eraan, alleen opletten wat ze eet en daar een conclusie uit trekken waar ze allergisch voor zou kunnen zijn. Net hele bed verschoond want V. had overgegeven, meteen zetpil erin want ze had alweer 39 graden koorts...zo zielig om te zien
wat zielig pindakoek maar wel fijn dat je nu weet wat de vlekjes zijn. hopelijk voelt ze zich snel weer beter! Elize is door de pokken nu wat hangerig en kleverig aan je been maar verder gaat het wel al beter, in begin ook koorts dat is nu gezakt en de bultjes beginnen la in te drogen. dus gaat alweer de goede kant op