Mama's van de leukste eind-junibaby's 2013

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeltje, 11 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    he bah dames, hopelijk knappen jullie kindjes voor de feestdagen op!

Het is wel de tijd van de virussen zeg, de ene na de andere verkoudheid slingert ons om de oren. Ben je er net 2 dagen vanaf... ja hoor daar gaan we weer! Ik heb alweer zin in het voorjaar :D

enneuh hier ook nog een nieuwtje (zie mijn banner:D)

2. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Jeszss gefeliciteerd! ja met de virussen enz.. mag het van mij ook wel weer voorbij zijn!

3. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Gefeliciteerd jesz! Voorspoedige zwangerschap gewenst! Voel je je goed?

Hier geen gekke nieuwtjes eigenlijk. Alles gaat zn gangetje. Cas is nog steeds een heerlijk joch en geniet volop van hem. Toch wel kriebels naar een tweede maar eerst maar eens mijn opleiding afronden 😅

Wel een nieuwtje trouwens haha we zijn afgelopen maand verhuisd! Nu een mooie ruime hoekwoning ipv een maisonnette dus we zijn wel helemaal klaar voor gezinsuitbreiding op woning gebied hahaba 😉

4. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Gefeliciteerd Jeszss!! Ik dacht al, dat wisten we toch nog niet? Hihi

Hier ook volop verkouden hoor.. Ik continu, lekker die lagere weerstand door de zwangerschap.. En E. kan er ook wat van, maar die heeft nog minder weerstand door de Coeliakie.

Overdag gaat het met haar nu erg goed, ze loopt los, is erg actief en ondeugend, zoals we haar eerder ook altijd kenden.. Alleen de nachten zijn nog dramatisch.. Al maanden lang nu, 4 tot 6 keer per nacht eruit.. Ze wordt soms om de 3 kwartier wakker.. Vannacht was het ook vreselijk.. Uiteindelijk slaapt ze dan wel ineens van half 4 tot kwart voor 10.. Gelukkig was ik vanochtend vrij, maar manlief had dat geluk niet.. Lopen soms echt een beetje op onze tenen..

5. Snoeppie

Snoeppie Bekend lid

10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo mama's..

Ik moet even afkloppen, hier geen virussen of overgeef partijtjes. Maar wel een jengelig dametje die regelmatig 's nachts gaat gillen. Ik wijt het aan kiezen en hoektanden. Ze heeft nu 8 tanden, 4 kiezen zijn door, maar ze blijft zeveren, stinkpoep en kapotte billen houden. Ooit ben ik dat echt wel even beu, jullie ook veel tandenleed? Verder doet ze het super goed, ontwikkelt qua beweging gigantisch maar zegt nog weinig verstaanbare woorden. Gisteren op het CB geweest, 81 cm en 10,4kg. Blijft mooi haar lijntje volgen.

Jes gefeliciteerd! Hopelijk een voorspoedige en fijne zwangerschap. Hoe voel jij je Leo? Ik vind het wel zwaarder als bij de eerste, veel sneller harde buiken van dat gesjouw van mijn meidje. Daarbij werk ik nog altijd 4 dagen en komt het huishouden er ook gewoon bij. Dus regelmatig pas op de plaats. We weten inmiddels wel dat we nu een zoontje verwachten, dus alles van roze naar blauw hihi.

Voor jullie allemaal hele fijne feestdagen!!

6. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Beertje wat fijn een nieuwe woning!

Leo ik ben ook constant verkouden grrr vreselijk.. en Elize heeft ook t een na t ander omdat ze soms nog maar net of nog niet hersteld is is de weerstand minder goed en heeft ze t volgende alweer te pakken
    ze had eerst griep , toen oorontsteking en wilde niet meer drinken, nachtje ziekenhuis, net beter kreeg ze de waterpokken en echt heel veel zat erg onder.. en die zijn nog niet weg of ze kreeg een bovenste luchtweginfectie met oorontsteking en oogontsteking. vieze ogen met pus die niet open konden en zo verkouden dat s ochtend als ze wakker werd alles vastgeplakt zat met snot en pus uit de oogjes. en ook toen ging ze weer minder drinken.. na een weekje oogzalf gekregen voor haar en de ogen zijn weer normaal en nu knapt ze vlot op maar verkouden blijft ze wel!

ze heeft voor kerst van mijn zusje een rok gekregen en oen ik die haar aan trok zei ik wauw wat is Elize mooi. en nu noemt ze de rok wauw i.p.v. rok hihi

ik wens iedereen alvast een fijne jaarwisseling

7. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    ik val even snel binnen want ik had deze net in mn handen :D:D en ja hij is van mij

8. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    gefeliciteerd!!

9. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Gefeliciteerd! Wat een leuk nieuws 😊 ook jij een voorspoedige zwangerschap gewenst!

10. Snoeppie

Snoeppie Bekend lid

10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd kleinmonster! Wat een heerlijk nieuws om 2015 mee te mogen beginnen. Hele fijne en voorspoedige zwangerschap gewenst!

11. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Gefeliciteerd kleinmonster!!

Ik wil iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling wensen!!

12. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Gefeliciteerd kleinmonster!! Leuk!! :D

Allemaal een goed 2015 gewenst!

Hier weer terug van vakantie. De VS was erg leuk en dochter heeft zich supergoed gedragen tijdens de lange reizen, echt trots op haar!

Vanochtend naar het CB geweest, 11kg en 82,5 cm.. Dus ze komt goed aan en ook haar lengte trekt weer goed bij :)

Februari weer afspraak in het ziekenhuis, waarschijnlijk mag ze daarna weer lactose en geen extra drinkvoeding meer.. Zo fijn om te zien dat ze het zo goed doet weer :D

13. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Hier vorige week ook weer controle gehad. T is nu 90,2 cm en weegt 14,2 kilo. Verder helemaal goedgekeurd dus! Vrees alleen dat ik deze winter toch nog maat 98 aan moet gaan schaffen.

14. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Elize is ook weer bij het CB geweest, wat een verschil dan zeg.. Elize is 75,8 cm en weegt 8,1 kg. draagt net maatje 80 in kleding. maar veder doet ze het prima :)

15. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Hihi het blijven de 2 uitersten:D

16. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Wat een verschillen allemaal, hier vrijdag naar CB geweest. Ze is 81,5 cm en weegt bijna 11 kilo, helemaal prima :)

17. kh82

kh82 Bekend lid

15 okt 2012
    569
    0
    16
    Hier alles goed! Onze dame weegt 11 kilo en is 86 cm lang.
    Lang en dun net zoals ze eruit kwam ;)

Hier komen de korte zinnetjes. Ze zegt al wel een woord of 100, sinds vandaag ook haar naam.

Verder..... wat denken jullie?
    20150124_130219.jpg

Officieel mag ik morgen pas testen, maar had zo sterk aanwijzingen. Ik had het alleen niet verwacht deze keer (vorige zwangerschap had ik heel sterk het gevoel)

18. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Oh KH gefeliciteerd hoor, die is echt wel positief!! :D Hopelijk gaat alles goed!

E. is ook erg aan het kletsen.. Nu ze het lopen goed onder de knie heeft gaat alle energie daarheen geloof ik.. Woordenschat wordt steeds groter, articulatie steeds beter. En hier ook zinnetjes.. Vooral als ze een knuffel kwijt is: Waar ben je?? Of als ze ons even niet ziet. Verder dingen als eten koken, Nijntje kijken, broodje eten, enz.. Echt zo leuk, steeds meer communicatie :)

Ook begint nu de fantasie.. Dan zit ze met een pen in een bakje te roeren en dan Hmm Hap, alsof ze aan het eten is, komt dan papa en mama ook een hapje brengen enzo.. Vind ik zo mooi dat die hersenen zo ontwikkelen en ineens dan uit zichzelf dingen kunnen gaan bedenken :)

19. kh82

kh82 Bekend lid

15 okt 2012
    569
    0
    16
    Dank je Leo.

Vooralsnog voel ik me goed. Ben zeer bekend met migraine en tijdens de vorige zwangerschap kon ik kilo's eten zonder migraine te krijgen. Het viel me de afgelopen 2 weken ook weer op, dus er ontstond al een vermoeden bij mij. Vorige keer heel veel maagzuur gehad en dat kwam gisteren in vlagen, vandaar de aanwijzingen en de vroege test ;)

Hoe gaat het nu met E? Hier is lactose ook uit den boze. We hadden al vanaf week 3 door dat er iets was. Eerst altijd het vermoeden van koemelkallergie gehad, maar gelukkig kwamen wij er met 8 maanden achter dat lactose de boosdoener was.

Bij wie zijn jullie onder behandeling? Komen jullie ook uit Apeldoorn (staat mij iets van bij)

20. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Gefeliciteerd kh, fijn dat je je zo goed voelt!

Deel Deze Pagina