Mama's van de leukste eind-junibaby's 2013

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeltje, 11 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinmonster

    kleinmonster Fanatiek lid

    19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    We krijgen een meisje!!
     
  2. Fas30

    Fas30 Bekend lid

    18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd, wat leuk!
     
  3. Leo85

    Leo85 Niet meer actief

    Oh wat leuk, gefeliciteerd! Hier blijft het een verrassing :D

    Komt wel erg dichtbij nu, nog 6 weekjes! :D
     
  4. Snoeppie

    Snoeppie Bekend lid

    10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk kleinmonster! Gefeliciteerd!

    Ik ben vandaag precies 36 weken, to do list is bijna op zijn einde. Ik vind het ook spannend hoor. Wij krijgen nu een jongetje! Deze zwangerschap lijkt absoluut niet op de eerste, alles is toch een heel stuk zwaarder. Je wordt meer geleefd en minder tijd om alles te verheerlijken haha.
     
  5. wensdroom

    wensdroom Fanatiek lid

    18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Klein monster leuk een meisje. Leo en snoeppie komt voor jullie idd dichtbij. Spannend.

    Hier gaat het met Elize goed ze logeert bij mijn ouders omdat ik in Groningen in het ziekenhuis lig. Ik wordt gescreend of ik in aanmerking kom voor een levertransplantatie
     
  6. Leo85

    Leo85 Niet meer actief

    Spannend hoor wensdroom.. Ik had je andere topics gezien.. Hopelijk kom je in aanmerking.. En kan je snel weer van je meisje genieten!
     
  7. beertje1987

    beertje1987 Fanatiek lid

    10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Hoi meiden!

    Hoe is het hier? Al een tijd niet geweest op t forum...
    Zie dat snoeppie en Leo al bijna uitgerekendzijn, spannend zeg! De beruchte laatste loodjes!

    Kleinmonster wat leuk een meid, gefeliciteerd!

    Hoe is het met wensdroom? Zag way voorbij komen over een levertransplantatie? Heftig zeg!

    Hier hebben we een turbulente periode achter de rug. In januari is bij mijn moeder longkanker geconstateerd. We zijn daar enorm van geschrokken en hebben er een hoop verdriet van. Inmiddels heeft ze de behandelingen (chemo en bestralingen) achter de rug en zitten we tot mei in spanning over het resultaat... duimen jullie mee?

    Met Cas gaat het super, begint steeds meer te praten en kan zich n7 echt goed duidelijk maken. Ook heeft hij een duidelijke eigen wil haha. We genieten volop van hem!

    Ook heb ik na mijn afstuderen straks een vaste baan in het ziekenhuis. Dat geeft wel echt rust.

    Voorzichtig zijn we nu ook bezig met een brusje voor Cas... spannend maar we zijn allebei helemaal klaar voor een tweede wondertje <3
     
  8. Leo85

    Leo85 Niet meer actief

    Tuurlijk duimen we mee voor je moeder beertje! Heftig hoor!

    Leuk dat jullie voor een broertje of zusje gaan! En fijn dat je een vaste baan hebt!

    Hier alweer toe aan de laatste loodjes hihi. Maar ik heb veel minder bekkenklachten dan de vorige keer en hou ook veel minder vocht vast, dus ik voel me nu eigenlijk nog prima ondanks een drukke peuter :)

    Met E. gaat het inmiddels weer helemaal goed. Heeft wel een paar maanden geduurd na het hele Coeliakie verhaal, maar nu is ze weer helemaal de oude, kletst de oren van je hoofd (spreekt ook continue met 3 of 4 woorden :D), is de hele dag druk in de weer, heerlijk meisje, met lekker veel pit en peuterdriftbuien ;) Ze eet nu erg goed en is qua gewicht en lengte weer helemaal terug op de curve waar ze op zat voordat ze ziek werd.

    Dus niks te klagen hier :D Zijn erg benieuwd naar de baby, of het een broertje of een zusje is, en hoe alles zal verlopen.
     
  9. wensdroom

    wensdroom Fanatiek lid

    18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Beertje heftig van je moeder ik duim zeker mee!! Sterkte in deze periode.

    Leo spannend het aftellen begonnen.

    Hier uiteindelijk 2 weken in zh in Groningen geweest voor onderzoek voor de screening voor mogelijke lever transplantatie heftig en emotioneel vooral. Veel onderzoek oa ct buik/lever buikecho hartecho hartfilmpje slokdarm en maag onderzoek kaakchirurg reumatoloog cardioloog leverarts gesprek leverchirurg en anesthesie verpleegkundige levertransplantatie team medisch maatschappelijk werk. Hartkatheterisatie en leverbiopt gehad bloedafname en kweken enz...nu 4 weken wachten op het gesprek met de uitslagen
     
  10. Ingeltje

    Ingeltje VIP lid

    16 nov 2007
    20.510
    2.426
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Spannend Wens... de duimen draaien!

    Zwangere dames: wat gaan jullie hard! Snoepie!! Je mag al! Heeeeeeel veel succes en geluk alvast <3
     
  11. wensdroom

    wensdroom Fanatiek lid

    18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard

    dank je Ingeltje
     
  12. Snoeppie

    Snoeppie Bekend lid

    10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry van mijn late reactie ladies! Maar vandaag inderdaad 39 weken dus ons mannetje kan zich ieder moment komen melden. Net nog op controle geweest bij de verloskundige en alles in orde. Ik ben vooral heel erg benieuwd naar hem haha.

    Met dochterlief gaat het ook goed, kletst ook de oren van mijn hoofd maar helaas nog niet verstaanbare of bestaande woorden
    Pittige tante met regelmatig driftbuien dit vooral vooruit wil en alles zelf wil doen.

    Hopelijk goed nieuws voor jou wensdroom! Is lang wachten op de uitslag zeg.

    Leo ook veel succes met de laatste loodjes!
     
  13. Leo85

    Leo85 Niet meer actief

    Dank je! Ik zit morgen op 37 weken dus gaat ook alweer hard. Hopelijk gaat alles goed en kan je snel je mannetje vasthouden Snoeppie!

    Hier ook verder nog alles goed. Begin nu wel vocht vast te houden maar nog lang niet zoveel als bij vorige zwangerschap. En veel minder bekkenklachten dus kan nu nog goed functioneren. Wel zo handig met een dreumes die denkt dat ze al lang peuter is hihi.
     
  14. Ingeltje

    Ingeltje VIP lid

    16 nov 2007
    20.510
    2.426
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wauw Leo ook al! Fijn dames, dat het nog oke gaat!
     
  15. Bl0empje

    Bl0empje Bekend lid

    9 mei 2012
    763
    0
    16
    Heel veel succes allebei met de laatste loodjes en alvast een heel voorspoedige bevalling gewenst!!!

    Liefs.
     
  16. Snoeppie

    Snoeppie Bekend lid

    10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag lieve mama's!

    Even een berichtje om te laten weten dat inmiddels onze zoon J.uli.an (4065g) geboren is. Klinisch ingeleid ivm langdurig gebroken vliezen en uitblijven van weeën. De bevalling ging super vlotjes! De eerste 5 cm duurde iets langer, maar vanaf toen was hij er in 2 uurtjes met 2 persweeën. Ik sta er zelf nog van te kijken! Heb er deze ronde weinig van geleden haha. We genieten enorm en zijn nu druk in de weer om de borstvoeding goed te laten slagen. Grote zus is super trots, heel lief voor hem, maar naar ons toe nog wat jengelig / zeurderig. Moet weer even in haar ritme komen!

    Liefs!
     
  17. Leo85

    Leo85 Niet meer actief

    Gefeliciteerd Snoeppie met je zoon! Fijn dat het allemaal goed is gegaan ondanks de inleiding. Kan me voorstellen dat je dochter ook het ritme weer moet vinden inderdaad.. Lekker genieten!!
     
  18. wensdroom

    wensdroom Fanatiek lid

    18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Snoeppie van harte gefeliciteerd met je zoon! Wat een mooie naam ook! Voor grote zus zal het ook allemaal even wennen zijn een broertje erbij, maar dat ritme zal vast snel weer gevonden zijn!
    Geniet ervan !
     
  19. Ingeltje

    Ingeltje VIP lid

    16 nov 2007
    20.510
    2.426
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Jippieeee Bloempje wat fijn!! Van harte gefeliciteerd en hopelijk een heerlijke kraamtijd!

    xxx
     
  20. beertje1987

    beertje1987 Fanatiek lid

    10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Van harte snoeppie! Geniet van jullie mannetje! Leuk om te horen dat grote zus heel trots is!
     

Deel Deze Pagina