Mama's van de leukste eind-junibaby's 2013

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeltje, 11 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linie

    Linie Bekend lid

    2 okt 2012
    903
    38
    28
    Van harte gefeliciteerd Snoeppie! Geweldig zeg! Geniet er van!

    Leo, succes met de laatste loodjes!

    Wensdroom, wat een narigheid voor jou allemaal zeg.. Veel sterkte! Hopelijk gauw wat positief nieuws voor jou!
     
  2. Snoeppie

    Snoeppie Bekend lid

    10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel ladies!! 😀
     
  3. Veetje83

    Veetje83 Bekend lid

    31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Hoi Snoeppie,

    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

    Leo, sterkte met de laatste loodjes, of mag je al van jullie nieuwe wonder genieten?
     
  4. Leo85

    Leo85 Niet meer actief

    Kleintje zit nog binnen hoor Veetje :D

    Bij dochtertje braken bij 40 weken de vliezen en ze is met 40+1 geboren, dus ik verwacht nu ergens ook zoiets :) Maar wie weet blijft deze nog wel langer zitten hihi. Zit nu op 39+5, erg lang kan het niet meer duren! Heb al wel vaak harde buiken enzo, maar niet iets pijnlijks wat op weeën lijkt. Maar vorige keer ook totaal geen voortekenen, dus we zien wel hoe het gaat!

    Ik zal het hier komen melden als de baby er is!

    Hoe is het verder met de dames??
     
  5. Ingeltje

    Ingeltje VIP lid

    16 nov 2007
    20.510
    2.426
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Whahaha Ja ehhh Snoeppie dus :D :cool:
     
  6. beertje1987

    beertje1987 Fanatiek lid

    10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Kwam even spieken of er al nieuws was van Leo, maar helaas 😉

    Alles goed met iedereen verder?
     
  7. Leo85

    Leo85 Niet meer actief

    Hihi nee baby heeft nog geen zin om er uit te komen, morgen controle ctg en echo in t ziekenhuis vanwege een onregelmatigheid in t hartslagje die ze vorige week hebben ontdekt. Maar schijnt in 99,5 % vd gevallen onschuldig te zijn. Weet niet wat t protocol is als het morgen nog hetzelfde is. Anders woensdag gewone controle bij de VK. Ik hou het dus nog even spannend!
     
  8. wensdroom

    wensdroom Fanatiek lid

    18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    spannend Leo, hopelijk geen rare dingen en blijft alles voorspoedig lopen.

    Hier gesprek gehad in Groningen over de uitslagen van de screening. er zijn helaas geen andere behandelingen mogelijk voor mijn levercirrose en vanaf nu sta ik officieel op de wachtlijst voor een levertransplantatie. ik moet dag en nacht bereikbaar zijn want een oproep kan elk uur van de dag komen. dit kan snel zijn met een paar weken maar kan ook 1,5 a 2 jaar duren. dit is allemaal afhankelijk van vele factoren. Elke 3 maanden wordt aan de hand van bloedwaarden je plaats op de wachtlijst bepaald.
    Het is nu dus afwachten en hopen dat er snel een geschikte lever beschikbaar is voor mij.
     
  9. Leo85

    Leo85 Niet meer actief

    Heftig wensdroom.. Hopelijk is er snel een geschikte donor voor je!

    Hier nog steeds geen baby. Vandaag controle ctg gehad in het ziekenhuis en deze keer was het hartje weer helemaal goed, dus daar hoeft verder niets mee. Morgen controle bij de VK :)
     
  10. zeester

    zeester Bekend lid

    28 jun 2012
    780
    0
    16
    Gefeliciteerd snoeppie en succes Leo!
     
  11. beertje1987

    beertje1987 Fanatiek lid

    10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Hahaha beeb zit nog veel te lekker bij je 😀 fijn dat het hartje gewoon goed is, en succes met de allerlaatste loodjes ;)

    Jee wensdroom wat heftig zeg... Hopelijk is er gauw een geschikte donor voor je. Hoe lang kan je nog met je eigen lever? Lijkt me best eng! Sterkte ook!
     
  12. Kimmey

    Kimmey Bekend lid

    23 mrt 2011
    825
    449
    63
    Vrouw
    Mama en Vogelkweker
    In Mijn Huisje :P
    Gefeliciteerd Snoeppie en Leo suc6 met de laatste loodjes.
    Wensdroom jeetje wat erg ik duim mee dat er snel een lever voor je is. Sterkte

    Hier loopt alles nog steeds in volle vaart voor Roan zijn ogen. Helaas komen alleen de meeste uitslagen normaal terug dus het enigste afwijkende is de mri. Dus helaas nog niet echt verder.
    Verder loopt grovemotoriel nogsteeds achter en dat is wss door zijn ogen.
    Ook hier nu dus mijn broertje in huis na dat mijn moeder was overleden vorig jaar en tja dat gaat ook niet altijd zonder slag of stoot want het is een puber 😅
    Verder gaat wel alles goed maar erg druk 😊😊

    En vandaag is de magische dag dat ik jullie 2 jaar geleden vertelde dat Roan gehaald was😊😊
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      32,2 KB
      Weergaven:
      6
  13. Jeszss

    Jeszss Fanatiek lid

    16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Nou dames, ik hoop voor Leo dat ze inmiddels wel bevallen is hoor ;)

    Gefeliciteerd met roan Kimmey! Jullie hebben iig je handen vol thuis dus :)

    Hier voorzichtig weer goed nieuws na de miskraam in januari, ook best spannend weer.
     
  14. Bl0empje

    Bl0empje Bekend lid

    9 mei 2012
    763
    0
    16
    Gefeliciteerd Kimmey met Roan! Kan me voorstellen dat 't best zwaar is. Knap dat je 't doet!

    Jeszss wat een fijn nieuws, hoop voor je mee dat alles goed blijft gaan! Al afspraken voor een eerste echo?

    Hier verder alles z'n gangetje. J. is sinds ze 1 jaar is heel veel ziek geweest, 2 keer opname ziekenhuis gehad en vele malen antibioticakuur gehad. Sinds februari heeft ze oorbuisjes, maar daarmee zijn de klachten niet over. Ze heeft maandelijks onverklaarbare hoge koorts en is daarbij dan ook echt heel ziek. Daarom hebben we aanstaande dinsdag een afspraak bij de kinderarts in het ziekenhuis. Stiekem vind ik het nu wel spannend, want waar komt steeds die hoge koorts vandaan? Wat als ze wel iets vinden wat niet goed is? Nouja, nog een paar dagen afwachten en dan weten we meer.

    Geniet van jullie lange weekend!
    Liefs Bl0empje.
     
  15. Jeszss

    Jeszss Fanatiek lid

    16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Heftig bloempje, hopelijk komt er snel duidelijkheid! Niks zo erg als je kleintje zo vaak ziek te zien! Laat je weten als er wat bekend is?

    Heb 2 juni vroege echo, ben dan ws 6+2.
     
  16. kleinmonster

    kleinmonster Fanatiek lid

    19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland


    Gefeliciteerd met Roan!!! Vervellend dat ze nog steeds niet weten wat er nu precies aan de hand is met zn ogen. Lopen er nog testen of is het nu meer een kwestie van afwachten?

    Wessel wordt morgen 2.. Wat gaat die tijd toch snel..

    Met onze kleine meid gaat alles goed ze groeit goed maar heb wel weer regelmatig last van pijnlijke harde buiken dus wordt goed in de gaten gehouden.
    Nou heb ik ook weer aardig wat stress gehad, afgelopen maandag herkeuring gehad bij het UWV en zij vinden dat mn pols klachten verbeterd zijn terwijl het tegendeel is en hebben me voor 100% beter gemeld wat inhoud dat over 2 maanden mn wia ophoud. Inmiddels druk met een verweer tegen de beslissing maar brengt toch weer een hoop stress met zich mee.
     
  17. Leo85

    Leo85 Niet meer actief

    Oh sommige kleintjes al 2, wat gaat dat snel!! Gefeliciteerd!

    Haha ik ben inderdaad ondertussen bevallen hoor! :D Was vergeten hier te posten :p Ben uiteindelijk op 16 mei ingeleid en na een snelle bevalling van totaal 7 uurtjes, waarvan maar 4 min persen (vorige x 1u50 :$) weer mama geworden.. Dit keer van een prachtige zoon :D Ik voel me alweer erg goed, behoorlijk minder uitgeput dan de vorige keer en met de kleine man gaat het ook goed. Ben wel sinds vandaag gestopt met de BV omdat dat niet op gang wilde komen, ws. door redelijk wat bloedverlies bij de bevalling. Baby groeide ook nog niet zo goed, gister zelfs wat afgevallen ondanks bijvoeding. Vandaag gelukkig dik 100 gram aangekomen, dus we gaan nu lekker door met de KV zodat hij goed aan kan sterken.

    Maar over het algemeen gaat het hier super! E. is een trotse grote zus. Komt baby aaien en knuffelen, vasthouden, troosten, echt heel schattig :)

    Bloempje wat naar allemaal.. Hopelijk vinden ze snel een oorzaak voor de klachten. Hier toen E. ziek was in ieder geval goed geholpen bij de kinderarts, was eigenlijk blij dat ze toen wel wat vonden, dan ben je in ieder geval van die onzekerheid af..

    Kleinmonster fijn dat alles goed is met je kleine meid. Wat balen van het UWV zeg. Hopelijk wil het lukken met je bezwaar allemaal!
     

Deel Deze Pagina