Gezellig Grumpy! En herkenbaar, ik was zelfs verbaasd over dat sommige winkel liften hebben, had er nooit eerder opgelet maar ze hebben het allemaal!
Misschien was het wel het sprongetje maggi. Die is 5 weken na de uitgerekende datum. Sommige kindjes hebben daar echt veel last van
Wat een wijs meidje!! Lief hoor! Ik denk dat mijn kleine vrind een regeldag heeft vandaag. Hij heeft nog amper geslapen, steeds maar hazenslaapjes van een half uur en daarna huilen om de borst. Mijn borsten voelen inmiddels als leeg geknepen theezakjes....
maggi; fijn dat het vandaag beter is gegaan. nu hopen dat het zo blijft. grumpy; ach wat een schatje! is dat een wipstoel? mag dat al? dacht dat dat vanaf 3 maanden pas mocht? beertje; ja regeldagen zijn niet echt fijn en er is niks wat je eraan kan doen behalve aanleggen. kimmey; ja 5 uur zou heerlijk zijn. wensdroom; hmm dat is wel vreemd ja... ook regeldagen wellicht?? normaal zou een voeding er binnen 20 min. in moeten volgens de kraamhulp.. ben hier toch ook wel 30-45 minuten bezig.
Senna: welkom hier trouwens En nog gefeliciteerd ook Dat is idd een wipstoel, daar ligt ze soms in, mag net als maxi cosi: niet te lang. Ik heb de wipstoel wel in de 'ligstand' (maar lijkt op de foto of ze zit)
Zeester Gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje! Nijntje Welkom! Even geen fut om op iedereen persoonlijk te reageren, ben al blij dat ik tijd heb kunnen vinden om bij te lezen... FB Bram draait ook al op z'n zij, al sinds de eerste week! Als hij bij ons in bed ligt draait hij zelfs al naar z'n buik... MamavanAnne Ik heb VitamineK druppels van KV eigen merk. Helaas maar kort gebruikt ivm overgan naar fv waar het al in zit, staat nu ongebruikt in zijn kamer Snoeppie Bram krijgt gemiddeld 7x 120cc fv. Sinds ik gestopt ben met de bv is Bram niet meer zo jengelig (hongerig) constant. Dr.Brown flessen, hier juist overgestapt op de S-fles van Difrax, lijkt Bram het stukken beter op te doen. Hier gaat het best goed, ik mag zeker niet klagen als ik sommige van jullie verhalen lees. Bram doet het best heel goed op alleen de flesvoeding, hij is volgens mij al wel wat aangekomen. Helaas hoef ik dinsdag over een week pas naar het cb, ga deze week dus denk ik maar even langs op het weeguurtje, ben wel erg benieuwd hoe goed hij het doet op de fv. Vandaag had Bram een dagje dat hij niet wilde slapen, vanmorgen van 8-13.30 en ook bijna de hele avond wakker geweest, geloof dat hij enkel van 13.30-17.30 heeft geslapen toen we op bezoek waren bij opa en oma en net even 1.5 uur in m'n armen. Krijgt nu z'n laatste fles van vandaag en dan pakt hij hopelijk lekker wat uurtjes door aankomende nacht... maar vrees dat hij rond een uurtje of 4 wel weer gaat komen. Proberen hem te sturen naar laatste fles rond 24u en dan door naar 6u, maar dat deed hij alleen gedurende de kraamweek, sinds hij fv krijgt niet meer helaas... Zitten nog steeds op 7-8 flessen, zou heel graag naar 6 flessen willen. Mja... dat zal een kwestie van geduld gaan zijn, Bram is uiteindelijk dinsdag pas 4wkn. Bij het cb waren ze er overigens wel een voorstander van fleskindjes te sturen in een 'ritme' waarin je ze graag wilt hebben. We voeden nu om de 3-4 uur "op verzoek" en maken hem niet wakker in principe, maar hij komt zo wisselend dat dit eigenlijk ook niet werkt, zo hebben we echt helemaal geen ritme en komen we de ene dag uit op 7 flessen, de andere op 8. We zullen hem dus toch wat meer moeten gaan sturen en mss toch wat meer wakker moeten gaan maken. Morgen maar gaan uitproberen of ik daar weer wat meer invloed op kan gaan uitoefenen. Voor nu... ga ik m'n bedje opzoeken. Morgen reageer ik wel even wat uitgebreider. Truste meiden!
Pittig he Lies! Hoop dat je kunt bijtanken vannacht. Hier lijkt de bv terug te lopen, dus ben nu aan het cluster kolven eenzijdig aangezien madam slaapt als een roos. Vannacht maar andere kant cluster voeden. Stiekem hard gelopen vandaag. Heerlijk! Welterusten!
Das vervelend liesjuh! Denk zelf savonds ook steeds; je moet NU slapen en dat werkt ook averechts.. Hoop dat je nu lekker slaapt! Gaat het beter met je partner inmiddels? Hier vandaag ook mega ruzie gehad :-/ hij is zo passief in de weekenden en ik wil vanalles doen. Maar ja, hij wil natuurlijk ook uitrusten in het weekend van zijn werk en ik heb soms veel energie van het thuis zitten. Gelukkig goed uitgepraat en we zijn weer 'vriendjes'. Kaatje, fijn dat je hebt gerent! Jij voelt het zelf het beste toch! Lekker hoor! Maggi, ben blij voor je!! Pinkster, sinds dit forum niet meer gezien.. Ook benieuwd! Ik ga morgen met de kleine naar mijn opa en oma en volgend weekend gaan we een weekend weg met mijn fam. Leuke dingen in het vooruitzicht! Trusten, ik meld mij over 3u weer trouwens, ik zag de hele dag zwart voor m'n ogen bij het opstaan.. Voelde niet fijn! Hopen op een betere dag morgen!
Hallo meiden Hier al 2 dgn een meisje wat erg van slag is... Overdag slaapt ze al 2 dgn helemaal niet, ze slaapt hooguit 5/10 min em schrikt dan weer huilemd wakker.., overal hoor, in bed/box/auto... Vanacht wel weer super geslapen gelukkig! Van 23.30 tot 06.30 (laatste fles om 21.30) Alleeen zoontje is ook van slag/ziek Gister van 17.30 tot 22.00 uur bezig geweest met 2 huilende jengelnde kinderen. Vriend werken? Uiteindelijk maar mn moeder gebeld, die was helaas niet thuis, dus schoonmoeder is gekomen... Vanacht zoontje erg onrustig en huilend wakker van 03.30 tot 6 uur Pffff ben kapot!!! Zit alweer ff te janken en reageerde me net weer af op zoontje, wat ik echt niet wil
Wat een ellende met T! Ik heb vroeger ook kiss-syndroom gehad, was ook zo'n huilbaby en overstrekte ook altijd. Ik heb dus inderdaad een tijd in een hangmatje geslapen en dat ging supergoed.. Denk meld het even Zou ik dus zeker proberen! Nu snap ik nog meer je bericht op het privé forum.. Zeker hulp vragen van je ouders hoor als je het niet meer trekt.. Zo veel huilen is voor mama's ook vreselijk vermoeiend! Lees dat hij lekker veel geslapen heeft, hopelijk gaat het snel beter met hem en werkt de therapie goed! Hier gaat het weer wat beter met E. Krampjes zijn weer iets minder (paar slechte dagen gehad).. Ze komt alleen wat vaker met dat warme weer. En 's nachts ook wel regelmatig.. Maar goed.. Mag verder niet klagen haha. Merk wel dat nu dat weinige slapen een beetje z'n tol gaat eisen, mijn lontje wordt iets korter.. Gelukkig hier ook ML in het onderwijs, dus die is ook thuis, doen lekker alles om en om.. Wel heerlijk zo de taken verdelen. Zaterdag hadden we een verjaardag en toen hebben we haar lekker bij opa en oma gebracht.. Heerlijk rustig avondje gehad en E. is lekker verwend (ze zaten ook bij de buren dus aandacht verdeeld over oma en 3 buurvrouwen hihi).. Ik heb net ontbijt op, ga nu weer terug naar bed, moet nog wel wat uurtjes maken.. Fijne dag allemaal!
maggi pittig. fijn dat het beter lijkt te gaan. voor de dames die weer gaan sporten, lekker als je het kunt zou ik gewoon rustig beginnen ,maar wel naar je lijf luisteren Liesjuh wij zaten op 7 flessen en zitten nu met het minder drinken weer op 8 flessen. hier gaat het met Elize wisselend.drinken gaat nog steeds niet van harte,en regelmatig heftig huilen en krampjes. maar s'nachts slaapt ze goed. maar we moesten de zantac 2 weken de tijd geven. ze groeit wel gewoon ondanks dat ik vind dat ze te weinig drinkt en het slechter gaat dan voorheen. We waren dus zaterdag kijken voor een nieuwe auto een grotere en vandaag zouden we laten weten wat we doen. en we gaan hem kopen. als t goed is kunnen we hem over een weekje al ophalen. en de oude ruilen we gelijk in. vannacht wel gelachen, mijn man had om 15 uur Elize de fles gegeven en dat doet hij dan beneden op de bank. zodat ik kan blijven slapen. rond half 5 voel ik ineens heel zachtjes over mijn buik strelen en voelen bij de hals, dus ik vraag wat is er.. kijkt hij rond en op de klok en zegt hij : " o ik dacht dat ik met Elize samen op de bank in slaap was gevallen en was aan het voelen hoe ze lag en waar haar hoofd lag.. maar zie nu dat we wel weer terug op bed zijn, dus blijkbaar liggen we niet op de bank.." ik moest wel lachen hij dacht dus op dat moment dat ik Elize was .. haha
Hier een heerlijk lange nacht gehad. We hebben voor het eerst J. Ingebakerd. Om 22.45 heeft hij de laatste fles gehad en hij werd om 05.45 wakker! Heerlijk! Nou moet ik er wel bij zeggen dat hij overdag haast niet geslapen heeft, en redelijk veel heeft gehuilt dus waarschijnlijk was hij ook wel heel moe, maar toch! Vanavond gewoon weer proberen. Ik doe nu ook sinds een paar dagen 30cc +1 meer in zn laatste fles en daar doet ie ook iets langer op.