Mama's van de leukste eind-junibaby's 2013

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeltje, 11 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wachten tot het weer normale temperatuur wordt? Het is nu echt te warm..

Vandaag is mijn linker borst steeds leeg.. Krijg er maar 70cc uit.. Terwijl er normaal wel 120 in zit.. Kan dit komen door er weer? Kan ik er iets aan doen?

2. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Met kolven mama van Anne?
    Niet teveel zorgen maken na 1 dag. Kijk hoe het morgen gaat.
    Rusten, eten als je honger hebt en drinken als je dorst hebt.
    Als de productie terug loopt: vaker voeden of kolven.

Hier ook lege lege borsten. Sara heeft nu echt geclusterd, heel weinig geplast ook. Maar was ook zo heet! Ik kijk uit naar morgen!

Zt nu trouwens vet te zondigen met glaasje rosé en blokjes oude kaas... Mjammie!

3. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Sara De Marsupi draagzak ken ik niet, is die ook ergonomisch want dat is wel belangrijk vind ik. Wij denken eraan om misschien een Manduca aan te gaan schaffen. De Tula en de Boba staan ook op het 'eventueel' lijstje.

Grumpy Mooie draagdoeken die van Didymos, die ken ik niet, zijn ze een btje betaalbaar? Ik heb de draagdoek van Ingeltje overgenomen, eentje van By-Kay maar kan er (nog) niet mee omgaan. Nu schijnt het dat een geweven doek makkelijker knoopbaar is, dat is jou doek dan toch ook... geweven?

Herkenbaar! Bram is ook best veel wakker en ook zeker heeel goed in vechten tegen de slaap. Lijkt soms wel alsof hij absoluut niks wil missen wat er om hem heen gebeurd.

Wat ziet dat knopen bij jou er makkelijk uit zeg... dat krijg ik echt niet voor elkaar! Wel een mooie doek, is die een btje betaalbaar?

Hier is het vandaag bijzonder goed gegaan ondanks het vreselijke warme weer... Bram heeft best veel geslapen, zowel op zijn kamer als ook in de box. We zijn vanmiddag ook over gegaan op meer voeding, ik bedacht me vanmiddag ineens dat hij gegroeid is en nu boven de 4kg zit en dat ik dus ipv flesjes van 120cc ook over mag naar de 150cc. Had de laatste dagen namelijk weer het idee dat Bram meer honger had en deed iom het cb een combi van standaard voeding en voeding voor hongerige baby's, maar daar kreeg hij keutels van ipv 'pindakaas'. We zijn dus weer terug gegaan naar alleen standaard voeding alleen dan leek hij weer hongeriger te zijn. Hopelijk gaat het nu met 150cc werken en krijgen we én weer mooie poepluiers en weer een minder hongerige baby.

Dinsdag naar het cb dus dan zullen we gelijk zien hoeveel hij weer is aangekomen.

Morgen gaan vl en ik voor het eerst een dagje weg zonder Bram. Een vriendinnetje van mij gaat trouwen en we gaan naar het gemeentehuis toe, de rest vd bruiloft laten we schieten omdat we verder niks met hem en hun vrienden hebben. (alleen met haar familie) Maar het is wel iets van 1.5 uur rijden ofzo dus gaan we op tijd weg zodat we voor de bruiloft nog ergens kunnen lunchen en nadien gaan we lekker nog even winkelen en dan ergens een happie eten. Bram gaat morgen dus naar mijn zus toe, zo spannend om hem achter te moeten laten. Volgens mij ga ik echt keihard huilen! :(

Bram is vandaag trouwens alweer 1 kalender maand... gaat echt hard!

4. Snoeppie

Snoeppie Bekend lid

10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat was mijn laatste optie. Ik ben gaan douchen terwijl ML met V op bed lag. Een kwartier later kwam ik terug op de slaapkamer en lagen ze allebei k.o. Dus ik ben maar naar beneden geslopen met babyfoon, dan hoor ik wel als 1 vd 2 wakker wordt.

Hier ook minder productie vandaag. Maar met haar onrustig gedrag wat meer KV gegeven, was niet bij te houden met kolven!

Fijne nacht iedereen xx

5. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    *reikt alvast een tissue aan Lies*
    ... maar heel veel plezier morgen! Thuis komen was nog nooit zo leuk!

6. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hopelijk lange pauze voor jullie!
    Welterusten! X

7. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    @draagdoek: hier byKay. Strak strikken om de taille, dan ok. Verder Baby Björn draagzak. Heel lang heel fijn! 15 euro via Marktplaats.

8. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mama's die de laatste keer bevallen zijn: vinden jullie het soms ook zo moeilijk?

Heb echt een nieuw doel nodig.
    Daarnaast wordt Sara doodgeknuffeld en kan ik nog echt niet alles weg doen... snif

9. Snoeppie

Snoeppie Bekend lid

10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat wij ooit nog wel een tweede willen maar ik herken het nu al. Haar lievelings romper (ofja het is eigenlijk mijn favoriet) van Lief! zit nu ook te strak en wordt er al naar van als ik eraan denk dat ze die nooit meer kan dragen haha. Hoe sentimenteel kun je zijn :)

X

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Liesjuh een bykay doek is juist makkelijker voor beginners. Een geweven doek is stugger. Stap voor sta op via you tube en met een knuffel geoefend.

Kaatje Ik geniet erg van mijn laatste keer. Ik ben me er heel bewust van dat dit echt de laatste is en dat willen we juist ook heel graag. Ik ben dus juist blij dat ik nu dingen weg kan doen.
    Ik bewaar wel vrijwel alle shirts en blouses en rompers omdat ik daarvan voor alle 3 een quilt wil (laten) maken

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik ga morgen een weekje op vakantie dus tot volgende week!

12. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Ingeltje fijne vakantie. geniet ervan..

meiden ow wat is het warm.. pff man lief geeft nu de fles (1 uur in de nacht) en ik zweette me bed uit dus ff mee naar beneden. verder hier alles goed, Elize drinkt goed en slaapt goed. gister het dorp in geweest en wat rompers en luchtige kleertjes gekocht, had wel kleertjes maar allemaal veel te dik of met lange mouw. zo dadelijk maar weer terug naar de sauna waar t bed staat. Elize slaapt nu bij mijn ouders beneden en dat is een stuk koeler.

13. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Zo hier een trotse mama die heel blij is dat haar mannetje al voor de derde nacht op rij doorslaapt van 22.30 tot 4.30! Waar een mens al niet blij van kan worden haha

Ingeltje fijne vakantie! Hopelijk heb je een beetje mooi weer!

Kaatje, ook wij willen een tweede maar net wat snoeppie zegt, ik heb vd week afscheid moeten nemen van zijn eerste lading kleertjes (maat 50 lukt gewoon echt niet meer haha) en dan sta je idd toch als een sentimentele oude doos te dekkend: wat wordt ie al groot!

Mamavananne ik ben al blij als ik 50 cc kolf haha. Gisterochtend voor het eerst 130 gered maar datbis s ochtends als mijn tiet op knappen staat en cas aan de andere drinkt. Respect trouwens voor de fulltime kolvende mama's wsnt ik zou dat niet trekken. Ik vind het zo'n k.u.t. klus!

Kh vervelend dat fem zo'n krampjes heeft! Cas had fat van de week ook en ook met name van onderen. Persen als een gek maar hij kwam er niet van af. We zijn weer gestart met infacol en nu laat ie toch een poepies! Misschien het proberen waard?

Liesjuh ik ga ook voor t eerst op stap zonder baby vanavond. Al ben ik om de hoek gelukkig dus niet echt weg. Ben benieuwd! Wst wel grappig is dat we waarschijnlijk tussendoor met 3 vriendinnen moeten afkolven. Alle drie op stap en geven alle drie borstvoeding.

Kaatje klinkt goed een rosé en kaasje! Liet Sara het toe met haar gecluster?

Draagdoek: klinkt heerlijk maar ik zal eerder kiezen voor een draagzak denk. Ben vandat iets makkelijker en geen geduld voor een draagdoek. Al heb ik van m'n nichtje een hele mooie uit bali gekregen. Dus misschien yoch op mini cursus op YouTube haha

Ik ga nog ff een paar uurtjes slapen!

14. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    meiden hoop dat er van jullie nog slapen en hopelijk minder plakkerige dag. wij gaan op pad van mijn ouders af naar ons huis en nog wat spul inladen wat bij de auto hoort en dan rijden we aan om de auto om te ruilen voor onze nieuwe auto. ( nou ja nieuw. een andere auto komt uit 2010) iedereen een fijne dag.

15. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jij ook fijne dag wensdroom!

Ingeltje, fijne vakantie! We zullen je missen!

Gelukkig nu flink minder warm! Lekker alles open!

16. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Goedemorgen,

Gelukkig hebben we de warmste dag eerst gehad zeg, pff dat was plakken!
    Hier nu ook lekker alles open.

Ingeltje, fijne vakantie!

Ik heb na een goed gesprek met de vk nu idd besloten te stoppen met bv/kolven. Vind t nog steeds heel erg, maar besef nu wel dat dit het beste is. Nu dus met mn afbouwschema begonnen. Heb er gisteren lekker wat wijntjes op gedronken met vrienden, toch maar proberen er de voordelen van in te zien;) Heb er heel wat tranen om gelaten de afgelopen dagen.

Vraagje, hebben jullie kleintjes ook sterk geurende plasluiers? Of moet ik me nu zorgen gaan maken. Ze drinkt voldoende en krijgt ook wat extra water met die warmte.

Even lekker lauw douchen nu, straks weer visite. Fijn weekend allemaal!

17. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Linie: heb je toevallig pamper luiers?
    Die plasluiers stinken dan echt erg....

18. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28

19. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Linie: ben trots op je dat je hebt gekozen om te stoppen met bv. Het klinkt misschien een beetje raar, maar het is gewoon heel moeilijk terwijl je weet dat dit het beste is voor jou en als jij je beter gaat voelen, is dit ook beter voor Maud. Laat je tranen gaan, ik vind het nog steeds soms moeilijk dat bij mij de bv niet gelukt is, terwijl ik er ook echt alles aan gedaan heb. Soms als ik hier over bv lees, vind ik het nog steeds jammer. Maar ja, je doet wat je kunt.
    Fijn weekend en plezier met bezoek!

Hier een bagger-start en nu al klaar voor vandaaf en straks ook nog bezoek waar ik helemaal geen zin in heb... Fijn;)

Ingeltje: mooie doek! Ziet er goed uit! Ik ga wrs eerst in de kangaroo-knopen, omdat Sam nog klein is. Maar jij hebt hem mooi geknoopt hoor! In de front wrap cross carry, zo te zien?!

20. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Fijne vakantie Ingeltje!

Deel Deze Pagina