Wat fijn Snoeppie, heerlijk terug op de roze wolk Wat super dat je haar heel de avond mee hebt kunnen nemen! Zwangernr2 geweldig dat het nu zo opschiet! Straks jullie eigen stek. Zo verdiend, eindelijk! Beertje ja hier óók standaard krijsen tijdens mijn eten (of als ik douche of op de wc zit...) Soms stop ik mijn eten wel twee keer in de magnetron. Erg vermoeiend soms Ingeltje nee Bram was het niet want die had ik al geroepen. Dus Grumpy dan misschien Gijs of Lucas/Lukas?
Eventjes niet geschreven... ook al is Olivier supermakkelijk, slaapt superveel en doet het verder goed, heb ik het idee dat ik soms hele stukken van de dag mis... en waar ze blijven?!?!?.. Mooie speech Ingeltje, toverde wel een lach op mijn gezicht Knuffel aan zeester, hou nog even vol, ik hoop dat je snel bevalt... Qua naam van Grumpy, dat is natuurlijk Olivier.... hihi, nee, ik heb net stiekum even gekeken, en las dat je hollandse namen leuk vond, dan ga ik voor Luuk... iig wil ik me graag inschrijven voor de nieuwe tepels, ook al win ik niet, dan wil ik ze graag kopen... waar?!?!?! Bij ons werd door de kraam gezegd dat we vorige weekend naar buiten mochten, eigenlijk moest het navelstompje afgevallen zijn(heeft er nog lang aan gezeten), maar omdat hij zo goed groeide mocht het afgelopen weekend wel. Meteen zondag rondje stadspark gedaan. Zometeen nog even visite van schoonouders en schoonzus+zwager.. gezellig.. Iedereen een fijne dag!!
Ik had als eerst maat small gekocht van Medela, maar volgens de kraamvpk kun je het beste de grootste maat kopen. Nu heb ik van Avent maat standaard en dat zit bij mij goed. Kolfschild heb ik 26mm van. X
Ik was jullie kwijt, Leo dank je had denk ik de link gemist.. ik typ weer gezellig mee hoor! met Elize gaat het goed, cb was tevreden en wij ook. ze drinkt 7 flesjes nu van ong 90 cc en ze weegt nu 3,3 kilo en bijna 50 cm dus de pakjes maatje 50 beginnen te passen. de bultjes die ze heeft was niks om me druk over te maken waren van de hormonen nog die ze van de draagmoeder mee heeft gekregen ( baby jeugdpuistjes ) ritme met de fles is nu 1 uur en dan rond 5u of 5.30 u. 9u, 12 u, 15 u. 18u, 21u ongeveer maar soms wisselt het ook nog iets. ( wat logisch is) gister is draagmoeder met gezin bij mijn ouders geweest en ik was daar ook met Elize was weer erg leuk en gezellig. leuke dag gehad.
He Dames, Hier ook een zwaar vermoeide mama. R kwam elke 1,5 uur even 5 minuten sabbelen om vervolgens in coma te vallen vannacht. poeh he.... heb stiekem even wat traantjes moeten laten omdat het allemaal niet wilde zoals ik het wilde. Maar goed, die tranen stromen toch snel sinds de bevalling. Vwb de curanol.... bij mij doet het niet zoveel. Had ik na de bevalling geen last van aambeien, dan heb ik het nu wel. En geen idee waardoor, aan de stoelgang kan het eigenlijk niet liggen. Heb het sinds ik de eerszte keer naar buiten geweest ben, dus wellicht door het wandelen de druk vergroot? Gebruik zowel de pilletjes als de zalf, maar nog weinig vooruitgang. Vanmiddag komen overgrootoma en opa op bezoek, benieuwd wat ze van R vinden! Verder gisteren even naar de livera geweest. Wilde in de opruiming naar een bikini kijken aangezien we over 6 weken op vakantie gaan. Enneuh... mijn oude bikini is meer een tepelbedekker nu Ik dacht, pak gewoon een grotere maat, niet dus knalde er zowat uit. Verkoopster kreeg dat mee en pakte een bikini die ik wel aankon. Uiteraard zit ik niet meer in de standaardmaten, maar jeetje ben wel even geschrokken. Ze komt ineens met een cup E aanzetten. Ik kom van een 70B af.... maja mijn omvang is niks gegroeid maar mn borsten daarentegen. Moet nog even goed nadenken wat ik heirmee ga doen, want zie het echt niet zitten om een dure bikini aan te moeten schaffen voor 1 week vakantie. Wel straks nog even terug om te kijkenw at mijn bh maat nu moet zijn. Draag 75C maar zit krap en niet lekker (goh dat kwartje viel dus gisteren ook). Naja... vl en ik hebben er wel even heel hard om moeten lachen. Ik die altijd zo plat was Verder vandaag al het papierwerk in orde gemaakt. Rechtbank, verzekeringen enzo dus de praktische kant ook weer geregeld, geeft een fijn gevoel! Fijne dag dames!
Jeszss ik heb bij de H&M op het einde vd zwangerschap een bikini gekocht voor 20 euro in een maat of 2 groter. Had ook geen zin om een dure nieuwe te kopen. X
Kaatje wat lekker zeg.. wij hadden donderdag Elize s'middags bij de oppas en zijn samen toen gaan wandelen op de Postbank (Arnhem Veluwe) zo lekker.. Heb je trouwens binnenkort ook al zin om een keer af te spreken? met of zonder kinderen, evt als je t handig vind bij jou? als je dit nog niet wil snap ik het uiteraard ook hoor!
Hier hetzelfde, op advies vd kraamhulp en lactatiekundige ook een L. Ik lig nu boven op bed te voeden terwijl er beneden kraamvisite (met 2 hyperactieve kinderen) zit... Volgens mij gaan ze wachten met naar huis gaan totdat ik klaar ben met voeden. Jammer dan voor hen want Bram ligt pas aan borst 1 en ik moet nr 2 ook nog.
Heerlijk! Laat die visite maar wachten of weggaan! Onze visite was vandaag allergisch voor de katten, ook een snel bezoekje.. Whaha! M'n tepel doet minder pijn nu ik de rugby houding vaker pak. Hopen dat ik gewoon bv kan blijven geven zonder pijn! Grumpy, is de naam al geraden?
Heb de naam wel voorbij zien komen bij Maggi.... Wij hebben vandaag laatste dag kraamzorg gehad, zijn buiten geweest voor het eerst met de kinderwagen en een kort loopje naar een babyzaakje en de kv. Daarna toch best vermoeid thuis. Vk is voor de laatste keer geweest en nog een leuk gesprek gehad. Nu even een dutje doen, zijn beiden redelijk moe.... Het was een leuk, mooie, emotionele en zeer intensieve en gezellige week. Hadden echt een topkraamverzorgster, heel zorgzaam en lief! Maar nu gaan we het heel met z'n 3-en doen Morgen heerlijk geen bezoek gepland, kunnen we lekker doen wat we willen! Vanaf maandag starten we rustig met bezoek.
C is de hele avond zo zoet geweest! Ben nu bang dat ie vannacht gaat spoken hihi. Nu aan de laatste voeding bezig, vandaag een druk dagje gehad dus ik duim voor een goede nachtrust Welterusten voor zo en tot vannacht!
Vannacht ging kleine Gijsje pas om 3.15 slapen... dat vond mama niet zo leuk. Nu ga ik hem weer voeden en hopen dat deze voeding niet weer 3 uur vraagt Eerst maar eens wakker schudden, die kleine draak! Ik voed wel op verzoek hoor, maar hij heeft nog maar 1 kant gedronken dus nog 1 tegoed. En het lachen naar me... is echt! Geweldig.. zo klein en toch al met contact bezig! Als ik met hem praat begint hij te lachen naar me, zo mooi! Echt compleet gesmolten!
Geboren! 23 mei 2013 (35w + 2d) - Roan Tsjalling Leon - 1575 gram - ? cm - Kimmey 24 mei 2013 (35w + 5d) - Wessel - 3000 gram - 50 cm - Kleinmonster 27 mei 2013 (35w + 6d) - F - 2590 gram - 48 cm - Madchen30 01 juni 2013 (37w + 3d) - Elize Fenna Sarah - 2560 gram - 45 cm - Wensdroom 02 juni 2013 (37w + 6d) - Pim - 3310 gram - ? cm - Peetje2012 03 juni 2013 (38w + 1d) - Siem - 2660 gram - 47 cm - Strijkertje 04 juni 2013 (37w + 2d) - Irisa Nicole - 2510 gram - 50 cm - Zwangernr2 06 juni 2013 (38w + 3d) - Tobias - 4390 gram - 53 cm - Maggi 06 juni 2013 (36w + 5d) - MacKenzie Caitlin - 2750 gram - ? cm - RooDje 08 juni 2013 (38w + 6d) - Tessel Linda - 3150 gram - ? cm - Tiempje 12 juni 2013 (39w + 6d) - Xem - 2630 gram - 46 cm - Veetje83 13 juni 2013 (38w + 2d) - Lotte - 3130 gram - ? cm - Malaika 14 juni 2013 (39w + 1d) - Devlin Nevada Janick - 3000 gram - 50 cm - Masami 16 juni 2013 (38w + 5d) - Lieke - 2670 gram - ? cm - Pooh85 16 juni 2013 (39w + 3d) - Gijs Bram - 4140 gram - 54 cm - Ingeltje 18 juni 2013 (39w + 3d) - Luuk - 3390 gram - 50 cm - Pinkster 20 juni 2013 (38w + 4d) - Lucas - 3150 gram- ? cm -Doowspenniej 21 juni 2013 (40w + 5d) - V. - 3680 gram - ? cm - Snoeppie 22 juni 2013 (39w + 3d) - Nora - 2800 gram - 48 cm - Koesterhoop 22 juni 2013 (40w + 1d) - E. - 3895 gram - 53½ cm - Leo85 23 juni 2013 (40w + 6d) - Saartje - 3810 gram - 50 cm - Kaatjesbaby 25 juni 2013 (41w + 0d) - Maud - 4075 gram - ? cm - Linie 26 juni 2013 (41w + 3d) - Olivier Yann - 3020 gram - ? cm - Marjolein 27 juni 2013 (40w + 3d) - Jaidey - 3890 gram - 51 cm - FB1984 30 juni 2013 (40w + 3d) - Joep - 3390 gram - 55 cm - Jossie81 02 juli 2013 (41w + 3d) - Levi - 4240 gram - 55 cm - Jojo12 02 juli 2013 (41w + 5d) - Bram - 3590 gram - 52 cm - Liesjuh1977 02 juli 2013 (40w + 6d) - Cas - 4340 gram - ? cm - Beertje1987 02 juli 2013 (41w + 2d) - Ravi - 4340 gram - 52 cm - Jeszss 06 juli 2013 (41w + 4d) - Joes Willemijn - 4480 gram - 51 cm - Bloempje 06 juli 2013 (41w + 2d) - Sam Julie - 3000 gram - 47½ cm - Grumpy 08 juli 2013 (41w + 2d) - Vayen Susanna - 3740 gram - 51 cm - Pindakoek 11 juli 2013 (41w + 4d) - Fem Elise Maud - 3450 gram - 52 cm - KH82 16 jongetjes en 17 meisjes 31 juli (illegaal erelid ) ♥ Zeester (30) - 3e kindje (JJ) (★- FV - ZKH Privé voor deze mama's (alleen voor meekletsers) Wil je de geboortelijst aanpassen? Zoek dan de laatste geboortelijst op (zoek in dit onderwerp op 'geboren'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft!
Pfff, hier nog steeds een huilend mannetje.. Steeds opnieuw aanleggen en dan weer huilen.. M'n vriend en ik wisselen elkaar af en krijgen er hoofdpijn van.. Ligt nu op zijn eigen kamer maar dat helpt ook nog niet Wat is het nog rustig hier trouwens op ons nieuwe forum! Hopelijk een goed teken en slapen jullie allemaal, morgen ik ook weer hoop ik
Ik heb V net een flesje gegeven en ben nu even aan het kolven zodat de volgende voeding klaar staat voor hopelijk 7:00u. Gisteren avond was ze een beetje zeurderig. Spuugde eerst na een flesje > verschonen! En na die daarop volgende voeding had ze zo'n spuitpoep dat zelfs de wikkeldeken smerig was. Dus weer verschoont. Ach.. heeft onze wasmachine ook iets te doen. Eenmaal de poep uit haar lijf was de zeurderigheid ook weg en is ze zoet gaan slapen. Good night iedereen xx
Hier ook nog wakker hoor! Lag redelijk op tijd in bed na de laatste voeding. Helaas bedacht Bram toen kort daarop dat hij weer honger had. Ik was er op voorbereid en had fles afgekolfde melk klaar staan in de koelkast zodat papa die kon geven en mama vast kon gaan slapen. Helaas begon Bram na het flesje wat te spugen, papa wist even niet zo goed wat hij daarmee moest, ik signaleerde lichtelijke paniek. Ik dus weer wakker en de kleine omgekleed en hydrofiel in bed verschoond daarna terug gelegd. Papa zei na 2min al dat Bram bijna sliep en gooide z'n eigen ogen dicht. Papa slaapt nu dus heerlijk, Bram is al die tijd al druk met wakker zijn. Heeft net nog een keer wat gespuugd, wederom om moeten kleden en kreeg vervolgens de hik. Ik heb nog steeds geen idee hoe ik hem daar vanaf kan helpen, hem dus nog maar even aangelegd. Het lijkt erop dat het heeft geholpen en dat hij nu gaat slapen. Ik ga zijn goede voorbeeld volgen in de hoop dat we beide nog ff paar uur achter elkaar kunnen tukken...