Jeetje... moet je nagaan. Bram is exact even oud en zit nog in maatje 50/56, weegt 4400gr en is 58 cm. Wat kan dat verschillen per kind hè!
Hier gisteren trouwens de Manduca drager binnen gekregen, zo'n fijne babydrager. En ergonomisch, ook niet geheel onbelangrijk als je het mij vraagt... Vanmiddag even in huis geprobeerd en Bram viel binnen een minuut na heel even tegenspartelen in slaap! Ik ga nu snel weer afsluiten, even eten, Bram de fles geven, omkleden en naar de verjaardag van m'n nichtje. Is alweer 17jr geleden dat ik tante werd... Fijne avond en hopelijk rustige nacht voor iedereen.
Ik heb vandaag in het park gevoed tijdens een festival! Joehoe! Er zat nog iemand te voeden dus helemaal niet erg! Onze kleine slaapt veel vandaag! Hopen dat hij vannacht ook nog kan.. En beertje, naar welk park gaan jullie? Wij gaan 2 sept voor een midweek naar de eemhof, half pension haha, lekker lui! Gaan jullie zwemmen met de kleine? Wij denk ik niet maar misschien wel mee in de maxi cosi en dan gaan mijn partner en ik om en om in de wildwaterbaan denk ik
Elize zit ook in maatje 50/56 en weegt nu ong 4000gram. wij willen misschien ook eventjes eruit, wel in Nederland want we mogen zolang de rechtzaak voor de voogdij nog niet is geweest het land niet uit met Elize. Iemand nog leuke tips waar we heen kunnen met de kleine en waar ook nog wat te doen is zoals bv dierentuin, musea enz.. waar je met de kleine naartoe kan?
leo: het klinkt alsof je kleine last had/heeft van haar regelweek.. die krijgen ze rond de zesde week dus zou het dat niet kunnen zijn? grumphy: rot dat je zo extreem moe bent.. hoop dat het snel beter gaat met je en echt fijn dat je man je zo goed steunt wensdroom: ouwehands dierenpark ging bij mij super met irisa.. ik ga langzaam aan weer lekker alle kanten op met haar.. het verste is nu putten waar ik ben geweest met haar.. bijna 2uur reizen vanaf hier en dat ging best goed.. en als het lekker weer is is de apenheul of openluchtmuseum ook leuk? burgers zoo vind ik met de bush te warm.. maar dat is persoonlijk hier vandaag weer de omgangsregeling gehad.. hij was er maar 3 kwartier en is toen boos naar huis vertrokken.. nja boos.. eerder woedend omdat ik hem heb gezegt dat ik de omgangsregeling 1 keer in de 2 weken wil hebben inplaats van elke week.. ik merkte gewoon dat dat teveel is. meneer was het er niet mee eens want ik zou hem de tijd met irisa afnemen en het was immers door mijn schuld uitgegaan waardoor hij haar al minder ziet.. en als ik in de spiegel zou kijken zou ik de grootste b.tch van de wereld zien.. erg lief allemaal van hem.. maar hij heeft het wel naast zich neergelegd omdat hij verder geen gezag heeft (gelukkig!) de vuilnisbak heeft hier voor het huis wel de nodige klappen mogen opvangen maar goed.. ik ben weer voor 2 weken even van hem verlost..
Ik bedoel eigenlijk welk vakantie park of ander park (anders dan Landal en centerparcs en waar dan nog wat te doen is in de buurt ik bedoel eigenlijk niet een dagje uit want dat dat lukt weet ik wel maar zwangernr2 toch bedankt
Wij gaan naar de vossemeren in lommel jossie! Ik wil wel ff zwemmen met hem zou ook mogen maar vraag het voor de zekerheid nog even na bij het cb woensdag dan krijgt hij zijn eerste prikjes! Eemhof, Leuk! Is hier half uurtje vandaan Wensdroom roompot parken zijn ook leuk. Ik ben vorig jaar met vrienden naar volendam geweest en die was erg mooi. Zwanger2 lekker dagje dus weer met je ex... lijkt me slopend! Liesjuh grappig he al die verschillende beebjes. Hier gaat c net in 62. Heeft ook nog veel 56 aan maar wel de wat ruimere kleertjes. Valt jullie ook op dat de kleding van lief/stoer erg klein valt? Woensdag dus weer meten en wegen en prikjes. Ben benieuwd, 2 weken geleden woog ie 5005 gr en 57 cm...
Wij gaan volgend weekend naar cp Meerdal Erg leuk park! We gaan met vrienden en kids in een 8 pers huisje 5 volwassen, 2 babys, 1 peuter, 7 en 9 jarige Gezellie! Drukke boel
Roompot vakanties kan ik naar kijken, maar kan niet naar buitenland i.v.m. dat we tot de voogdij geregeld is bij de rechtbank niet maar het buitenland toe met Elize dank je fb en beertje
Maggi fijn hè die draagzak van Marsupi! Ik ben er ook super blij mee! Doe jij de beentjes al buiten de zak? Welke kleur heb je genomen? Grumpy ik zit eraan te denken om vd week een babygym te kopen.. Ik denk dat Lana dat wel erg interessant vind.. Ik had er een gezien van Tiny Love en dan de princess variant, kent iemand deze toevallig of het wat is? Er zit ook geluid en licht bij.. Ik zit alleen te twijfelen of ik hem nieuw moet kopen of via marktplaats.. Ben altijd bang als ik het tweedehands koop dat als ik hem thuis gestuurd krijg dat die tegenvalt of er dingen ontbreken ofzo en heb al gekeken of er niet hier een in de buurt te koop staat maar helaas.. Hier zit Lana nu in maat 56 en van de kleertjes van Lief in maat 62, valt erg klein Lana woog 2 weken geleden 4240 gram en ze was 56 cm lang. Dinsdag laat ik haar weer wegen bij het cb, ben wel benieuwd hoeveel ze is gegroeid! Wij blijven dit jaar lekker thuis.. Zie het niet zitten om met zo'n kleintje op vakantie te gaan, volgend jaar willen we kijken om naar Texel of Zeeland te gaan, misschien het jaar daarop vliegen? Voor degene die nog op vakantie gaan, een fijne vakantie gewenst.. Manlief heeft nu weekje vrij, wel lekker. Donderdag krijg ik voor m'n verjaardag van manlief m'n tattoo cadeau, ik ga de naam van de kleine laten zetten.
Ik ben weer terug van vakantie! Bijlezen wordt me te gek dus ik zwaai even. Gijs ligt weer aan de borst en mijn ogen vallen dicht. Xxx
Mijn vriend is vandaag thuis, dus straks hier even bijlezen en reageren. Bennu aan t kolven, maar na 20 min is de bodem van de flesjes nog zichtbaar. Ik wil graag afbouwen, dus dat is niet mijn grootste probleem. Het afbouwen is niet helemaal gegaan zoals geadviseerd wordt. Door de pijn en het vele huilen van Fem ging ik van t mee kolven rond de voeding naar maar 3 x pee 24 uur. Ik zag de productie al vrij snel terug lopen. Nu kolf ik in de nacht nog 1 keer en overdag 2 keer. Dan worden mijn borsten toch wel gevoelig en met bultjes. Nu ben ik dus vrij lang bezig, bijna geen melk, maar voel ik nog wel de bultjes/ klowetjes in mijn borst. Ik masseer de borsten, maar de bultjes blijven. En nu? Hoort dit dan toch? We gaan dus steeds meer over op kv. Ben de reserves aan t opmaken. Gisteren voor t eerst een dag waarbij ze meer kv heeft gehad dan mijn melk. De hele week daarvoor kreeg ze max 2x kv op een dag. Eerder had ze bijna dagelijks een poepluier, nu maar eena in de 4/5 dagen? Is dit normaal? Ze gaat nu ook meer spuigen (nog niet extreem) en vraag me af of dit door de kv komt. Dat spugen lucht bij haar overigens enorm op. Daarvoor is het huilen, hillen en dan spuugt ze en stopt ze met huilen en gaat ze lachen. Hebben jillie ook nog de donkere streep boj de navel? Hoelanf blijft die?
Toch lijkt mij eens in de vier dagen wel wat weinig. Misschien even cb raadplegen? Je kunt ook wat extra water toevoegen aan de fles. Kan ze goed boeren na de fles? Misschien een keer extra tussendoor laten boeren tegen het spugen?
Net terug van vakantie en nu al weer vol goede tips! Welkom terug! Was je naar een warm oord of bleef je in nl? Kh, vervelend dat kolven niet echt lekker gaat. Dat herken ik bij mij ook. Misschien kun je proberen met warme washandjes je borst te masseren. Dan komt het bij mij enigszins op gang.
KH82; Het kan indd door de kv komen dat Fem minder poepluiers heeft! Maak je de flessen met kraanwater?? Doordat daar kalk in zit kan het dat Fem last krijgt van hardere ontlasting. een oplossing zou dan kunnen zijn om bronwater te gaan gebruiken! Vaak helpt dit wel. Daarnaast is bv natuurlijk ook veel lichter verteerbaar dan kv, dus dat kan ook een oorzaak zijn.... Buiten dat.... Als het echt te lang uitblijft idd ff cb of ha raadplegen! Ingel: welkom terug! Hopelijk lekker genoten met je gezinnetje. Xxx
Ingeltje welkom terug!! Fijn gehad? Sara ja hij is super! Ik heb de olijfkleurige genomen, draag veel groen en natuurtinten dus staat wel mooi bij elkaar. Welke kleur heb jij? Ik heb de beentjes al buiten de zak, erin is niet te doen met T, hij is ongeveer 65cm en gaat naar de 7 kilo, dus met zijn hoofdje ondersteund en de beentjes eruit zit het het best voor hem! Babygym gebruik ik al wel, sinds een ruime week ongeveer. Kan kloppen dat het vermoeiend is, T valt er regelmatig onder in slaap. Is dat zo slecht dan? Ik leg hem dan gelijk in bedje. Hij vindt het prachtig naar de beestjes kijken en een beetje slaan en trappelen!
Speelgoed met geluid en veel kleuren etc kan idd vermoeiend zijn. Ik leg hem ook wel eens onder de muziek mobiel maar haal hem na vijf of tien minuten weg. Is best veel prikkels en zij kunnen zelf niet weg of zich afwenden.