Grumpy dikke dikke knuffel voor jou!! Sterke vrouw! Zwangernr2 jij vroeg nog hoe ik dat heb gedaan met die voorkeurshouding; het is inderdaad zinloos om de hele dag het hoofd te lopen draaien. Ik deed het pas als hij diep in slaap was, zodat hij wel de hele nacht zo lag (hij slaapt 10-12 u achter elkaar dus dat is handig). Dan heeft hij toch bijna een halve dag zo gelegen. Maar het is een hardnekkig iets.. Jeszss wat heerlijk! En Liesjuh doorslapen komt vanzelf, manneke is nog zo klein! Is normaler dat ze niet doorslapen dan wel Maar natuurlijk zou het heel fijn zijn! Heeft alleen geen zin je er druk om te maken, kost alleen maar meer energie En die kunnen we juist zo goed gebruiken! Hier gaat alles helemaal goed, T slaapt nu standaard tot half 8 's ochtends. Hij krijgt tussen 20.30 en 21.30u zijn laatste fles. Geweldig. Slapen overdag is er alleen niet bij. Maargoed, dat neem ik maar op de koop toe Genieten hier! Slaap lekker allemaal XX
Hoi dames, Even een kort berichtje van mij Ik hou het niet meer bij om bij te lezen, heb zo weinig tijd overdag en het huishouden loopt ook al zo achter enzo hihi. Vanaf morgen moet ML weer aan het werk dus dan nog minder tijd.. Hier gaat het goed met E. Ze begint wat meer door te slapen sinds we inbakeren en flesje geven ipv. BV. Ze heeft niet genoeg meer aan BV alleen, drinkt vaak nog min. 75cc bij nadat ze de beide borsten heeft gehad. Ik wilde toch al gaan afbouwen ivm. werken straks, maar denk dat ik maar helemaal op KV overga, want dan is ze duidelijk meer verzadigd en doet ze het beter. Weltrusten allemaal! Ik kom af en toe nog wel eens kijken, maar echt bijhouden lukt niet zo
Hallo lieve mama's! Hier gaat alles nog prima. Joes doet het perfect, slaapt van 23:00 tot gemiddeld 9:00 uur. We zitten nu op 5 voedingen, soms nog eentje extra, net waar ons meisje zin in heeft! Vandaag is vl jarig!!! Hij heeft lekker vrij van z'n werk. Enige minpuntje; we zijn ons nu klaar aan het maken om naar het CB te gaan voor de prikjes...... Joesje ligt nu even heerlijk naast me, ik vind het best zielig dat ze zo heerlijk ligt te lachen, maar niet weet wat haar dadelijk te wachten staat.... Van de andere kant ben ik ook wel redelijk nuchter hoor, het is gewoon nodig en klaar!! Afhankelijk van hoe het straks met Joes gaat gaan we misschien samen nog winkelen.... Iedereen 'n fijne dag vandaag. XXXX
dames, ik ben hier nog maar weinig online. sorry dat ik jullie verwaarloos. maar bram komt nog steeds om de 2,5 a 3 uur en ik ben gewoon helemaal op. kan nergens meer tegen ben constant chagrijnig en mopper enorm op alles en iedereen. roze wolk is een beetje ontploft en ik vraag me soms af waarom ik ook alweer 2 kinderen wilde.. ik weet wel dat het straks makkelijker wordt maar ik kan echt niet tegen die slaaptekort. wat kan dat je nekken zeg pfff. en overdag bijslapen kan niet omdat dochter amper nog slaapt. huis ziet er ook ontploft uit en de was loopt enorm achter, kom nergens aan toe. man kan niet meehelpen, dit zit moeilijk met zn werk. kan niet wachten tot het 16 september is en we een midweekje weggaan. kunnen we even bijtanken.
Poeh senna klinkt alsof je echt even wat hulp kan gebruiken! Heb je geen (schoon) ) familie die even bij kan springen en je dochter en bram mee kan nemeb zodat jij even kan slapen? Ik kan me zo voorstellen dat je er geen betere mama op wordt zo. Sterkte meid! Bloempje gefeliciteerd (nogmaals!) Met je mannetje! Wat zielig dat Joes nu haar prikjes moet. Hier kreeg cas ze 's ochtend en pas 's avonds kreeg hij er echt lst van. Dus hopelijk kunnen jullie nog even de stad in! Hier weer een lekker nachtje gehad van 22.30 tot 5.00. Hij is een beetje verkouden dus ik vond het best een hele ruk.
Hey dames, Verwaarloos jullie ook, maar weinig tijd en als ik tijd heb doe ik het huishouden of zijn we weg Vervelend dat het sommige van jullie opbreekt! zou inderdaad vragen of familie zou kunnen helpen! Vorige week ben ik een beetje depri geweest...de dagen vliegen voorbij en doe overdag bijna niks leuks...steeds de stad in, het huishouden doen of naar vrienden gaan verveeld op een gegeven moment ook hoor ! Vrijdag was ik bij de buren, die ook een kleintje hebben die 1 week jonger is, en zijn we met zijn allen uit eten geweest....weer voor de eerste keer na de bevalling. V. begon te huilen dus heb haar bv gegeven in het restaurant...was even wennen maar lekker boeien...als je het raar vindt dan kijk je niet toch Misschien dat we in oktober/november een midweek naar center parcs gaan. Via felicitas kreeg je daar 50% korting op Fijne dag meiden!
Best pittig he een 2e kindje, met slaaptekort! Hier t zelfde "probleem" Alleen niet met de kleine maar met de peuterrrrr
Voorkeurshouding: onze kraamverzorgster gaf ons de tip om iedere week gewoon het bedje andersom op te maken. De meeste baby's willen de kant van het raam op kijken (die van ons ook) dus als je het bedje steeds andersom opmaakt liggen ze steeds op een andere kant van het hoofd.
Ook maar weer even een berichtje van mij nu de kleine op bed ligt. Ik zat er vandaag btje doorheen door het slaaptekort en het nog niet doorslapen van Bram, maar ben dat gevoel nu gelukkig wel weer grotendeels kwijt. Gelukkig heeft m'n vriend de komende 2 weken vrij, dan hoop ik her en der wat uurtjes slaap in te kunnen halen. Ik slaap namelijk niet overdag als ik tegelijkertijd met Bram naar bed zou gaan, is me nog nooit gelukt om overdag te slapen, tijdens en na m'n zwangerschap helaas ook niet. Zou het heerlijk vinden, maar helaas... Ik neem nu maar af en toe de rust om op de bank te ploffen, maar dan zet ik al snel de laptop of tv aan, echt uitrusten doe je dan ook niet hè! We hadden eigenlijk gepland om tijdens de vakantie van m'n vriend een weekend of midweekje weg te gaan. Bijvoorbeeld naar CenterParcs met de kortingsbon vd Felicitas, maar helaas hebben we het aan de kant moeten zetten, je bent al snel 400,- kwijt voor een weekend ondanks de korting en dan zit je daar alleen nog maar 3 nachten, komt je eten en als je wat gaat doen nog bij. M'n baas heeft namelijk al maanden erg veel problemen met het uitbetalen van het loon, ik krijg als het goed is morgen eindelijk de 2e helft van m'n loon van Juli gestort en hopelijk later deze week nog de 2e helft van m'n vakantiegeld. En dan is het maar weer afwachten wanneer het loon van Augustus gaat komen en in hoeveel termijnen... Hierdoor heeft hij ons dus lekker meegesleept in z'n financiële gedoetjes en lopen wij dus inmiddels fijn achter met het betalen vd hypotheek en rekeningen. Echt K*T want we zijn beide zo toe aan een paar dagen er even tussenuit na al die maanden ivf bezoekjes aan het ziekenhuis, zwangerschapsmaanden en de afgelopen 9 weken met de kleine man. Mss dat we nog iets via een last-minute kunnen boeken goedkoop volgende week. Of jullie moeten dé tip hebben om er voor niet al te duur nog tussenuit te kunnen een paar dagen in de komende 2 weken? Het is voor mij en m'n vriend onze enige vakantie van dit jaar, dan is het best fijn als je echt even een vakantiegevoel kunt hebben. Vorig jaar wel weggeweest met vrienden in de zomer, maar toen zat ik zwaar aan de hormonen en heb ik bijna de hele vakantie met een antibiotica kuur op bed gelegen ivm een zware blaasontsteking. Een echte vakantie is voor ons dus alweer minstens 2 jaar geleden... En helaas schiet het er dit jaar dus ook bij in door het gezeik op mijn werk. :x We gaan dus maar kijken of we op welke manier dan ook toch kunnen voorkomen dat we 2wkn thuis zullen zitten en nog geen vakantie gevoel gaan hebben uiteindelijk. We gaan iig 1 dagje naar m'n ouders die op dit moment op vakantie zijn met de caravan in Winterswijk geloof ik. En dan maar kijken wat we nog meer gaan doen, moeten die dinsdag iig naar het consultatiebureau voor Bram z'n prikjes. Dan is hij 10wkn en dus kunnen we ook beginnen met ouder en kind zwemmen, dat gaan we volgende week vrijdag dan ook maar gelijk doen. Kan m'n vriend iig mee om foto's te maken. (zo... dat wilde ik de hele dag al even spuwen, ik ben het voor nu weer even kwijt!) Verder geen bijzonderheden hier, morgen is Bram alweer 9 weken, gaat echt kneiterhard! Hij past steeds meer kleertjes in maat 62 en begint al een btje een bolle kop te krijgen, verwacht dat hij dus best wat aangekomen is in 1 maand als we volgende week op het cb komen.
@liesjuh, misschien eens kijken bij vakantieveiling of hotelaanbiedingen.nl, daar heb je hotels voor 30,- pppn. Wij hadden ook gekeken bij centerparcs met die bon maar vind het dan ook nog te duur hoor.
Even gauw....voor de meiden die op vakantie willen. Mijn mannetje is net terug met de grote broers. Wij hadden een weekend op vakantieveilingen punt nl. Even zoeken op center Parcs. Wij hebben 175 betaald voor een weekend kempervennen!! Premium huisje.... Liefs
Liesjuh war kl*te zeg!!!! Echt enorm balen dat jullie door iemands anders problemen zelf ook in de problemen komen... Zo niet fijn!!! Maar wordt jou loon niet betaald door UWV?? Normaal wordt zwangerschapsuitkering toch door UWV betaald, of is dat in iedere CAO anders? Ofja hier betaald UWV aan mijn baas en die betaald door aan mij. Dus klopt, dan heeft nog de baas de touwtjes in handen. Sterkte meid, kop op!!! Xx Hier vandaag dus DE EERSTE PRIKJES. Jeeeeetje wat kan een mama-hart dan weinig hebben zeg.... Ons meisje zette me een keel op, zo'n geluid had ik nog nooit gehoord.... Ontroostbaar huilen. Was ze eindelijk getrootst en weer vertrouwd dat mama en papa er waren, hoppakeee... Wordt die spuit in dat andere been gejast. Brrrr... Nooit van mezelf gedacht, echt niet, maar ik moest toch echt 'n traantje laten. (Of 2, of 3......) Eenmaal terug op de arm is ze in diepediepe slaap gevallen...... Zelfs met aankleden is ze niet wakker geworden. Om 11:00 u gedronken, half slapend en daarna heerlijk in bedje geslapen. Vanmiddag zijn we even gezellig met zn drietjes naar Venlo geweest. Lekker gewinkeld. Ons meisje lekker geslapen! Voor ze verjaardag van vl wilde ik gaan uiteten. Had geregeld dar mijn moeder hier bij Joes kwam. Had geen restaurant gereserveerd: mocht het dan niet goed gaan met Joes zouden we thuis blijven. Maar alles was goed en Joes sliep en heeft 'n flesje gehD. Toen wij thuis kwamen werd ze wakker met 38.8C. En ze zit Zó niet lekker in haar velletje.... Dus net een zetpilletje gegeven en nu lekker in bed. Kijken wat de nacht ons brengt... Fijne nacht allemaal. Hopelijk krijgt iedereen de rust die ze verdiend. Xxx
Korte zwaai! We zijn weer redelijk op de been. Bv was ingestort dus ik heb me een partij aangelegd... Weer tepelpuree op het menu Donderdag terug ivm hartruisje. Daarna hopelijk rust de laatste full time periode samen! Grumpy, hele hele hele dikke knuffel! Lieverds, verwaarloos jullie ook, sorry daarvoor. Tot gauw! X
En zo wordt je midden in de nacht via een berichtje op Twitter even keihard geconfronteerd met het feit dat een zwangerschap ook anders kan verlopen. Ik ken dit stel niet persoonlijk maar al wel een tijdje via m'n ivf account op Twitter. Ze hebben net zoveel moeite moeten doen als wij om zwanger te raken. Hoe erg is het dan als gedurende je zwangerschap je lichaam je in de steek laat waardoor 2 gezonde wondertjes het veel te vroeg verplicht op moeten geven... Ik besefte me ineens maar al te goed terwijl ik Bram lekker op z'n zij neerlegde met z'n net gevulde volle maag door de fles die ik hem vlak daarvoor gaf, wat voor een geluk ik heb dat ik er net binnen een uur een paar keer uit mocht om m'n kleine ventje onder te stoppen en van z'n knuffeldoekje en speen te voorzien... Na nog een snelle blik op de camera vd babyfoon ga ik proberen nog wat uurtjes slaap te pakken voordat ons wondertje weer honger krijgt...
Jee liesjuh wat een toestand met je werk! Niet zo netjes van je baas zeg! Ik kan me voorstellen dat je er dan ff doorheen zit! Je kan trouwens voor niet zo heel veel ook naar roompot. Centerparcs is natuurlijk wel het duurdere segment. Hopelijk zit er wat tussen voor jullie! En inderdaad het blijft een wonder hoor zwanger zijn... wat een drama moet dat voor je kennissen zijn. Krijg er kippenvel van! Oh en ik kan het mis hebben maar bram is toch net zo oud als cas? Dan is ie vandaag ook precies 8 weken dacht ik. Of ik heb ergens een week gemist Bloempje zielig he! Hoe heeft ze de nacht doorbracht? Wel lekker gegeten? Kaatje hopelijk snel alles weer normaal voor jullie. En succes met de tepel puree; ) Voel me bijna schuldig om het te zeggen maar hier gaat alles uit de kunst. Cas slaspt nog steeds heerlijk door van 22 tot 6.30. 'S nachts heel soms even zijn speen weer geven en dan slaapt ie weer verder. Ben inmiddels ook begonnen met het flesje. Hij drinkt de een na laatste voeding nu een fles van gemiddeld 180 cc. Gister zelfs 200! Alleen heb ik het idee dat mijn voeding veel beter vult dan de kv. Hij slaapt namelijk veel korter en minder dan toen hij nog bv kreeg op dat je. Iemand een idee? Komend weekend gaan we een paar dagen naar de vossemeren. Hebben een vip cottage met sauna... zo aan toe! Gisteren belde trouwens nog zo'n miep van het park. Ik was blijkbaar beetje blond in de weer geweest. Ik had gelezen dat kinder meubilair standaard aanwezig was in 4 persoons cottages. Wij hadden een twee persoons cottage geboekt dus ik heb daar een bedje bij genomen. Hoefde dus niet...allez wel weer een fijn gesprek gehad wat ik voor de helft niet kon verstaan haha Straks kraambezoek van een vriendin die een paar dagen later is bevallen dsn ik. Gezellig!
Lieve meiden, Bedankt voor alle knuffels en meeleven met mij! Gister een fijn gesprek gehad en morgen mag ik weer. Kaatje: wat zielig van je dochtertje Rest: hopelijk een goede nacht gehad! Wij gaan in de loop vd dag weer naar huis. Worden thuis gebracht door schoonmoeder, mag zelf niet autorijden en ML heeft geen rijbewijs. Ben er deze week achter gekomen wat een lieve schoonouders ik heb. M'n eigen ouders zijn op vak. En dat was wel prima, aangezien ze er niets van snappen... Geniet vh mooie weer lieve Mama's!
Beertje1987 Cas en Bram zijn idd even oud, ik heb me verteld... Hij is 8 weken vandaag en geen 9. Ik vind het in weken tellen overduidelijk flink verwarrend. Hij is volgende week dinsdag 2 maanden, klinkt beter! Je hoeft je niet schuldig te voelen over het doorslapen van Cas hoor! Geniet er maar lekker van, zou ik ook doen als Bram wel al zou doorslapen. Hij komt hier nog steeds 1x per nacht rond 4u. Ik heb het vandaag geprobeerd wat te rekken en hem mss weer in slaap te krijgen door hem zijn speen e.d te geven en hem weer onder te stoppen maar hij wilde uiteindelijk toch echt de fles. Wie weet als ik elke nacht eerst probeer het op die manier op te lossen vraagt hij vanzelf niet meer om de fles om die tijd... Ik kreeg gister toevallig een mail van Roompot, daar ga ik vandaag eens naar kijken. Wie weet kunnen we voor goedkoper toch nog iets, maar het blijft geld uitgeven wat we even niet hebben. Mja, even er tussenuit lijkt me toch wel wat. Heftig verhaal hè van die kennis, ze zou vandaag 21 weken zwanger geweest zijn van haar tweeling dochters. De meisjes waren helemaal gezond, alleen heeft haar lichaam haar in de steek gelaten, ze is een week of 2 geleden opgenomen in het ziekenhuis omdat ze zoveel harde buiken had en haar bmm al bijna verstreken was. Helaas heeft ze de ukjes ook dmv medicijnen enzo niet langer binnen kunnen houden zodat ze nog gered konden worden. Ze zijn geboren en op haar buik overleden. Als ik het typ krijg ik weer kippenvel en tranen in m'n ogen... Kaatje Succes met je dochtertje en Grumpy dikke KNUF voor jou!
Kijk eens bij roompot weerterbergen! Is goed betaalbaar! Wij zijn al keer midweek geweest voor 79 en weekens voor 39 Een weekje van tevoren boeken Erg leuk park met heerlijk zwembad ook
@Liesjuh: heftig hoor!! wij mogen blij zijn met ons wondertje en uiteraard met de medische wetenschap van tegenwoordig, ICSI traject is niet niks. Gaan jullie voor nog een kindje? Ik wil wel, vl moet er nog over nadenken. We hebben nog 7 emmy's in de diepvries, mocht het daar niet mee lukken dan blijft het bij eentje. Een eicelpunctie zie ik niet meer zitten na de vorige keer... Balen van de problemen met het geld. Hopelijk kunnen jullie evengoed nog even weg! Hier een brakke nacht gehad. V. werd steeds wakker en vertikte het om in haar bedje te slapen, toen maar tussen ons in gelegd (op verschoonkussen) maar toen werd ze ook steeds wakker...al met al maar drie uurtjes geslapen ongeveer... Nu snel even douchen en aankleden...slaapt nu in de box, hoop lekker lang dan kan ik ook nog even het huis schoonmaken
Wij willen idd nog wel voor een 2e kindje gaan. Ik ga daarom dus ook niet aan de anticonceptie (alleen paar mnd even condooms) Vanaf eind vh jaar laten we het gewoon gebeuren, dan is Bram 1.5 ofzo als de 2e zou komen. Er is bij ons nooit een verklaarbare reden gevonden waarom wij niet zwanger werden dus de kans op via de natuurlijke weg zwanger worden is gewoon aanwezig. Waarschijnlijk stoten we elkaar af binnen mijn lichaam ofzo. Bij de IVF ging het gelijk goed, we hadden 5 bevruchtingen vd 8 eitjes. Hebben nu nog 4 cryo's in de vriezer liggen verdeeld over 3 rietjes. In principe willen we het ook gewoon daarmee gaan proberen. Lukt dat en het natuurlijk zwanger worden niet dan houden we het bij Bram. Voor mij ook nooit meer een punctie! Ik ben na de punctie op de OK beland ivm een inwendige bloeding dus leuk was anders... Maar we zullen zien, eerst maar eens volop van Bram genieten. Wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen! Hopelijk slapen jij en de kleine vandaag nog wat bij en kun je nog wat in huis doen. Ik lig op dit moment met Bram op m'n borst op bed, hij lag vanmorgen bij ons op bed in slaap te vallen maar schrok steeds wakker. Toen hij weer begin te gapen en in z'n ogen te wrijven heb ik hem in z'n eigen bed gekegd. Dat ging even goed, totdat hij een flinke poepluier maakte (gister niks gedaan) daar werd hij onrustig van. Hij bleef maar huilen! Heb hem schone kleren aangedaan en bij me gepakt. Nu ik met hem op m'n borst lig ligt hij rustig en gaat hij hopelijk ook nog even in slaap vallen. Mss probeer ik m'n oogjes ook nog wel even te sluiten, douchen en aankleden doe ik straks wel ergens...