Rechtsbovenin op de site staan banners Die ie kan je maken En dan bij je profielgegevens bijvoegen (Onderschrift)
hallo meiden even een snel berichtje van hier, ik zal proberen nog een beetje bij te lezen maar we worden om half 1 opgehaald want om 5 uur vertrekt ons vliegtuig richting Gran canaria. mn vader woont daar en heeft gelukkig en kinderwagen kunnen regelen voor ons. dus geen stress meer, voor op schiphol hebben we de maxi cosi maar ook een draagdoek. met wessel gaat het erg goed, zit sinds 3 dagen op 7 voedingen per dag en hij heeft zowaar bijna 8 uur geslapen vannacht. ( dat zal na vandaag wel weer even anders zijn) jammer genoeg heb ik niets van die 8 uur gemerkt want de nacht voor de vakantie slaap ik altijd slecht, ben geloof ik wel 5 keer wakker geworden. vorige week bij het cb geweest voor meet en weeg uurtje, gewoon voor mn zelfvertrouwen dat alles goed is. Als ze kijken naar de gecoriceerde lengte en gewicht zit hij ver boven het gemiddelde. en hij groeit goed. hij is nu 59,7 cm en woog toen 5,57 kilo. zo ga nu even douche, de kleine in bad doen en nog snel wat huishoudelijke klusjes zodat het huis lekker schoon is als we weer thuis komen
Zooo zijn gearriveerd in het huisje! Hebben de eerste eekhoorn al gespot! Hebben een heel luxe bungalow met sauna, rainshower en bubbelbad! Super relaxed! Cas heeft de ganze autorit geslapen en is heerlijk zoet, z'n voeding werd een klein uurtje verschoven en dat vond ie niet erg
Ahh mooi kuikentje! Beertje, geniet ervan, heerlijk! Wij zijn vanmiddag bij de dokter geweest ivm het vele huilen enz. En hij dacht aan koemelkallergie. Heb nu nutrilon pepti meegekregen en als het helpt moet ik met 2 dagen al verschil kunnen merken. Mocht dat niet helpen dan krijgt hij een poeder mee tegen reflux, het is dus even uitproberen nu maar ben heel benieuwd!
Fijn fas30, hoop dat het gaat helpen! Fijne vakantie kleinmonster! Beertje, dat klinkt heerlijk! Eekhoorntjes geven het echte centerparcs gevoel Hier een beetje klote.. Met Joep gaat het heel goed gelukkig maar onze kat is al 2 dagen niet thuis gekomen. Doet hij anders nooit en is smorgens altijd netjes thuis.. Hopen dat hij voor maandag (gaan wij naar centerparcs) thuis is! En gisteren ging m'n lief door z'n enkel, niet gebroken maar gekneusd of gescheurd en moet rust hebben. Wordt dus niet uitgebreid wandelen daar.. Maar.. Het goede nieuws, Joep heeft van 22u tot 4:50 geslapen!!! Heerlijk!! Wensdroom, lief kuikentje trouwens!
Fas fijn dat je serieus bent genomen hopelijk gaat het helpen. Eekhoorntjes ja echt vakantie gevoel , gevoel van rust.. klinkt gezellig en leuk Beertje lekker genieten! Jossie he wat rot zeg dat de kat al 2 dagen niet thuis is geweest, hopelijk is hij vandaag nog terug, bij ons vroeger bleven ze ook weleens meerdere dagen weg.. Door de enkel gegaan klinkt niet fijn, beterschap voor hem en dat wordt dan een rustige vakantie. met het kuiken 'Piep' heb ik het maar genoemd gaat het goed, was vanochtend al weer vrolijk aan het piepen toen ik het flesje voor Elize warm ging maken. ( magnetron staat in de beging en daar hebben we het kuiken ook onder een lamp neergezet) wel is het opletten met de deur naar de berging toe want onze kat wil maar al te graag mee die kant op, altijd al maar als die het kuiken hoort piepen helemaal.. op zich logisch maar natuurlijk niet de bedoeling.
Hè bah FB! Hoeveel uur ga je werken? Ik moet de 24e pas.. Ook zo geen zinin! Ik vermaak me prima met de kleine thuis! Heel veel succes en misschien valt het mee! Onze poes nog niet thuis net echt ff moeten huilen maar daar komt hij ook niet mee terug. Bv dames; ik heb morgen eigenlijk een optreden waardoor ik van 11 tot 18 weg zou zijn. Ik kan daar niet kolven, is buiten. Ik heb dus maar afgebeld, zouden jullie dat ook doen? En al zou ik kunnen kolven dan moet je het nog maar ergens koel kunnen bewaren.. Pff, soms lijkt flesvoeding mij heerlijk ongecompliceerd en kan je gewoon je ding blijven doen. Aande andere kant wil ik het voor geen goud missen. Ik doe nog een 0%tje en dan lekker onder de wol. Truste!
voor alle mama's die op vakantie zijn en op vakantie gaan: FIJNE VAKANTIE fas fijn dat je serieus werd genomen.. hopelijk merk je snel een verschil wensdroom wat een schattig kuiken super dat je hem/haar hebt kunnen redden hier gaat het iets redelijker.. voel me redelijk opgelucht dat ik afstand van mijn ex heb gedaan.. en heb daarmee een ontdekking gedaan. had mijn nummer veranderd zodat hij niet zomaar contact kan opnemen.. maar zijn nummer niet veranderd voor het geval dat er wat met de kleine gebeurt. nu wist hij niet dat ik zijn status op whatsapp kon zien en blijkt dat meneer dus gewoon een relatie heeft en ik mocht het niet weten dat kwam best wel even aan maar ja ik mag niet zeuren.. heb vrijdag zelf ook weer voor het eerst een date.. best spannend haha zal wel zien wat het word.. het scheelt dat hij ook een kindje heeft en me dus daarin goed begrijpt
vond deze foto nog.. hier is irisa net een dag oud en lag ik nog vastgeketend aan het bed met alle toeters,bellen en slangetjes
Als het goed is heb ik een bannen nu Fb werk, Het is lastig lijkt me een hele dag zonder de kleine.. Ik werk bij huis en vind het heerlijk als mijn schoonouders er zijn op de zaterdag en zij even op de kleine letten zodat ik even ongestoord kan doorwerken en me even op wat anders kan focussen. Maar vind het ook heerlijk dat ik gewoon zelf de voedingen kan doen en haar zelf een knuffel kan geven als ze dat nodig heeft. Het blijft dubbel, maar ik wil mijn werk echt niet missen. Is toch mijn andere kindje zeg ik wel is. Jossie ik zit goed in de melk dus mij zou het niet zoveel uit maken, ik kan rustig een keer een voeding die ik kolf weg doen als er geen koelkast is. (heb een vrieslade vol) maar snap dat het super lastig is. Vind het ook wel eens gedoe en lastig.. Weer een zere tepel of stuwing of weggaan en in het openbaar voeden.. Maar de kleine doet het er super op en zo is het wel ons moment en dat tevreden grijnsje als haar buikje vol is daar smelt ik van. S nachts niet naar beneden hoeven om een fles op te warmen. En ik geloof erin dat het goed is voor haar dus heb het er nog voor over wilde eerst maar zes weken, ga nu door tot drie maanden, maar vraag me af of ik dan wel wil stoppen of toch nog probeer langer door te gaan we zien wel hoe het gaat
Hoe fijn zou het zijn zwangernr2 als je weer gelukkig wordt in de liefde! Wat een flapdrol is die ex van je toch! Mooie foto in ieder geval en fijn dat het goed gaat met je kids. Voel je je al thuis in je eigen huis? Voor het koel houden van je afgekolfde melk kan je ook een koeltasje gebruiken met een paar koelelementen. Volgens mij blijft dat wel een paar uur koel. Als je echt nergens kan kolven zou ik ook afhaken. Maar als het iets is waar ik graag bij zou zijn zou ik kolven op de wc of in de auto overwegen met een sjaal oid om me heen. Maar dat moet je zelf overwegen uiteraard. Ik ben het wel met je eens dat FV minder gecompliceerd is hihi. Fijn Fas dat je HA meteen tot actie over is gegaan! Hopelijk gaat het gauw beter. Lief kuikentje wensdroom. Ik heb vroeger zo eens een baby eendje kunnen redden. Die groeide ook goed onder de warmtelamp en heeft daarna nog een helepoos tussen onze kippen geleefd. Hier begint de antibiotica te werken. Het huilen is al wel minder, maar ik denk dat ze gewoon een fel dametje is die zich snel laat horen. Poepen kan ze als de beste, vandaag al 3x omgekleed! X
MamaVanAnne wat lekker dat je tussen je werk door je kleintjes kan verzorgen. FB lastig om weer te beginnen lijkt mij ook, ik heb haar 1 x per week bij de oppas maar dat ben ik nu gewend en is wel fijn maar vind het heerlijk de rest van de dagen bij haar te zijn.( maar wil ook graag wat gaan doen, dus probeer ook nog vrijwilligerswerk te vinden, als ik dat kan vinden gaat ze 2x per week naar de oppas. Snoeppie , klinkt idd als een felle dame maar fijn dat het begint te werken. wat schattig dat je een eendje hebt kunnen redden. heb je eigenlijk nog kippen? en zo ja welke rassen en heb je ze voor de hobby en heb je ook een haan? Elize is alweer 3 maanden wat gaat het snel. hebben jullie dat ook dat ze in het ledikant of wiegje zichzelf omhoog duwen en dan uiteindelijk midden in of bovenin het bedje in slaap vallen en dus onder de lakentjes/dekentjes uit liggen? Elize heeft dat regelmatig. en dan ligt ze dus onder de lakentjes uit. Ik ga nu toch maar proberen haar dan in een slaapzakje te laten slapen, dan heeft ze het nog warm ook als ze boven de lakentjes uit ligt, want nu had ze soms koude voetjes, beentjes, armpjes en handjes. en dat lijkt me niet fijn en goed voor haar.
Jaidey slaapt om die reden idd al langere tijd weer in een slaapzakje. En dan leg ik strak het lakentje om haar heen zodat ze lekker geborgen ligt...
Ik durfde dat niet echt eerder te doen, omdat de openingen van de slaapzakken bij de hals best groot zijn en Elize maar klein was met de geboorte.welk maatje slaapzak hebben jullie? ik heb maatje 60 nu voor haar volgens mijn zusje het kleinste wat er is. een daarvan past ze en de andere heeft nog een grotere halsopening, daar zit blijkbaar ook nog verschil in.
Ik had er 1 van de wibra maat 50 heeft ze 2x aangehad, was toen te klein.. Heb er nu 1 van de Hema 50/62 en die wordt ook te krap, ze heeft lange benen. Dus ga een nieuwe halen 68/80 bij de Hema. Bij de zeeman hebben ze nog een tussenmaat 70. Ik vind veel te groot ook niet prettig. Vannacht heeft mijn man niet goed opgelet bij het verwisselen van de luier en plaste ze snel nog na, op haar slaapzak.. Dus toen kreeg ze een boxpakje aan en onder de deken, maar dan ligt ze s morgens mooi boven in bed in de kou.. Met de slaapzak woelt ze trouwens niet onder het laken uit.