Jossie wat erg zeg van de poes! Hopelijk kom ze toch snel nog terug! Heeft ze ook alleen maar even een vakantie.. Lastig wel met de borstvoeding. Ja wat kun je anders dan afzeggen. Je levert er voor in maar je krijgt er ook iets moois voor terug! En zolang het kan! Zwangernr2 wat verschrikkelijk van je ex.. Je hebt geen idee hoe lang het al speelt? Niet dat het al was tijdens jullie relatie zeg maar, dat hij daarom de relatie verbrak..? En heb je het contact helemaal verbroken met hem? Of ziet hij Irisa nog wel? Enne gaaaaf een date! Nou heel veel succes en plezier meid, laat je weten hoe het was?? En hoe heb je deze man leren kennen? Zet 'm op! Gun je een superdate! Hier gaat het goed, T had een paar vreselijke huildagen achter de rug. Daarna kon meneer ineens rollen. Van buik naar rug en sinds 2 dagen ook van rug naar buik?! Mannetje maakt enorme sprongen! Hij is zo sterk! Nu de rust zelve weer en lekker aan het spelen op zijn kleed. Hij kan nu alle kanten oprollen en vermaakt zich zo prima! Als hij het op zijn rug zag is gaat hij gewoon naar zijn buik
Slaapzak; wij hebben idd ook maat 60 Je moet idd goed opletten dat haar hoofdje er niet doorheen past Je kan m eventueel een stukje dichtnaaien als je het gat te groot vind Ik heb m van prenatal en die opening is echt klein!dus goed!
MamaVanAnne ik wist niet dat er slaapzakken maatje 50 waren, en maatje 50/62. die zijn dan kleiner dan maatje 60 wat volgens mijn zusje het kleinste maatje is dat er is.. blijkbaar toch nog kleinere te krijgen.. jammer dat ik dat niet wist.. deze die ze nu heeft is idd FB ook van prenatal, de andere maatje 60 weet ik t merk niet van maar daarvan is het hals opening nog te groot. een reserve is toch ook wel handig .. toch misschien eens kijken of ik idd het gat iets kleiner. Jossie wat rot van je poes idd wat Maggi zegt hopelijk heeft ie ook alleen even vakantie en is die snel weer terug. Zwangernr2 spannend een date wens je veel plezier.. en wat een gedoe met je ex zeg..
Zwaai even naar iedereen! Lees soms nog mee, komt wel weer, nu even niet de energie. Toen we net terug waren van vakantie, hebben we onze poes in laten slapen, ze was helemaal op, 17jr geworden, dus een heel goed leven gehad. Wel raar zo zonder huisdier, heb haar toch 7 jr gekend (ze was van m'n man oorspronkelijk). Tijdens m'n bevalling heeft ze tijdens de ontsluitingsfase constant naast me gelegen op bed, zo lief❤
Grumpy zielig van de poes maar als die op was is het beter al is het gemis er niet minder om. helaas moeten wij de moeilijke beslissing nemen om de 15,5 jarige hond van mijn ouders ( eigenlijk van mij, gekregen voor mijn slagen van de mavo) laten inslapen, hij is ook op. laat plas en ontlasting lopen, ook op zijn ligplaats en komt ook bijna niet meer overeind. zo'n beslissing is heel moeilijk maar wel dierwaardig.
Grumpy, das verdrietig van jullie poes! Sterkte! Hier vanmorgen een wonder, poes is weer thuis gekomen na 3 dagen!!! Was zo blij! Daarna toch naar het optreden gedaan en heb de 1e helft meegedaan, daarna weer op tijd terug voor voeding. Helemaal goed! Slaapzakjes; hier ook alleen grote maten maar misschien binnenkort ook een kleinere bij de Hema scoren. Is toch fijn geborgen lijkt mij. Groetjes!
grumphy: sneu van je poes.. ze zeggen dat katten het heel goed aanvoelen dat er een kindje in je buik zit.. de kat van mijn huisgenoot wou ook telkens op mijn buik liggen.. jossie fijn dat je kat weer terrecht is en dat het goed lukte met het optreden wat voor optreden was het? snoeppie: bevalt me erg goed in mn huis.. moet nog wel wat meer gezelligheid krijgen met foto's aan de muren maar dat komt vanzelf wel maggi: wat super dat tobias nu ook kan rollen dan lijken ze in een keer zo groot ik heb deze vent net als mn ex op school leren kennen zo een 10 jaar geleden haha maar ik laat weten hoe het was. en geen idee hoelang mijn ex nu een relatie heeft.. ik had al wel heel lang het vermoeden omdat ik zijn reden vaag vond dat het uitging.. ik heb hem vandaag weer gesproken en we gaan nog een keer om de tafel en alleen voor irisa nieuwe omgangsregeling maken. maar hij moet niet verwachten dat hij haar elke week weer kan zien slaapzakjes: durf irisa nog geen slaapzak aantedoen.. hoor allemaal verhalen over verstikking enzo. en kan me nog heugen dat lukas pas na een half jaar zijn eerste slaapzak aan had. maar zogauw het koud word ga ik het wel proberen. morgen weer naar het cb.. ik hou mijn hart vast.. irisa's hoofdje loopt niet helemaal gelijk door haar voorkeurshouding.. en mevrouw blijft nu eenmaal niet stil liggen en weet zich toch weer naar rechts te kijken.. eigenwijze meid. hoop dat ik therapie er voor kan krijgen want een helmpje zou ik heel zielig vinden
Hier ook het slaapzakje mt 50/62 van de Hema maar die gaat geen weken meer passen. Ons dametje groeit goed in de lengte en als ze zich helemaal strekt heeft ze niet meer zoveel ruimte over in de lengte. Ik heb een grotere zak klaar liggen maar goed nog even goed bekijken of de gaten niet te groot zijn Mijn vader heeft momenteel 7 kippen, geen idee welk ras. Ze eten mooi het onkruid weg achter zijn schuur en ze leggen goed! Dus eieren in overvloed! Wijzelf hebben geen huisdieren, maar omdat we nog aan het verbouwen zijn wonen we nu tijdelijk bij mijn vader. Maar als het goed is gaan we over een maand ongeveer over! Ik moet trouwens de 2e week van oktober weer aantreden op mijn werk. Ik blijf 32u werken en mijn man gaat ook 32u werken. Dan blijven er 2 dagen KDV over en 1 dag bij opa&oma. Ik hoop dat het goed gaat. Zal vast effe doorbikkelen worden! X
Hier aan het genieten van ons laatste avondje centerparcs. Was erg leuk! Hadden geluk met het weer. Lekker veel gewandeld en gepoeteld in het huisje. We hebnenueen keer gezwommen maar daar is hij eigenlijk nog net ff te jong voor. Wilden meedoen met het baby zwemmen maar de minimum leeftijd was 3 maanden. Dus gingen zelf een beetje in het pierebad want grote bad was 29 graden en dat is eigenlijk te koud voor zo'n kleintje. Dus volgende keer (in november gaan we weer naar CP) zal het veel leuker zijn voor zowel cas als ons. Wel hebben we lekker in het bad bij het huisje gezwommen met hem. Dat vond ie heerlijk! Zo leuk, wat badeendjes en een opblaas nemo en hij had een schik!Helaas slaapt hij minder goed door dan thuis maar dat doe ik zelf ook. T is toch vreemd en niet zijn eigen bedje. Gelukkig hadden we het aankleedkussen mee dus hij ligt lekker tussen ons in. Dat is helaas iets minder goed voor de romantiek haha.Morgen weer naar huis, hopelijk gaat dat net zo goed als op de heenweg! Jossie lekker dat de poes weer terug is! Slaapzak hebben wij van prenatal maat 70. Gebruiken m niet altijd omdat hij gevoerd is. Wel zonder mouwen trouwens. En dan doen we hem ook geen broek aan, alleen een T-shirt.
zwangernr2 fijn dat je je al wat thuis voelt in je nieuwe huis.. zeker zal dat met wat aankleding zoals foto's enz nog meer worden.. Snoeppie hebben jullie een nieuw huis of verbouwen jullie het huis dat je al had? zal wel fijn zijn als het af is.. Kippen is leuk en idd eten ze mooi het onkruid weg.. eieren hebben wij ook in overvloed ik heb nu 10 kippen, 7 hennen, 2 hanen en 1 kuiken. de kippen zitten in aparte rennen die weer aan elkaar vast zitten. lopen niet los hier in het buitengebied want dan ben je ze kwijt aan roofvogels. heb een 3 tal brahma's en 1 Brahma haan lopen. tussenin 2 Brahma dames en in het 3e hok 2 wyandotte en ook een haan hierbij. Neem je straks zelf ook huisdieren? met kdv en opa/oma oppas zal even wennen zijn maar komt vast goed. Beertje fijn dat je genoten hebt op centerparcs, jammer dat het babyzwemmen echt pas vanaf 3 maand was, maar toch wel lekker in t water geweest dan.. slapen is ergens anders altijd anders dan thuis dat zal voor Cas net zo zijn. een goede terugreis gewenst. Ik weet niet precies hoe groot Elize nou is, moet de 19de weer naar t CB. ze heeft pakjes 50/56 en soms al 56 aan. drinken is nog altijd niet haar sterke kant. zit nog steeds op 90/3 en dat 7x per dag. ze drinkt ze nog altijd niet helemaal leeg. Slaapzakje 60 is dan ook nog groot genoeg voor haar. en daar kan ze nog wel even mee doen. Hoeveel per week of maand komen jullie kindjes eigenlijk gemiddeld aan? Ik ga nog even terug naar bed, Elize ligt er ook weer in.
Hoi hoi, Ik denk niet dat wij huisdieren gaan nemen nu. We zijn veel van huis weg door ons werk en anders moeten we naast oppas voor ons meisje ook nog oppas regelen voor ons huisdier. Het liefst zou ik wel een hond willen, een herder! Maar die hebben veel aandacht en ruimte nodig wil je daar een fijne hond aan overhouden. Misschien later! Wij hebben 3,5 jaar geleden ons huis gekocht en zijn die van kelder tot zolder aan het verbouwen. In het huis zelf hebben we nog niet gewoond, wel in de 'schuur' erachter. Deze is echter niet baby proof waardoor we nu bij mijn vader zitten. De verbouwing loopt wel op zijn eind nu. Zijn bezig met de afwerking zoals de vloer behandelen (roken en oliën), de keuken plaatsen, de inbouwkasten en radiator omtimmeringen maken, lampen ophangen etc. Hopelijk zijn we over voordat ik weer moet gaan werken! Ik ga gauw nog een tukkie doen. Ben nog een beetje moe na een druk weekend. September is bij ons altijd een drukke maand met feesten, verjaardagen en bruiloften. Wel heel gezellig natuurlijk, maar nu met een baby steeds een hele volksverhuizing X
hoi snoeppie idd voor een hond moet je wel veel thuis zijn, daar heb je gelijk in. wie weet komt het er idd later ooit nog van.. het zal wel fijn zijn als het straks echt af is en jullie eindelijk in het huis kunnen gaan wonen. en wat fijn dat je bij je vader terecht kan omdat het huis nog niet af is en de schuur niet baby proof. doen jullie veel ook zelf aan de verbouwing of laat je het doen? want van kelder tot zolder klinkt als een groot project.. zal vast mooi zijn als het klaar is. wij verbouwen ook maar wij doen het kamer voor kamer ( meer opknappen) zodat het ook wat meer van deze tijd wordt en zoals wij het willen. boven is al klaar en de berging hadden we eerder al opgeknapt. evenals de ramen buiten overnieuw in de verf gezet. nu is de voorkamer leeg en kunnen we die verbouwen dat moet onze zitkamer worden( hebben de keuken nu als zitkamer en keuken in gebruik, dus alles ineen) en daarna kunnen we de trap aanpakken en de keuken.en badkamer daarna willen we nog een serre eraan maken maar eerst maar eens de komende dingen in huis doen. mijn man doet zo veel mogelijk zelf dus voornamelijk de weekenden dat we ermee bezig zijn.
Gewoon even zwaaien hier! Alles oké, druk maar goed! Lees bij maar weinig tijd en zin (oeps) om te reageren, komt wel weer! xxx
Lief! *ZWAAI* naar ingeltje! Bij jullie vandaag eerste schooldag of was die al begonnen? Wij zijn ook weer thuis en heb de eerste was al weer aan staan. Daar heb ik toch zo'n schurft aan... je zou er haast voor thuis blijven. Al die troep! Wel erg leuk gehad. Cas ligt nu voor het eerst in zijn eigen grote bed op zijn kamertje. Daar wil ik hem overdag een beetje laten wennen. Vooralsnog slaapt hij als een roos! ♡ Ook wil ik hem proberen 's nachts zoveel mogelijk in zijn wiegje te laten liggen ipv het aankleedkussen aangezien hij daar de laatste nachten behoorlijk op ligt te zweten. Ademt natuurlijk voor geen meter dat plastic. Ben benieuwd of ie het pikt Nu toch een beetje verreist (van 2 uur haha) je bent toch vroeg op en we moesten helemaal een beetje haasten want het was nog geen 10 uur of de schoonmaakster stond al voor het huisje te wachten. Moeten we ook nog ff ontdekken hoe we dat het best konden doen. Wilde eerst cas nog in bad doen maar ben blij dat we dat toch maar vanavond besloten te doen haha.
Hi meiden, Omdat mijn leven de laatste tijd een emotionele rollercoaster is geweest heb ik even afstand genomen van het internet... Probeerde vanochtend in te loggen op het prive forum, maar dat lukte niet, dus dan maar zo... Na onze moeilijke start met de ziekenhuisopname is alles eigenlijk heel voorspoedig gegaan met onze kleine meid. Tuurlijk is het wennen aan het ouderschap, maar M. doet het geweldig. Ze is een ontzettend relaxed kind, slaapt en drinkt goed. In het begin had ze veel last van krampjes, maar inmiddels ben ik van moedermelk naar Nutrilon en uiteindelijk Nutrilon Omneo geswitched en nu is ze praktisch vrij van krampjes en gewoon een heerlijk tevreden kind! Ze krijgt om half 12 haar laatste fles en dan meestal tussen half 8 en 8 ´s ochtends begint ze weer te pruttelen. Echt heel fijn! Ik word soms overvallen door een overweldigend gevoel van geluk nu ik moeder ben, om vervolgens weer verschrikkelijk verdrietig te worden dat ik niet meer zwanger ben. (klinkt stom ik weet het, maar ik kan er niks aan doen) Dat is iets waar ik nog af en toe mee worstel Halverwege juli kreeg ik via mijn zusje te horen dat een wederzijdse vriend van ons zelfmoord had gepleegd. Dat was een enorme klap. De begrafenis was heel heftig en mijn hormonen hielpen ook al niet mee... Verder kregen we prachtig nieuws dat mijn schoonzusje en zwager een kindje verwachten eind feb. Helaas ook weer slecht nieuws... inmiddels is duidelijk geworden dat er lichamelijk iets goed mis is bij mijn schoonmoeder. In het tijdsbestek van een halfjaar is ze bizar veel afgevallen en heeft ze veel pijn. Het heeft lang geduurd voordat ze zover was dat ze met haar klachten naar de dokter ging en nu is het afwachten wat ze heeft en of het nog wel te verhelpen is. Er zit een massa in haar darmen die ze gaan onderzoeken. Morgen wordt ze opgenomen in het ziekenhuis. Een paar weken geleden nog meer vervelend nieuws dat de vriendin die vorig jaar tegelijk met mij de 1ste punctie kreeg en die inmiddels via ICSI zwanger is geraakt na 3 mislukte pogingen een gruwelijke miskraam heeft gehad Bij 16 weken klopte het hartje niet meer. Ze zou 3 dagen later een curettage krijgen, maar een dag later kreeg ze weeen en is ze bevallen van hun kleine engeltje. Zo verdrietig... Daarna zijn we op vakantie geweest naar Spanje. Best ambitieus met zo´n kleintje! Mijn moeder had daar een huis met zwembad gehuurd en we zijn lekker naar het strand geweest. Erg prettig met opa en oma erbij, zo hebben we ook echt van de vakantie kunnen genieten, want oma nam ons maar al te graag een voeding uit handen haha De reis in het vliegtuig is goed gegaan, maar het gesleep met alles is wel erg vervelend. Ook omdat de kinderwagen en sommige bagage de reis niet helemaal goed hebben doorstaan Dat gaan we nu dus claimen bij de maatschappij. Sinds een weekje nu weer thuis, maar toen ging de ellende gewoon weer door... 2 dagen na thuiskomst na jaren wikken en wegen toch de knoop doorgehakt en een van mijn katten naar het asiel gebracht. Ze was altijd al enorm schichtig en nerveus en sinds de komst van M. is dat alleen maar erger geworden. Alles wat ze al 7 jaar deed (keihard janken dag EN nacht, op de deurmatten en tegen de gordijnen aan piesen) deed ze nu non stop. Hierdoor begon ik zwaar geirriteerd tegen haar te doen en dat vond ik daarna dan weer zielig, want ze kon er immers niks aan doen. Om dol van te worden. Ik heb geprobeerd een ander thuis voor haar te vinden, maar niemand wilde haar hebben. Ik durfde haar niet op Marktplaats te zetten omdat ik bang was dat ze door zo´n kattenmartelaar zou worden opgehaald, dus toen maar met dikke tranen het asiel gebeld. Proberen nu weer langzaam op gang te komen in het ´normale´ leventje na de vakantie/was en opruimen . Vriend is sinds vandaag weer aan het werk. Ik zal weer een beetje proberen mee te lezen en kletsen nu, maar het is me teveel om alles terug te lezen (als jullie nog steeds schrijven in hetzelfde tempo als voorheen!) Hoop dat jullie dat begrijpen!
Roodje dat zijn heel wat emoties die je hebt te verwerken gekregen in korte tijd.dat is niet niks. en dan ook nog de start in het ziekenhuis met jullie kleine. Logisch dat het emotioneel even allemaal een plek moet krijgen. hopelijk vinden ze wat er met je schoonmoeder aan de hand is en is het te verhelpen. ook zeer zielig en wat rot voor die vriendin vreselijk als je dat overkomt. veder ook rot maar begrijpelijk dat je de kat naar het asiel hebt gedaan. uiteraard wel heel verdrietig want je geeft toch om zo'n beestje. zo te lezen hebben jullie wel een fijne vakantie gehad. en ja nu het leven van alle dag weer oppakken. fijn dat je weer mee probeert te schrijven hier kun je alles kwijt de goede maar ook de slechte gebeurtenissen. ik zelf vind het fijn dat je het hier kan delen. en iedereen zal snappen dat je niet alles terug kunt gaan lezen.. logisch hoor ..
Bram vandaag alweer 2 maanden! Wat een verschil met 2mnd terug... ze worden echt snel groot! Bram slaapt ook in de kleinste maat slaapzak vd Prenatal en Hema, ik heb er na een doorlek ongeluk gelijk nog maar eentje bij gehaald. Maar ook hier lijken ze al te kort te worden, zeker die vd Prenatal lijkt de lange stelten van Bram bijna niet meer aan te kunnen. Denk dat ik een dezer dagen dus ool over moet naar de volgende maat. Bram trapt zichzelf trouwens wel bloot, sterker nog... gister lag hij omgekeerd in bed, hoofd aan het voeteneinde. Ik weet zeker dat wij hem niet zo in bed hebben gelegd! Morgen naar het CB voor z'n eerste prikjes. Ben benieuwd hoe het gaat...