ze worden zeker snel groot liesjuh wat een verschil he met 2 maand. bij Elize is het verschil hier al 3 maand op deze foto's Bekijk bijlage 347889 Bekijk bijlage 347891
wensdroom; bram heeft nu ook 50 en heeeel soms 56. maar die drinkt 6x 140ml (we gieten ietsjes af) hoe zwaar is elise nu dan ongeveer? bram weegt denk ik zo rond de 4200gram. wij moeten volgende week donderdag weer naar het cb voor controle. denk dat hij in een week iets van 150 gram aankomt. leuke foto van het nichtje met het kuikentje! ingeltje; zwaai terug! snap dat het druk is en je soms geen tijd hebt om hier rond te hangen. hier is het ook vaak op mn telefoon als hij bij me hangt om te boeren. heb nu even tijd omdat ze bij s.zus zijn , al zou ik eigenlijk moeten strijken haha. beertje; fijn dat het goed bevallen is alleen jammer van het babyzwemmen maar ach het pierenbakje is ook leuk toch? en idd die schoonmaaksters staan altijd klokslag 10 uur bij zo een huisje ja. hoop dat cas lekker in zn bedje gaat slapen de komende tijd, lijkt me fijner als op een verschoningskussen.succes ermee iig. roodje; wat fijn savonds de laatste fles en dan pas rond 8 uur weer! heerlijk hoor. en herken het wel wat je zegt van overweldigend moeder gevoel en dan verdrietig dat je niet meer zwanger bent. ik mis mn buik niet maar wel het voelen van het kindje in je buik en gewoon het zwanger zijn. en wat een tegenslagen heb je gehad de laatste tijd, met je s.moeder , van je vriendin en je kat. hoop dat je het allemaal een plaatsje kan geven. en dat er snel duidelijkheid is voor je s.moeder. dikke knuffel vanuit hier liesjuh;; zoo die is hard gegroeid! wat een verschil zeg. ben benieuwd hoe het vandaag gaat met zn prikjes en wat hij weegt. laat je het straks even weten? zo hier lekker even kindloos. heb ze om half 10 weggebracht en rond half 2 haal ik ze weer op. gister is dochter voor het eerst naar peuterspeelzaal geweest en het viel me niet tegen. ze huilde niet toen ik wegging en toen ik haar 2 uur later ophaalde zat ze mooi in de zandbak te spelen. de juf zei wel dat ze zo nu en dan naar mama wilde en ze een paar keer een woede aanval had en op de grond ging liggen schreeuwen. haha herkenbaar als ze iets moet doen wat ze niet wil. ze wilde nml absoluut niet mee liedjes zingen en niet in het kringetje zitten. ach dat zal wel wennen. heb haar gevraagd of ze nog een keertje wilden gaan spelen daar en dat wilde ze wel. vrijdag mag ze weer dus ben benieuwd, want nu weet ze wat er staat te gebeuren. we zullen zien.... heb hier al mn keuken gedaan, gestofzuigd en moet zo nog strijken. hebben jullie dat ook dat je met de strijk snel gaat achter lopen als je het even laat liggen? moet nog 2 manden strijken, 1 mand opruimen, er hangen nog 2 wassen die droog zijn en de manden op de kamers liggen alweer vol!!!!!!!!!!!!! waar is james!!
@Senna : Elize is geboren met 2560 gram en 45 cm. afgezakt naar 2360 gram en heeft de 2de week vanwege niet aankomen in gewicht in het ziekenhuis gelegen. met ong 5,5 weken was dat 3300 gram en 49,9cm met ong 10,5 weken woog ze 4160gram en 52,6 cm nu weegt ze ong 4450 gram en lengte weet ik niet. ze moet 19 september weer naar het CB.
Oh wat leuk die foto's! Ik ga ook even proberen er 2 foto's bij te doen. De eerste was ze een paar dagen, de 2de was ze 7 weken
Wat leuk en wat een groot verschil tussen de kindjes Had een heel verhaal getypt maar het is verdwenen en heb geen tijd sorry Hier ook 3 maanden ertussen
inderdaad wat een lieve foto's! ga hier van de week eens nieuwe maken en dan ook 1 van de geboorte en 1 van nu plaatsen. wensdroom; ook een kleintje dan he, op zich groeit ze toch wel goed op die hoeveelheid voeding. bram was 2300 en afgezakt naar 2120 en nu met 2 maanden dus het dubbele.
hoihoi wat een mooie foto's komen er voor bij! zal zo even van irisa laten zien roodje wat een emotionele periode heb jij achter de rug logisch dat je dan niet op het internet gaat. hopelijk weten ze gauw meer wat er met je schoonmoeder aan de hand is.. heel veel sterkte toegewenst de komende tijd ingeltje zwaai terug wensdroom piep groeit ook goed vergeleken met de andere foto's echt schattig! gister op het cb geweest. irisa is nu 57cm en ze weegt 5030 gram mijn kleine meid.. heb geen doorverwijzing voor fyso waar ik bang voor was maar een doorverwijzing om een echo te laten maken voor haar heupjes dus zit nu te hopen dat ze geen spreidbroek moet. morgen kan ik de doorverwijzing ophalen en een afspraak maken. dus we wachten in spanning af
zwangernr2 ; ojee een spreidbroek hoop dat het niet nodig is. waar heeft ze dan last van dat er daar over nagedacht wordt? wellicht heb ik er overheen gelezen , sorry.
Zwangernr2 ja Piep groeit zeker goed.. lief he hoop dat Irisa een spreidbroekje niet nodig heeft lieve foto's en idd ook een verschik zeg! Senna ja ondanks dat ze geen grote hoeveelheden drinkt lijkt ze het er toch prima op te doen.
ok, vraag van de eeuw, haha. bram is nu bijna 2 maanden, en ik heb geen bv gegeven maar ik 'lek' nog wel eens, vooral bij de nachtvoeding. zeer irritant. hebben jullie dit ook lang gehad? bij mn dochter had ik daar maar 2 weken last van.
Wat leuk om zo te zien hoe onze ukjes gegroeid zijn. Hier vanmorgen bij het CB geweest. Bram weegt nu 5170gr en is 60cm, hoofdomtrek van 40,2. 770gr aangekomen en 4cm gegroeid in een maand trouwens! Qua lengte iets boven en qua gewicht iets onder gemiddeld. We hebben echt een lange, dunne baby. Hij had wbt gewicht nog wel wat in te halen natuurlijk doordat hij ten tijde vd bv zoveel was afgevallen en in 1 week op bepaald moment maar 20gr aan was gekomen. Gaan gewoon lekker zo door. Mogen wel gaan proberen de nachtfles te laten vervallen en op de speen te pakken, dit omdat hij 's nachts zo weinig drinkt en toch weer in slaap valt. Hopelijk drinkt hij z'n andere flessen dan ook beter leeg weer. Hier ga ik nog over nadenken, iig nu net na de prikken nog niet direct mee beginnen. Hij ligt sinds we thuis zijn voornamelijk te slapen, eerst in de box,maar nadat hij wakker schrok en hard begon te huilen werd hij alleen bij mij weer rustig. Hij slaapt inmiddels alweer een tijdje op m'n buik. Zal vooral slapen vandaag verwacht ik, heeft gelukkig nog geen verhogong. Hopen dat dat zo blijft, we gaan morgen een dagje naar m'n ouders op de camping.
Senna lieve foto's vooral die met de beer leuk! Liesjuh goed geroeid dus.. Elize sliep ook bijna de hele dag na de prikjes hopelijk gaat het goed zonder verhoging enz.. en kun je gezellig naar je ouders op de camping alvast veel plezier voor degene die al op vakantie zijn geweest wat namen jullie allemaal mee voor de kleine?