Mama's van de leukste eind-junibaby's 2013

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeltje, 11 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    ensdroom;15711332]

voor degene die al op vakantie zijn geweest wat namen jullie allemaal mee voor de kleine?[/QUOTE]

Wil je het echt weten? ;)

Voor een weekend:
    5 rompers
    4 broekjes
    6 shirtjes
    2 paar sokken
    Zwembroek
    4 hydrofielen
    3 washandjes
    Kinderwagen en attributen
    Pak pampers
    Pak zwemluiers
    Aankleedkussen
    Extra hoes aankleedkussen
    Boxkleed
    Speeltjes
    Toiletartikelen (shampoo, wasgel, creme, sudo)
    Thermometer en alcohol
    Zetpillen
    Kam en borstel
    Kinderwa

2. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo wat zijn ze allemaal lekker gegroeit.
    Wij moesten gisteren naar het CB voor prikjes. Vond het wel heel zielig hoor, hij begon echt heel hard te huilen en was pas weer stil toen we thuis waren haha. Hij is er ook de hele dag wel een beetje huilerig op geweest. Nou ja hebben we gelukkig weer gehad.
    J. Is nu trouwens 61cm lang en weegt 5900 gr. Hij zat mooi op het gemiddelde zei ze.

3. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    ja wil het graag weten, ben een lijst aan t maken wat ik voor een week mee moet nemen naar ons vakantie adres.. en vind het erg lastig..

Er is een box in het huisje er is ook een aankleedkussen en een ledikant.

lees nu bv boxkleed, en bedenk me nu dus dat ik daar nog niet aan had gedacht en die nu ook op de lijst erbij ga zetten..

4. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    ze kan haar beentjes niet gelijk spreiden :( en haar beentjes zijn even lang dus daar ligt het niet aan.. ik hoor van een hoop mensen dat ze zo een echo hebben laten maken en dat er niks aan de hand was dus hoop dat dit ook voor mn kleine meid geld.. heb foto's gezien van een spreidbroek maar het lijkt me echt niet prettig voor zo een ukkie als ze die een half jaar om moeten hebben.

ja lukas slaapt heel af en toe nog.. zet hem meestal wel in zijn bed zodat hij het kan proberen maar 9 van de 10 keer speelt hij gewoon in zijn bed en is hij rond 5uur strontchaggerijnig omdat hij moe is :p dus meestal gaat hij dan direct na het eten ook naar bed.

wat een schatje is bram zeg :) ook al een heel verschil :)

5. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36

Voor een weekend:
    5 rompers
    4 broekjes
    6 shirtjes
    2 paar sokken
    Zwembroek
    4 hydrofielen
    3 washandjes
    Pak pampers
    Pak zwemluiers
    Aankleedkussen
    Boxkleed
    Speeltjes
    Thermometer en alcohol
    Zetpillen
    Kam en borstel
    Kinderwa[/QUOTE]

hahahaha ik herken daar me zelf in ik denk alleen dat ik het dubbele was washandjes en hydrofielen mee had genomen :p

6. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Het gaat nog steeds hartstikke goed hier, geen verhoging of koorts te bekennen tot nu toe. Bram heeft tot net liggen slapen, schrok wakker in de box en wilde vanaf toen alleen maar bij mij en ik mocht zelfs niet opstaan of hij begon te huilen.

En net voordat onze pizza werd bezorgd werd hij wakker en begon hij heel alert om zich heen te kijken en te lachen. Hij ligt nu in het wippertje naast me op de bank en ligt lekker aan z'n speen en z'n doekje te sabbelen en af en toe lekker wat te kletsen.

Wie was dat ook alweer met een kindje met een knuffeldoekje, was jij dat niet Zwangernr2? En dat ik dacht dat het eng was... nou... hij is er helemaal gek van en kan echt niet meer zonder sinds we ze hebben, hij heeft er namelijk 2 tegelijkertijd in gebruik. Hahaha

Ik hoop dat hij het zo goed blijft doen, mag zo om 20u weer een fles en dan gaan we hem daarna lekker in z'n bedje leggen zodra hij moe is. Hopelijk valt hij lekker in slaap en trekt hij even goed door.

Morgen gaan we hoe dan ook even een dagje naar m'n ouders op de camping. Ik neem voor de zekerheid wel de paracetamol mee, mocht hij toch ineens nog last krijgen van koorts...

7. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Bedankt voor jullie medeleven meiden.
    Mijn schoonmoeder is vandaag opgenomen in het ziekenhuis. Morgen gaan ze een biopt nemen en dan is het afwachten. Ze blijft sowieso 48u in het ziekenhuis.

Wat neem je mee op vakantie?
    Hangt er van af waar je heen gaat denk ik. Wij zijn net terug van een weekje Spanje en M heeft welgeteld 1x een jurkje aangehad en verder alleen in mouwloze rompertjes en dr luier gelegen!
    Kleren waren dus niet nodig daar...
    Verder had ik wel veel hydrofielen mee. Washandjes niet gebruikt.
    Genoeg Nutrilon Omneo, flesjes en melkpoedertoren.
    Toiletartikelen en luiers.
    Kinderwagen, maar maxi cosi ter plekke gehuurd bij autoverhuur bedrijf.
    Oh zonnebrand factor 50, een petje en 2 badcapes.
    Ze is niet in het water geweest. Zee was te wild en zwembad te koud, dus geen zwemluiers nodig gehad.

Wat zijn Roan, Elize en Irisa al gegroeid! Prachtige foto's!
    Ik wilde er dus een paar op het privé forum plaatsen, masr kom er niet meer op!

Morgen met de kleine naar het CB voor 2de x vvaccinaties. Ben benieuwd hoe zwaar en groot ze nu is!

8. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Roodje vakantie is gewoon in Nederland

Spannend voor je schoonmoeder ik duim voor een goede uitslag van de biopt.

succes met de 2de keer vaccinaties, Elize krijgt ze 19 september voor de 2de keer.

9. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Dan zou ik wel kleertjes meenemen haha

Ja spannend. We wachten het af.

De vorige keer heeft ze ff gebruld, maar was snel over en weinig last gehad verder. Hoop dat het nu ook meevalt!
    Hoe vond Elize het de vorige keer?

10. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    hopelijk deze keer ook weinig last dan.
    toen ze ze kreeg heeft Elize kort gehuild, maar wel de avond erg last gehad, erg huilen als ze de beentjes bewoog en ook nog wat last van verhoging. zo sneu.

11. Snoeppie

Snoeppie Bekend lid

10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier de Snoozebaby fan ;) Ik heb er ook 2 wikkeldekens van, ook wel giga tutten voor V. Heerlijk! Fijn dat het daar ook zo'n succes is. Ik moet nog wat reserve doekjes kopen maar wacht even de DDD af van de Bijenkorf, daar zijn ze vaak in de aanbieding dan. En anders koop ik ze maar voor de volle mep. De twee kindjesvan mijn collega (4+2 jaar) zijn ook verslaafd maar willen percee dezelfde kleur als reserve. Zit ik hier mooi te kijken met die saaie grijze haha. Nouja ook wel als voordeel dat die er minder snel vies uit ziet als de licht roze.

Met de oortjes gaat het gelukkig al wat beter. Morgen nog een x naar de osteopaat. 'S avonds gaat V. voor de eerste x naar een oppas. Spannend! Ik denk dat wij officieel geen makkelijke baby hebben, ze huilt nog steeds best veel en wordt echt heel boos op sommige momenten. Haar armpjes vliegen dan door de lucht en ik sta soms echt onder de krassen. Een pittige tante met de temperament van haar mama. Pfoe.. nog meer pittige baby's hier?

X

12. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland

Voor een weekend:
    5 rompers
    4 broekjes
    6 shirtjes
    2 paar sokken
    Zwembroek
    4 hydrofielen
    3 washandjes
    Pak pampers
    Pak zwemluiers
    Aankleedkussen
    Boxkleed
    Speeltjes
    Thermometer en alcohol
    Zetpillen
    Kam en borstel
    Kinderwa[/QUOTE]

Lakens? 2
    Dekentje?
    Hoeslaken? 2

Aankleedkussen? Zou lekker op bed / bank verschonen, scheelt weer ruimte

13. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @roodje: oh wat naar van je schoonmoeder, duim voor een goede afloop! Dacht al waarom belt ze niet maar nu snap ik het ;) rustig aan meis!!

Sorry niet veel terug gelezen! V. Drinkt weer wat uit de fles, elke avond rond half 10 oefenen en het werpt een beetje zn vruchten af gelukkig!
    Wat een lieve foto's en inderdaad de kindjes groeien als kool :)
    Hier een foto van de eerste week en nu:

14. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    FB aankleedkussen zit bij het huisje in standaard net als ledikant en de box. dat hoeft dus al niet mee genomen te worden.

de draagmoeder komt met haar dochter vandaag op visite, gezellig:)

15. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Ik was wel blij met het aankleedkussen hoor fb! Allereerst omdat c nog wel de neiging heeft om te plassen als zijn pamper uit gaat en de bank vind ik dan niet fris. En hij heeft nu wel lekker geslapen want het bedje in het huisje was niet veel. Ga zelf maar een camping bedje aanschaffen.

C heeft vannacht goed in zijn eigen bed geslapen :) hij het vorige nacht toch koud denk. Normaal alleen een slaapzak met tshrt aan maar nu had ij ook een broekje aan gedaan en nog een extra lakentje. En hoefde alleen om half vier zijn speen even terug te geven. Kwart over 7 kwam ie weer. BestU netjes vanaf 21.15 toch?

16. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Beertje; ja dan is een aankleedkussen wel handig hihi
    Ik verschoon haal altijd overal en nergens.
    Als ik beneden ben verschoon ik haar op de bank met hydr luier eronder

Wensdroom; dat is wel fijn dat er al een box en ledikant staat!
    En veel plezier met draagmoeder
    Wel leuk zeg dat jullie zo goed contact hebben
    Ziet ze Elize als haar eigen dochter? Of kan ze wel afstand nemen/houden? Lijkt me best vreemd.... Voor jullie allemaal hoor!
    Blijft toch een mooi iets! Dat het ook zo kan

17. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Straks met J.aidey voor t eerst naar de fysio ivm lichte voorkeurshouding... Toch best spannend!

En vrijdag voor t eerst met mn zoontje naar de fysio ivm het slechte slapen, word er gedacht aan kiss, door val uit zijn ledikant...

18. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    FB ze ziet Elize niet als haar dochter, maar als onze dochter.
    ze komt als goede vriendin, Elize is wel speciaal voor haar en om Elize en af en toe te zien vind ze leuk maar ze houdt zeker afstand, hoe wij haar verder opvoeden enz daar zegt ze niks over, dat is aan ons. en het contact is zeker goed het is ook gewoon leuk. voor ons voelt het allang niet meer vreemd.

Succes bij de fysio m.b.t. tot voorkeurshouding. en ook voor je zoontje.

19. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Heel fijn dat het zo kan! Super!

Gaat t tv programma nog door?

20. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    FB hoe was het bij de fysio?

tv programma weet ik nog niet omdat het nog in het gehele team besproken moest worden en dat team pas half september weer compleet is. afwachten dus..

Deel Deze Pagina