mooie foto maggi en wat houdt hij zn hoofd al goed omhoog! grr zit hier nog te wachten op zn eerste lachje... ben beetje ongeduldig haha. brammmm ga eens wat doen haha!
wensdroom en ingeltje; ook al zo een lieve foto's! daar smelt je van he! hier vanochtend drama op de peuterspeelzaal . dochter wilde niet en lag krijsend op de grond, was al aangegeven door de juffen dat de tweede keer ze weerstand bieden. maar goed mn hart brak wel even hoor. pffff en toen ik haar ophaalde hoorde ik haar alweer krijsen. tussendoor was ze wel stil geweest zeiden de juffen. nou dat neem ik dan maar aan. arm meisje! en de gevoelens over de baby; tja het is niet rozengeur en maneschijn. een baby is heel lief maar soms plak je ze achter het behang ( peuters ook trouwens hihi) merk wel dat iedereen altijd zegt; ohh wat is je dochter toch een fijn kind etc.. ja daag ga hier maar eens kijken als ze krijsend op de grond ligt als ze haar zin niet krijgt. maar dat mag je dan niet zeggen he want nee dat is niet waar. aha tuurlijk. lijkt een verboden onderwerp, klagen over je kinderen.
Maggi, wat een sterke beer is T. toch! Geweldige foto! MamavanAnne, wat een bijzonder initiatief! Veel plezier en ik hoop dat jullie een onvergetelijke dag hebben! Grumpy, wat een dotje is ze toch ook he! En ook al zo'n wijsneusje! Lekker weekend Gaan jullie nog leuke dingen doen? Ik hoop dat het weer een beetje knap blijft, dan gaan we misschien wel een lekker stuk wandelen in de duinen en miss wel ergens neerstrijken voor een hapje of drankje. Ik zat trouwens te denken om voor mijn verjaardag volgende maand de beaba babycook te vragen. Het is een best wel duur apparaat maar het lijkt me wel ideaal. Heeft iemand van jullie er ervaring mee? En dan nog iets... C. heeft in de buurt van zijn mond, zeg maar in die plooi die vanaf je neus naar je kin loopt een klein verzamelinkje puppeltjes. Je ziet het bijna niet, maar ik schrok me eigen de #*% want ik dacht gelijk koortslip! Maar ik heb het mijn moeder laten zien en die zei dat het meer warmteuitslag/babyacne was aangezien het meer pukkeltjes dan blaasjes zijn (zo klein is het dus, ik kan het niet echt duidelijk zien). Plus, het zit niet echt op zijn lip maar ongeveer 1.5 cm er van af. Ik ben hem nu al een dag minitieus aan het observeren maar hij is niet anders dan anders, drinkt goed, plast en poept goed, geen koorts, niet suf... kortom geen ziekteverschijnselen. En hij is naar mijn weten niet in aanraking geweest met mensen met een koortslip. Maak ik me te druk? Of wat denken jullie?
Wat een mooie foto's! Ingeltje en Maggi jullie boys zijn om op te vreten!!! grumpy wat een snoeppie! Denk hier toch dat M last heeft gehad van de prikjes of ze heeft regeldagen of zo. Ze is een beetje onrustig en ik snap niks meer van de hoeveelheden die ze drinkt! Het ene moment maak ik een fles van 150 en laat ze 50 staan en daarna drinkt ze wel 150 en 2 uur later weer 60... hopelijk gauw weer in dr ritme. Schoonmoeder nog in het zh. Ze probeerden een biopt te nemen maar toen is de boel geëxplodeerd! Dit wijst volgens de artsen eerder op een zware ontsteking, maar we moeten de lab uitslagen gewoon afwachten vd week. Hoe is het hier? Spannende Weekend plannen?
Goedemorgen lieve dames!! Al 'n tijdje niet echt meer geschreven, maar wel gelezen hoor! Drukdruk hier.... Vriend gaat met muziekvereniging op concours wat betekend veel repetities&concerten. Zo ook dit weekend; zaterdag van 9:00 tot 17:30 weg voor 'n repetitiedag en morgen middag vanaf 14:00 repetitie en daarna concert..... Leuke hobby he? Roodje welkom terig! Wat een narigheid allemaal....Sterkte voor schoonmoeder! Hopelijk jullie meisje weer snel terug in haar ritme. Gisteren hebben we een nieuwe (andere) auto gekocht!! 3-deurs bleek toch écht niet zo handig met maxicosi en alles! Onze eigen auto i ook gewoon op.... Dus ruilen we in. Alleen wilden we gisteren de motorkap openen en ging dat ding dus niet meer open!!!! Met geen enkele mogelijkheid open te krijgen. Tja.... What to do?! Ik vind het "eng" om 'm zo in te ruilen terwijl die dus eigelijk kapot is.. Niet dat die verkoper hier straks aan de deur komt!!!! Nou ik ga weer proberen te slapen.... Ons meisje ligt voor het eerst in haar eigen kamertje!!!( ff een nachtje voor te testen, haha) Dat betekend; deuren wijd open babyfoon (op z'n hardst) langs mijn oor. Maar; alles gaat natuurlijk goed hoor.... Slaap nog ff lekker, en fijne zaterdag!! Xxx
Ohh... dat kan ik mij goed voorstellen bl0empje. Dat had ik ook met mijn auto. Heb vlak voor de bevalling nog een ander autootje gekocht en mijn 3 deurs verkocht. Heb toen eerst mijn autootje laten maken (kleine mankementjes). Mooie foto's maggi, ingeltje en grumpy. Fem is nu ruim 8 weken maar krijgt dat nog niet voor elkaar met t nekkie. Oefenen jullie hier echt veel op? Spannend Roodje, hoop op een 'goede' uitslag
Mooie foto's meiden @Roodje: oh das niet fijn ! duim mee voor een goede uitslag! sterkte! @Beertje: je kan naar de ha gaan voor de zekerheid? Hier heeft V. ook veel pukkeltjes..zelfs op haar oorlel! @Auto's: hier nog steeds mijn 3 deurs Clio, vriend had een andere auto gekocht een Peugot, jong model, 5 deurs maar vond hem niks. Waarschijnlijk ook omdat de Clio automaat is en de Peugot schakel De Peugot maar weer weg ggedaan...vriend zegt: jij rijdt toch alleen maar in de Clio...haha @Gevoelens baby: ik wist niet dat je zoveel van iemand kon houden, elke keer als ik naar haar kijk ben ik op slag verliefd!! maar inderdaad er zijn ook de mindere momenten dat ik denk: pff had ik nu maar even tijd voor mezelf en ik baal best wel dat ik deze zomer niet echt van het zonnetje heb kunnen genieten ahja volgende zomer beter @Gezondheid: het gaat niet echt goed met mijn gezondheid. Heb steeds zo'n enorme buikpijn wat ineens opkomt...net een hevige wee en straalt helemaal naar mijn rug dan. Eerste keer dat ik dat had bij de 1e hulp gezeten en daar kreeg ik een antibiotica kuur omdat ze dacht dat het een urineweg infectie was...maar nu heb ik het dus weer... blijf ook maar steeds zwart/bruin/rood bloed verlies houden...vorige week zondag seks gehad..wel anders maar het ging en dag erna weer bloed. Hebben jullie ook nog bloedverlies?
Ah Pinda dat klinkt niet echt fijn! Ik zelf vloei gelukkig al weken niet meer maar hwb nog wel een ander soort afscheiding. Als je er zo'n buikpijn bij hebt zou ik het toch na laten kijken. Misschien nog een klein stukje placenta wat is achter gebleven? Dat geeft volgens mij ook deze klachten. En hoe is het met je darmen? Ik heb af en toe ook mega steken onder in m'n buik idd beetje wee achtig maar meestal moet ik dan binnen het kwartier wel naar het toilet. Sterkte! Kh wij oefenen wel met C. op zijn buikje maar hij vindt het niet altijd even leuk. Ze adviseerde op het cb om voor elke voeding een paar minuten te oefenen maar dab heeft ie meestal zo'n honger dat ie alleen maar in het kleed loopt te happen en op zijn knuistje sabbelt. Maar hij kan het wel! Super lief trouwens ik heb nu een paar dingen uitgevonden waardoor hij echt al in een soort slappe lach schiet. Als ik lig en hij zit op m'n buik en ik kantel hem voorover om hem kusjes te geven gaat ie schater lachen en als ik met m'n haarlok over zijn gezichtje strijk gaat ie ook helemaal los haha. Maar ik moet et wel gekke geluidjes bij maken anders is het niet zo leuk haha
Ik heb van de fysio een methode gekregen om buikligging te oefenen. Zelf op de grond gaan zitten, voeten op de grond, knieen omhoog. En haar dan op buikligging op je benen leggen. Armpjes er goed onder. De zwaartekracht is dan minder, dus makkelijker voor de kleine en goed voor nekspieren Zodra ze gaan jengelen of huilen,, stoppen want het mag geen trauma worden Hoop dat je de houding een beetje begrijpt
Ik moet eigenlijk aan het werk, want mijn schoonouders en man zijn druk bezig, maar ik kan het niet laten even snel hier een reactie te zetten lol Heb tenslotte nog verlof he Beertje, als je zelf koortslip heb gehad in je leven heeft je beeb die anti stoffen al, neemt niet weg dat het gevaarlijk blijft als ze koortslip krijgen, dan moet je vooral in de gaten houden of ze suf worden of minder gaan drinken (is mij verteld toen ik zelf koortslip kreeg) Hier trouwens ook nog steeds baby acne, ga toch maandag is vragen bij het cb of dat normaal is zolang. Ze heeft het al een week of 7.. Roodje heel veel sterkte met de regeldagen en je schoonmoeder. Pikt de kleine misschien ook op dat het wat anders gaat en is ze daardoor wat onrustiger? Ik zou zeggen, aan toegeven en het wordt weer beter?! Bloempje, ik zou het melden bij de garage, meestal maken kleine mankementen totaal niet uit als een auto op is. Want dan gaat hij meteen op export en is het zonde als jij er geld aan uit hebt gegeven. Voor de inruilwaarde maakt het meestal ook niks uit. Ook is het zo dat als jij het laat maken je werkplaats tarief betaald en als hun het zelf maken die kosten natuurlijk veel minder hoog zijn. Maar wel netjes melden zou ik doen. Of eventueel de auto laten zien voordat ze een inruil prijs noemen. Pinda ik zou naar de huisarts gaan, even alles laten checken. Beter een check teveel dan te weinig, en jou klachten zijn echt wel een check waard. Beertje wat leuk dat je kleine al lacht met geluid! (ben jaloers lol) Hier reageert ze ook op spelletjes en vind de herhaling erin geweldig! Manlief is beter in spelletjes verzinnen dan ik dus jat ik ze af en toe als hij niet kijkt lol. Anne vind het erg leuk als je haar verschoont dat je dan met haar voetjes trappelt tegen je eigen buik aan (ons verschoon kussen ligt recht voor ons, dus hoofd bij de muur en voeten bij onze buik als je er voor staat) Dan gaat ze zelf ook trappelen als je stopt en krijg je een super big smile! En als ik het een keer vergeet begint ze soms uit zichzelf te trappelen lol, echt zo van, we moeten dat spelletje nog doen. FB,nee ik snap niet wat je bedoelt, een foto?! Wij oefenen in de box en blijven er dan bij. Gewoon 2 minuutjes ofzo en als je merkt dat ze moe wordt draaien we haar weer op haar rug. Haar nekje is al veel sterker dan als in het begin. Hier veel last van pijnlijke borsten en begin dat wel een beetje zat te worden als ik eerlijk ben.. Er zijn veel vrouwen die graag borstvoeding wilden geven en waar er niks in zat, maar constant teveel is ook echt niet leuk kan ik je melden. Moet elke dag masseren onder de douche zodat ik geen borstontsteking krijg, lek constant lijkt het wel, de pakken zoogkompressen zijn dan ook niet aan te slepen. Ik hoop echt dat vraag en aanbod nog is op elkaar afgestemd worden, want vraag me af of ik dit anders een half jaar ga volhouden.. (maar ja, afbouwen gaat een nog grotere ramp worden vermoed ik)
au pinda dat klinkt idd niet zo fijn. zou er naar laten kijken hoor als je buikpijn blijft houden. auto ja wij hadden al een nieuwe gekocht en de oude ingeruild. erg blij met onze Opel Astra station wagen. heerlijk die ruimte. oefenen doe ik zo nu en dan na het verschonen, ze vind dat niet altijd leuk maar kan het al best wel! en op de bank ligt ze bij mij op de buik op mijn buik en dan kijkt ze ook al flink rond terwijl ze t hoofd optilt. en na het douchen met afdrogen enz.. Elize begint ook steeds meer te lachen, als je haar uit bedje haalt is het eerste wat je krijgt een lachje heerlijk zo opstaan
Bedankt voor de reacties dames en ja ga maandag de ha maar bellen al denk ik ook dat het wel eens te maken kan hebben met stress...er is zoveel gebeurd het afgelopen jaar en dan is thuiszitten ook niks want dan ga je alleen maar meer piekeren over van alles. Ik schrijf het van me af en praat er wel over maar toch... Vanaf volgende week ga ik een huisje van een kennis schoonmaken, toch weer wat (zwarte)centjes en ik ben er ff uit, V. kan dan mee of ik ga in de avond schoonmaken moet ik nog even zien....solliciteer alweer (hoeft eigenlijk pas per 1 oktober) maar er is bar weinig te vinden. @Mamavananne: vervelend dat je teveel melk aanmaakt! als ik pijnlijke borsten heb dan kolf ik mn borst leeg en dan is het zo verdwenen, is ook fijn want anders krijg ik van die harde bulten! En ik vries de melk in, altijd handig toch? Zit ook wel tegen het afbouwen op inderdaad, moet nog maar even goed doorlezen hoe daarmee te beginnen want dat heb ik nog niet gedaan Meiden fijn weekend, ga naar mijn ouders toe
Wat een leuke foto's weer! Al die lachende koppies, super schattig. En T zelfs al met zijn hoofd omhoog, dat kan Bram nog niet hoor, althans... niet liggend op z'n buik op de grond, wel als hij op onze borst ligt of je hem over je schouder laat kijken. Nu is T ook een maandje ouder, dat maakt echt een groot verschil merk ik. Grumpy, wat heeft S een schattige flapoortjes, ze kijkt ook al zo wijs uit haar oogjes. Beertje, klinkt onschuldig, je maakt je te druk denk ik. RooDje B drinkt op sommige momenten ook heel onregelmatig, klinkt bekend! En iddvooral na de prikjes deed hij het, maar nu nog steeds wel onregelmatig. Wij hebben iig de speen op de (Difrax) fles aangepast van de standaard S-speen naar een M-speen (vanaf 3mnd ondanks dat hij pas 2mnd is), dit helpt al wel iets in het weer beter leegdrinken vd flessen. Sterkte met je schoonmoeder! Bl0empje, ben je de nacht een btje doorgekomen met de kleine op haar eigen kamer? @gevoelens baby: Ik hou echt met de dag meer van hem en probeer ook echt altijd van hem te genieten, maar verlang op sommige momenten als hij niets anders wil als plakbaby spelen bijvoorbreeld, ook echt wel terug naar de tijd van door kunnen slapen 's nachts en niet bij alles na hoven te denken. Pindakoek Wat vervelend dat je nog steeds bloedverlies hebt, ik heb dat niet maar heb wel elke 1.5 week rood-bruine afscheiding alsof ik ongesteld ga worden. En de rest vd weken btje waterige ascheiding Beertje wat leuk dat C al schaterlacht, heb ik bij B nog niet ontdekt helaas. Wij moeten eigenlijk ook na elke verschoning oefenen met op z'n buik leggen maar ook B gaat dan in het kleed liggen happen of op z'n knuistjes sabbelen. Huilen wil ook nig wel eens gebeuren. Bij ons in bed draait hij met een btje hulp al naar z'n buik en slaapt dan ook graag zo. Draait nog niet terug dan. Draaien van en naar z'n rug+zij gaat wel al goed FB ik begrijp je een btje... dan liggen ze toch schuin omhoog? Foto? Ik ga ondrhand maar stoppen weer, moeten zo naar een verjaardag toe.