Morgen weer mn 1e werkdag...! Bahh eigenlijk helemaal geen zin! Wel lekker om even geen baby en peuter stress om me heen te hebben Maar vind t toch ook wel weer spannend om de kids achter te laten!! Vriendlief is thuis tot 13 uur en dan komt schoonmoeder tot ik thuis ben (17.10) Vriendlief vind t zelf eigenlijk ook niet leuk, en ook "eng" Want echt alleen is hij nog niet met hun geweest Ja 1 uurtje ofzo Terwijl ik t op fb zette, kreeg ik toch wel tranen in mn ogen! Ben heel de dag al beetje stresserig erdoor hihi Maar nu staat alles klaar! Kids slapen! Ik zit op de bank! Even relaxen
Zet m op fb!! Zal even lastig zijn! Maar misschien ook fijn om even met iets anders bezig te zijn en daarna weer al je energie naar je kleintje! Sterkte/ veel plezier! Ik moet morgen om half 8 m'n partner naar z'n werk brengen dus moet dan mezelf en de kleine gereed hebben dus dat is een mooie test voor straks als ik ga werken. Truste!
*zwaait ook weer eens, met een beetje schaamrood op de kaken...* Hier gaat het laatste weekje verlof in. O wat hou ik veel van dat kleine meisje! Het is een gezellige drukte hier. Heb stiekem ook al wat vergaderdagen gehad, wennen hieraan blijft dubbel. Had gewild dat deze zomer eindeloos kon duren... Probeer jullie weer wat meer aandacht te geven! Lieve knuffels
FB succes, is altijd ff wennen voor t eerst weer werken. Kaatje fijn weer wat te horen van je geniet van je laatste verlof week. hier klaarmaken en laatste dingen pakken. de kat weg brengen en we zijn er klaar voor Vakantie ( hoop alleen wel op beetje droog weer)
Hier morgen ook weer mijn 1e werkdag! Spannend weer maar zal wel goed komen. Ik zou Siem wegbrengen naar mijn schoonouders maar ze komen hier heen zodat ik de 1e keer rustig aan kan doen. Zo lief! Woensdag ga ik met een vriendin beginnen met babyzwemmen, heb nog snel een nieuwe badpak moeten bestellen want heb al zo'n tijd niet meer gezwommen. Vanavond wil ik pap in de laatste fles gaan doen want Siem begint al meer smakgeluiden te maken en meer interesse te tonen naar onze vorken/lepels als we aan het eten zijn, dus ik wil volgende week misschien ook gaan beginnen met fruithapjes. Is dit bij jullie ook herkenbaar? Ze zeggen wel met 4 of 6 maanden beginnen met fruithapjes en groente maar heb van velen dat sommigen al beginnen met 3 a 3,5 maand.
ojee voor sommigen alweer de eerste werkdagen. veel succes! en plezier! hier pas werken euhh in begin november. had verlof tot half oktober en nog 3 weken vakantie over dus die plak ik er achteraan. fruit/groente hapjes. denk dat ik die pas ga geven als hij een maand of 5 of 6 is. heb met mijn dochter dat vanaf maand 4 gedaan maar dat was geen succes. ze at er bijna niks van. en het is een hoop werk vind ik om die hapjes zelf te maken en kopen vond ik zonde van het geld als ze na 1 of 2 hapjes al niks meer wilde. maar goed dat is ieder voor zich en ieder kindje is weer anders natuurlijk. hier net dochter naar speelzaal gebracht, drama weer. tja.. ze zal toch moeten wennen. maar t is zo zielig!! als bram nou even zou willen gaan slapen kan ik ook even een dutje doen... denk dat ik hem even bij mij op de bank leg. kunnen we samen soezen.
@babyzwemmen: leuk! @bijvoeding: hier niet voor 4 maanden. Bij ons succesvoller als we begonnen met groente (wortel), gemengd met melk en iets verwarmd (net als melk). Nu nog even genieten van volledig moedermelk!
Bijvoeden gaan wij denk ook niet eerder doen dan 4 maanden. En als we starten dan op aanraden van mijn moeder beginnen met fruit en de wat zoete groenten zoals wortels en bietjes. Wensdroom fijne vakantie! Kaatje welcome back! Allebei weer helemaal fit? Geniet van jullie laatste weekje verlof! Fb werkze vandaag! Zal wel ff wennen zijn!
Ik heb trouwens zo afgesproken met iemand van de zwangerschapsgym. Even baby's kijken en verhalen uitwisselen onder het genot van een bakkie koffie
Hier zeker geen bijvoeding voor de 4 maanden. Ik wacht zelfs tot de 6 maanden denk ik deze keer, afhankelijk van hoe de bv loopt. Vorige keren ging het mis met de bv na 4 maanden en vond ik het wel fijn om dan zelf hapjes te kunnen maken. Nu hopelijk de bv voldoende.
Als hier de borstvoeding goed blijft gaan dan geef ik geen bijvoeding voor 6 maanden. Als ik eerder over ga stappen op flesvoeding begin ik met bijvoeding rond 5 maanden en begin ik met groente, wortel en broccoli. Daarna pas fruit, want mijn man is allergisch voor vele soorten fruit. Dus gaan we eerst kijken of groente wil. Succes meiden die vandaag weer moeten werken! Wij moeten straks voor de eerste prikjes, vind het doodeng als ik eerlijk ben. Mijn man gaat mee en gaat Anne vast houden, dat lijkt ons beter haha! Vind het echt niks, in je kostbaarste bezit wordt geprikt en misschien wordt ze er zelfs wel ziek van.. bah! Ben wel benieuwd hoelang ze is geworden en hoeveel ze weegt. Want voor mijn idee groeit ze als kool, ze past al goed in maat 62 van de meeste merken. Ze heeft zo'n lang lijf en lange benen. Qua breedte past ze nog goed in een maat kleiner, maar dat is dan geen gezicht bij haar buik, dan zie je een stuk romper lol.
Hier even pauze op mn werk! Afscheid vanmorgen was wel even moeilijk! Mn zoontje van 2 moest even huilen en wilde mee... Nog even kroelen en toen kon ik weg De kleine meid heb ik van 4 tot 6 mee gekroeld, was onrustig Dus lekker tussenin gelegd... Vriend is thuis tot 13 en gaat dan werken, dan komt mn schoonmoeder! Als t goed is kookt ze ook voor me Lekker hoor Werken is wel lekker! Stuk makkelijker en relaxer dan thuis met de 2 kleintjes hihi kom tot rust!!
De prikjes zitten erop.. brrr, wat een ellende, overal die huilende kindjes op het cb.. Bij de eerste prik had Anne nog niet door wat er ging gebeuren, maar bij de 2de huilde ze al meteen. Vrij snel weer stil en nu ligt ze te slapen en is wat suffig. De groei was prima volgens de lijntjes 59,5 cm en 5,55 kilo. De vrouw van het cb vroeg heb je nog vragen. Ik zei ja, ik heb een verwijzing geregeld voor de echo voor de heupen omdat ze lang in stuit lag, moet ik nu zelf het ziekenhuis bellen of wat is de bedoeling? Oh ja, uhmm, ja, ik heb geen idee zegt ze. Dus ik ga zelf maar bellen naar het ziekenhuis voor een afspraak. Ook heeft Anne bultjes op haar tandvlees, wist ze ook niet wat het was en wat ik er mee moest doen. Gelukkig heeft Anne er geen last van, dus vraag het volgende maand maar aan de cb arts. En Anne spuugt meer, zal wel komen door teveel melk ofzo zei ze. Vond het nogal raar, je krijgt totaal geen antwoord op je vragen en het lijkt wel alsof ze van niks weten. Gelukkig was mijn man mee en vond hij het ook raar, ik dacht echt van ben ik nou gek of wat is dit?! Fijn FB dat het werken goed gaat En dat je familie zo helpt is super fijn!
Hier een hele trotse mama! Cas rolde zojuist van buik naar rug! En van het een op andere moment houdt ie opeens zijn hoofd echt mega rechtop in buik ligging! Sprongetje? Hij was afgelopen dagen wel wat huileriger dan normaal...