Wensdroom: wat fijn dat jullie het gezag hebben, Gefeliciteerd! ! naar dat je weer zo'n last heb!! Hoe lang is die wachtlijst dan?? Thx meiden ben echt heel blij! Gisterenavond heeft papa flesje gegeven en ging ook goed. Waarschijnlijk had ik een te lage temperatuur. Heb het flesje nu echt op 40 graden en ook de speen hou ik onder de warme kraan voor het voeden. Geef nu als laatst flesje in de avond rond half 8. Voeding van 12en sloeg ik al over met veel stuwing dan dus moet rond sie tijd spanning eraf kolven. Kan ik beter eerst een voeding in de middag overslaan? Hoe hebben jullie het gedaan...pff is niet makkelijk dat afbouwen. . Ik moet 7 november naar de anesthesist en dan paar dagen later word ik geopereerd. Zit nu bij uwv in de ziektewet en word nog opgeroepen. Ben benieuwd of ze galstenen wijten aan de zwangerschap.
pinda ik moest eerst minimaal 4 weken aan de bloedverdunners zitten voordat ik geholpen mag worden. die waren maandag voorbij. en vorige week maandag was ik bij de cardioloog die mij zou aanmelden voor de cardioversie en dan wordt je opgeroepen dus geen idee.vorige keer was ik heel snel aan de beurt en hoop daar nu ook op.
thanks pinda werd net terug gebeld dat ik ben besproken en ingepland ga worden. dat inplannen wordt deze week gedaan. dus als t goed is hoor ik eind van deze week of begin volgende week wanneer ik de behandeling krijg. ik had gehoopt dat het inplannen al gebeurt was maar dat duurt dus iets langer.. hopelijk ben ik volgende week dan aan de beurt.
Pinda waar wordt je geopereerd? In Amsterdam? Dan mag ik je misschien wel verplegen hihi dat zou wat zijn!
ondertussen heeft de cardioloog mij gebeld.. en helaas duurt een behandeling nog even.. ik krijg binnen nu en 2 weken een oproep voor een afspraak bij een elektrofysioloog die gaat uitleggen hoe een ablatie in zijn werk gaat. ze willen dat de ritmestoornis nog aanwezig is op het moment dat ze dat willen gaan doen zodat ze duidelijk kunnen zien waar de stoornis vandaan komt. dat betekend dat ik op een wachtlijst kom nadat ik bij zo'n afspraak met een elektrofysioloog geweest ben. die wachtlijst is ongeveer 4 weken. dus ik krijg geen cardioversie maar binnenkort gaat men een elektrofysiologisch onderzoek doen en daarna als ze weten waar de stoornis vandaan komt en een ablatie doen.
@wensdroom: fijn dat er meer onderzoek komt maar balen van de lange wachtlijst! ! @beertje: hahah dat zou leuk zijn...maar het wordt almere dus helaas
Wensdroom gefeliciteerd met het voogdijschap! Wat heerlijk. Hopelijk gaat het gauw beter met je. pinda sterkte
wensdroom, balen dat je nog zo lang moet wachten! als t niet meer gaat gewoon aan de bel trekken he! en aan de andere kant fijn dat ze meteen een efo willen doen en dan een ablatie. naar welk ziekenhuis moet je? ik heb dat in nieuwegein gehad. sterkte ermee igg. hier is t gelukkig weer rustiger met de hartproblemen. doe een stuk minder in t huis en sjouw dochter ook bijna niet meer. al blijft er nu wel veel liggen in huis maarja. tis niet anders. pindakoek; fijn dat je binnenkort wordt geopereerd. hoop dat je dan snel opknapt. hier; bram slaapt nog steeds door tot ongeveer 6 uur a half 7. helaas dochter vannacht ziek. sliep pas om kwart voor 12 en is vannacht 3 keer krijsend wakker geworden. pffff ben brak en mag dadelijk gaan werken. gelukkig is t rustig op mn werk. ga nu even boterhammen smeren en dan dochter aankleden, en dan zal bram ook wel weer wakker zijn.
Senna ik ben in behandeling in het Radboud ziekenhuis. en ik trek ook echt wel aan de bel wil het echt niet meer gaan, maar zal er toch nog ff mee door moeten helaas. t is niet anders. jij beterschap met je dochter, en werk ze. fijn dat je klachten minder zijn. Ingeltje en Pinda dank je wel,we zijn ook erg blij dat de voogdij nu geregeld is.
wensdroom; ik zit ook bij t radboud. normaal bij arie van dijk, nu heb ik een of andere met een soort van poolse naam. en wat zit die poli voortaan ver weg he? moet een enorm eind lopen, fijn voor hartpatienten. dat ze die maar bij de ehbo hadden gelaten. mag er over 2 weken weer heen voor de nacontrole ivm de zwangerschap.
je kunt met dat golfkarretje erheen als lopen niet lukt. en ben je weleens bij gynaecologie geweest in t Radboud? dat zit nog verder weg..en de afdeling waar Elzie heeft gelegen toen ze nog geen 2 weken oud was.
ja hoorde al van iemand anders hier op het forum dat de gyn idd nog verder weg is. en ik vertik het om in t golfkarretje te stappen haha. voel me daar nog te jong voor al zou ik het conditioneel wel moeten doen. hier lekker zonder de kinderen. zijn net uit eten geweest en ik heb vanmiddag heerlijk in bad gelegen. man is de open haard aan t stoken en de rest... vertel ik niet haha. maar t is wel fijn dat we daar ook even tijd voor hebben, want anders moeten we dat haast inplannen tussen de flesjes en bedtijden van de kinderen. ga nu snel the voice opzetten, tenminste als manlief geen voetbal international wil kijken.
tja ik ken het gevoel je er te jong voor te voelen. dat heb ik ook met vele dingen. toch heb ik een poosje in een rolstoel doorgebracht. anders kwam ik nergens en als ik me liet duwen kon ik mee dingen gaan doen, zonder al te vermoeid te raken. uiteindelijk mezelf erover heen gezet en gedaan. al vond k dat ik niet in een rolstoel thuishoorde. maar soms moet je je ergens overheen zetten om het voor jezelf prettiger of makkelijker te maken. vind het soms ook nog erg lastig dat ik niet kan werken, maar je erbij neerleggen daar heb je meer aan. veel plezier samen zonder de kids.
Hihi Senna, wij zijn ook net in bad geweest doordeweeks in de avond ben ik gewoon te moe! Goed het weekend inluiden haha! Heb vandaag spray gehaald om m'n productie op te krikken, was drama met kolven vandaag.. Voorraad diepvries raakt op hopen dat het helpt! Heb nu al 16 weken bv kunnen geven dus ben trots maar hoop op 5 mnd en dan pas afbouwen. We zullen zien! Dames die zijn overgestapt; als je bv voor kv vervangt, gebruik je dan dezelfde hoeveelheid? Dus 120 bv = 120 kv? Just in case.. Fijn weekend allemaal!
Hier ook weer voor het eerst seks gehad vorige week, ik durfde echt niet goed eerder. Maar gelukkig was het nog gewoon fijn Anne slaapt nu de hele nacht op haar eigen kamertje, en van de week heeft ze gewoon 2 keer een hele nacht door geslapen! Van 22.30 tot 7.00 uur! De eerste keer dat ze de hele nacht doorsliep sliepen zowel mijn man als ik super brak haha! Normaal komt ze rond 4 uur, en nu kwam ze niet, dus we werden elk half uur wakker, slaapt ze nu nog? Dan keken we op de camera, ja ze slaapt nog, en sliepen we weer door haha! Begin nu pas een beetje een ritme te krijgen voor mijn gevoel. Alles wordt wat makkelijker, het voeden gaat wat meer zo tussendoor in plaats van dat je er bij stil staat steeds. Als ik wegga kan ik binnen een kwartier weg zijn. En het hele onzekere van het moederschap gaat er wat vanaf. Ik begin het steeds leuker en makkelijker te vinden Komt misschien ook omdat mijn lichaam wat meer weer is hersteld. Als ik teveel doe heb ik nog wel last van mijn bi, maar ik kan weer zelf het huishouden doen en dat is toch wel erg fijn!
Hopelijk werkt de spray! Hoor er echt goede verhalen over. Binnen 5 minuten een tsr als het goed is toch? Qua hoeveelheid kv is uitproberen denk ik. Je kijkt i.p. naar zijn gewicht om te bepalen hoeveel hij mag. Daarbij geldt 150 cc klaargemaakte voeding per kilo lichaamsgewicht. Dat deel je vervolgens door het aantal voedingen en dan weet je hoeveel je hem in de fles kan geven. Er zit een max aan van 1000 cc, dus stel je zit op 5 voedingen en je kindje is meer dan 6 kg mag je per keer 200 cc geven = 180+6 schepjes. Kv staat er om bekend dat het zwaarder valt dan bv, dus het kan zijn dat hij aan minder genoeg heeft vergeleken met wat hij aan bv zou drinken. Maar dat is echt ff uitproberen wat werkt.
Sinds een weekje zit Elize op 6 flessen i.p.v. 7 en het gaat best oké. Nu krijgt e om 6.00u,9.30u,13.00u,16.30u,20.00u en om 23.30 uur de fles.Ze drinkt hiermee ong hetzelfde als met 7 flessen dus per fles drinkt ze nu gemiddeld wel meer. Ze weegt ondertussen ong 5 kilo en ze kan al af en toe een pakje van maatje 62 aan. Gisteren foto's gemaakt bij mijn zusje om met z'n allen op de foto te gaan voor de verjaardag van mijn moeder. mijn zusje en gezin en wij. Wilde we de foto's daarna bekijken in hun tv. sd kaartje erin gedaan formatteert dat stomme apparaat gewoon zomaar uit zichzelf alle foto's van het sd kaartje... alle foto's kwijt.. alles wat er ook verder al opstond. Dus toen maar een ander sd kaartje in het fototoestel gedaan en het geformatteerde bewaard , hopelijk kan mijn man op t werk met een programmetje op de computer ze nog terug halen.
http://www.zwangerschapspagina.nl/stel-vraag-de-lactatiekundige/473126-afbouwen-via-kind-kolf.html wensdroom: ahw wat ontzettend K dat de foto's weg zijn Vd week naar de gyn. Geweest en stop met de anticonceptie. De combinatie bv en anticonceptie geeft mijn lichaam een verkeerd signaal af waardoor er een dun laagje bm slijm blijft ontstaan en vandaar dat ik steeds bloedverlies heb! Over drie maanden terugkomen en dan kijken hoe het gaat en praten over anticonceptie. Ook de klacht besproken met de vk van de bevalling, ze gaven aan dat het zo hectisch is altijd dat de mobiel wel opgenomen moet worden en ze ook niet bij iedere uitdrijving kan zijn. We gaven aan dat we het maar slecht vonden eb hoop dat ze er iets mee doen! Ook net een bericht naar de lactatie kundige geschreven hier op het forum. Staat bovenaan dit bericht...kan hem niet naar beneden verplaatsen??
Je moet in vrij korte tijd afbouwen volgens mij omdat de operatie voor de deur staat toch? Ik zou gaan kolven, als er spanning is de spanning eraf gaan kolven, en alles wat je kolft in de koelkast bewaren. Dan kan je dat gaan mengen met kv, dan krijgen de darmpjes half/half zeg maar en kan het wennen aan de kv. En als de borstvoeding dan minder wordt wordt het steeds meer kv. Dan ben jij het snelst afgebouwd (lees namelijk dat je helemaal wilt stoppen of heb ik dat verkeerd?) en heeft de kleine nog even tijd om te wennen aan de kv.