Mama's van drie kindjes..

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door eliesja, 8 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Kwebbel wat leuk dat je hier ook meetst! Kraamverpleegkundige zou ik ook zo graag willen zijn/worden! Ik ben nu kraamverzorgster en als hier de jongste naar school toe gaat wil ik daar ook echt voor gaan. Ga dan weer naar school en wil niv 4 halen en dan verder in de kraam.

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Leuk Mouchy...als kraamverpleegkundige doe je net wat meer verpleegtechnische kanten van het vak ;) En de complexe patiënten. (waarmee ik dus niet zeg dat kraamverzorgsters niets zouden kunnen ;))
    Daarnaast doe ik ook wat aan management, maar dat is weer een ander verhaal :D

Kwebbel

3. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Ja dat klopt ook vandaar dat ik dat wil gaan doen, wat meer verandwoording en niet meer thuis bij de mensen en echt verplegen en geen huishouden meer haha!

Ik heb ook een clubje opgericht voor 3 kids gezinen, moet je ff boven aan kijken bij Netwerk en dan CLUBS.

4. liebrando

liebrando Niet meer actief

hier nog een trotse mama van 3 prachtige kindjes.

Ik mag me de trotse moeder noemen van 2 jongentjes van 5 en 3 jaar en van een lief klein meisje 1 jaar. Of we compleet zijn? hmm weet ik niet de ene moment heb ik echt de kriebels voor een 4e, het andere moment denk ik nee het is goed zo we hebben een prachtgezinnetje wat willen we nog meer? Ach ik ben nog maar 24 jaar dus ik heb nog wel even denk ik dan. Ik ben al sinds de oudste thuis en vind het heerlijk. In de toekomst wil ik wel gaan werken. Het liefst op de kraamafdeling in het ziekenhuis maar ik weet niet zo goed welke opleidingen je daarvoor nodig hebt, misschien dat een van jullie me kan helpen? las dat hier een kraamverzorgster op een kraamafdeling is?

Oja over drukte eerlijk gezegd vond ik de stap van 1 naar 2 pittiger dan van 2 naar 3. Wel moest ik even wennen dat er een meisje bij kwam haha was zo gewend aan de jongens. Maar ik vind het helemaal de wereld! En als ze een jongen was geweest was ik net zo happy geweest, want allemaal stoere mannetjes zijn ook zeker super om te hebben!!

Wel is de tijd die we samen als man en vrouw hebben zeg maar beperkt maar goed daar krijgen we mooie dingen voor terug van onze kids, dus geen ramp! Dan maar een avond gezellig op de bank voor een dvd!

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @jongmoedertje, welkom. Dus jij hebt af en toe nog kriebels voor een vierde? Idd je bent nog jong, dus kan allemaal nog.;)

Het is idd erbij neerleggen dat het samen zijn gewoon minder is. merk nu wel hier dat wij er wel een keer de tijd voor moeten gaan maken, om er samen eens tussenuit te gaan. ;)

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Welkom jong moedertje.

Hier proberen we minimaal 1x per maand met z'n 2-en wat leuks te gaan doen. Varieert van uiteten tot bioscoop etc.
    En meestal denk ik...ach onze tijd komt wel weer ;)

Kwebbel

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    en dat zouden wij eens moeten doen..alleen het komt er gewoon niet van..
    toch maar eens wat gaan plannen.:)

eerst 8 daagjes naar turkije met ons gezin.:) 27 april vertrekken we al, dus duurt niet zo lang meer...YEAHH8)

8. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Wij plannen het ook hoor, we vieren onze 2 trouwdagen ook altijd dus 2x een avond uit verplicht haha. We zijn onderwater getrouwd in het buitenland en dat konden we helaas niet wettelijk krijgen dus we zijn nog een keer in NL getrouwd. En verder plan ik ook af en toe gewoon een bioscoopje of een etentje, maar zeker niet elke maand helaas...

9. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Oh super zeg, onderwater trouwen!!
    en een extra vieravondje is dan ook mooi meegenomen!

Deel Deze Pagina