Dag meiden, Sinds september '09 woon ik in Zuid-Limburg samen met mijn vriend. En zou 't leuk vinden om via 't forum in contact te komen met andere meiden in contact te komen of gewoon via 't forum te kletsen. Of meiden die ook net verhuist zijn naar 't zuiden. Ik zal iets over mezelf vertellen. Ik heb mijn vriend leren kennen in Gelderland op de kermis, daar kom ik eigenlijk ook vandaan. Mijn vriend komt uit Zuid-Limburg, dus zijn we naar een half jaar samen gaan wonen en heeft hij de kermis vaarwel gezegd na 15 jaar. We zijn gaan samen wonen in Zutphen en na 2 jaar daar gewoont te hebben wilde we graag naar 't zuiden van 't land, aangezien hij ook zijn familie hier heeft wonen. Sinds september wonen we dus nu in Limburg. We zijn 18 maanden bezig met zwanger worden en in ronde 11 raakte ik zwanger en kreeg ik met 5,5 week helaas een miskraam. Vol goede moed gaan we verder, maar de stap naar de MMM komt in zicht! Nou hopelijk genoeg over mezelf vertelt!
hoihoi er zijn nog niet veel reacies hé ik woon ook in limburg.. en heb een dochtertje van nu 5.5 maand.. bevalt het je in zuid-limburg? waar woon je ongeveer? ik hoop dat het snel weer lukt, het zwanger worden,... en dat het deze keer goed gaat.. Groetjes
Haha, nee weinig reactie's! Schijnbaar niet veel zuid-limburgers ( al betwijfel ik dat ) Ja, het bevalt me wel in 't zuiden! Liefst zouden we terug willen naar 't oosten, omdat ik toch wel mijn familie mis! Maar gelukkig heb ik een ontzettende leuke baan, dat scheelt wel! Ik woon in Hoensbroek bij 't centrum. Volgens mijn pendel zou ik feb/mrt zwanger moeten worden, dus hopen dat het volgende maand lukt. Deze maand zal niets worden, want te weinig geklust! Hoe bevalt het moederschap?
het moederzijn bevalt echt super... ik hoop dat jij ditzelf ook snel mag meemaken !! zijn jullie wel vanplan om over een tijdje weer terug te gaan naar jou oude omgeving??? hallo amigo.... oh ik woon zelf ook niet zover van haar af... in Brunssum woon ik.. gefeliciteerd met je zwangerschap amigo
Ik zou het liefst wel terug willen, maar dat komt omdat mijn moeder en zusje daar nog wonen en daar heb ik een hele goede band mee. Mn vriend wil ook wel terug, omdat hij de omgeving daar mooier vind. Daar ben ik 't niet mee eens, maar goed! Ik heb hier gewoon een onwijs leuke baan en dat houdt me echt hier! Verder hebben we een leuk huis waar ik erg blij mee ben, maar de overweging om terug te gaan blijft wel. Fairylaughs, dan woon je erg dicht bij mij. Ik woon in Hoensbroek
Ik las toevallig je topic en daar zag ik al dat je uit Hoensbroek komt en nu lees ik dit berichtje van je! Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik zal eens om me heen kijken of er iets in de buurt van Hoensbroek is qwa werk. Mijn vriend zoekt ook een betere baan alleen die is afhankelijk van de fiets en heeft geen diploma's ed. maar heeft nu gesolliciteerd bij een poetsbedrijf. Heeft jou vriend/man wel diplomas e.d. Trouwens jullie hebben we rechts op bijstandsuitkering. Elk mens heeft recht op 't minimum inkomen en als jou vriend/man dmv bankafschriften kan aantonen dat er al een poosje geen inkomen binnen komt, dan moet UWV Heerlen geen probleem gaan maken. Ze zijn idd niet één van de makkelijkste, want toen we hier net kwamen wonen, had mijn vriend ook niets. Ik gelukkig wel, maar had toen nog niet zoveel uren. Ze konen maar aanvullen tot 800,- omdat ik te jong was!! Dat vond ik zo cru.... die 2 tientjes die ik evt te kort zou komen.... Sterkte meid xx
Ik kom officieel ook van hoensbroek.. al woon ik daar nu niet meer (ben een beetje opgeschoven naar Brunssum)
hallo dames! ik heb een nieuw topic geopend met limburgse mama's.. vinden jullie het misschien gezellig om daar te komen mee kletsen? natuurlijk ook voor de mama's to be!