Ik voelde ze pas bij 21 weken omdat beide placenta's aan de voorkant lagen. Dus het hoeft niet zo te zijn dat je het eerder voelt.
Ik heb ook het vermoeden zwanger te zijn van een 2ling teste posi op 3w en 3 dagen. Dit is mijn eerste zwangerschap en heb een flink buikje vind ik zelf(plaats foto erbij) Weten jullie inmiddels meer? Groetjes Samantha
Hoi hoi, Vroeg een dikke buik zegt niks over dat het een tweeling is of niet. ik had ook een dikke buik, ik merkte het al voordat ik de test deed en die deed ik met 3 1/2 week. Met 5 weken een echo gehad en bleek een tweeling te zijn. Maar daar werd ook gezegd, dat heeft niks met een tweeling te maken. De eerste, ongeveer 20 weken is de baarmoeder bij een tweelingzwangerschap net zo groot als bij een eenling, daarna ga je echt verschil merken. Ik ben morgen bv 32 weken zwanger en gister controle gehad, mn baarmoeder is zo groot als bij een zwangerschap van 41 weken. Het zou bv de darmen kunnen zijn, die zetten in het begin op. Groetjes Loes
was ik weer. ik heb de echo gehad en gelukkig is het er 1!! yoepie moet a.s. maandag voor de termijn echo bij de gyn. Het zal wel niet veel verschillen van de laatste echo
pppfieuw!!! ben in verwachting van 1 wondertje... verloskundige vond het ook wel verdacht (met name de dubbele eissprong voelen) en heeft extra goed gekeken...ben wel enigsinds opgelucht hoor