Dag mama's/mama's in spé, Ik heb een vraagje. Of nouja, iets waar ik zelf eigenlijk een beetje mee zit. Ik heb aan de binnenkant van mijn linker onderarm een wat grotere tattoo met bloemen in kleur, en op mijn rechterarm heb ik aan de ene kant een zinnetje staan en aan de andere kant een woord. Nou is er iets waar ik een beetje tegenop zie, om het zo maar te noemen. Er zijn nog steeds genoeg mensen die tatoeages asociaal vinden. Nou gaat dit topic niet over het wel/niet mooi vinden van tatoeages, smaken verschillen (gelukkig) nou eenmaal, maar ik ben een beetje bang dat mensen die mij straks met een kleine zien lopen denken: 'Wat een asociale moeder.' Vanwege mijn tattoo's. Ik ben alles behalve asociaal of ordinair, dus weet niet waarom ik hier dan bang voor ben. Normaal gesproken maakt het me niet echt uit wat mensen denken, maar in dit geval dus wel. Misschien komt het allemaal ook wel door de hormonen Dat kan natuurlijk ook, maar het is iets waar ik toch wel mee zit. Dus een vraagje aan de mama's die ook een tattoo/meerdere tattoo's hebben: hoe hebben jullie dit ervaren en zijn er mama's die dit gevoel herkennen? Alvast hartelijk bedankt!
Ik heb ook tattoo's en net weer een bij laten zetten op me onderarm met de naam van me kleine. Mij interesseert het niet wat andere denken. Tegenwoordig hebben zoveel mensen tatoeages. En word er naar mijn idee veel minder moeilijk over gedaan. Ook de 'nette' mensen hebben tegenwoordig tatoeages. Dus zou me er niet al te druk over maken als ik jou was.. (Je bent wie je bent en als andere dat niet accepteren zijn ze je niet waard)