Mooie kindjes!! Juffie: nog gefeliciteerd! Hoe ik t aangepakt heb.. heel simpel, evi gewoon zoals altijd naar bed gebracht. Slaapzak aan maar dan in t bed ipv campingbed. En ze ging gewoon slapen haha. Eerste 2x alleen in de middag gedaan en dat ging goed, daarna ook de nachten. Ze komt er niet uit als ze wakker is. Bob: aah balen zeg!
@ all yoehoeee ik meld me ook aan Leuk om weer ff te lezen hoe het met jullie gaat ! @ wat een prachtige kids zie ik voor bij komen , wauww. @ zonnestraal wat lijken jouw boefjes veel op elkaar , lief zeg ! @ bob he rot zeg. had gehoopt op beter nieuws voor jullie. dikke knuffel en de duimpjes blijven draaien. @ego Ik heb ook nog een nieuwtje , zal straks even mijn banner aanpassen @ peuterbed Hier een boef die zelf uit het ledikant klom. dus bij zijn tweede verjaardag een peuterbed neergezet. hij had al op vakantie en weekendjes weg in een groot bed geslapen en dat ging goed. Maar boef heeft nu door dat hij eruit kan dus.... we hebben vaak s avonds een strijd. maar gaat steeds beter ! de aanhouder wint hihi.
Whaaaaaaaaaa Kipjes!!! Wat geweldig!! Gefeliciteerd! Hoe voel je je? Zwanger geworden middels ICSI/IVF/TP??
Zonnestraal wat een heerlijke jochies heb jij! Heerlijk die snoetjes van ze, en wat lijken ze veel op elkaar!
Ja ze zijn goed gelukt . En lief en vrolijk! Ze leken echt ontzettend op elkaar!! Maar wordt echt minder, heel bijzonder om te zien! Ik zal 's foto's maken en ze naast elkaar zetten, dan zie je het.
@ ego Nu 11 weken, banner doet t niet. zal vanavond ff nieuwe maken. Voel me nu gelukkig goed. in het begin erg last gehad van misselijkheid en overgeven.
Zo ben bij de hap geweest. Loop dus al te lang rond met een dikke keelontsteking. Alles dik en opgezet incl pus (lekker) nu antibiotica. Hoop dat t snel werkt...
Zonnestraal; ja we krijgen nu een jongen! Moest eerst even wennen en schakelen (nu alles blauw/grijs etc) ipv roze.. Nu druk met babykamer bezig. Wordt weer super mooi!