Hoi allemaal Ik ben een jonge moeder van 27 van drie meiden. (6 maanden, 2,5 jaar en eentje van 6) Werk als freelance creatief, schrijver en ben ondernemer. Heb mijn eigen kinderlabel en webwinkel. Het is ontzettend leuk maar ook soms wel lastig. Het is dat mijn kinderen makkelijke slapers zijn en op tijd naar bed gaan zodat de avond uren mijn werkuren zijn. Mijn twee jongste gaan niet naar een KDV omdat het gewoon veel te duur is. Overdag werken vind ik lastig thuis en een eigen kantoor heb ik niet. Zijn er nog meer ondernemende moeders hier of die van plan zijn om zelf iets op te bouwen? Lijkt me leuk om te kletsen en te sparren. Groetjes
In de toekomst zou ik ook heel graag iets voor mezelf willen beginnen. Een klein eigen boutique. Maar helaas kan het op dit moment niet en mijn dochter is zoiezo een moeilijke slaper en daarnaast heb ik een partime baan.
Ja ik! Ik ben grafisch ontwerper en heb een webwinkel met geboortekaartjes. Ook ik heb 3 kinderen, 5,5 bijna 3 en 9 maanden. Ik heb een hele lieve schoonmoeder die elke week 1,5 dag oppast. En mijn man is 1 dag thuis. Maar eigenlijk altijd tijd te kort, haha! Ik vind het soms ook lastig, maar het is tijdelijk. Uiteindelijk gaan de kinderen allemaal naar school!
Hier drie meiden in dezelfde leeftijd en zelf 25. Zou ook graag iets willen opzetten voor mezelf of eindelijk eens van de boeken die ik aan het schrijven ben af maken, maar op het moment is het zo druk dat er weinig uit mijn handen komt wat dat allemaal betreft.
ik ben van plan binnenkort een onderneming te beginnen. Loop ook tegen het feit aan dat er de eerste periode niet genoeg binnen zal komen om oppas te regelen. En dan heb ik ook nog een heel gevoelig meisje die enorm snel weer wakker is. Leuk om dus mee te babbelen.
Ik ben trouwens 33. Ik ben meteen voor mezelf begonnen toen ik van de kunstacademie af kwam. Ik was toen 3 maanden zwanger van onze eerste zoon. De webwinkel ben ik eind 2011 begonnen. Dat had een hele tijd nodig om bekendheid te genereren. Dat gaat nu steeds beter! Het is soms een hoop geregel als er een kindje is geboren en het geboortekaartje af moet! Maar het is ontzettend leuk!