Zijn de babyproof schoentjes van Shoesme ook geschikt voor buiten? Ze zijn volgens mij namelijk niet waterdicht, of wel? Ik vind de meeste zooltjes nog zo stug, maar nu ze zo aan het oefenen is denk ik dat we er binnen 2 maanden of zo toch wel aan moeten... Het is dan nog wel zomer, maar het is toch wel handig als ze waterdichte schoentjes heeft, of niet? Zijn er nog meer van die hele soepele zooltjes die wél beter buiten kunnen? Ik vond die van de Scapino allemaal erg stug... (daar heb ik toevallig van de week even gesnuffeld).
Volgens mij zijn ze officieel niet geschikt voor buiten, maar ik laat mn dochtertje er wel buiten mee lopen.
Wij hebben ze gekocht, juist voor buiten. Iets meer aan de voet dan een slofje en weer wat minder dan een schoentje. Perfect voor de eerste metertjes
Oh kijk, dus toch ook voor buiten? En zijn ze dan ook waterdicht? Of dat niet? Ik heb ook ooit van die regenlaarsjes gekregen. Die kunnen we dan natuurlijk ook aan doen
Ik heb ze ook gewoon voor buiten gebruikt, hoor. En best veel! De zooltjes zijn van rubber en de rest van leer, dus die kunnen ook best tegen een beetje water Succes met de eerste "wandelingen", hihi
Hier hebben we het wel gebruikt voor buiten, maar moet er bij zeggen dat hij toen nog niet zo goed liep. Dus af en toe naar de auto lopen buiten (10 stapjes dus). De zool is ook vrij dun dus steentjes enzo voelen ze er wel doorheen. Ook slijt de zool vrij snel omdat deze dun is. Hoe lang loopt je kindje al?
Hier ook shoesme gekocht als eerste schoentjes deze Bekijk bijlage 84520 En hier zeiden ze in de winkel dat het perfecte schoentjes zijn om de eerste stapjes mee te zetten en dus te leren lopen. En ze zijn idd waterdicht. Daarintegen zijn slofjes dat weer niet, dit zit zeg maar tussen een slofje en een schoen in.
Hier ook shoesme en bevalt erg goed! Jayro doet nu 4-5 stappen los en we zijn veel buiten in de tuin of in het park of speeltuin en dan vind ik blote voeten ook niet zo'n succes en dan is dit net lekker aan z'n voeten. En waterproof? Nou ja het is leer dus het kan vast wel wat hebben, of ze doorlekken.. ja.. misschien wel, maar wil je er echt meters mee door plassen gaan stampen dan?
Nee hoor, ik wilde niet per sé door het water lopen Mijn dochter loopt nu sinds 2 weken hier en daar een pasje, maar de laatste dagen soms ook echt een heel stukje door de kamer (5/6 stapjes?). Daarbij ben ik heel trots dat ze nu sinds een paar dagen ook zelfstandig kan opstaan, zonder zich vast te houden!!! Ik weet helemaal niet hoe snel het zal gaan, maar over 2 weken gaan we een weekendje weg, en wie weet kan ze dan al een stukje stappen over het park. Maar toen zat ik dus te bedenken, wat dan aan haar voetjes? Ik kan geen andere "open" schoentjes vinden met een flexibele zool, dan deze! Of ze deze zomer al echt veel buiten zal lopen is de vraag, maar voor die ene keer misschien hier of daar hoeft ze eigenlijk nog geen hele zware harde schoenen. Ik heb wel slofjes met anti-slip, maar dat vind ik dan weer zo warm... Nou ja, dit was dus mijn ideale tussenweg, dacht ik, tot ik dus ergens zag dat ze eigenlijk voor binnen waren... Vandaar mijn vraag! Ik ga nu eens even op internet snuffelen, want wie weet is dit toch wel een idee voor de komende tijd! Dan kunnen we in de herfst ofzo wel echte schoenen gaan kopen! Überhaubt een zoektocht, leuke, flexibele, goede schoentjes in maat 18
Oh ja, en ze loopt dus inderdaad wel aan de hand mee ja... Maar dat kan dus nu nog niet echt buiten de deur, want dan loopt ze op blote voetjes...