De menstruaties zijn voorbij, de meesten gaan voor een broertje of zusje voor hun mooie engeltjes en eventuele eerdere broertjes of zusjes!
Zeker een mooie titel! Veel foto's van Ruben staan op de site (zie handtekening) en eventueel andere wil ik wel prive sturen.
Wat een mooie foto's. Heb met tranen in mijn ogen je foto's bekeken. Jullie hebben op een mooie manier afscheid van jullie lieve zoontje genomen..
Dank jullie wel meiden! Ik ben blij met de site daar schrijf ik in het dagboek veel van me af. Trouwens nieuw topic doet blijkbaar goed want mn menstruatie begonnen. Heel dubbel maar toch ook fijn dat je lichaam weer werkt na alles.
Mooie titel! Ik dacht; ik ga ook maar even mee. Ik had mn vraag ook nog op het andere topic gesteld, maar misschien mag ik hem nog een keer stellen; zijn er meer van jullie nog in afwachting van de uitslag en dat er mogelijke herhalingskansen zijn? Of heeft iemand hier wel eens mee te maken gehad? Ik probeer er positief in te staan, maar soms ben ik wel eens bang dat het nooit goed komt...
@Snoopy; haha waar een nieuw topic al niet goed voor is @Hoop; ik heb vorige week de uitslagen gekregen, maar hier is niks uitgekomen. Hierdoor is de kans op herhaling bij ons erg klein. Ik kan me voorstellen dat je erg bang bent dat het nogmaals gebeurd. Wanneer hebben jullie een afspraak staan voor de uitslagen?
Hallo dames, ik ben d'r ook! Zo zeg de 1e menstruatie is inderdaad behoorlijk heftig! Heb het gevoel dat ik leeg loop.... @hoop Onze Bram had Anencefalie (open schedeltje) hierdoor had hij sowieso geen overleving kans... Maar kans op herhaling is er haast niet, ze hebben hem nagekeken na de bevalling of er verder geen afwijkingen waren, als dat zo was kon het bij een syndroom horen en was de kans ook herhaling groter, maar gelukkig was dit niet zo. Eigenlijk is het bestempeld met domme pech! Maar doordat onze kans wel iets verhoogd is op een open schedeltje of rugje, slik ik nu wel een verhoogde dosis foliumzuur en krijgen we extra controle (echos) in het ziekenhuis bij een volgende zwangerschap. Over het foliumzuur, dat heb ik de vorige keer natuurlijk ook geslikt, al vergat ik het wel eens... we zijn 10 maanden bezig geweest... maar ik denk wel eens als ik het niet had geslikt was het misschien nog erger geweest en wel een miskraam geworden in een vroeger stadium.... wat 'minder erg' was geweest... ze waren in het ziekenhuis ook verbaasd dat de zwangerschap al zover was gekomen... meeste gevallen resulteren nl in een miskraam... Maar goed ik slik nu heel trouw de hogere dosis om het helemaal te voorkomen!
Mooie titel inderdaad! @Snoopy, van dat je menstruatie is begonnen, is toch een teken van je lichaam denk ik maar toch @Hoop, wij hebben morgen de afspraak en ik kan op google niet veel vinden over veel wendingen in de navelstreng, dus de kans op herhaling? geen idee, hoop morgen veel vragen beantwoord te krijgen.. @amy, ik zal je zo even mailen.
Oh ja over foto's ik wil ze ook wel laten zien en ben ook benieuwd naar jullie mooie kindjes .... kan dat via een pb? @snoopy Haha wat goed dat het nieuwe topic je menstruatie opgeroepen heeft!
@ML82, ja het is erg he! Was ook de eerste nacht alleen bezig met schone kleding aan te doen, daarna was het vrij snel wel 'normaal' We kunnen over heel veel dingen piekeren (doe ik ook) en word er alleen maar neerslachtiger van.. Ik probeer om het niet te doen..tis niet makkelijk, maar anders ga ik mezelf alleen maar verwijten maken. Is iedereen al aan de foliumzuur die voor een 2/3/4de wil gaan? Aan de ene kant denk ik van ik wacht nog even de arts morgen af..
Ik ben sinds 3 weken weer begonnen met foliumzuur. Hopelijk kunnen we gauw zeggen dat Elyne* een grote zus wordt.. Ik zal nu naar mijn werk, even twee uurtjes werken.
Snoopy; en waar je blij mee kan zijn he, met een menstruatie ik sprong destijds een gat in de lucht haha, nu word ik er allemaal hartstikke chagerijnig van Hoop: Bij ons is ook niks uit de uitslag gekomen. Vind het moeilijk, omdat je nu niet weet wat het geweest is, en ik de volgende keer niks weg kan strepen zeg maar... Mangoo; bedankt voor de mooie foto's van Stijn! ♥ Als er meiden zijn die nog foto's van Quincy willen zien, dan eventjes mij een pb'tje sturen met je mailadres..
oh haha, zie nu dat er ook een bladzijde 2 is foliumzuur; ik had nog 2 strips met Zwangervitamines van Dagravit liggen, die ben ik 2 weken na bevalling weer gaan slikken. Had me toen ineens bedacht dat daar natuurlijk ook foliumzuur in zit, en ik dat wel weer nodig heb. Ze waren nu op, heb nu gewoon foliumzuur gekocht. Zhilla, hoe bevalt het werken? Ik ga vanaf morgen weer 2 uurtjes in de ochtend beginnen! Jayden blijft nog niet op school over, dus kan ik hem tussen de middag weer ophalen. Volgende week ga ik ma-di-do ook 2 uur in de ochtend werken, vanaf de week erop gaat hij overblijven en ga ik het proberen op te bouwen.
ik ben wat aan het proberen, heb een privéclub opgestart, als het goed is krijgen jullie daar uitnodiging van binnen? daar kunnen we ook privé albums in maken volgens mij, kan je daar een mooie foto van je kindje in plaatsen als je dat wilt
Volgens mij werkt het wel Amy! Heb mezelf net toegevoegd. Zal daar wel wat foto's plaatsen. Het zijn alleen foto's met mutsje op, ivm met zijn open schedeltje,dat ziet er voor buitenstaanders niet zo prettig uit... en zijn ogen puilen uit, dat zijn net kraaltjes zoals bij een teddybeer.... (eerst waren ze doorzichtig, maar later liepen ze vol bloed en werden ze zwart...) Wat een mooi meisje zeg Amy! Kon gewoon zien dat ze wat op jou leek! Met hoeveel weken is ze ook alweer geboren? Sorry ben het even en kwijt....
Oh je kunt alleen foto's toevoegen uit je albums hier, dus die moet je dan eerst aanmaken, wel om denken dat je deze ook prive zet als je niet wilt dat iedereen ze ziet!