Mama's van mooie engeltjes!

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Amy82, 18 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ML82

ML82 Niet meer actief

Oh Amy wat vind ik dit jammer voor je! Dikke knuff voor jou... geef de moed niet op! Is het misschien niet iets om toch hulp te zoeken nu je het steeds moeilijker krijgt? Die down stemming/stress is natuurlijk ook niet bevorderlijk voor het zwanger worden... he meid, ik gun het je zo!

Ik vind het eigenlijk ook wel heel fijn om in de club verder te schrijven!!

Vivian is daar nog alleen nog geen lid denk ik? maar dat valt vast te regelen ;)

Ga daar nu even lezen.

2. Mangoo

Mangoo Actief lid

23 sep 2009
    464
    0
    0
    Bussum NH
    @Amy, ach meid leef echt met je mee! Wat is het leven toch oneerlijk dan he :(

@Zhilla, ja was heerlijk weer :)
    Goed dat je je werk weer opbouwt, komen we toch weer een beetje in het normale ritme..
    Leuk dat je naar de kerstmarkt gaat, staat ook nog op mijn to-do lijstje :D

@Snoopy, nee het besef is er nog steeds niet hoor (misschien ook een beetje zelf bescherming?????)
    Sterkte in het zh!!

3. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ Zhilla: Haha, ja, ik ben ondertussen al een paar keer in bad geweest, heerlijk! Vorige week ben ik voor het eerst weer halve dagen gaan werken. Op woensdag en vrijdag niet, dan ben ik altijd al vrij. Deze week probeer ik tussen de 5 en 6 uur per dag te werken en volgende week zou ik het liefts weer 8 uur per dag werken. Maar moet even kijken of me dat gaat lukken. Ze zijn op m'n werk gelukkig heel begripvol :)

@ Snoopy: Ja, je kan het maar beter rustig aan doen. Lijkt me ook best wel een drempel om weer de mmm in te gaan.
    Hoe was het vanmorgen in het ziekenhuis?

@ mangoo: Ik snap best dat je na zo'n les bodypump spaghetti-armen hebt, haha!! Na een half uurtje squashen lag mijn tong ook echt op de grond!!
    Ohh.... en zelfbescherming is in onze gevallen denk ik helemaal niet erg en heeeeeeel logisch. Alhoewel een roze wolk natuurlijk wel heel fijn zou zijn!

@ amy: wat jammer dat je ongesteld bent geworden...... het is zo makkelijk om dan te zeggen, hopelijk volgende ronde wel raak, maar we moeten gewoon blijven hopen! XXXXXX

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Meiden mijn verhaal staat weer op de site. Wil je het ww moet je maar even een pb sturen.

5. Zhilla

Zhilla Actief lid

2 apr 2012
    303
    0
    16
    Ik werk fulltime
    Leeuwarden
    Ook hier nog even een berichtje..

Ik heb net het weekendje weg geboekt. We gaan lekker een weekendje naar Düsseldorf, lekker naar de kerstmarkt. Vorig jaar zijn we hier ook geweest en toen hebben we nog niet alles gezien. Je kan er ook lekker shoppen, dus twee vliegen in één klap ;)

@Vivian; gelukkig zijn ze erg begripvol op je werk. Hoe gaat het deze week met het aantal uren wat je werkt? Ik werk nu 22 uur, dus vijf en half uur per dag, maar ben dan in de middag ook erg moe.

@Mangoo; Body pump is inderdaad erg zwaar.. Voor de eerste paar keren. Ik kon na de eerste keer body pump niet eens goed met mijn muis werken achter de computer :p
    Heb je het ziekenhuis al gebeld of wacht je daar eerst nog mee?? Kan me zo goed voorstellen hoe je je nu voelt. Aan de ene kant ben je dolgelukkig dat je zwanger bent, maar aan de andere kant wil je je zelf beschermen dat je niet te enthousiast word omdat je denkt dat het nog mis kan gaan..

@Snoopy; het is dus niet zo raar dat alles nog in dozen staat :p Ik ga vanmiddag maar eens beginnen op zolder te kijken wat ik kan uitpakken..
    Wanneer zouden jullie precies uitgerekend zijn? Ik denk dat het wel fijn is als je er dan even tussenuit gaat, al is het maar een weekend.

Wij hebben geboekt via hotelspecials.nl , mooie hotels en niet erg duur.

Ik heb ook gereageerd op in ons clubje :)

6. Hoop1980

Hoop1980 Actief lid

6 aug 2012
    124
    0
    0
    Ik ook! Verhaal in het clubbie! Kan Vivian daar al in?

7. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ hoop: Nee, ik kan er nog niet in! Weet ook niet welke club?

@ zhilla: Heerlijk een weekend weg.... genieten!!
    Met het werken gaat het goed! Ik ben sowieso een parttimer..... op woensdag en vrijdag ben ik vrij. Deze week werk ik tussen de 5 en 6 uur per dag.... gaat goed. Volgende week wil ik proberen volle dagen te werken. Ik ben net als jou in de middag dan ook erg moe..... maar dat wist ik vantevoren, dus probeer in die middagen en avonden dat ik werk niet teveel af te spreken (lukt niet altijd hoor, vandaag bijvoorbeeld ook niet, haha!).

@ allen: hoe gaat het met de anderen hier?

@ hier: Vandaag tot 15:00 werken.... dan gezellig een koppie thee drinken bij m'n ouders (heb m'n moeder al een tijdje niet gezien) en dan vanavond vrienden op visite.

8. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Vivian ik denk dat je Amy82 even een berichtje moet sturen want nu mis je best veel omdat we bijna alleen nog daar schrijven.

9. ML82

ML82 Niet meer actief

Amy82, hoe gaat het nu met je? Hebben al een tijdje niks van je gehoord.... hoop dat alles goed met je gaat.... of heb je het erg zwaar? We zijn er hier ook voor je hoor... van je af schrijven kan alleen ook al helpen....

10. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Ben ik weer! Ben eventjes niet op ZP geweest. Was er even teveel mee bezig enzo, denk moet even afstand nemen.. en dat is wel gelukt geloof ik haha.

Menstruatie was deze keer anders. Hij was korter dan vorige keren, en minder hevig. Dus ik hóóp eigenlijk, dat mijn lichaam weer een beetje oude ritme aan het oppakken is! Ik heb wel voor komende woensdag een afspraak gemaakt bij mijn gyn. Gewoon even praten over alles. En ik hoop eigenlijk dat hij een cyclus mee wil kijken. Ik weet niet eens of ik wel een eisprong heb. En ik ben laatste 2 keren steeds 8 dagen na positieve ovutest ongesteld geworden, dat is ook niet goed. Maar ik ben in elk geval wel weer wat positiever.

Mangoo, jij alweer bijna 6 weken, heerlijk!

Vivian, ik zal je even toevoegen op de club!!

11. Mangoo

Mangoo Actief lid

23 sep 2009
    464
    0
    0
    Bussum NH
    Amy, 'fijn' je weer te spreken!

Het is goed om af en toe idd wat afstand te nemen, ik probeer ook om neit te vaak te kijken/lezen.

Fijn dat de gyn met je mee gaat kijken wb je cyclus, dan kom je wel te weten hoe en wat.

En idd alweer 6 weken...tijd gaat snel

12. J10

J10 Actief lid

14 okt 2012
    249
    0
    0
    Hey dames,

Ik heb enkele van jullie al op andere topics gesproken/gelezen, en vvoel veel herkenning in jullie verhalen.
    Misschien verkeerd geformuleerd maar het doet me goed om te lezen hoe meiden die in dezelfde situatie zitten met de waan van de dag omgaan.
    Is het goed als ik ook met jullie meelees en meeschrijf?

Ow, even kort mijn verhaal,
    1 oktober ben ik bevallen van mijn zoontje A* met 22 wk en 4 d. Wij hebben hem met pijn in ons hart eerder moeten laten komen ivm een erstige hartafwijking. A* is ons eerste kindje, en heeft ons weer een hele andere kant van het leven laten zien. Grote blijdschap en intens verdriet.

13. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    J10, ik stuur je even een berichtje!

Deel Deze Pagina