Hey Meiden! Ik kan eindelijk weer op zp is ons onderwerp gesloten en alles vanaf begin september is weg.... Dus bij deze een nieuw topic geopend! Hoe gaat ie met jullie?
Goed he! Alleen erg jammer dat we nu alles kwijt zijn.... Bij deze nog een keer... Mink gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!!!
O ja natuurlijk want dat is weg....... MINK, HAAN EN ZOE VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON EN BROERTJE!! STEF
Denk overigens dat de rest ons nog niet gevonden heeft?! Maar dat komt vanzelf. Ik ben al 2 dagen niet erg misselijk dus ik ben heeeeeel blij Gisteren zelfs weer een beetje in het huishouden gedaan. Had ik de vloer netjes gedweild.....piest de hond binnen. GRRRRR ach, het beestje kon er niets aan doen. Hij had zich keurig gemeld maar hij was pas buiten geweest dus ik had zijn melding genegeerd.
Oei ja das ook niet zo slim he...maar dan is het nog vervelend...heb je net alles gedaan piest ie binnen.... Ik moet nog stofzuigen en dan is beneden alles klaar. Dan boven nog was opruimen en dan is alles gedaan! Ik ben ook aan het wachten op mijn nieuwe telefoon...die komen ze tussen 12 en 16 brengen...altijd fijn die bezorgtijden.... Ik heb het op onze Hyves gezet dus ga ervan uit dat ze ons zo gevonden hebben....miss ff een berichtje rond doen...ik ga ff kijken!
JEEJ!! Ik kom er ff niet uit hoe ik via de hyves een groepbericht kan sturen dus hoop dat ze ons zo vinden...
Komt vast wel goed met onze vindbaarheid Ohhh leuk een nieuwe foon. Welke? En idd die bezorgtijden zijn altijd zooooo fijn. Ik heb ook wel eens dat ik een hele ochtend thuis blijf voor een pakketje en dan komen ze net als ik 5 min. weg ben om de hond uit te laten of zo.
De HTC Wildfire.... nog nooit een HTC gehad maar deze Samsung die ik nu heb ik flut... HTC - Products - HTC Wildfire - Overview
Ow nu zijn we ook de poll enzo kwijt....hmmzz lekker hoor ZP En ik had aangegeven dat ik wel buddy wil zijn van iemand!
Ja hoop dat ie ook fijn is. Heb nu de Samsung Pixon M800 maar hij valt regelmatig uit en krijg niet alle telefoontjes door of het gesprek valt weg. Ook komen niet alle verstuurde smsjes aan en laatst heeft iemand voicemail ingesproken en heb ik nooit ontvangen en kan t ook niet terug vinden...en heb em pas sinds december....maar goed ik krijg vandaag mijn nieuwe. Ben benieuwd!!
Hoi kippies, ik heb jullie gevonden hoor!!! We staan alleen nu bij algemene clubs en niet meer bij zwanger worden clubs, misschien dat de rest het daarom nog niet gevonden heeft? Ik heb meteen een leuk nieuwtje: vandaag een posi test!!! Ik was donderdag niet lekker geworden op werk; erg misselijk en flauw gevallen en toen ook al een licht posi test, maar vandaag op NOD een vette posi test! Spannend allemaal weer!
Hey dames, er zijn 2 topics geopend. De andere in "zwanger worden" waar we altijd zaten, nu kletsen we gesplitst op 2 plaatsen Hier is het andere topic; http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/229962-klachten-na-eisprong-deel-4-sksb.html