Mama's uit Utrecht

Discussie in 'De mama's' gestart door zonnetje1986, 20 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje1986

zonnetje1986 Actief lid

17 feb 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn er leuke gezellige mama's of to be die gezellig willen kletsen??

2. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Ja, ik! Zie dat je even oud bent als mij, kom ook uit '86. Woon je in Utrecht stad? Ik in Nieuwegein.

3. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik woon in bilthoven. :)

4. Mams26

Mams26 Actief lid

8 jun 2012
    410
    0
    0
    Regio Utrecht
    Hier ook een mama uit Nieuwegein!

5. daantje034

19 dec 2012
    55
    0
    0
    momenteel zo weinigmogelijk :)
    omgeving utrecht
    hallo hier omgeving groenekan

6. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Hier ook Utrecht!

7. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    En een dochtertje van bijna 16 maanden, echt een schatje. Ben zelf 24 jaar en werk parttime.

8. Mams26

Mams26 Actief lid

8 jun 2012
    410
    0
    0
    Regio Utrecht
    Ik heb een zoon van net 5, en nu zwanger van 2 jongens! En werk ook parttime als huishoudelijke hulp bij ouderen thuis.

Ben zelf 27 jaar.

9. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ik kom uit Hilversum, in de buurt dus... En heb ook een tweeling mams26!

10. Mams26

Mams26 Actief lid

8 jun 2012
    410
    0
    0
    Regio Utrecht
    Oh das toevallig! Heb je nog tips/trucs? Ben als de dood.voor de bevalling, ook al is die hopelijk pas over 8 weken! Het gaat me ineens veel te snel!

11. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    De bevalling was hier heeeel gemakkelijk, makkelijker dan die van mijn jongste dochter. Mn vliezen braken snachts maar had geen weeen, kreeg om 10 uur smorgens infuus, half elf eerste wee, 12.51 uur is mijn dochter geboren in hoofdligging, en 12.56 is mijn zoon geboren in stuit. Gewoon een vaginale bevalling dus en zonder pijnstilling. Super goed te doen. Tips; inbakeren, en een automatische schommelstoel. Als je de ene voedt, kan de ander in de schommelstoel en andersom. Kids zijn toch wat onrustig tijdens voedingstijd, maar in de schommelstoel worden ze lekker rustig en kan je de ander ook rustig voeden. Heb je verder vragen, pb me dan even... Heb vast nog wel wat tips;)

12. Do1980

Do1980 Actief lid

4 mrt 2012
    349
    1
    0
    NULL
    NULL
    niet uit Utrecht zelf, maar uit Kamerik net boven Woerden. Ben net moeder geworden van onze 2e dochter. Ze is nu 6 weken oud en mijn oudste is volgende maand 2 jaar oud :)

13. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ik kom uit IJsselstein, vlakbij Nieuwegein:D

Ik ben mama van 3 kids, mijn jongste is nu 12 weken oud:)

14. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik kom uit Zeist en heb een dochtertje van 11 weken oud. Helaas is de papa van m'n dochter overleden en doe ik alles alleen.

Heb dan ook geen vrienden/vriendinnen in de omgeving, dus lijkt me wel leuk mensen te leren kennen!

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik verplaats het topic overigens naar "de mama's".

16. Mams26

Mams26 Actief lid

8 jun 2012
    410
    0
    0
    Regio Utrecht
    Hallo en welkom andere mama's!

Babii, ik heb je verhaal al meerdere keren gelezen, ik vind je een enorm sterke vrouw en heb ongelooflijk veel bewondering voor je! Gaat alles goed met jullie meisje en met jou?

Mm7, dank voor de tips! Electrische schommelstoel heb ik nog niet, maar zal eens op marktplaats gaan speuren!

Iedereen fijne dagen gehad?

17. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ja heb heerlijke dagen gehad. Helaas zat hubbie in de nachtdienst waardoor hij pas 's middags zijn bed uit kwam. 1e Kerstdag hadden we vanaf eind middag een huis vol visite met naaste familie en hadden we een broodbuffet gemaakt met allerlei salades en borrelhapjes.

Gisteren gewoon een lekker dagje met ons 5jes thuis en hebben we 's avonds lekker gefondued:D

En jullie??

18. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Oops, hele topic vergeten :$

Hey, nog een Nieuwegein-ster! Welke wijk? En IJsselstein is ook dichtbij, al ken ik IJsselstein niet heel goed. Enigste wijk waar ik van gehoord heb is Zenderpark, maar ken ik niet inhoudelijk. Leuke wijk lijkt mij trouwens, Zenderpark.

Hier waren de feestdagen rustig verlopen. Kerstavond zijn schoonouders en zwager geweest. Chinees gegeten.

Eerste kerstdag waren wij bij mijn ouders. 5 gangen dinner gehad. De oudste heeft rustig aan tafel gezeten 2 uur lang!!! Super trots op hem. Het eten was ook heel lekker.

Tweede kerstdag met zijn viertjes beleefd, gegourmet. Al met al gezellige kerstdagen gehad dus.

Hoe was jullie kerst?

19. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Hey mensen uit de buurt, gezellig zeg :D
    Hier eentje uit Lopik bouwjaar 1988, baby is nog onderweg.
    Zitten hier veel (bijna) leeftijdsgenootjes, dacht dat ik redelijk jong moeder ben maar jullie hebben er zelfs al meerdere, dit wordt mn eerste :cool:

20. Mams26

Mams26 Actief lid

8 jun 2012
    410
    0
    0
    Regio Utrecht
    Hier uit doorslag! En jij? Ijsselstein ken ik ook aardig, vooral vanaf het stappen en vrienden van vroeger!

Hier kerstavond bij schoonouders indisch vreetfeest gehad, 1e kerstdag met ons 3tjes, en 2e kerstdag bij schoonzus en zwager weer gegourmet!

Aanstaande zondag even lekker een nachtje hotel met ons 3en en schoonouders, echt zin in! Even een mini vakantie voor de twins geboren worden!

Deel Deze Pagina