Ja, ik! Zie dat je even oud bent als mij, kom ook uit '86. Woon je in Utrecht stad? Ik in Nieuwegein.
Ik heb een zoon van net 5, en nu zwanger van 2 jongens! En werk ook parttime als huishoudelijke hulp bij ouderen thuis. Ben zelf 27 jaar.
Oh das toevallig! Heb je nog tips/trucs? Ben als de dood.voor de bevalling, ook al is die hopelijk pas over 8 weken! Het gaat me ineens veel te snel!
De bevalling was hier heeeel gemakkelijk, makkelijker dan die van mijn jongste dochter. Mn vliezen braken snachts maar had geen weeen, kreeg om 10 uur smorgens infuus, half elf eerste wee, 12.51 uur is mijn dochter geboren in hoofdligging, en 12.56 is mijn zoon geboren in stuit. Gewoon een vaginale bevalling dus en zonder pijnstilling. Super goed te doen. Tips; inbakeren, en een automatische schommelstoel. Als je de ene voedt, kan de ander in de schommelstoel en andersom. Kids zijn toch wat onrustig tijdens voedingstijd, maar in de schommelstoel worden ze lekker rustig en kan je de ander ook rustig voeden. Heb je verder vragen, pb me dan even... Heb vast nog wel wat tips
niet uit Utrecht zelf, maar uit Kamerik net boven Woerden. Ben net moeder geworden van onze 2e dochter. Ze is nu 6 weken oud en mijn oudste is volgende maand 2 jaar oud
Ik kom uit Zeist en heb een dochtertje van 11 weken oud. Helaas is de papa van m'n dochter overleden en doe ik alles alleen. Heb dan ook geen vrienden/vriendinnen in de omgeving, dus lijkt me wel leuk mensen te leren kennen!
Hallo en welkom andere mama's! Babii, ik heb je verhaal al meerdere keren gelezen, ik vind je een enorm sterke vrouw en heb ongelooflijk veel bewondering voor je! Gaat alles goed met jullie meisje en met jou? Mm7, dank voor de tips! Electrische schommelstoel heb ik nog niet, maar zal eens op marktplaats gaan speuren! Iedereen fijne dagen gehad?
Ja heb heerlijke dagen gehad. Helaas zat hubbie in de nachtdienst waardoor hij pas 's middags zijn bed uit kwam. 1e Kerstdag hadden we vanaf eind middag een huis vol visite met naaste familie en hadden we een broodbuffet gemaakt met allerlei salades en borrelhapjes. Gisteren gewoon een lekker dagje met ons 5jes thuis en hebben we 's avonds lekker gefondued En jullie??
Oops, hele topic vergeten Hey, nog een Nieuwegein-ster! Welke wijk? En IJsselstein is ook dichtbij, al ken ik IJsselstein niet heel goed. Enigste wijk waar ik van gehoord heb is Zenderpark, maar ken ik niet inhoudelijk. Leuke wijk lijkt mij trouwens, Zenderpark. Hier waren de feestdagen rustig verlopen. Kerstavond zijn schoonouders en zwager geweest. Chinees gegeten. Eerste kerstdag waren wij bij mijn ouders. 5 gangen dinner gehad. De oudste heeft rustig aan tafel gezeten 2 uur lang!!! Super trots op hem. Het eten was ook heel lekker. Tweede kerstdag met zijn viertjes beleefd, gegourmet. Al met al gezellige kerstdagen gehad dus. Hoe was jullie kerst?
Hey mensen uit de buurt, gezellig zeg Hier eentje uit Lopik bouwjaar 1988, baby is nog onderweg. Zitten hier veel (bijna) leeftijdsgenootjes, dacht dat ik redelijk jong moeder ben maar jullie hebben er zelfs al meerdere, dit wordt mn eerste
Hier uit doorslag! En jij? Ijsselstein ken ik ook aardig, vooral vanaf het stappen en vrienden van vroeger! Hier kerstavond bij schoonouders indisch vreetfeest gehad, 1e kerstdag met ons 3tjes, en 2e kerstdag bij schoonzus en zwager weer gegourmet! Aanstaande zondag even lekker een nachtje hotel met ons 3en en schoonouders, echt zin in! Even een mini vakantie voor de twins geboren worden!