Ben in DLD nog niet naar de kapper geweest, steeds zo gepland dat het in NL of ander land was Moet er toch een keer aan geloven, heb dooie puntjes. Voelt altijd heerlijk he mamasuus, kan ook altijd zo van dat fris geknipte gevoel genieten. Dierentuin altijd leuk loesje! Wij gaan 5uurtjes rijden naar m'n broer in NL, later bij mn nichtje overnachten. Ze haalt kruidvat 2voor5 testen voor me, dus als het volgende week goed voelt, kan ik eventueel goedkoop testen Ze neemt ook foliumzuur mee dus hoef ik geen Folsäure meer te zoeken haha, weet iig voor de toekomst hoe het heet! Hier verder weinig nieuws!
echt zoeken hoeft ook niet hoor haha je moeth et bij apotheek halen ovet het algemeen dus dan is het toch gewoon vragen. mijn ervaring is dat dld goedkoper is hoor met kapper. ik heb lang haar en doe altijd knippen verfen met 2 of 3 kleuren. en wenkbrauen en wimpers verfven en ben 70 euro kwijt. dat red ik niet in nederland....
Oeoehhh kapper, daar moet ik ook nodig weer naar toe! Ben net voor de jaarwisseling geweest en het wordt nu toch echt de lang. De oudste "mag" ook wel weer, dr pony hangt in dr ogen Wanneer ik alleen ga, doe ik wassen/knippen/modelfohnen en daarnaast wenkbrauwen epileren en wimpers verven. Heerlijk! Maar ja dat is dus ook alweer een maandje of 4 geleden, als het er geen vijf zijn Zwangerschapstesten vond ik maar moeilijk te vinden in Duitsland, of je haalt ze bij de apotheek. Maar heb ze ook gezien bij de Kaufland, durf alleen niet te zeggen hoe duur ze waren. Mja ik werk in NL, dus Kruidvat-en genoeg op de reis naar huis wanneer er een test nodig was. Owh Amona, ik gebruikte gewoon die zwangerschapsmultivitamine van de kruidvat, daarin zit meteen alles wat je nodig hebt om zwanger te worden, wanneer je zwanger bent en wanneer je borstvoeding geeft...... en die is ook niet heel erg duur. Nou mn verkoudheid schiet nog niet echt op.... doe anders niets als snotteren en proesten. En sinds vanochtend ook wat kriebelhoest... en mn stem doet weer raar.... dus ben bang dat ik één dezer dagen weer zonder stem zit Beetje lastig in een klantendienstfunctie. Naja, alleen vandaag nog werken en dan is het weer drie dagen weekend. Oh ja, zaterdag Kinderkleidungbörse.... ik sta er weer met kinderkleding. Heb mn stiefje beloofd om ook nog even rond te kijken voor kleding voor haar zoontje. Ze zitten in de "budgettering" dus geen geld "over".
Jeetje kapper is ook niet duur bij jullie, moet ik het toch maar eens proberen. Laatste keer was oudjaarsdag dus het wordt wel weer tijd! Hoe is het met je stem Hopmarjanneke? Het is alweer donderdag, vreselijk zin in het weekend Manlief gaat m'n broer en z'n vrouw en hun 3 kids voor het eerst ontmoeten, en later ook m'n nicht maar das minder spannend op de 1 of andere manier
@zwangerschaptest. gewoon cbij de schlecker voor 4 of 5 euro per stuk geloof ik valt dus ook wel mee hoor. maar als het ff kan zou ik idd die van de kv halen. @hopmarjanneke ook je stem al kwijt hihihi had ik vorige wk. ons mannek dinsdag en nu is ie heel erg ziekjes vannacht was hij aan de beurt met spugen en hoge koorts ook nog hij ligt nu al 4 uur in bed ga hem zo ophalen moeten weer naar arts toe. is zo zielg. kleiderborse hihihi sta dr ook vaak. al hebben we vorige wk 1 afgezegt ivm drukte. en die van 17 mrt waar ik heen zou heb ik ook al afgezegt. omdat manlief dus binnenkort weg moet dan hebben we nog ff tijd om hier rondom huis wat te doen. anders ben je toch zo weer dag kwijt. al is het alleen een paar uurtjes in dit geval smiddags. wat ik fijn vond hier in de stad is dat we de dag ervoor alles neer mochten zetten en dus erna al ff voorkeuze hadden bij de colega hahaha mooiste spul alvast uitzoeken he hihihi..... nou ga mannetje wakker maken.
MN stem gaat vooralsnog prima, gelukkig is het redelijk rustig aan de foon. Dus denk dat ik de dag door kan komen zonder al te veel gekraak Kleiderbörse: ik ga er meestal maar naar eentje toe hoor, vind het een beetje te veel gedoe om ze allemaal af te reizen. Maar wie weet ga ik het straks wel vaker doen. Over prijs kapper gesproken: ik betaal dan voor wassen, knippen, föhnen plus gel/lak, net geen 20 euro. Volgens mij voor een volledige verfbeurt daarbij.... 50 euro ofzo??? Ja ik haal mn kleurtje meestal uit een pakje, dus durf niet echt te zeggen of de prijs juist is. Kan ook best een aanbieding geweest zijn.
mama suus: volgens mij woon jij redelijk in de buurt, heb je voor mij een paar data van die Kinderkleidungbörsen, en waar ze zijn?
Hoe is het met jullie? Wij gaan morgen naar NL, heb er wel zin in! Voelt natuurlijk toch altijd weer heerlijk als je weer ff in die omgeving bent voor mij tenminste nog altijd wel. Ben benieuwd hoe de kids van m'n broer op manlief (en z'n taal ) gaan reageren. Fijn weekend alvast!!
dank je! heb je een website of zo waar ik ze kan vinden, of alleen via die formuliertjes die bij winkels hangen. vaak zijn ze zaterdag s morgens, en dat red ik niet ivm werk. die van s middags wel! dus als je weer een weet, hoor t graag! heb vandaag eindelijk de benedenverdieping kunnen poetsen, was voor gister gepland, maar een vriendin kwam om 11u en bleef plakken tot 3, en toen kwam mn schoonzus, en die bleef tot half 5, toen kon ik koken, en was er geen tijd meer. bah, moet vanavond toch paar uurtjes werken, had aangegeven liever niet maar t is zo druk.... man moet morgen om 6uur weg, extra dag werken, en ik begin vanavond om half 10, tot 2 uur, paar uur slapen en dan ben ik weer mama! doen jullie ook aan ´Osterdeko´? heb de paastak al hangen en 1 staan, fleurt t hele huis van op!
Oh jee dat wordt een vermoeiend weekend voor je Loesje... mama-zijn is idd meer dan fulltime, succes!! Paasversiering doe ik niet aan paaseitjes eten, wel een goed idee moet ik van't weekend miss maar even wat van scoren
ow maar die hebben ze in DE ook heeeeeeel lekker hoor! te lekker.... ja, druk weekendje weer, zondag maar lekker relaxen dan.
Loesje, mbt de kleiderbörsen, je moet gewoon even de plaatselijke krantjes in de gaten houden. En dan bij "Kinder", daar staan vaak de beursen in aangekondigd. Ik heb zaterdag redelijk zaken gedaan... 15 euro "winst", eigenlijk nog wel wat meer omdat ik ook wat spulletjes voor mn zusje en stiefdochter heb meegneomen. Voor Mariëlla heb ik drie shirts en een speeltent meegenomen. Heb me verder niet echt de tijd gegund om goed rond te kijken. Vrijdag nog naar de kapper geweest..... mevrouw Mariëlla vond het tijd naar de kapper te gaan... die heeft donderdag zelf de schaar ter hand genomen dus er missen wat happen uit dr kapsel. Kapster kon er nog wel wat van "maken" geukkig, maar het ziet er wel wat "aangevreten" uit. Vanmiddag heerlijk aan het wad wezen wandelen (Groninger kant) en daarna heeeeeeeerlijk kibbeling gegeten.
loesje, zoals hopmarjanneke al zei in de krant kijken. maar hier niet bij kinder ofzo hoor. staat overal waar mnaar plek is behalve niet op de sport paginas hihihi. zijn zeg maar de opvul plekjes. op internet zul je niks vinden want het zijn beursen georganiseerd door meestal kleine verenigingen. bijv voor de kerk of voor de kindergarten zijn dr echt heel veel hoor dezetijd stonden vandaag weer een paar in zou je die ook nog ff geven zijn binnenkort al. hier verder erg druk. manlief zijn spullen zijn nu ingepakt hehe...... eindelijk hihihi. schoonmoeder was hier dit weekend heb ik vandaag ff op de trein gezet. we hadden eingelijk klaotsheeten en gisteravond nog een groot verjaardag feest maar zijn beide niet geweest. hadden de kids ziek en de kleine meid wel heel erg. ben vrijdag zelfs 2 keer naar arts geweest ze hadden een verdacht op nekkramp maar bleek gelukkig niet zo . ze heeft wel 2 dagen zeer hoge temp gehad. nu nog af en toe zoals vannacht ineens weer 39.... heel wazig. morgen dus nog maar ff thuis laten. zelf ook neit helemaal 100% hou zoveel vocht vast ineens. en ben niet eens zwanger haha heb altijd al ruzie met mijn hormonen eisprong was erg heftig deze mnd. en dan erna ook met gevolg dus nu vocht vasthouden denk ik heb het eens eerder gehad. wel heeeeel vervelend en pijnlijk pff morgen maar ff brandnetel thee halen denk ik. komend weekend komt alles er weer uit dus dan moet het met vocht ook weer beter gaan........
ooh jah osterdeko. hier ook al hoor hihihi. paastak heb ik al hangen (zet hem neit neer want dan gooien poesjes, hondjes of kindjes die om hahah) en heb een krans die ik vorig jaar bij xenos heb gehaald in paasen omgetoverd hij was nog wat kerstig hihihi.. ook de paashaas komt heir binnenkort das hier ook normaal he. dat je net als in de dec mnd kadootjes krijgt van de paashaas dus neit alleen de chocoeitjes zoals in ned. hier is het dan wel vak 1 ding .bij ons in dorp van ong 25 euro doen de meesten. en dan nog extra de eitjes ed die ze in de tuin en/of huis vinden.
@hopmarjanneke: ow lekker, kibbeling, helemaal na een wandeling! suus, bedankt voor de data, daar kan ik wel wat mee. de sonntagszeitung krijgen we niet, want wonen blijkbaar iets te ver buiten t dorp. wochenblad enzo wel, en die zal ik dan even in de gaten houden! heb eerst maar een leuk lentejurkje met bolero bij ernsting's gehaald, zo schattig! en ze moet sowieso van alles niet, heeft weer een groeispurtje gehad, we moeten vrijdag U6 Untersuchung, dus ben benieuwd hoe zwaar en hoe lang ze is. Ik heb zaterdag een knipjesbord voor dr in elkaar geprutst, erg leuk werk! die hangt nu op dr kamertje te pronken, t kamertje was nog een beetje neutraal, omdat we niet wisten wat we kregen. suus, moet je man lang weg? vreselijk lijkt me dat, maar misschien wen je eraan?
@loesje, 5 mnd moet ie weg. aan de ene kant went het wel hoor aan de ander kant ook niet. is voro de kids denk ik erg lastig nu. de jongste kent het helemaal niet. en de oudste die begrijpt het nu beter ook niet echt super dus. ernstings is ook leuk he. me ma krijgt juist wochenblad niet omdat ze net buiten het dorp woont. lastig he.
Hier over 2 weken de U8 (drie jaar in ieder geval) voor de oudste. Ben ook wel benieuwd hoe ze er voor staat. Merk wel dat haar koppie wat smaller is als een poos geleden, dus ik verwacht dat ze relatief gezien (of qua BMI) lichter zal zijn tov haar lengte. Vorig jaar was ze 98 cm en 17,5 kilo, nog wel in proportie volgens de KA, maar moesten wel gaan oppassen met suikers. Volgens mn eigen metingen zit ze nu zo rond 105 cm en 21 kilo