ben erg benieuwd hoe het gaat zaterdag met de verkoop haha ben bijna klaar ben nu nog bezig met de laatste kleertjes van madam dus maatje 98 104. de kleine dingen zijn al klaar en dr staan al 2 kisten bij vriendin die een kleine heeft die even oud is als ons manneke hihhi. en toch vind zij de ned kleren erg mooi lekker fel ed ik heb veel van hema ed en die zijn altijd zo leuk hier is alles altijd zo saai. hahaha altijd zelfde dingen. heb dr wel zin in jammer alleen dat het zulk mooi weer is zat haha. ben zelf een keer er heen geweest en idd leuk spul gekocht vor ons manneke ze hadden toen niet vel meiden spul dat verschilt natuurlijk ook per beurs denk ik. en idd niet veel mamas hier nu haha alleen wij twee momenteel hahaha. ach kun je ook geen mensen door elkaar halen he hihihi.
En hoe is t op de beurs gegaan? Heeft t je nog wat opgeleverd? Ja met maar twee mama's is het inderdaad een overzichtelijk topic
nou vond het wel wat tegen vallen, maar was niet de enige iedereen vond dit. het was natuurlijk ook super weer en dr was dit keer erg weinig reclame gemaakt normaal staat het uitgebreid overal in en hangen er overal papiertjes met info maar nu helemaal niks. wij wisten het dus ook omdat we gebelt hadden naar de vrouw die het organiseerd. wel jammer dus eigenlijk. maar goed we gaan in de herfst gewoon weer naar een paar toe want seizoen is nu wat afgelopen he. en als het goed is komt er nog een in ons eigen dorp. ooit haha die zouden wij organiseren maar iemand anders wilde dit percee doen en je hoort er nu dus niks meer van terwijl wij het bijna rond hadden haha tjah zelluf. ik ben nu op konijnen jacht pff madam heeft er twee gehas alvast voor dr verjaardag en nu zijn ze ontsnapt gisternacht ofzo. heb dr eeb alweer maar de ander die zit onder het hout verscholen pff. krijgen hem niet te pakken dus zo ff rondbellen voor een vangkooi miss helpt dat. hoest nou? schiet al lekker op he.
Pffff konijnenjacht... heb je ze inmiddels alle2 alweer in het hok zitten Jammer dat zo'n beurs dan tegenvalt hè. Hier is het altijd errug druk, maar de tafels zijn ook binnen no-time "vergeven". Heb dus nu al twee keer op de reservelijst gestaan, wel gelukkig beide keren alsnog mogen verkopen. Ja hier schiet het op... ben inmiddels bijna 38 weken. Vandaag dacht ik dat het begon te rommelen, maar had voornamelijk "hoge" buikpijn... uiteindelijk doorgestuurd naar gyn op verdenking van leverproblemen. Gelukkig niks, bloedwaarden en alles waren goed.. behalve mn urine. Had vandaag dus echt veeeeel te weinig gedronken en kreeg daarvoor op mn falie Vanavond goed drinken en dan morgenochtend nog een extra controle van de urine bij de FA.
foei, je moet oook wel drinken .... hihi ken het probleem hoor doe het ook te weinig. zo kan nu dus idd elk moment he. straks krijg je een paaskindje hihih. onze oudste is 2 dagen na de pasen dit jaar jarig. ben dus ook al druk met dingen regelene ed willen gaan grillen met fam en vrienden. en dan nog het kinderfeestje he hahaha dat begfint nu ook ze word 5. de nijntjes zitten erweer in pff heeft ff geduurd hoor maar zijn er weer. ze beginnen al wat meer aan de hondjes te wennen al zijn ze nog altijd in de stressfactor. hebben jullie ook straks weer meiboom bouwen? lastig dat dit op koninginnendag is maar jah gaan toch niet tot laat naar ned dus dan maar in een keer door hahaha. ons meisje word nu ook echt groot we moeten 4 mei naar de grundschule om dr aan te melden voor scholjaar 12/13 pff dan gaat ze al met de bus elke dag haha gaat echt snel...
hahaha ja ik weet t ook wel... maar het is er dus gisteren gewoon niet van gekomen om goed te drinken Heb gisteravond mn best gedaan de schade in te halen en heb meer dan een liter gedronken. Vanmorgen al twee glazen thee op en zal zo maar eens een bakkie (hollandse ) koffie gaan zetten. Ventje zit nu bij de cardioloog, heeft al een week of 10/12 dat zijn hart wat overslaat in rust. Zn bloeddruk was 165/110 dus veel te hoog. Nou ja vanmorgen de hele rimram aan onderzoeken plus gesprekken in 1 keer.... dus rond half elf weet hij hopenlijk wat er aan de hand is. Meiboom bouwen doen ze hier in de omgeving wel, maar bij ons op de buurt niet echt. Ach en ik denk dat ik daar dan mn hoofd niet echt naar heb staan met een uitgerekende datum van 28 april Paaskindje zou best kunnen hoor.... de oudste is op GrunDonnerstag geboren (40+3) en als deze dame een weekje eerder komt dan is dat heel ook een mogelijkheid. Ventje zegt de 25e... dus 2e paasdag. Ach en mn ouders zitten ook nog een beetje in dubio wat ze willen gaan doen. Ben nl uitgerekend op papa's verjaardag... en hij wordt dit jaar 60.... dus ja ze weten niet echt goed of ze nu wel/niet iets gaan organiseren
das idd dan lekker een dubio zo voor je ouders ook. hoe ging het met alle testen? van beide. hier nu oo de verkoudheid te pakken grr de kleine man had het al en manlief en nu ik. alleen bij mij zit het altidj aan de binnenkant dus oren dicht en koppijn van snot dat vast zit in bijholten grr zo lastig. krijg je zon zwaar hoofd van.
Uhm..... heb zelfs vorige week twee nachten in het Ziekenhuis doorgebracht Het vermoeden is toch vochtgebrek icm stress.... heb vorige week woensdag heel veel pijn gehad, leek er op dat de baby zich kwam aanmelden, maar hoegenaamd geen ontsluiting. Een liter vocht toegediend gekregen via infuus en moest dus blijven, vrijdag mocht ik gelukkig weer naar huis... inmiddels alweer 2 goede CTG's verder, maar nog steeds bacterieën in de urine.... dus ben momenteel letterlijk een ziekwijf..... drink zeker drie liter per dag Maar ja... ben vandaag exact 39 weken.... een tweede "Grundonnerstag"-kindje zal er voor mij wel niet meer inzitten gezien het tijdstip dat ik nog achter de pc zit, zonder buikpijn oid Ventje heeft een vergrote/verdikte hartspier, wat zijn verhoogde bloeddruk mede verklaard. Heeft er nu medicatie voor gekregen en dat zou evt "ruimte" moeten geven. Zn ECG en fietstest waren prima, zijn conditie was zelfs beter dan van leeftijdsgenoten. En de vermoeidheid waarover hij klaagt is mogelijk grotendeels te wijten aan zn zware verkoudheid sinds half maart.
zo das ff heftig dan zeg. dus nu moet je je helemaal lens zuipen in water pff lastig hoor. maar gelukkig nu lles weer goed. maar hopen dat de kleine zzich dan nu snel aanmeld tis jah lekker weer. desnoods met de pasen toch zo vaak is het niet eind april pasen haha. en je vent dus ook aardig last kan me voorstellen dat je daar dan ook idd stress van krijgt zo alles bij elkaar. nu dus samen lekker e rust nemen en genieten van het lekre weer. en rustig afwachten met de beentjes omhoog en een fles water ernaast hihihi. mochti k je ervoor neit meer spreken dan nu albvast succes gewenst met de bevalling!!!
Nou gelukkig niet alleen lens zuipen aan water.... als het maar nat was Mja.... ik mag ook weer niet alles hebben uiteraard ivm die stomme zwangerschapssuiker. Morgen lekker pyromaantje spelen.... de paasbult mag aan en dan de dag afsluiten met de BBQ mjammie
doen jullie dat op zatavond dan? hier gaat ie zondag de hens in. normaal altijd dicht bij ons konden we met de babyfoon heen maar nu is het verder weg dus word niet zzo lang hihihi. hier wel morgen bbq maar dan thuis voor madam dr verjaardagfeestje hebben het nu dus mega druk ff ben kapot haha. nu nog ff ballonnen blazen dus.
Wij mogen hier in de gemeente in principe de hele zaterdag "stoken". De een begint al smorgens vroeg, de ander steekt de bult pas 's avonds aan. Wij hebben een aangepast programma gehad vandaag....we hebben zo'n groot olievat wat we gebruiken om afval te verbranden. Mede omdat de kuilballen van onze buurboer op vier meter afstand van onze bult liggen hebben we besloten niet direct de bult aan te steken maar het zoveel mogelijk via het olievat te verbranden. Gaat uiteraard minder snel E vertelde zojuist dat hij het restant van de bult... inmiddels dus bultje alsnog net heeft aangestoken... en uit voorzorg maar een paar emmers water tegen de kuilballen heeft gegooid Dus zometeen maar eventjes kijken. Gefeliciteerd met je dochter.... ze is vier geworden? Of inmiddels al vijf?
en alles goedgegaan? hier zijnn wen iet heengeweest de kids waren zo moe zat dan feesie van madam (ze word trouwens 5 alweer) en gister naar slagharen dus ze waren echt bekaf. vandaag dus ook rustig daggie bij huis
Ja alles goed gegaan!!! Hebben gisteren de boel nog wat opgepookt zodat ook het laatste weg is gebrand. Da's dan wel een hele drukte voor een net-5-jarige, kan me voorstellen dat je voor vandaag niets meer in de planning hebt! Hier ook gewoon lekker rustig op de tuinstoel hoor, veel te mooi weer en daarbij.... ver lopen kan ik toch niet meer
Morgenochtend om kwart over 10 melden bij de "Schwangeren Ambulanz" voor CTG, echo en onderzoek.... ben benieuwd hoe het gaat lopen.
Zooooo vandaag weer goedgekeurd. Frummel doet het prima en doc was erg tevreden. Inwendig onderzoek.... was weinig gebeurd, dus was het "beter" om te wachten tm maandag om te gaan inleiden, in de hoop dat frummel zichzelf nog aandient in de komende paar dagen. Zaterdag nog weer langskomen voor een CTG ter controle.
ok fijn dat alles nog goed gaat. en dus grote kans dat je een deze dagen toch de kleine frummel in je handen hebt mooi hoor. hier was het toen ook vrijdag dat het begon, het stopte toen weer maar hebben het toen toch ingeleid want zouden zze anders de maandag doen net zo handig dan toch als je er toch al bent. vandaag dus madam dr verjaardag, zijn lekker een daggie naar centerparcs geweest heerlijk gezwommen ed echt goed. zo nog ff naar tupperparty dus ga dr weer vandoor.
Hahahaa ja toen je schreef was ze al een dag oud!!!! Ben 2 mei opgenomen ivm inleiding en ze is uiteindelijk (met wat voorwerk door de Cytotec) semi-spontaan gekomen. Dinsdag 3 mei om 7.47 uur was ze er dan eindelijk. Onze Dominique woog 4.120 gram en is 53 cm lang!!!!! Ben nog tm zaterdag in het ZH geweest en nu heerlijk met het hele gezin thuis, lekker genieten!!!!! D groeit goed en grote zus M is een trotse zus!!!!