Mama's wonend in Duitsland

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Hopmarjanneke, 11 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Oh my!!! Lieseleentje je had gelijk?
    En manlief riep het ook al...

Vandaag was het testdag van een ander clubje waar k mee klets, alle meiden ong hun NOD vandaag... daar ik nog een test had en me nog steeds ziek voel, heb k m maar gedaan!! Hij hoefde niet eens door te lopen of de streep stond er al?? Ik heb er echt moeite mee dit te geloven eerlijk gezegd!!!
    20 maart had k nog geen ei gehad, dus hoever zal ik zijn?
    Laatste ongi was 13 feb dus dat telt niet haha.

We krijgen bij gyn donderdag dus wel heel wat anders te zien :D

OH MY kan het niet geloven, net huilend naar manlief gerend :) die vond het geen verrassing gezien ik nog steeds ziek ben hahaha....

2. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Meiden kheb jullie nodig, kom nou haha :)
    || Mental support ||

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    whaaaaaaa
    suuuper!!!

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    maar als 20 mrt nog geen ei was dan springt ie dr al wel heel erg vanaf hoor. kon ie niet gewoon al onderweg zijn? nu heb ik daar echt geen verstand van hoor. en donderdag kunnen ze je zeker meer vertellen. maar dit ziet er al veelbelovend uit hoor .

5. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Ja idd, k dacht dat het onmogelijk zou zijn!! Een dikke knaller, geen idee hoever k ben... Denk dat ze donderdag wel even gaat kijken dan, haha, dacht eerst moet k afbellen, nieuwe afspraak, maar denk dat k gewoon ga, des te eerder weten we meer ;)

Miss is ie rond 20 maart gesprongen, zonder ei-signalen? Of toch al 29 feb, maar tot 20 maart nog nega getest door late innesteling? Kheb inmiddels geen idee meer!

K kan het niet geloven, maar het verklaart wel waarom ik 'ziek' ben... ;)

Het lijkt wel alsof ik over iemand anders praat :D

6. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Trouwens, blij dat je online bent haha :p K draai door :)

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    haha jah appart is dat dan he.
    hebben ze toen ook met echo gekeken dan?
    en waarvoor had je anders de afspraak?

8. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Neehoor, ze hebben toen alleen bloedgeprikt omdat k niet ongi werd, daarin gezien dat de mannelijke hormonen aan de hoge kant waren (wat k door bep. lichamelijke ongemakken wel wist), de andere waarden wezen erop dat er dus geen eisprong was geweest op toen cyclusdag 37....

Die dag teste ik met zw.test nog negatief...

Dus heb geen echo gehad ofzo, was gewoon bij HA.
    Ze zei zelf verder weinig zinnigs over de uitslag, ook pas toen k zei: dus geen eisprong gehad, zei zij ja... en kmoest maar naar de gyn om de resultaten te bekijken en het vervolg te bespreken....

Dus donderdag naar de gyn om die resulaten te laten zien, maar geloof dat k nu ook een zw. test mee kan nemen haha... geen idee wanneer m'n eitje nou gesprongen is! Spannend!

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ok, tjah en met alleen bloed weten ze natuurlijk niet alles kan best dat je ei dus toen druk onderweg was oid en dat je gewoon iemand bent die laat hcg (was het toch) aanmaakt.

zou dus idd zeggen dat je je al een tijdje ziekjes voelt en dat nu ineens test wel posi is maar dat je het graag ff bevestigd wilt via een echo. als ze dat al niet uit zichzelf doen hoor want die kans is natuurlijk erg groot. das toch vaak het eerste wat ze dan doen.
    ik heb het hier zelfs een keer bij me eigen ha gehad die vond het denk ik leuk om te doen hahaha. ging alleen ff verwijzing ophalen en wilde ff kijken of eht echt zo was hahaha...... doen ze natuurlijk niet zo vaak en die man vond het super ff te kijken. gewoon via buik was dat trouwens al en konden toe nal wat zien. maar meestal gaan ze nu toch eerst via de binnenkant kijken. echt helemaalsuper zeg.

10. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    whaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D

Herzlichen Glückwunsch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zie je, wel, vond je symptomen ook al zo bekend voorkomen:cool:

nu eerst eens nalezen wat er allemaal getypt is, zag alleen een positieve test:p

11. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    zou die afspraak gewoon laten staan, helemaal omdat je niet weet wanneer je nou je ei had. goh, echt geweldig zeg, onwerkelijk he?

@suus: ja, wat betreft die beursen, marktplaats en kleinanzeigen ebay komt natuurlijk ook steeds meer op he, maar gezien de recessie zou je denken dat er meer animo voor kleertjes was...
    ik wilde er heen voor wat kleertjes voor onze diva voor t buitenspelen, maar heb nu met verjaardag zoveel gekregen dat t wel even goed is. en daarbij inderdaad: heb laatst bij zeeman 6shirtjes en 1 broekje gehaald voor 5,60, en kik heeft ook vaak wel een rek hangen.... neemt niet weg dat je wel je middag verspild als er weinig verkocht wordt.

@lies: t gesprek was uitgesteld tot zondagmiddag.... reden: ik ben zaterdag even met mn vader en paard naar de dierenarts geweest, en daarna hebben we frietjes gegeten daar, borreltje erbij..... en toen heb ik t meisje naar bed gebracht, heb zelf gedouched, en..... ben in slaap gevallen als een blok om 8u, en ben de volgende dag pas om half 12 echt opgestaan:). man was met Lotte naar zn ouders dus heb haar even aangekleed en ben er weer ingedoken tot half 12. ik was kapot, mn lichaam staakte, alles deed pijn, kon me niet bewegen, heel raar.

denk iets van griep in combinatie met oververmoeid. maar goed nu gaat t weer.

het gesprek zelf heeft veel opgelost, hebben even alles doorgesproken zonder ruzie, en besproken waar ik mee zit. hoe hij er tegen aan kijkt, en hebben ook besloten om nu toch officieel voor een 2e te gaan...
    verder is t misschien verstandig dat ik een avond in de week ga zwemmen/ sporten, gewoon voor mezelf. dat zal eerst zwemmen zijn en later met mn paard bezig. en nu de tuin bijna klaar is, gaan we weer meer tijd met zn 2-en en 3-en doorbrengen ipv langs elkaar heen.
    ik las trouwens dat je man een meisje zo leuk vind, mijn man ook:D, hij is echt heel stoer met zn voertuigen en zn overalls, maar ook echt een meisjes-papa, heel lief!

12. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Oh Loesje dat klinkt goed! Een goed gesprek, goede uitkomst en ook voor een tweede gaan, wow!!! Gefeliciteerd :D
    Hoe ben jij onder die beslissing? Spannend hoor!

Kwilde net in mn lunchpauze een clearblue met weekindicatie halen, maar niet gelukt. Ik woon in zo'n gat dat het hier niet te verkrijgen is hahaha :D gelukkig kon ze 'm bestellen en is-ie er dan vanmiddag! Gaat manlief ophalen (met zijn mooie Duits :p) en dan doe ik die morgenochtend, hopelijk is die ook positief :p
    Kan er gewoon niet bij, nog steeds niet! Maar heb zo weinig trek in eten, wel vervelend want om niet zo gammel/weeïg te zijn, moet er wel iets in natuurlijk.

13 feb was m'n laatste ongi... dus de vraag is, ben ik 4-5 week, of 8? lijkt me sterk 8! Ik gok op 5, hopelijk weten we het donderdag :D

Fijne dag dames!! :)

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ben benieuwd wat de clear bleu gat zeggen dan zeg. spannend hoor

14. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    K ook :) die geeft maximaal 2-3? Of kan ie 'nog meer'? haha.
    Kben toch minstens 2 weken na ei als k mn test zo zie...
    Jullie willen niet weten hoe ondersteboven ik ben, geloof het nog niet zo!

15. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Bestaat er in DLD ook moeder voor moeders eigenlijk? En zo ja, hoe heet dat hier? Of is hier geen tekort?

16. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    ´mijn´ clear blue gaf toen 4/5 weken aan, dus geeft wel degelijk ook langer aan. laat je t ff weten?

reageer vanavond verder, ff druk...

17. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    K laat het zeker weten :D morgenochtend, spannend!!

Wanneer gingen jullie het geloven?????

18. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    bij de echo..... hahaha dan is het wat echter. en dan heb je weer twijfels want vaak na 3 mnd zijn al je symptomen weg. en dan moet je weer wachten tot je fa bezoek of tot je wat voelt trappelen hihihi in het begin zijn dr genoeg twijfels hoor maar dat heeft denk ik bijna elke vrouw wel. tis zo onwerkelijk dat er zoeits in je buik groeit.... en dacht op de reclame ook wel 5 to 6 weken te hebben gezien dus kan wel meer zijn

19. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Hee ladies

K kan niet meer slapen, dus heb maar vast getest!
    OMG 3+!!! Zo lang al!!! Wat een geschenk om er nu pas achter te komen zeg!!! Khield het door de HA ook echt niet voor mogelijk!
    Kben dus 5+ weken... (als de bijsluiter alle mogelijkheden weergeeft, is 3+ ook het maximale wat je kan krijgen bij de Clearblue).

Heb maar even een banner gemaakt op 5 weken, later maar bijstellen.
    Wat een ongeloof, wat mooi!!

Hoop wel dat ik niet de hele tijd zo ziek blijf!! ;):)

20. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    whaaaa super gefeliciteerd!!!!!!!!

Deel Deze Pagina