Mama's leren kennen omgeving den bosch

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Aapjeee, 7 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aapjeee

Aapjeee Lid

9 okt 2016
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi mama's,

Sinds mei 2016 ben ik mama geworden van ons zoontje. Alles gaat eigenlijk heel goed, vrolijk mannetje, hij doet het prima!

Alleen er is een ding, zijn mama zou graag wat meer mama's willen ontmoeten. Zal in het kort even wat over mijzelf vertellen. 31 jaar, werkzaam in de zorg, getrouwd, en woonachtend in een straal van 12 km van den Bosch. Verder ben ik echt een levensgenieter ik hou van leuke dingen doen, lekker stukje fietsen met kind, op bezoek gaan bij een boerderijtje en een ijsje eten, knutselen (in hoeverre dat kan haha). Ik wil mij helemaal uitsloven voor hem, maar wil ook wel eens wat voor mijzelf.

Ik hou van festivals zoals festival Zand en pinkpop bijvoorbeeld, gewoon lekker relaxt. Ohja carnaval vind ik ook leuk haha! :D

Wat ik eigenlijk zoek zijn dames die er een beetje hetzelfde in staan, dus regelmatig iets met de kindjes ondernemen lekkere spontane acties, maar dat we ook wel eens iets kunnen doen voor ons zelf. Bioscoopje ect.

Lijkt het je leuk mij te leren kennen? Laat dan een berichtje achter.

Hopelijk tot snel! ;)

2. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Heey aapje, lijkt me leuk om je te leren kennen.ik woon in regio eindhoven, ben 33 en ons meisje is ruim 1,5. Lijkt t jou ook gezellig stuur je me dan een pb?

3. Susanne36

Susanne36 Nieuw lid

11 okt 2016
    2
    0
    1
    Boxtel
    Hallo,
    Ik ben begin juni uitgerekend van ons eerste kindje, een jongetje :)
    We wonen tussen Den Bosch en Eindhoven.

Mochten jullie het leuk vinden dan pb me maar!

Groetjes Susanne

Deel Deze Pagina