Hoi Allemaal.. ik moet toch even mijn verhaal kwijt. mijn vriend verslaapt zich... steeds.. eerdere jaren had hij dat nooit! maar sinds afgelopen zomer verslaapt hij zich echt regelmatig. hij is ook net sinds augustus aangenomen bij een nieuwe werkgever. en ik ben gewoon echt bang dat hij straks misschien geen verlenging krijgt. op dagen dat ik zelf moet werken dan staan we tegelijk op en komt hij wel op tijd. maar als ik eens in het weekend moet werken dan ben ik door de week wel eens een dag vrij. en dat zijn nou juist de dagen waar hij zich verslaapt.. en ik heb niet echt de behoefte om op al mijn vrije dagen ook om half 6 op te staan om hem te wekken.. heeft iemand hier ook ervaring mee? en misschien tips wat helpt tegen verslapen? hij zet al meerdere wekkers en de wekker staat ook al aan de andere kant van de slaapkamer.... liefs Griselda
Rust voor het slapen gaan. Geen tv of andere apparaten. Eerder naar bed gaan Evt melatonine (bional) als hij het gevoel heeft dat hij slecht of onrustig slaapt. Succes. Erg vervelend probleem.
Heeft hij zijn wekker via de telefoon? Misschien eens in de zoveel tijd de melodietjes veranderen? Of misschien werkt een lichtwekker wel? Ik werk zelf niet maar ik zet voor vl wel als back-up wekker. Ik blijf dan gewoon liggen en vaak word vl wel van mijn wekkers wakker en niet van zijn eigen. Misschien is dit nog een optie, weet niet of je daarna nog verder kan slapen. Verder heb ik geen tips voor je.
Ja hij heeft inderdaad zijn wekker via zijn telefoon. Laatst wel de melodietjes verandert maar helaas met weinig resultaat Toch bedankt voor het mee denken
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb verschillende apps geprobeerd. Maar heb nu een hele gemene gedownload. Deze gaat af en wordt steeds luider. Ik moet eerst naar beneden en moet daar mijn tandpasta scannen (je kunt daar zelf voor kiezen wat en waar je scant.) Daarna opent hij mijn weerapp. Vervolgens wacht hij 5 minuten (tijd kun je ook zelf kiezen) en dan kan ik mooi mijn tanden poetsen. Dan gaat hij weer af en loop ik helemaal naar boven naar mijn ijskoude badkamer om daar ook weer iets te scannen. En dan toont hij mijn buienalarm-app. Nou dan kan ik mooi aankleden etc. Ik hoop dat dat gaat helpen. Er is ook een app die Wake N Shake heet, daar moet je blijkbaar schudden met je telefoon en volgens mij best wel hard ook. Ik kan die alleen niet op mijn Android vinden, dus misschien een Iphone-app?