Ben gelijk benieuwd waar je vandaan komt aangezien we alle twee uit de buurt van Rotterdam komen . Snap best als je het hier niet wilt neerzetten hoor. Hoe oud ben je?
@Mamatje89 mijn moeder was eerst niet zo blij, maar nu kijkt ze bijna elke dag op internet voor spulletjes enzo dus ze zit er helemaal in haha! Mn vader vroeg vanaf het begin elke X hoe het gaat en hoe ver. Verdere familie vind het allemaal heel leuk maar vroeg wel eerst voorzichtig "kunnen we blij zijn" . Mijn ex heeft geen ouders helaas. En verder weet ik niet of hij t uberhaupt aan familie heeft verteld, hij ziet en spreekt ze ook niet zo vaak en ik al helemaal niet.
Oh hahahaha had niet verwacht dat je het neer zou zetten. Ik ben 31, maar schrijf liever niet op waar ik vandaan kom (vindt het juist zo fijn om anoniem te praten hier ) hopelijk vindt je dat niet erg. Wat bedoel je met (heb je m?)
Ik bedoel of je de afkorting snapt haha. Zo vind ik t niet erg om neer te zetten.. Maar ik snap je keuze hoor! Maakt ook niet uit waar we vandaan komen
Haha Cupcake ik denk dat onze kindjes even oud zijn Mijn zoontje is van 13-04. Wanneer is jou zoontje geboren?
Vervelend dat je je baan kwijt bent, maar aan de andere kant ook weer leuk wat tijd met je kleine moet je zeker van genieten hoor
@Bellaaa Sommige mensen hebben idd wat tijd nodig om bij te draaien leuk dat ze het goed opvatten allemaal. Sneu voor je ex dat hij niet veel contact heeft met familie..lijkt me best pittig. sammie en cupcake leuk dat jullie kids ongeveer even oud zijn. Pf ik werd vanmorgen gebeld door de vk met de uitslag van mijn glucose test, helaas op 1 puntje na had ik een afwijkende waarde :x nu moet ik een bepaald dieet volgen en over 2 weken weer prikken. Hopelijk komt het goed allemaal
Mijn zoontje is van 16-4 vind het nu echt een leuke leeftijd.. Het hele baby baby is eraf, word lekker ondeugend en deze week begonnen met groente en fruit
Ik moet nog even kijken hoe of wat precies met dat dieet..voel me vandaag net een slappe vaatdoek haha hoofdpijn keelpijn enzo
Opzich wel goed hier, mn griep heeft alleen niet echt doorgezet maar rommelt nog een beetje. Vooral hoofdpijn wat irriteerd. En met jou?
Hallo allemaal, mijn naam is Dita en ik kom ook uit Zuid-Holland. Ik sluit me graag bij jullie aan. Mijn vriend en ik willen graag een kindje, dus ik ben in september gestopt met de pil en aangezien mijn eerste test op 1 oktober negatief was, wacht ik nu op mijn eerste menstruatie. Ik zit inmiddels op dag 47.
Sammie, ik zat al te twijfelen of ik nog een test zou doen of niet... Misschien wel een goed plan om nog eens een gokje te wagen.
Ik ben op 1 september gestopt met de pil en sindsdien ben ik niet ongesteld geweest. Ik heb geen ovulatietesten gebruikt, dus ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee of ik een eisprong heb gehad en zo ja, wanneer die dan was. Ik ben net een week verkouden geweest: hoofdpijn, koorts, verstopte neus, weinig eetlust, erg moe. Er heerst een virusje op mijn werk; in ons team is de afgelopen maand altijd wel iemand ziek geweest.