Wat toevallig!. Die naam spreek je hetzelfde uit als mijn naam nog meer toevalligheden! Daarom vind ik het minder, omdat het aan mij doet denken haha. Ik vind jongensnamen ook veel moeilijker dan meisjesnamen..
Nou zou het nog nieteens zo erg zijn als mensen dat idee erbij krijgen, want ik krijg ook een getint kindje. De vader is half Antilliaans/half Indo. Maar het word het toch niet denk ik hahaha.
Ook hier een moeder uit zuid Holland, woon in de buurt van den haag, al moeder van een meisje van bijna anderhalf en nummer 2 op komst...
Misscandy succes ik zal voor je duimen. bellaa leuk hoor een jongen! Succes met de naam bedenken..wij zijn er nog niet uit. Morgen je sleutels dan kun je aan de bak nieuwe meiden welkom, gefeliciteerd met de zwangerschappen voelen jullie je goed?
Hallo meiden, zo even snel een berichtje, dan weer snel naar de verloskundige. Wel wat kleine klachten, maar gelukkig een gezonde zwangerschap. Zijn er hier ook moeders die werken?
Misscandy ik hoop dat die behandeling aan zal slaan en dat je snel een goede zwangerschap hebt! bella.. Wat leuk een jongen!! Mijn zoontje is nu 6mnd, het is zoo leuk! Zo'n lekkere stoere lachebek ja wij vonden jongensnamen ook heel moeilijk. Ik vind Elijah een hele mooie naam, voor zowel blank als getint kindje eigenlijk.. Onze zoon heeft een hele Hollandse naam: Luuk Welkom nieuwe en zwangere meiden!
Hallo allemaal! Ik voel hem al een aantal weken schoppen, steeds duidelijker echt leuk! Maar vandaag ook voor het eerst aan de buitenkant iets gevoeld. Wel fijn dat je zo wel zelf een soort van kunt voelen dat het nog goed gaat. Vond t toen ik nog niets voelde elke x zo zenuwslopend voor de echo's. Vanaf wanneer ongeveer kon jullie man/familie ook duidelijk een schopje voelen??
Volgens mij was dat met een week of 25 dat het aan de buitenkant ook goed te voelen was. Maar dan is timing het volgende probleem want een beeb doet dat niet op commando, althans de mijne niet hahaha. En mijn man had het na een paar keer wel 'gevoeld' terwijl ik de hele dag wel met mn hand op mn buik kon liggen haha. Ik snapte dan niet daarom hij t niet nog een keer wilde voelen, maar blijkbaar ligt dat bij mannen anders
Naja als ik nu een paar keer in mn buik por voel ik aan de binnenkant wat bewegen. Dus een beetje op commando gaat wel hier haha. Ik heb geen man maar mijn moeder kan niet wachten haha
Hoi Wat gezellig hier.Hier ook een mama uit zuid Holland.Heb een dochtertje van 22 mnd.Voor alle zwangere gefeliciteerd
welkom nieuwe meiden! @bella, met 18 weken voelde ik al beweging en met 19 weken kon mijn man ook duidelijke schopjes voelen! over 2 weekjes is mijn eisprong weer en moet ik aan de prednison. Hopelijk snel zwanger en hopen dat mn lichaam deze zwangerschap accepteert!
Mannen hebben het idd snel gehad met dat voelen haha. Vandaag alweer 30 weken het vliegt echt om! Alleen mn zoontje is al een paar dagen ziek dus die heeft extra aandacht nodig.. fijne dag iedereen
Ben ik ook weer even! een baan van 32 uur, 2 paarden, een kind, huishouden en een man is best druk. nu ziek op bed, voor de tweede keer in 2 maanden.. mijn zoon gaat sinds 2 maanden naar de opvang en heeft al 2x buikgriep opgelopen en geeft t door aan mij. Wij willen over een halfjaar gaan voor een tweede, vorige week een offerte laten maken om de zolder te verbouwen en een dakkapel te nemen.
Hier nog een mama uit zuid holland. Ben 20.en heb zoontje van 2 jaar op dit moment werk ik niet dus geniet nu veel van me kind.wij willen nog geen tweede en hebben het prima met ze 3en
@zonnebloem, waar haal jij die tijd vandaan? Ik had een baan van 32u, huishouden, man en een paard. Toen de kleine op komst was moest ik helaas de keuze maken mn paard te verkopen.gelukkig zie ik hem nog regelmatig, maar mis het soms wel. Maar het was niet eerlijk tegenover het paard, ik had toen al amper tijd laat staan met kind! Maar wie weet kopen moeder en dochter later samen een paard, ze is er nu al gek op
Ik ben deze week aan het klussen in mn nieuwe huisje. Mijn godddd wat een pijn heb ik nu. Mn bekken, benen, rug, het is nietmeer normaal. Lag gisteravond in bed en wilde me omdraaien om op te staan, heb uiteindelijk half jankend mn moeder geroepen kon gewoon nietmeer bewegen van de pijn. Vanmorgen maar de fysio gebeld en daar kan ik morgen meteen langskomen gelukkig. Had al erg veel last elke keer maar omdat ik nu iets doe (nieteens veel want mn ouders doen bijna alles) is het meteen 100x erger.
Zonnebloem beterschap, die kleintjes pakken ook alles op helaas. Wel leuk dat jullie al plannen hebben voor een 2e kindje. mommy12 welkom! Niet werken heeft ook wel zijn voordeel, lekker veel bij je kleine bellaa wat rot die bekkenpijn hopelijk helpt fysio een beetje. Ik herken het helaas want als ik bijv even stofzuig heb ik al last of ben gesloopt
Bedankt mamatje89! @misscandy: geen idee hoe ik het doe, af en toe loop ik mezelf wel voorbij merk ik.. heb ook vaak geen zin om te rijden. @bellaaa: rustig aan hoor, t huis loopt niet weg.
@Zonnebloem92 haha nee idd, maar dat het zo snel af is dat komt meer omdat mn ouders elke dag bezig zijn. Ik zit nu het grootste deel toe te kijken op de bank aangezien die er al staat hahaha. Verder maak ik zo nu en dan iets schoon ofzo. Best lullig maarja ik kan niet zo veel nu.