sigarettenrook door de muren heen !?!

Discussie in 'De lounge' gestart door lovelymom, 3 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    echt gedsiee !!!!
    wij roken dus absoluut niet binnen
    wat zeg ik ik ben gestopt met roken
    manlief heeft nooit gerookt
    maar nu ruik ik dus al dagen sigarettenrook van de buurvrouw
    onze woonkamers liggen aan elkaar
    en het trekt dus letterlijk door de muren heen
    en vind het echt vies om het in mijn huis te ruiken

wat kan ik hier aan doen??

2. Jel

Jel Niet meer actief

Huh? Door de muren heen? Hebben jullie niet beiden een raam open staan? Dat daar de lucht doorheen komt.

Als het wel door de muren komt, dan kun je er denk ik maar weinig aan doen. Ze zijn natuurlijk vrij om te roken in hun eigen huis.

3. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Het kan door het stopcontact komen. Ik rook in mijn oude huis altijd wiet door het stopcontact, bleek mijn buurman wiet te verbouwen. Misschien van die afplakplaatjes, die je erop plakt zodat je kinderen hun vingertjes er niet in kunnen steken, erop en dat je het dan minder tot niet meer ruikt?

4. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Whaha door de muren heen klinkt gek ;)

komt het niet door een ventilator rooster ofzo bij de ramen?? of misschien door zo'n pijpie in het plafon

5. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ja hoor door de muren heen ;)

6. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    nee gecheckt ! wordt er helaam gek van

7. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    enigste wat kan is door de kieren van het plafon
    het klinkt gek maar heb gegoogled en het kan echt !

8. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    wietlucht hadden wij in het vorige huis ook.. Waren zo'n beetje stoned als we boven waren (hadden de lucht alleen voor in de hal, dus bij de trap). Kwam ook door de muur heen, en blijkbaar had de buurman ook een kwekerij in huis..

9. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    niet alles wat op google te vinden is is waar hoor ;)

maar klinkt echt super de puper gek :)

ff aan die kieren snuffelen misschien of bij je stopcontact of waar je kabelszitten voor de tv??:)

10. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    google maar is

11. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Wietlucht is wel wat anders als ze verbouwen komt er ook veel water bij kijken en staan er lampen op enzo dat kan ik me nog wel voorstellen....

12. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    tv staat aan de andere kant
    maar heb gister geroken en het lijkt bij een plint aan het plafon wat kapot is en ruik dat het sterk daarvandaan komt

13. Onje

Onje Niet meer actief

Door de muren heen kan zeker.
    Wij hebben hier ook last van.
    Wij zijn bezig met de woningbouw/huurcomissie.

14. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    ben wel zwanger maar niet seniel:p
    en het is ook niet zo dat ik het me verbeeld omdat ik mssn trek heb in een sigaret wat dat heb ik echt niet

15. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Laatste keer dat ik naast een wietkwekerij woonde... Roken we helemaal niets.
    En huis uit 1900 dus enkelsteens gebouwd.
    Goede ventilatie doet duidelijk wonderen.

Sowieso bizar dat we nooit wat gemerkt hebben... Kon de buurvrouw verstaan als ze met d'r vriendin aan het bellen was... Maar een complete wietkwekerij van behoorlijk formaat hebben we niks van gemerkt.

Maar ik denk dat je er weinig aan kunt doen... Op iets halen wat de lucht maskeert/neutraliseerd na dan.
    Misschien zo'n stopcontact-verstuiver. Die heb je ook tegen rooklucht volgens mij.

16. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Jah en als het wel kan he je kan moeilijk je buurvrouw verbieden om in haar eigen huis te roken toch ;)

17. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Vies is dat he. Ik zit nu ook in die vieze rooklucht van de buurman. Hier ruik je het alleen in de keuken en wij vermoeden, dat het via plafond of via de afzuigkap naar binnen komt. Ik zou ook echt niet weten hoe we hier vanaf kunnen komen.

18. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    nee dat kan ook niet ben ik me ook bewust maar mssn heeft iemand wel DE tip om die geur uit mijn huis te krijgen

19. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    was het maar in de keuken dan heb ik er niet continue last van !
    want volgens mij is ze ook nog is ziek want normaal werkt ze gewoon fulltime maar de afgelopen week staat continue de auto voor de deur dus vermoed dat ze ziek is

20. mijnhumpie

mijnhumpie Actief lid

12 jul 2012
    417
    1
    0
    NULL
    NULL
    Grenzen jullie keukens soms ook aan elkaar? Wij hebben dat namelijk ook en ruiken ook regelmatig "luchtjes" van onze buren. Het kan zijn dat de pijp die van de afzuigkap naar buiten loopt niet helemaal goed tot aan de buitenmuur komt. Als de wind "verkeerd" staat kunnen de luchtjes hierdoor in de spouwmuur komen en dat kun jij dan ruiken.

Wij hebben bijv. een airco op onze slaapkamer (zo een aan de muur) en als het dus door de spouwmuur trekt ruiken wij op onze slaapkamer wat onze buren hebben gekookt (met regelmatig veeeeel knoflook..!! :x Bah!) Dan komt het dus via de spouwmuur door de airco naar binnen.

Deel Deze Pagina